abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2008 @ 21:58:28 #1
44906 merino
World of Sleepers
pi_61631643
quote:
With Survivor: Micronesia in the books, the reality franchise is now gearing up for season 17 by going back to Africa. The show will be setting up shop on the continent’s west coast in the country of Gabon. “I didn’t know where it was,” confesses host Jeff Probst. “I had to look it up on a map. It is probably the most remote place we have ever gone.” What does that mean in terms of wildlife? “We don’t know,” Probst says. “No one’s really ever hung out there. We’re going to leave a boma with some sticks and stuff, and the contestants will be given instructions that they need to finish it since we’re a little concerned because it’s so unknown. In Kenya [season 3], we had armed guards everywhere so that if something did happen, we could take care of it. We’re not gonna have that because they’re telling us it is so remote and will probably be remote forever. But a gorilla could wander into camp.” (You mean, Joel from Micronesia?)

Season 17 marks another big change for Survivor in that it will be the first time the show has been shot in high definition. “Survivor is one of those shows that you want to see in HD,” says Probst, while noting that the scenery will look a lot more stunning than the stranded contestants, “People with bug bites are gonna look worse, people that don’t have great bodies are gonna look worse, and people who are really attractive are probably gonna look… worse.” And what about you, Jeff? “I went through every scenario: Is there any way I can wear makeup? Is there any way I could not shoot in the middle of the day? And the answers are all no. I’ve just come to terms with it.”

Survivor: Gabon—Earth’s Last Eden begins filming in late June and will air the 25th of September on CBS.


We doen hier niet aan spoiler tags! Ga dus niet op vrijdag ochtend in deze thread kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door merino op 25-09-2008 20:32:14 (disclaimer toegevoegd) ]
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 14 september 2008 @ 22:04:37 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61631890
Nog 1.5 week wachten ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61635611
Jammer dat de caucasianconcentratie zo hoog is dit seizoen....
pi_61635793
1,5 week wachten? Het wordt toch aanstaande donderdag uitgezonden?

Nevermind, ik zie het nu in de OP staan. Dat is dus een week later dan op mijn lijst stond. Helaas...
Spoilers!
pi_61663613
Nog maar 1,5 week (tvp)
hmmmm....WAT???
pi_61912723
Vannacht begint het weer
  donderdag 25 september 2008 @ 20:32:41 #7
44906 merino
World of Sleepers
pi_61913978
waarschuwing toegevoegd aan de OP
benieuwd hoelang het duurt voordat de eerste ep online staat
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_61926811
Heb hem vanochtend even snel gekeken, en de season opening viel me toch wel tegen..
Dat kwam denk ik vooral door wat irritante personages zoals Charlie met zijn overdreven homo-achtige geblaat en geflirt naar Marcus toe, Ace met z'n yoga gedoe en arrogantie (I'm the full package ) en vooral Gillian met haar onbegrijpelijke en on-Survivor achtige groep-keuze in het begin.
Ik bedoel, hoe dom kun je zijn om niet meteen de sterkste (man) te kiezen en te gaan voor een wat oudere huisvrouw met wie je toevallig goed kan opschieten. Terecht dat ze eruit is, want met deze samenstelling van tribes wat zo'n beetje haar schuld was, ga je niet ver komen..
Wat me ook irriteerde was die Olympische medaille winnares; Dat is weer zo typisch Amerikaans om iemand die iets voor hun land heeft gedaan erin te stoppen. Ik kan me nog een seizoen van The Apprentice herinneren waarin hetzelfde werd gedaan. Waarom niet gewoon deelnemers selecteren 'out-of-the-blue'? Trouwens wel lache dat ze vervolgens die berg niet op kon komen

Ik heb niet echt een favoriet kunnen ontdekken, maar die alliance van Marcus ziet er goed uit voor hem.. Die Corinne zou nog wel eens roet in het eten kunnen gooien voor hem gezien haar introductiefilmpje..

lol trouwens om die gamer die dacht Michelle aan de haak te slaan en in het daaropvolgende shot half struikelt over een boomstronk ofzo

Ik hoop dat de volgende episodes wat interessanter gaan worden
:: Cold as ice ::
pi_61927644
Gabon Locatie is gaaf

De tribes spreken me nog niet erg aan maar dat heb ik nooit zo de eerste aflevering. Fang is idd wel erg zwak door de domme keuzes die ze gemaakt hebben bij de selectie.
Gillian had ook gewoon de eerste moeten zijn die er uit ging gevolgt door suzie. Als Michelle iets slimmer gespeeld had zat ze er gewoon nog bij.

Die alliance in geel heeft zeker kans. Corinne kan later wel een risico gaan vormen maar dat zal pas na een merge zijn denk ik. Haar attitude bevalt me wel iig

en die olympische medaille winnaar heeft die medaille zeker 16 jaar geleden gewonnen....niet eens die berg op kunnen komen
hmmmm....WAT???
pi_61929031
Tjah de eerste episodes zijn meestal niet zo leuk.

De locatie is idd heel gaaf hulde. Lijkt me wel scary als zon olifant het snachts naast je zit
pi_61943282
Mwah, ik vond t wel weer cool gelijk. Even erin komen om alle namen te leren.

Ik denk dat die gele alliance van 4 het nog wel even uithoudt. Maar ze gaan de tribes vast weer mixen, dus het is afwachten voor hen.

Die zwarte vrouw met haar medaille gaat nog interessant worden, dat voorgevoel heb ik. Ik vind haar wel cool, sterk karakter.

Wat een muts was die Michelle zeg, kijken die lui geen andere seizoenen van dit programma? Vooral de eerste dagen moet je vooral je gevoel niet laten kennen, niet te veel praten, geen conflicten opzoeken en door de zure appel heen bijten.

Die gamer vind ik wel sympathiek op een of andere manier. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

En die gast op Exile zeg, hij was allemaal zo geweldig. Hij kan niet eens bedenken dat ie misschien eerst eens een rondje moet gaan lopen voor hij zomaar midden in een veld begint te graven en in het meer gaat kijken. Hoe dom kan je zijn? Kraters liggen sowieso meestal op bergen. En ik zou hoe dan ook naar de berg lopen om een goed uitzicht te hebben.

Ik vind het niet helemaal Gillian's schuld dat ze een slechte tribe hebben. Slecht tot nu toe dan. Zij maakte de eerste keuze, maar alle mensen na haar maakten ook slechte keuzes.

Ik heb ook een vreemd gevoel bij die kerel met die hoofdwond. Hij is er binnen no-time uit of hij gaat ver komen. Ik volg hem nog niet helemaal.

We shall see!
Spoilers!
pi_61943875
Dit lijkt me toch echt een kweekgrond voor de zwakste seizoen ooit. Geen van de deelnemers lijkt geschikt te zijn als survivor. Veel domme beslissingen.
Ik vind het ook vreemd dat dit seizoen vrijwel geen etnische minderheden in spelen.
Hun kledingkeuze vond ik al raar. Als je weet dat je meegaat, dan zorg je er toch voor dat je wat geschiktere kleding gaat dragen? En in ieder geval wat surviving skills gaat aanleren? Vuur maken met een stuk bot...
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:38 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah de eerste episodes zijn meestal niet zo leuk.

De locatie is idd heel gaaf hulde. Lijkt me wel scary als zon olifant het snachts naast je zit
Ik vraag me af of dat niet door die olifantschijt komt dat ze zo dichtbij kwamen.
pi_61945647
Er zijn elk jaar weer mensen die de domste dingen ooit aantrekken. Je weet dat je kunt denken dat je naar een fotoshoot gaat en dat het programma ineens begint.
Trek een afritsbroek aan, doe 3 elastiekjes in je haar, draag een riem, doe iets met lange mouwen om je middel, trek je zwekleren vast aan, draag sokken en goede schoenen, etc. Desnoods loop ik daar een week met dat allemaal aan. Je hoeft je echt geen zorgen te maken om je uiterlijk, heel Amerika (en wij) zien je aftakelen en op je lelijkst de komende weken...Maar het gebeurt keer op keer weer dat mensen gewoon niet zover nadenken.

Dit kledinggedoe en het niet hebben van survivorskills is echt niet iets van alleen dit seizoen. Lees de oude topics eens door, dat zeggen we elke keer hier
Spoilers!
pi_61945991
ja, ik weet het. Ik heb alle seizoenen binnengehaald en doorgelopen... maar dit seizoen is het toch wel echt triest gesteld voor zover ik het zie. Het lijkt wel of ze nu echt casten op bimbo's....
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:24:42 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61946072
ah, de HD versie is net binnen. Wel kut dat ik moest wachten tot die er was! Hopelijk gaat dat niet elke week zo lang duren.
De locatie is echt en zeker in High Def.
En damn wat zijn de mannen lekker dit jaar [/hormonen] Trouwens wel grappig dat je in HD duidelijks zag dat ze zelfs randjes 'schaamhaar' die boven de broek uitkomen (bij die personal trainer) en camel toe's (bij Michelle) wat boven de broek uitsteekt wegblurren

De tribes zijn inderdaad wel opvallend verdeeld, maar dat is compleet hun eigen schuld.
Ik vond de challenges trouwens wel gelijk echt tof:
alles zat erin, van rennen tot teamwork tot puzzelen.
Toch opvallend dat het altijd de skinny (meiskes) en ouderen zijn die het eerst gaan. Gillian had gewoon iets meer d'r smoel moeten houden dan had ze het best gered. Randy kan nog wel eens flink wat ruzie gaan veroorzaken.
Die alliantie van 4 moet echt goed gaan zorgen dat de andere 4/5 niet doorkrijgen dat er een alliantie gevormd is want dan zijn ze er zo uitgeknikkerd want Bob als swing vote is niet betrouwbaar.

Rennende Jeff was trouwens ook leuk om te zien, niet dat hij 'opeens' op de finish stond

[ Bericht 91% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 27-09-2008 04:34:36 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61981805
Matige eerste twee afleveringen. Had ze liever apart gehad, nu was de euforie dat Gillian de eerste eilandsraad overleefde meteen verdwenen. Vind het wel logisch dat Michelle als eerste werd weggestemd. Wat heb je aan iemand die geen contact met je zoekt en steeds blaat over hoezeer ze een hekel heeft aan je team? Mocht er een herindeling/merge komen dan weet je zeker dat ze overspringt naar de "cool kids".

Charlie vind ik ontzettend irritant en het ergste is dat het Uiengroepje ook nog ver kan komen als ze een vijfde lid krijgen, dus krijgen we veel geslijm over Marcus te horen.
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:14 schreef Sub_Zero het volgende:
Ik bedoel, hoe dom kun je zijn om niet meteen de sterkste (man) te kiezen en te gaan voor een wat oudere huisvrouw met wie je toevallig goed kan opschieten. Terecht dat ze eruit is, want met deze samenstelling van tribes wat zo'n beetje haar schuld was, ga je niet ver komen..
Wat me ook irriteerde was die Olympische medaille winnares; Dat is weer zo typisch Amerikaans om iemand die iets voor hun land heeft gedaan erin te stoppen. Ik kan me nog een seizoen van The Apprentice herinneren waarin hetzelfde werd gedaan. Waarom niet gewoon deelnemers selecteren 'out-of-the-blue'? Trouwens wel lache dat ze vervolgens die berg niet op kon komen
Gillian en Crystal hadden al een soort van "unspoken alliance" voordat het spel begon, met Susie. Daarbij vindt ik het juist wel slim om een wat zwakkere kandidaat te kiezen als je zelf tot de zwakkere behoort, dat maakt de kans groter dat je zelf niet als eerste wordt weggestemd.

Plus, Crystal heeft zich gewoon opgegeven, ze is niet gevraagd om mee te doen door de producers.
pi_61982072
Even de eerste ep checken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 28 september 2008 @ 22:35:52 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_61983561
Wat zijn jullie negatief zeg
Ik heb genoten in ieder geval. De alliance in de gele tribe staat redelijk sterk maar dat zegt idd nog niets.
Fang is momenteel redelijk kansloos dus er zal binnekort wel tribe-mix komen.

Hoop dat die olifanten ooit nog es die hutjes kapot gaan trappen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 28 september 2008 @ 23:17:04 #19
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_61984786


I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zondag 28 september 2008 @ 23:20:39 #20
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61984894
ff downloaden, morgen kijken
pi_61986561
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef Arth_NL het volgende:
-knip-

Daarbij vindt ik het juist wel slim om een wat zwakkere kandidaat te kiezen als je zelf tot de zwakkere behoort, dat maakt de kans groter dat je zelf niet als eerste wordt weggestemd.

-knip-
Goed punt!
Spoilers!
pi_62007785
Wauw, prachtig land en inderdaad, prachtig in HD! Na al die low-res divxjes is dit toch wel een verademing zeg! Ik download alle series in HD als het gaat, ben blij dat Survivor nu ook eindelijk over is

Anyway, ik heb nog niet veel met de meeste deelnemers. Maar blijf zeker kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:44:50 #23
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_62025704
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:21 schreef DaFrenk het volgende:
Wauw, prachtig land en inderdaad
Alleen niet erg realistisch omdat al die dieren (olifanten enz.) allemaal gewoon door de producers daarheen vervoerd en geplaatst zijn. Best wel nep dus, maar goed ergens zijn alle reality shows natuurlijk nep.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_62026569
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Alleen niet erg realistisch omdat al die dieren (olifanten enz.) allemaal gewoon door de producers daarheen vervoerd en geplaatst zijn. Best wel nep dus, maar goed ergens zijn alle reality shows natuurlijk nep.
Wtf
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62026736
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Wtf

nee ze slapen echt op 3 meter van een olifant en er kan elk moment een krokodil uit dat water komen... jep.. sjoer
pi_62027803
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kodama het volgende:

[..]


nee ze slapen echt op 3 meter van een olifant en er kan elk moment een krokodil uit dat water komen... jep.. sjoer
Whehe, ook een goed voorbeeld van hoe nep het allemaal is ja Die shots van een krokodil tussendoor als iemand het water in loopt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:50:28 #27
44906 merino
World of Sleepers
pi_62029097
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Whehe, ook een goed voorbeeld van hoe nep het allemaal is ja Die shots van een krokodil tussendoor als iemand het water in loopt.
ja maar dat is al sinds seizoen 1 zo.

Dat ze echt dieren importeren is wel erg nep zeg. Guatamala was tenminste nog echt ruig
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:50:48 #28
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62029104
Is in elk geval nu al leuker dan ER
pi_62031864
Eindelijk heb ik de aflevering ook gezien. Ik moet zeggen dat het mij in ieder geval niet tegenvalt tot nu toe.

Gekeken naar de eerste 2 afvallers, kan ik het er alleen maar mee eens zijn. Ongelofelijk dat er nog kandidaten bestaan zoals Michelle. DIe heeft echt 0,0 iets te zoeken in het spel. En dan nog verbaasd zijn ook dat je weg moet. Gillian heeft het ook niet echt slim aangepakt. Ze mag dan wel ouder zijn, maar als ze het respect had afgedwongen van haar medetribe leden had ze zeker nog wat langer erin gezeten.

Mijn favoriet tot nu toe is Randy. Geweldig hoe die gast van een afstandje toekijkt hoe de anderen maar wat aan het prutsen zijn. Hij is echt met een duidelijke strategie het spel in gekomen en dat kan ik alleen maar waarderen.

Die alliance of 4 lijkt me echt zo'n standaard alliance die dan weer redelijk ver komen, maar geen 1 van die 4 kandidaten boeit me tot nu toe. Ben overigens ook benieuwd hoe Ken the gamer het gaat doen. Vond het wel mooi hoe die bijna op z'n bek ging en de pen liet vallen bij tribal council
pi_62034142
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:50 schreef Darklight het volgende:
Is in elk geval nu al leuker dan ER
big surprise, Survivor is altijd al leuker dan ER geweest
hmmmm....WAT???
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:50:33 #31
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62101110
Niemand ep2 nog gezien? Download staat aan )
pi_62101341
Is er wel een, ik dacht dat het volgende week pas weer was?!
Spoilers!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:31:47 #33
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62101961
Survivor S17E02 HDTV XviD-GNARLY [eztv]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:58:19 #34
225913 qxp
/me confabuleert
pi_62110415
Leuke aflevering! Stukken beter dan Expeditie Robinson.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_62119000
Zojuist ook ep 2 gezien (in HD ), en deze was al iets beter dan de vorige..
Je kon eigenlijk de hele aflevering al aan zien komen dat geel de immunity challenge ging verliezen.. Alleen maar aandacht voor de alliances in die tribe en wie waarschijnlijk eruit gestemd gaat worden.. Is op zich wel interessant, maar het kwam mij iets te gemaakt over: Net of er een regisseur bij was en alles in scene was gezet.. Vooral dat stukje op het laatst waarbij Paloma haar 'laatste statement' ging maken en Ace bij Corinne zwart ging maken.. Vervolgens gaat Corinne twijfelen zodat de spanning getracht wordt erin te houden tot bij de uitslag van de tribal council.. Nou weet ik hoe de episodes van Survivor in elkaar steken (al vanaf S1) en dat dit bij de opzet van de serie hoort, maar nu valt het wel heel erg op, en spoilt eigenlijk een deel van de aflevering omdat je al precies weet hoe het gaat lopen..

Maarja, die alliance van Marcus gaat het lang houden denk ik, en ik verwacht dat geel de 'numbers' zal hebben bij de merge, dus ik denk dat Marcus of Corinne toch wel favoriet is om te winnen dit seizoen..
Die Gamer is denk ik ook wel slim van rood/Fang, een soort yau-man 2

Ik vond de immunity challenge leuk bedacht.. Ook nog nooit gezien in vorige seizoenen denk ik, wat bij sommige challenges helaas wel het geval is.. Ook leuk om Kelly eraf te zien glijden in het begin

Tot slot, Sugar vond ik deze episode ook sterk.. En zo'n 'sob-story' hoort gewoon in een Amerikaanse reality serie te zitten.. Die hidden immunity idol zou haar een voordeel maar tegelijkertijd ook een enorm nadeel kunnen opleveren.. Die Ace is sowieso niet te vertrouwen, dus die kan haar nog wel eens verlinken.. Hopelijk krijgt ze het op tijd door en zet ze hem op tijd in, en niet zoals James/Ozzy/Jason
:: Cold as ice ::
pi_62119947
Sub_Zero, in je eerste alinea schrijf je precies wat ik wilde gaan zeggen. Je ziet alleen maar gebekokstoof (is dat een woord? Vast niet!) binnen de gele tribe, dan weet je dus al wie er gaan verliezen. Erg jammer.

Wat ik ook al seizoenen lang vervelend vind is dat muziekje dat je hoort net voordat Jeff verteld wie eruit gestemd wordt. Ik wil liever bij elke stem in spanning zitten, maar helaas.

Verder is het toch weer ouderwets genieten hoor. Wel een beetje jammer dat het weer zo makkelijk is om de idol te vinden, maar vorige keer met een hele berg van die dingen was t eigenlijk ook best grappig.

En die Ace gaat inderdaad nog interessant worden. Waarschijnlijk beter dat hij er niet uitgestemd werd.

Oh ja, Sugar een pin-up model? Die is best wel chubby en ziet er nogal goedkoop uit. t Kan aan mij liggen hoor.
Spoilers!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:47:19 #37
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62122921
Die blonde op dat immunity eiiland kwam ook een beetje gemaakt over
pi_62187794
Aflevering ook weer gezien, Aardige aflevering. Mooi om de overwinningen van Fang te zien met daarin een hoofdrol voor mijn favoriet Kenny.

Leuk om te zien hoe geel een beetje in elkaar zit qua alliances. Ben benieuwd wat er gebeurd met Ace. Als de tribes snel geswitcht worden maakt ie wel een aardige kans denk ik. Anders vliegt ie er heel snel uit. Die Sugar vind ik trouwens redelijk irri, mag er van mij ook wel uit. Jammer dat ze de hidden immunity idol heeft. Hopelijk geeft ze hem aan Ace.
pi_62283333
Begin er steeds meer in te komen. Leuk dat ze nu al een switch doen, zag dat absoluut niet aan komen. Kota is wel erg sterk nu, zie Fang geen challenges meer winnen maar dat dacht ik ook na de eerste aflevering.

Kenny
een super beslissing om Kelly te kiezen omdat die te swingen is.
'and besides she's hot'

Stom alleen hoe Kelly het daarna bijna voor zichzelf verneukt. Lijkt me toch wel de goede beslissing om haar te houden, want Jackie, Ace en Sugar hadden zeker weten die idol gebruikt.
hmmmm....WAT???
pi_62289841
Was een leuke episode jah, maar die immunity challenge was me toch raar, die rode tribe deed niks bij die challenge, maybe express?
pi_62301474
Het is vreemd dat de nieuwe rode team eerst een uitstekende strategische move heeft gemaakt door Kelly te kiezen. Maar ze laten wel de ergste threat, Ace zitten...

Daarna zijn zij wel in de meerderheid en hebben de macht. OK, kans dat ze verliezen is groot, maar niet groter dan met de oude fang, en die hebben toch echt de 2e aflevering gewonnen.
pi_62447286
Nog even snel mijn reactie op S17e03..
Die tribe switch was toch wel erg vroeg dit jaar.. Ik vind die verdelingen van tribes toch wat oneerlijk.. Nu is het net zoals bij bijvoorbeeld S9 in Vanuatu waar de vrouwen- en mannentribe op een gegeven moment werd opgesplitst en er een verdeling kwam van 2 mannen tegenover 4 vrouwen (en 2 vrouwen tegenover 4 mannen), waar de mannen er dus een voor een uitgestemd werden.. Bij de samensmelting hadden de vrouwen vervolgens de numbers en werden de mannen er weer netjes een voor een uitgebonjourd (behalve Chris dan )..
Ik hoop dat we nu niet hetzelfde scenario gaan krijgen waarbij eerst alle oude Kota leden uit de nieuwe Fang tribe worden gestemd en vice versa.. Het zou echter wel interessant kunnen worden nu Sugar bij de Fang tribe zit en haar immunity idol gaat spelen tegen Fang..

lol trouwens toen Kenny Kelly koos (and she's hot)..

Het leek wel opzet van Fang om de immunity challenge te verliezen.. Werkelijk niemand ondernam actie (behalve Ace dan), en ik vond het een beetje raar dat ze vervolgens van Kelly zeiden dat ze niets deed.
Op zich wel slim om opzettelijk te verliezen, want zo kunnen ze de originele tribes weer meer in balans krijgen qua numbers.. Het was immers 8 tegen 7 in het voordeel van Kota, en nu weer 7-7..
Ook wel slim om Kelly erin te houden, want dit lijkt me toch wel de makkelijkste/snelste "swing-vote"..
Ik ben het trouwens eens met athlonkmf dat het dom is Ace erin te laten zitten;Hij is immers het gevaarlijkste, mocht hij het halen tot de samensmelting, bij challenges.. Daarnaast kan hij denk ik vrij goed mensen ompraten om in zijn alliance te komen.. Toch denk ik dat hij en Sugar eruit gestemd gaan worden..

Ik denk dat Kota vrij veel gaat winnen.. De tribe ziet er zowel fysiek als mentaal veel sterker uit..
Het wordt idd steeds interessanter.. Ben benieuwd naar de episode van vanavond/morgen..
:: Cold as ice ::
pi_62458060
Weer een nieuwe aflevering! Morgen maar eens kijken denk ik.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62459056
Zojuist ep 4 gezien, en op zich vond ik het wel een leuke aflevering al was die scene met die olifant wel erg nep ogend..
Wel dom van de Fang tribe om GC eruit te stemmen.. Dit was denk ik hun enige kans de immunity idol van Sugar weg te spelen.. Nu staan ze gelijk in numbers met de Kota leden in hun tribe (3-3) en achter op de oude Kota tribe (7-6).. Dit is dus een vitale tactische zet, dat de hele Fang tribe op kan breken.. Het is toch GC's probleem dat hij niet zonder luxe en vriendjes thuis kan?! Uitgelezen kans om een goede tactische zet in het spel te doen..
Wel erg achterbaks van die nep-hardloopster om in Sugar's persoonlijke spullen te neuzen naar de immunity idol.. Aan de andere kant heeft het totaal geen nut gehad door vervolgens niet op Sugar te stemmen, des te meer ze nu zeker weten dat ze het heeft..

Ik zie nu eigenlijk niets anders gebeuren dan dat Kota de numbers met de samensmelting heeft en Marcus als hoofd van zijn alliance (en sterk in challenges) de meeste kans maakt op de hoofdprijs..

Het word nog wel interessant met die immunity idol, en het lijkt erop dat Ace hem weet los te peuteren van Sugar.. Ben benieuwd of zij nog bij de oude Kota tribe in de alliance gaan als ze de samensmelting halen..

[ Bericht 5% gewijzigd door Sub_Zero op 17-10-2008 20:30:06 ]
:: Cold as ice ::
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:08:10 #45
225913 qxp
/me confabuleert
pi_62465824
damn wat is die "sugar" fake
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:12:03 #46
44906 merino
World of Sleepers
pi_62475023
Rood staat echt in alle vormen voor kansloos dit seizoen.
Ze hadden hier echt zo makkelijk de idol eruit kunnen halen. Ze geven het echt Sugar op een presenteerblaadje.

Enige echt leuke aan deze ep was Randy die tijdens de immunity challenge tegen Ace riep "freeze ace, freeze!!" en Ace die vervolgens ook echt stil ging staan daarna
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_62486422
Hele domme move inderdaad om Sugar niet weg te stemmen. Maar wel interessant voor de kijker!

Heb me ook kapotgelachen om dat stukje dat Ace nog echt ging freezen ook.

Het viel me wel op dat we sommige spelers gewoon nooit zien. Toen Jeff riep dat Corinne ging gooien met die rieten bal moest ik echt even nadenken over wie dat nou was.

Ik geloof trouwens wel dat die scene met de olifant echt was. Ik geloof ook niet dat er beesten worden ingevlogen.
Spoilers!
pi_62510782
Zo heb nu pas de aflevering gezien dat Jacquie is weggestemd. Maar redelijk vroege switch al na 2 afleveringen. Wel erg grappig dat "ranking the tribes". Zo kunnen beide teams eigenlijk de pikorde achterhalen, maar alleen fang ging daar goed mee om door Kelly te gebruiken als extra stem. Mooi ook dat Jacquie weg is gestemd, nu moet die "Onion alliance" al meteen op zoek naar een nieuwe. Randy is echt mijn favoriet, die gast speelt het spel op een hele relaxte manier. Hoop dat ie zich een beetje bij het oude Kota kan inlikken, dan kan ie nog ver komen.
pi_62511761
Ik vraag me echt af wat de casting mensen doen de laatste paar seizoenen.... het zal toch echt wat beter zijn als ze wat meer variatie in etnische groeperingen en intelligentie toevoegen...
pi_62650514
Zojuist episode 5 gezien, en die Fang tribe is toch wel 1 van de slechtste, meest irritantste en domste tribes ooit in survivor geschiedenis imo.. Die Ace met z'n nep accent en arrogantie, die nep-hardloopster Chrystal met haar boze uitstraling en domme geblaat, de enige die nog een beetje aanspreekt is Kenny.. Ik hoop en verwacht eenzelfde afgang als die tribe van stephenie en bobby jon in s10 waarbij hun tribe compleet werd weggeveegd en steph de laatste was van die tribe en er dus geen echte merge was..

De reward challenge zei eigenlijk wel genoeg; Ace die Kelly, Sugar en Kenny wegstuurd omdat ie denkt het wel ff met z'n 3en te klaren.. Hetzelfde gebeurde bij de immunity challenge waar hij z'n hele tribe wegstuurde bij het in elkaar zetten van de vlag en dacht het wel in z'n eentje te kunnen.. Ik blijf het irritant vinden dat Kelly door de regie steeds afgeschilderd wordt als slappeling ("Kelly is dragging", terwijl toen ze als eerste onder dat net door moest toch duidelijk te zien was dat ze zeker niet slap was en zich voor 100% inzette).. Ik denk dat de tribe haar vooral niet mocht door haar uitspraken. Dat kon je duidelijk zien bij de TC waar het ook overduidelijk was dat ze eruit gestemd zou gaan worden.

Die hele verhaallijn rond de immunity idol van sugar snap ik niet helemaal. Het is toch te stom voor woorden dat ze die aan Ace geeft?! Ok, ze is niet de allerslimste, maar dat ze zo dom is geloof ik niet.. Het lijkt wel gescript.. Wat zou het voor verschil maken dat Ace hem in z'n tas heeft, terwijl ze toch al weten dat zij hem heeft? Dat maakt de kans dat ze eruit wordt gestemd alleen maar groter..

En om sugar die gaat janken omdat zij steeds eten heeft op exile island en de rest van haar tribe niet.. Hoezo slecht geacteerd..
Verder deed me dat zweren op familieleden tussen matty en ace me aan twila denken in s9.. Ik denk namelijk dat ace zijn belofte niet gaat houden, wat hem duur kan komen te staan (als ze tot de merge komen)..

Ohja, en Chrystal die op een gegeven moment zei; Don't see my tears as a sign of weakness..
Nee joh, dat doen we ook niet. We weten toch al dat je zwak bent

[ Bericht 21% gewijzigd door Sub_Zero op 24-10-2008 19:44:19 ]
:: Cold as ice ::
pi_62650522
Heb hem nog niet kunnen zien, die HD versie laat lang op zich wachten
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62650793
ja idd, ik kon me niet meer inhouden en heb maar op de 'old school' manier gekeken
:: Cold as ice ::
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:29:38 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_62853784
Jeff blogt hier btw over het seizoen:
http://popwatch.ew.com/popwatch/survivor/index.html
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_62857933
Leuk blog! Jaquie heeft denk ik echt geen zin om gezellig te doen bij de reunion show

Verder wel een leuke ep. Fijn dat we eindelijk weer wat van de gele tribe hebben gezien. En ook dat de vote dit keer wel spannend was. Wel jammer dat Ace weg is, die zorgde toch wel voor een hoop entertainment.
Spoilers!
pi_62890464
Ik ben nu heel seizoen 16 aan het kijken, wel erg leuk seizoen hoewel ik de ene tirbe niet echt vat. Ik vind het sowieso een stuk beter dan de Nederlandse expeditie robinson.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62898431
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef rene90 het volgende:
Ik ben nu heel seizoen 16 aan het kijken, wel erg leuk seizoen hoewel ik de ene tirbe niet echt vat. Ik vind het sowieso een stuk beter dan de Nederlandse expeditie robinson.
Waarom ga je in vredesnaam een all-stars seizoen kijken? Dan weet je toch al dingen over de eerdere seizoeken?

Gewoon lekker bij het begin beginnen zou ik zeggen

Edit: misschien is dit helemaal niet je eerste seizoen maar loop je gewoon een seizoen achter....
Spoilers!
pi_62899784
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom ga je in vredesnaam een all-stars seizoen kijken? Dan weet je toch al dingen over de eerdere seizoeken?

Gewoon lekker bij het begin beginnen zou ik zeggen

Edit: misschien is dit helemaal niet je eerste seizoen maar loop je gewoon een seizoen achter....
Omdat ik niet zoveel zin / tijd had om alle vorige 15 seizoenen ook te kijken, plus dat seizoen 16 in ze geheel op usenet stond als .avi dus was even ideaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62910000
Ja, ik had s16 ook al zien staan.. Vond dat seizoen na s7 pearl islands en s8 all stars toch wel het leukste survivor seizoen.. Maar dat kwam denk ik vooral omdat je al veel weet over de 'favorieten' uit vorige seizoenen.. Daarnaast was het concept om fans het op te laten nemen tegen de favorieten toch wel sterk (vooral met Erik--"OMG dude, it's Jeff Probst!")..

Ep6 was weer interessant trouwens.. Had wel verwacht dat Fang zou verliezen, maar niet dat ze Ace zouden wegstemmen.. Ik ben nou stiekem toch wel voor de alliance Sugar-Kenny.. Verbaasde me dat Ken Sugar wist om te praten.. Maarja, ze heeft ook alleen maar op exile island gezeten.. Met die immunity idol in haar bezit heeft die alliance van sugar toch wel kans van slagen.. Ligt eraan wanneer ze hem inzetten..

Bij de andere tribe was het wel logisch dat ze uiteindelijk Dan eruit stemden.. Fysiek toch behoorlijk sterk, en z'n loyaliteit is twijfelachtig.. Dat laatste geld ook voor susie, die Corinne wilde stemmen en dat tegen Corinne zelf zei.. Hoe dom kun je zijn?!

Maarja, ik zie die alliance van Marcus-Corinne-Charlie-(Randy)-(Bob) niet doorbroken worden.. Ik heb Randy en Bob tussen haakjes omdat die na de final 5 eruit gestemd gaan worden denk ik. Die andere 3 zijn namelijk originele Kota leden met Bob als buitenbeentje..

De merge in combinatie met de immunity idol van sugar en mogelijke nieuwe alliances volgende week zal misschien nog van invloed kunnen zijn, en zal dus het kijken waard zijn..

[ Bericht 2% gewijzigd door Sub_Zero op 03-11-2008 16:00:55 ]
:: Cold as ice ::
pi_63072728
Nog geen reacties over de geweldige stemming van de afgelopen aflevering? Eindelijk gebeurt er iets bijzonders.
  zondag 9 november 2008 @ 13:47:39 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_63072785
Geen merge
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen. ik gok dat ze pas bij de final 6 gaan mergen ofzo.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_63236957
Wow, gave stemming! Je kunt goed merken dat het nou echt allemaal anders gaat worden en ook een stuk spannender. Ik heb wel het vreemde voorgevoel dat Sugar of Randy gaat winnen. Al zou ik vooral van Randy niet weten hoe hij dat gaat doen.

Ik heb benieuwd hoe erg die hoe-heet-ze-ook-alweer uit de alliance van Marcus en zn vriendje gaat slijmen bij de rest volgende week. Er zijn dan alleen nog maar underdogs over.

Ik had trouwens echt het gevoel dat Sugar voor de andere partij zou kiezen en dus op Christel zou stemmen. Kenny enzo hadden het echt niet slim aangepakt. Ze hadden beter Sugar kunnen laten kiezen wie zij eruit wilde stemmen, daarmee trek je haar veel sneller over de streep.
Spoilers!
pi_63238701
Leuke aflevering.

Vond die Idol wat Bob maakte toch echt vet hoor! hoop dat hij iemand ermee kan faken..
En ugh toen Crystal als 1e die 4 votes kreeg wist ik gewoon al dat charlie weg was.. bah

Randy gaat lekker tekeer lijkt het volgende week, geweldig.
pi_63239999
Dit is echt de eerste keer in een boel seizoenen Expeditie Robinson/Survivor dat de alliance die ik het leukst vind ineens en masse wordt weggestemd. Ik vind het echt stom dat Marcus en Charlie weg zijn, ik vond ze erg tof.
Kenny is wel echt meesterlijk. Omdat hij zo'n ongeloofwaardige Survivor is (ik bedoel, een mager gamejochie, wie ziet dat nou gebeuren?) kan hij iedereen met gemak beïnvloeden.
De grote heldin van het spel is voor mij toch Sugar, hoe zij iedere keer weer de belangrijkste persoon in het spel is echt geweldig.
Nu maar hopen dat we volgende week een trio-eviction hebben met Randy , Crystal en Susie in één keer weg.
pi_63253081
Ik vind die kenny maar eng worden met zijn lange vingers en evil nagels. Dat sisteract van chrystal mag ook een beetje minder. Maar toch ben ik voor die allience
A little bit hateful
pi_63253253
Kenny is wel slim bezig vind ik. niemand ziet hem als een gevaar op het moment, lekker sneaky

Ik hoop dat Bob ver komt.. me enige favoriet dit seizoen.
  zondag 16 november 2008 @ 10:37:45 #66
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63257352
Ik ben al weken voor het clubje van Sugar, Crystal, Susie, Mattie en Kenny
Dus ben erg blij dat ze het zo goed doen.

En Randy is ook hilarisch. "BITCH!" bij het stemmen

Corinne, Charlie en Bob vind ik maar arrogant en suf dus blij dat ze een voor een geruimd worden.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63271774
Iemand is nu alle seizoenen van Survivor op usenet aan het seeden. Doe maar wat je wil met deze waardevolle informatie.
A little bit hateful
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:32:57 #68
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63409913
Dit was echt de grappigste aflevering ooit, ik heb van begin tot eind in een deuk gelegen

Sugar en Chrystal
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63420977
Omg, deze was echt hilarisch. Wat een verschrikkelijk debiel plan van Randy zeg, van alle kanten. Hij had zelfs nog de mogelijkheid om Matty aan zijn kant te krijgen en t was m nog gelukt ook als hij zijn mond even een minuutje had gehouden.

Deze komt hoog binnen in de blindsight top 10 van Survivor
Spoilers!
pi_63422329
Randy is een ongelofelijke domkop, kinderachtige piemel, maar toch vond ik het ergens wel zielig. Leek wel das experiment waar alle mensen dan heel evil zijn en nog na trappen terwijl iemand al down is.

Volgens mij wilde randy iedereen echt wel een koekje geven hoor. Dat sugar zo bitcherig was om zo'n halve peace offering niet wilde accepteren is haar probleem. Randy had het gewoon niet door moeten drukken.

Maar goed, waarschijnlijk ben ik de enige die dat vind (en bob waarschijnlijk ook, want hij voelde zich volgens mij wel schuldig, maar ja liever randy dan hemzelf natuurlijk)
A little bit hateful
pi_63440571
Sugar is echt koningin. Wat een briljante actie van d'r. WEER! Als zij niet wint ga ik nog huilen. Natuurlijk is ze gemeen, en dat met die koekjes was gewoon stom, maar Sugar doet het op zo'n briljante manier. Wij zijn het niet waardig om zoveel briljantheid van één persoon op onze TV's/computers te mogen aanschouwen.

Ik hoop dat C rinne het nog wel een paar weekjes volhoudt, ik vind haar zo tof.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:51:57 #72
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63502204
Voor sassy negerinnenmomma Crystal heb ik ook een zwak. En Sugar mag met vlag en wimpel de Hall of Fame van tofste Survivors aller tijden in. Gezellig gesandwiched tussen Rupert en Yau-Man in.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_63505317
Ik vind het heerlijk dat de deelnemers zo ongegeneerd niet-aardig zijn.
Niks geen geslijm of gevlei, hup, gewoon bot

Kost ze natuurlijk wel stemmen (bij tribal council en bij de jury) maar het is zóveel leuker om te zien !!
pi_63530677
Ben maar eens begonnen met Survivor kijken na jarenlang Robinson fan te zijn.

Maar wat heeft Survivor te maken met surviven, want elke 3 dagen winnen ze weer dik veel eten ed. Vind dat echt jammer. Echte honger is daar niet bij. Ze zitten al ontiegelijk te zeuren dat ze geen eten hebben, maar tegelijkertijd zitten ze een ruime bak rijst te eten.

Rijst die in aanraking is gekomen met water gooien ze allemaal weg in zee, terwijl in Robinson ze rotte rijst zaten te eten en dat was de enige maaltijd die dag.
pi_63532938
Bij welk seizoen ben je McGiddes?
Vaak krijgen ze er nog wel spijt van als er eten weggegooid is trouwens.
Spoilers!
pi_63533023
Kan iemand me vertellen of het laaste seizoen van Expeditie Robinson al is afgelopen? Wil m toch nog maar gaan kijken, alleen voor EP.
Graag niet de winnaar verklappen please! Vorig jaar keek ik op de site van ER hoeveel eps er waren en toen stond de winnaar er op. En dat is al helemaal niet leuk kijken
Spoilers!
pi_63533627
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij welk seizoen ben je McGiddes?
Vaak krijgen ze er nog wel spijt van als er eten weggegooid is trouwens.
Idd australian outback en africa waren echt geen voedsel paradijs als met de afleveringen met water en ozzy
A little bit hateful
pi_63536051
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:43 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Idd australian outback en africa waren echt geen voedsel paradijs als met de afleveringen met water en ozzy
Dan ga ik die kijken. Degene die ik nu aan het kijken ben heeft niks te maken met survival. Die gasten eten nog meer dan ik thuis

Neemt niet weg dat ik het niet leuk vind.
pi_63591897
oh bah, deze week dus een herhalingsweek...
pi_63592363
Iemand hier toevallig aflevering 1 en 2 van seizoen 17 op hun schijf staan en de mogelijkheid om deze te uploaden?
pi_63595718
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef athlonkmf het volgende:
oh bah, deze week dus een herhalingsweek...
A little bit hateful
pi_63595904
Tijdens de recap vindt sugar ook wel leuk terwijl ik dat niet vond. Ze is zo aandoenlijk happy ondanks alles.
A little bit hateful
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:56:53 #83
225913 qxp
/me confabuleert
pi_63967934
Deze aflevering was weer eens geniaal. En zondag de finale + reünie al
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_63968170
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:56 schreef qxp het volgende:
En zondag de finale + reünie al
Met 5 survivors naar de finale maakt mij bang dat we weer terug gaan naar een final 3 (nadat bij fans vs faves ze eindelijk weer eens terug gestapt waren op final 2).

Sugar heeft volgens mij nog maar weinig haar hersenen gebruikt. Laat zich volledig leiden door haar emoties. Met Matty én Bob naar de finale gaan, als dat niet jezelf in je been schieten is

Ik was voor Kenny maar die lijkt het spoor nu ook een beetje kwijt te zijn, daarom niet echt meer een favoriet die ik graag zie winnen (als Suzy het iig maar niet is).
hmmmm....WAT???
pi_63968720
Van mij mag Bob het winnen.. de rest heb ik niets mee, eerst vond ik Kenny wel cool maar die gast denkt opeens dat hij de man is...

Bob die maar challenges blijft winnen op 57 jarige leeftijd
pi_63978321
Ik ben het meest pro Bob. Verder ben ik niet tegen Kenny en Sugar. Vooral de laatste valt me echt mee van mezelf, ik vond het echt een enorm domme doos in het begin. Nog steeds, maar ze heeft het spel wel mooi gespeeld uiteindelijk. Deze laatste zet tijdens tribal council was ook meesterlijk ten slotte.
Spoilers!
pi_63979024
Niet mee eens. Vind het bepaald niet meesterlijk om Bob én Matty mee te nemen naar de finale. Had er zeker een uitgewerkt. Enige reden dat ze voor chrystal gaat is omdat ze emotioneel (huilbaby) gezien niet meer bob eruit kon stemmen
hmmmm....WAT???
  zaterdag 13 december 2008 @ 04:58:49 #88
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63980172
Sugar tegen Matty: "Let me do the thinking."
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_63983167
Ik bedoel meesterlijk door de immunity idol op die manier aan Matty te geven. Zij had m om haar nek, open en bloot dus niemand dacht eraan dat ze m ter plaatse nog aan een ander kon geven en dat ze m zelf zou houden.

Ze heeft juist door haar emotionele en domme gedoe een paar leuke tribals opgeleverd. We zijn Randy toch nog niet vergeten?

Iedereen die Bob meeneemt naar de final 2/3 is niet goed bezig trouwens. Die kerel gaat het dan echt zo verschrikkelijk hard winnen.
Ik denk trouwens dat er een beetje geknipt en geplakt is. Ik heb het idee dat Sugar eigenlijk Kenny eruit wilde stemmen, maar dat Bob dat te ver vond gaan vanwege zijn deal met hem. Als hij de necklace zelf had gehouden terwijl hij zei dat hij dat deed omdat hij dacht dat Kenny veilig was, en Kenny werd eruit gestemd had Bob gelogen. Dat heeft hij nu niet gedaan. Dus smart move van Bob once again.
Spoilers!
pi_63983560
Zit nu in seizoen zeven op het eind. Die Johny Fairplay is wel prachtig bezig opzich. Die actie met ze oma die "overleden" is
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_63983908
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:54 schreef rene90 het volgende:
Zit nu in seizoen zeven op het eind. Die Johny Fairplay is wel prachtig bezig opzich. Die actie met ze oma die "overleden" is
Oh ja, dat is echt een van de mooiste Survivor-acties ever!
Spoilers!
pi_64008077
Vanavond de Gabon finale ,cmon bob.
  maandag 15 december 2008 @ 15:24:07 #93
225913 qxp
/me confabuleert
pi_64032217
bob als winnaar, geen verrassing meer nadat hij de finale had bereikt. alhoewel ik ook wel sympathie kreeg voor susie tijdens de laatste tribal counsil.

één ding wat ik niet snap is waarom "sugar" zo populair is bij het amerikaanse publiek. ik ergerde me echt dood aan haar. zo nep, zo onnatuurlijk en altijd maar janken

al met al een leuk seizoen, met veel backstabben, blindsides en verrassende plotwendingen.

ik verheug me al weer op het volgende seizoen
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_64033474
Hehe was inderdaad wel een leuke finale... en Bob toen die tie was met matty wist ik dat hij die vuur challange ging winnen

die matty krijgt geeneens vuur wat een kneus.... je zit daar 39 dgn en nog weet je geen vuur te maken, uber sad.

En oh my god wat was die Jury toch een potje kinderachtig, vooral die Corinne


Oh ja en cry baby sugar, PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF is dat meisje misbruikt geweest ofsow? Jezus altijd maar huilen!


ben blij dat Suzie niet gewonnen heeft zeg,


ik hoor dat s18 in brazil waarschijnlij is, overall vond ik dit seizoen wel geslaagd.


BOB
pi_64039731
Final 3 (en wil ook weer de klassieke endurance proef terug als laatste proef ipv zo'n stom kaartenhuis bouwen).

Bob uiteindelijk absoluut een terecht winnaar. Gedomineerd in de challenges en met die twee fake idols toch ook goede taktische zetten gedaan.
Maar hij kreeg het wel echt in de hand geworpen. Sugar , en ook die anderen hadden gewoon met Kenny mee moeten doen in de blindsight toen Chrystal eruit ging. Alsof er ook maar iemand kans maakte tegen Bob voor de jury. (Dat Suzie ook nog echt aan bob ging vragen of hij dacht dat hij veel jury stemmen zou krijgen, wat denk je zelf )

Vond het een leuk seizoen met een uiterst teleurstellende finale. Zo nog even de Reunion kijken.
Hopelijk houdt Sugar daar voor een keer haar tranen binnen
hmmmm....WAT???
pi_64039798
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Jnk18 het volgende:

En oh my god wat was die Jury toch een potje kinderachtig, vooral die Corinne
Jury is bijna altijd kinderachtig. Vind het ook jammer dat ze vaak tegen iemand stemmen omdat ze hem niet mogen/hij (zij) hun eruit gestemd heeft ipv dat ze gewoon stemmen voor degene die het beste spel gespeeld heeft.

(vond trouwens dat Charlie een erg goede vraag had voor de dames. De antwoorden waren echt dramatisch...Sugar )

Corinne

[ Bericht 15% gewijzigd door Vitamine_C op 15-12-2008 20:42:41 ]
hmmmm....WAT???
  maandag 15 december 2008 @ 21:01:23 #97
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64040690
Ik vond het een fijn seizoen waarin elke allantie z'n hoogtepunt beleefde en vervolgens werd ingeruild voor een betere. ben ERG benieuwd wat Brazillie gaat brengen, zo te zien extreme weersomstandigheden.
Was ik de enige die NIET snapte dat de producers Bob de hut i/d fik liet steken? Straks brand dat hele bos af..errrr
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_64042949
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Jury is bijna altijd kinderachtig. Vind het ook jammer dat ze vaak tegen iemand stemmen omdat ze hem niet mogen/hij (zij) hun eruit gestemd heeft ipv dat ze gewoon stemmen voor degene die het beste spel gespeeld heeft.

(vond trouwens dat Charlie een erg goede vraag had voor de dames. De antwoorden waren echt dramatisch...Sugar )

Corinne
Joh ik snap dat niet hoor... die mensen hebben het volgens mij ngo steeds niet door dat het "maar" een spelletje is.. mja toen suzie de 1e 2 votes kreeg wist ik al dat bob ging winnen, die votes zijn altijd zo predictable bij survivor

Ook grappig dat die Sugar de middelvinger naar Corinne gaf, haha ik deed hetzelfde
(was overigens wel heel dom van Sugar om Bob niet eruit te voten.. mja ben er wel blij met het resultaat )
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het een fijn seizoen waarin elke allantie z'n hoogtepunt beleefde en vervolgens werd ingeruild voor een betere. ben ERG benieuwd wat Brazillie gaat brengen, zo te zien extreme weersomstandigheden.
Was ik de enige die NIET snapte dat de producers Bob de hut i/d fik liet steken? Straks brand dat hele bos af..errrr
Ik denk dat ze daar wel maatregelen voor hebben genomen hoor. Wij zien niet wat er behind the scenes gebeurt he.
  maandag 15 december 2008 @ 22:28:32 #99
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64043744
Jeff zegt over Brazil:
quote:
Survivor: Brazil is going to be very different from Gabon. A lot of likable people and a very differently played game. I think you are going to like it.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 15 december 2008 @ 22:41:59 #100
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64044141
Iemand zin in een set visit naar Survivor 19?
Ebay bieding!
$1,625.00 is er nu geboden.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_64044602
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeff zegt over Brazil:
[..]

quote:
Op maandag 15 december 2008 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand zin in een set visit naar Survivor 19?
Ebay bieding!
$1,625.00 is er nu geboden.
dat is wel echt gaaf
hmmmm....WAT???
  maandag 15 december 2008 @ 23:01:00 #102
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64044735
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:57 schreef Vitamine_C het volgende:
dat is wel echt gaaf
Ja ik zou ook heel graag een dag meemaken achter de schermen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_64046235
Net de reunion gezien.

Snap idd echt niet dat Sugar zo populair is onder het amerikaanse publiek. Ze hield nu gelukkig wel eindelijk haar tranen binnen
En ben echt verbaasd over de man Randy, wat een apart mens. Kwam een WTF uit mijn mond toen ik hoorde dat hij een engineering degree van vanderbilt heeft en comercial pilot was

Jammer dat Kenny nu pas inziet dat hij te arrogant werd, was in het begin zwaar voor hem.
hmmmm....WAT???
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:00:52 #104
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64046352
Quote van het seizoen:
quote:
You are an unemployed, uneducated leech on society. And the only thing I would vote to give you is a handful of anti-depressants so that no one else has to be subjected to your constant crying anymore
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:41:52 #105
93709 Illyria
The blue bummer
pi_64049087
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Quote van het seizoen:
[..]


Ja laat vooral gerieflijk het stukje dat daarna volgde eraf
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:18:57 #106
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64069645
Ik begreep niet zo goed wat Corinne bedoelde met dat unemployed leech on society-gedeelte, want Sugar werkt volgens haar biografie wel en is geen uitkeringstrekker of zo. Dus dat was nogal een non sequitur van Corinne's kant.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_64069812
Bekijk Sugars homevideo dan eens domkop.
A little bit hateful
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:29:34 #108
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64070022
En lees jij dan even Sugars bio, lieverd.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_64071814
Waarom kreeg Susie in hemelsnaam 3 stemmen? Heeft dat mens iets noemenswaardig gepresteerd in Survivor, behalve ontzettend saai en onopvallend zijn?

Bob is opzich wel een terechte winnaar, al gunde ik het Sugar meer. Zij heeft het seizoen echt gemaakt met haar acties steeds.

En ook leuk:
quote:
right after Bob was announced the winner, did you notice how Crystal was checking out her hands and rubbing them? That's because she fell in the tribal fire! She slammed into it when the rest of the contestants finally came out. Karma burns, baby.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:13:57 #110
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64071886
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft dat mens iets noemenswaardig gepresteerd in Survivor, behalve ontzettend saai en onopvallend zijn?
Op Bob na heeft ze de meeste individual immunities van iedereen gewonnen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_64072174
Ok. Da's waar.

Heeft Randy trouwens echt geen vrienden, of doet hij maar alsof?
pi_64156467
Zo zonde dat Susie niet won. Wel een geweldige finale!
pi_64156527
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:30 schreef Vitamine_C het volgende:
(Dat Suzie ook nog echt aan bob ging vragen of hij dacht dat hij veel jury stemmen zou krijgen, wat denk je zelf
Dat was één van de redenen waarom ik Bob een hele slechte winnaar vindt. Als alles er op wijst dat je moet vertrekken dan dien je elke levenslijn aan te grijpen die je geboden krijgt. Dus als Susie je zo'n vraag stelt, vertel dan een heel verhaal waarin je zegt dat iedereen in de jury een hekel aan je heeft zodat de andere er misschien over na gaan denken om je niet weg te stemmen. Maar Bob deed weer eens niets.
pi_64362205
Heb net season 17 in een paar dagen gekeken, en Sugar was mijn favoriet, met Crystal als goede tweede met haar toffe kop en grote rare ogen . Erg verrassende blindsight exits en een erg leuk seizoen!
Wanneer begint S18 Brazil? Doen ze er daar in de US 1 of 2 per kalenderjaar?
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:52:16 #115
225913 qxp
/me confabuleert
pi_64378681
quote:
CBS has announced that Survivor: Tocantins will premiere on February 12, 2009.
http://en.wikipedia.org/wiki/Survivor_18
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_64379191
Ok thanks.

Zijn er hier mensen die nog alle episodes van season 16 ergens hebben staan misschien? Ik wil ze downloaden van mininova maar daar zijn bijna geen seeders meer.
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:18:33 #117
225913 qxp
/me confabuleert
pi_64380477
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_64469043
Woohoo Bob . In het begin vond ik hem niks, maar na de merge toch wel zeker mijn favo speler. Verder veel te belachelijke figuren die mee deden, het kon me niet zo boeien als seizoenen ervoor. Toch wel leuke momenten er tussen .

Echt bizar trouwens dat Sue het tot de finale maakte .

Brazil wordt gaaaaaaf
pi_65051377
De cast voor het nieuwe seizoen is alweer bekend

http://www.cbs.com/primetime/survivor/
pi_65055113
Minder dan een maand nog
Hier de cast, voor uitgebreide biografie zie de site.


Biography
Benjamin "Coach" Wade (37)
Hometown: Bolivar, Mo.
Occupation: Soccer Coach



Biography
Brendan Synnott (30)
Hometown: New York, N.Y.
Occupation: Entrepreneur


Biography
Candace Smith (31)
Hometown: Dayton, Ohio
Occupation: Attorney


Biography
Carolina Eastwood (26)
Hometown: West Hollywood, Calif.
Occupation: Bartender


Biography
Debra "Debbie" Beebee (46)
Hometown: Auburn, Ala.
Occupation: Middle School Principal


Biography
Erinn Lobdell (26)
Hometown: Waukesha, Wis.
Occupation: Hairstylist


Biography
Jerry Sims (49)
Hometown: Rock Hill, SC
Occupation: Sgt. – U.S. Army


Biography
Joe Dowdle (26)
Hometown: Austin, Texas
Occupation: Real Estate Sales


Biography
James "JT" Thomas Jr. (24)
Hometown: Samson, Ala.
Occupation: Cattle Rancher


Biography
Sandy Burgin (53)
Hometown: Louisville, Ky.
Occupation: Bus Driver


Biography
Sierra Reed (23)
Hometown: Los Angeles, Calif.
Occupation: Model


Biography
Spencer Duhm (19)
Hometown: Lakeland, Fla.
Occupation: Student


Biography
Stephen Fishbach (29)
Hometown: New York, N.Y.
Occupation: Corporate Consultant


Biography
Sydney Wheeler (24)
Hometown: Raleigh, N.C.
Occupation: Model


Biography
Tamara “Taj” Johnson-George (37)
Hometown: Nashville, Tenn.
Occupation: Former Pop Star


Biography
Tyson Apostol (29)
Hometown: Lindon, Utah
Occupation: Professional Cyclist
hmmmm....WAT???
pi_65056253
heheheh, daar kunnen we wel wat mee
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:04 schreef Vitamine_C het volgende:
Minder dan een maand nog
Hier de cast, voor uitgebreide biografie zie de site.

[ afbeelding ]
Biography
Benjamin "Coach" Wade (37)
Hometown: Bolivar, Mo.
Occupation: Soccer Coach

DWARSKOP

[ afbeelding ]
Biography
Brendan Synnott (30)
Hometown: New York, N.Y.
Occupation: Entrepreneur

BETWETER

[ afbeelding ]
Biography
Candace Smith (31)
Hometown: Dayton, Ohio
Occupation: Attorney

UBERBITCH

[ afbeelding ]
Biography
Carolina Eastwood (26)
Hometown: West Hollywood, Calif.
Occupation: Bartender

WANNABE UBERBITCH

[ afbeelding ]
Biography
Debra "Debbie" Beebee (46)
Hometown: Auburn, Ala.
Occupation: Middle School Principal

PEOPLES FAVORITE UNDERDOG

[ afbeelding ]
Biography
Erinn Lobdell (26)
Hometown: Waukesha, Wis.
Occupation: Hairstylist

BORING

[ afbeelding ]
Biography
Jerry Sims (49)
Hometown: Rock Hill, SC
Occupation: Sgt. – U.S. Army

MISFIT

[ afbeelding ]
Biography
Joe Dowdle (26)
Hometown: Austin, Texas
Occupation: Real Estate Sales

EIKEL

[ afbeelding ]
Biography
James "JT" Thomas Jr. (24)
Hometown: Samson, Ala.
Occupation: Cattle Rancher

UBEREIKEL

[ afbeelding ]
Biography
Sandy Burgin (53)
Hometown: Louisville, Ky.
Occupation: Bus Driver

EERSTE AFVALLER

[ afbeelding ]
Biography
Sierra Reed (23)
Hometown: Los Angeles, Calif.
Occupation: Model

HOER

[ afbeelding ]
Biography
Spencer Duhm (19)
Hometown: Lakeland, Fla.
Occupation: Student

SUKKEL DIE DOOR IEDEREEN WORDT GEPIEPELD

[ afbeelding ]
Biography
Stephen Fishbach (29)
Hometown: New York, N.Y.
Occupation: Corporate Consultant

ENGE GLIJERD

[ afbeelding ]
Biography
Sydney Wheeler (24)
Hometown: Raleigh, N.C.
Occupation: Model

DOM BLONDJE

[ afbeelding ]
Biography
Tamara “Taj” Johnson-George (37)
Hometown: Nashville, Tenn.
Occupation: Former Pop Star

TWEEDE AFVALLER

[ afbeelding ]
Biography
Tyson Apostol (29)
Hometown: Lindon, Utah
Occupation: Professional Cyclist

VERLAAT HET PROGRAMMA WEGENS ERNSTIGE ONDERVOEDING
Ik kan alleen niet kiezen wie de huishomo is. Die foto's zijn allemaal van amerikaanse yuk-kwaliteit

[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 15-01-2009 00:57:29 ]
pi_65902781
Donderdag eerste ep!
pi_65910780
Interessante ep-title weer:
13-Feb-2009 01:00 Survivor 18x01 Let's Get Rid Of The Weak Players Before We Even Start

de cast ziet er wat mij betreft ook wel een beetje TE amerikaans uit. En huren ze tegenwoordig soapsterren in of is er een selectie op lichaamsvormen voor vrouwen?
pi_65919072
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef athlonkmf het volgende:
Interessante ep-title weer:
13-Feb-2009 01:00 Survivor 18x01 Let's Get Rid Of The Weak Players Before We Even Start

de cast ziet er wat mij betreft ook wel een beetje TE amerikaans uit. En huren ze tegenwoordig soapsterren in of is er een selectie op lichaamsvormen voor vrouwen?
Er zijn seizoenen geweest dat het bijna alleen maar acteurs/actrices/modellen waren.
Nu lijken het er maar 4 (2 uit Californie, 1 popstar en nog een model), dus valt eigenlijk mee.
pi_66033615
We zijn gestart!

Leuke eerste aflevering

Ik heb het op youtube bekeken http://www.youtube.com/user/tocantinsfan
pi_66034445
Eindelijk weer begonnen, ik heb me de hele week verheugd op de eerste ep. Hij ging weer veel te snel voorbij.

Er zitten zeker wel wat interessante karakters in zoals Coach en Tyson.

Het is me alleen niet duidelijk hoe het nou zit met die immunity idols. Waren die nou alleen voor de eerste tribal council geldig? Misschien dat iemand volgende week meer clues krijgt ofzo.

Oh, "praying to the Pace-Gods to tell me what a pace is"
Spoilers!
pi_66042002
Volgens mij hadden ze de keus om wel of niet te gaan zoeken, en heeft Sierra dus géén aanwijzing genomen, en ik denk dat daarna ook de aanwijzing is weggenomen. Sandy kan dus wel doorgaan met zoeken. Al lijkt het me kansloos ....
quote:
A pace is variously defined in the American Heritage Dictionary (Fourth Edition) as:

- The modern version of the Roman pace, measuring five English feet. Also called geometric pace.
- Thirty inches at quick marching time or 36 at double time.
- Five Roman feet or 58.1 English inches, measured from the point at which the heel of one foot is raised to the point at which it is set down again after an intervening step by the other foot.
Als ze slim is, onderhandelt ze met iemand om haar te helpen. Maarja, vertrouwen bestaat niet in dit spel.

Ik ben héél benieuwd hoelang Coach (wat een rotnaam) zijn morele standpunt vast houdt

[ Bericht 17% gewijzigd door avonne op 13-02-2009 23:38:08 ]
pi_66047372
Coach is mijn favoriet

Sandy is DOM

Carolina had een irritant stemmetje
pi_66047378
Die Coach vind ik ook wel een leuk ersoon. tot nu toe de enige waarvoor ik root.

Die sandy is idd dom zeg

Wel vond ik de challenge beetje saai.. altijd die kut puzzels.. kunnen ze niks nieuws verzinnen
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:58:54 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_66071238
Ik vond de challenge wel tof. Toffe seizoensopener, die weersomstandigheden worden nog leuk!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_66071444
Coach
En ligt het aan mij of hebben jullie ook een beetje het gevoel dat ze bepaalde soorten mensen opnieuw hebben gecast?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66112693
Superknap van Sandy dat je binnen 3 minuten TV ongeveer 90% van de kijkers al een hekel aan je zullen hebben. Wat een irritant dom wijf. En dan blijft ze er nog in ook !

Niemand die ook op het idee komt dat ze helemaal niets heeft gedaan en elke keer uren afdwaalt omdat er wellicht een immunity-idol kan zijn .

Opening was wel gelijk een gave twist !
pi_66119386
Whooot survivor is weer begonnen
Sandy is dom vaag mens jammer dat ze er niet uit is...

Hopelijk gaat ze er deze week wel uit
pi_66128772
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Niemand die ook op het idee komt dat ze helemaal niets heeft gedaan en elke keer uren afdwaalt omdat er wellicht een immunity-idol kan zijn .
jawel, het wordt specifiek door ze gezegd. Alleen ze maakte het wel een beetje goed door hard te werken. En natuurlijk had ze geluk dat Carolina door iedereen als irritant werd ervaren
  maandag 16 februari 2009 @ 19:24:36 #135
93709 Illyria
The blue bummer
pi_66130532
Hoort Jeff niet voor het bekendmaken van de stemming te vragen "wie de immunity idol heeft moet hem nu spelen"? Hij heeft er deze keer helemaal niets over gezegd, beetje vals!
  maandag 16 februari 2009 @ 21:52:13 #136
225913 qxp
/me confabuleert
pi_66138408
logisch, omdat nog maar 2 spelers van het bestaan afweten van de hidden immunity idol.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_66211460
Zo heb de aflevering ook gezien. Moet zeggen wel een goed begin

Coach wordt al vanaf het begin af aan als grote favoriet neergezet en daardoor verwacht ik niet dat ie gaat winnen. Dat hebben ze in het verleden ook al gedaan met Yul en Earl, dus zullen ze denk ik niet nog een keer doen.

Aardige twist om meteen te stemmen. Kon me ook al niet voorstellen dat die 2 er meteen uitlagen, want er zijn maar 16 deelnemers dit seizoen.

Ik heb nog geen favoriet, maar denk dat het wel 1 van de mannen zal worden.
pi_66224057
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef trepper het volgende:


Aardige twist om meteen te stemmen. Kon me ook al niet voorstellen dat die 2 er meteen uitlagen, want er zijn maar 16 deelnemers dit seizoen.
In Survivor Palau is zoiets gebeurd. Waren ze er net en werden 2 groepen gevormd. Bleven er twee over die naar huis moesten. Knap kut, ben je er net een dag
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:27:39 #139
225913 qxp
/me confabuleert
pi_66244555
met het verschil dat ze in palau met 20 deelnemers begonnen, dan kun je eerder zoiets drastisch verwachten dan met 16 spelers.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_66250358
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef trepper het volgende:
Coach wordt al vanaf het begin af aan als grote favoriet neergezet en daardoor verwacht ik niet dat ie gaat winnen. Dat hebben ze in het verleden ook al gedaan met Yul en Earl, dus zullen ze denk ik niet nog een keer doen.
Dat had ik meer met Tyson (Tyrone? hoe die ook heet), met zijn hele "hihi, ik ben naakt" scène, die verder niets toevoegde.

Hup Sandy!
pi_66293361
Vorig seizoen was ik voor Sugar en nu ben ik voor Sierra.
Het vlees is zwak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66293540
Ik vind die coach dus echt twee keer niks. Jammer dat de ebony booby weg is. En die eerste spaanse booby ook.

Maar uiteindelijk ben ik toch voor de sergeant
A little bit hateful
pi_66296649
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Oh en mevrouw NFL is ook wel sympathiek.
Spoilers!
pi_66298649
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Oh en mevrouw NFL is ook wel sympathiek.
Die 2 doen me teveel denken aan Brokeback Mountain.
Ook al heb ik die film nooit gezien
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66298956
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Oh en mevrouw NFL is ook wel sympathiek.
Mevrouw NFL gaat dus nooit verkomen. Hoe stom om te vertellen dat dat je man is
Heb absoluut nog geen favoriet. Zal wel over een aflevering of 2 komen.
hmmmm....WAT???
pi_66303022
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Mevrouw NFL gaat dus nooit verkomen. Hoe stom om te vertellen dat dat je man is
Heb absoluut nog geen favoriet. Zal wel over een aflevering of 2 komen.
Nee, denk t ook niet. Maar ik vind t wel een leuk mens so far.
Spoilers!
pi_66303366
Ik vind Taj ook leuk, maar ze doet me net iets te veel aan Cirie (Vanuatu, Fan-vs-Favorits) denken. Misschien probeert ze die te imiteren, en dan vind ik haar minder oprecht. We zullen zien.

Candace vond ik ook leuk. Jammer dat ze eruit is.

Verder vind ik eigenlijk niemand leuk of interessant

Coach is een viezerik. Ik vraag me af of hij vaker met zijn handjes aan zijn voetbalsters heeft gezeten.
(zo, botte veroordeling is gedaan )
pi_66538363
Kijkt er nog iemand?

Nieuwe strategie doet zich voor: de loser van de groep houden ze erin.

Tyson en Brendan lachen zich een kriek om de megalomanie van Coach.

spoileralert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66543297
Ik vind nu al dat er interessante wendingen aan dit seizoen zitten.
Wel jammer dat die Jerry weg is, maar ik had toch niet het idee dat hij voor veel spektakel zou zorgen. En die Erinn gaat volgende week zo'n verschrikkelijke ruzie krijgen met Coach!

Ik heb een favoriet gekozen: Tyson

Leuk idee trouwens van Brendan, Taj en mogelijk nog 2 anderen. Ik hoop dat het lukt, ik zou ze wel naar de merge willen zien gaan.
Spoilers!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:36:10 #150
225913 qxp
/me confabuleert
pi_66544793
"i love seeing people cry when you crush their dreams."
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_67889420
Finally, we have a game on . Briljante personages, ik heb me suf gelachen om Coach en Tyson !

Volgende week gaat de tribal council fantastisch worden, nu al zin in!
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:07:29 #152
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_67889955
Het is wel echt een volledig onsympathieke groep dit seizoen. Ik vind alleen Taj enigszins leuk. Maar het valt allemaal in het niet bij Sugar en Crystal.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_67907695
Chrystal, sugar

ik vind er wel een aantal interessante personen tussen zitten en het spel wordt lekker gespeeld.
benieuwd naar volgende week. De redding voor Brendan dat Joe eruit moest maar ook voor Steven en J.T. lijkt het me geen slechte ontwikkeling.

Ze kunnen veel beter met Taj een alliance vormen met brendan en sierra. Dan hebben ze een 3-2 overwicht terwijl in de alliance met debra, coach en tyson ze de onder liggenden zijn met 2-3 (of 3-4 als je Taj en die andere griet meetelt).

Hopelijk wordt de dragonslayer ( ) volgende week verslagen door de draak
hmmmm....WAT???
pi_67908401
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:11 schreef Vitamine_C het volgende:
Chrystal, sugar

ik vind er wel een aantal interessante personen tussen zitten en het spel wordt lekker gespeeld.
benieuwd naar volgende week. De redding voor Brendan dat Joe eruit moest maar ook voor Steven en J.T. lijkt het me geen slechte ontwikkeling.

Ze kunnen veel beter met Taj een alliance vormen met brendan en sierra. Dan hebben ze een 3-2 overwicht terwijl in de alliance met debra, coach en tyson ze de onder liggenden zijn met 2-3 (of 3-4 als je Taj en die andere griet meetelt).

Hopelijk wordt de dragonslayer ( ) volgende week verslagen door de draak
Sugar was heul wel tof!
Sugar
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_67909665
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Finally, we have a game on . Briljante personages, ik heb me suf gelachen om Coach en Tyson !

Volgende week gaat de tribal council fantastisch worden, nu al zin in!
Idd!
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:47:12 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_67914036
Mijn favoriet is nu echt Tyson. Niet om te winnen, maar omdat hij voor leuke tv zorgt. Ik wilde m omschrijven, maar voor die kerel is niet eens een woord bedenk ik nu. Leuk evil ofzo?

Ik snap dat Coach en Tyson Deb erbij willen. Maar waarom eisen JT en Steven niet dat Taj erbij komt? Dan zijn ze met 6 en is het 3 en 3.

Minder voor dingetje dat hij eruit moest, vooral vanwege de immunity idol!
Spoilers!
pi_67968669
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Minder voor dingetje dat hij eruit moest, vooral vanwege de immunity idol!
Ik neem aan dat hij die gewoon nog aan Erinn heeft gegeven?

Verder is Coach mijn favoriet, wat een figuur!
Taj is ook gaaf, en Sierra en Sidney zijn
pi_68191524
Die big smiles waren echt vet

Ik vind het alleen slecht van JT dat hij overal vriendschappen aan het sluiten is, als iemand het door krijgt dat hij met iedereen allianties zit te maken kan hij nog wel 's in de problemen komen.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68329202
Hahahaha HEERLIJK!!!!
A little bit hateful
pi_68332224
Jeff pwnd Coach even hard tot twee maal toe (na de reward challenge en tijdens de tribal)

Zei na de vorige aflevering al meteen in mijzelf dat J.T., Steven, Taj en Erin nu Coach en Tyson (afhankelijk van wie de immunity won) eruit moesten spelen. Gelukkig heeft Erin de hersenen om dat inderdaad aan de rest voor te stellen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:51 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het alleen slecht van JT dat hij overal vriendschappen aan het sluiten is, als iemand het door krijgt dat hij met iedereen allianties zit te maken kan hij nog wel 's in de problemen komen.
ach dat valt wel mee, ze zijn allemaal veel te veel met elkaar bezig. Coach en Tyson waren alleen maar bezig met Sierra te kakken zetten waardoor ze uiteindelijk zelf geblindsight worden

Nu zullen JT en Steven wel te maken krijgen met een boze Coach en een boze Debrah, maar met Taj en Erin hebben ze nog altijd een sterke '4 man alliance'
hmmmm....WAT???
pi_68340009
Eindelijk die Tyson weg, wat een irritante gast vond ik dat, Nu coach eens hard blindsiden please!

Wat een arrogante kut kop heeft die man en we weten wat gebeurd met gasten die denken dat ze het spel al hebben gewonnen....
pi_68343252
Geweldige serie dit, om de een of andere reden vind ik dit veel boeiender dan Expeditie Robinson. Ik zit echt te rooten voor CT en Stephen. De meest sympathieke spelers naar mijn mening.

Wat is jullie favoriete speler in alle seizoenen trouwens? Van mij sowieso Yau-man! Hij had zijn seizoen echt moeten winnen, en zo jammer dat hij in de all-stars (micronesia) seizoen zo snel er uit ging. Geweldige speler was het.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jurre181 op 24-04-2009 18:21:08 ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:13:43 #163
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68343859
Voor mij ook Yau-Man . Gevolgd door Rupert en Sugar.

Beste speler ooit (dus puur qua vernuft, al was ze fysiek ook een kanjer) is natuurlijk Parvati. Een afstotelijk serpent van een mens, maar geniaal in haar tactieken. Niemand heeft op eigen houtje zo veel blindsides georchestreerd als zij. Ik geloof iets van 6 achter elkaar of zo.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68344107
Ja, Parvati inderdaad een erg goede speler. Ze kwam in Micronesia echt overal mee weg, en kreeg op het einde ook nog de meeste stemmen!

Het seizoen van Rupert heb ik nog nooit gezien. Lijkt me wel een hartstikke leuk seizoen. Toch met het piraten thema? Pear Islands? Als iemand een goede site heeft voor de afleveringen hou ik me aanbevolen!

Oh en Ozzy was me ook een beest zeg. Die heeft me een partij immunity idols gewonnen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:29:27 #165
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68344214
Ja Pearl Islands en in All Stars zat hij ook. Rupert is denk ik de populairste Survivordeelnemer ooit.

Rob Cesternino uit Survivor Amazon was ook een grote favoriet van mij. Altijd goed voor briljante quotes en hilarisch gekonkel.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68347802
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:46 schreef Jurre181 het volgende:
Geweldige serie dit, om de een of andere reden vind ik dit veel boeiender dan Expeditie Robinson. Ik zit echt te rooten voor CT en Stephen. De meest sympathieke spelers naar mijn mening.

Wat is jullie favoriete speler in alle seizoenen trouwens? Van mij sowieso Yau-man! Hij had zijn seizoen echt moeten winnen, en zo jammer dat hij in de all-stars (micronesia) seizoen zo snel er uit ging. Geweldige speler was het.
Yau-Man is idd me all-time fav.
pi_68348154
De eerste aflevering van Pearl Islands vind ik DE BESTE AFLEVERING OOIT.
http://www.reality-bytes.net/blog/?cat=18
het zal ook wel ergens te downloaden zijn

Blij dat Tyson weg is, maar ik hoop dat Coach héél lang miserabel onderaan de sociale ladder hangt. Al zal hij dat helaas niet zelf beseffen, dan wel toegeven. Helaas, ik wil hem miserabel zien. Erg lijden. Heel erg lijden.

Maar eigenlijk heb ik geen favoriet. Tenzij Taj nog een beetje mee gaat doen (althans, voor de kijker), want die vond ik wel erg leuk in eerdere afleveringen.
pi_68349953
Supermooi, dankjewel!

Net de nieuwste aflevering van Survivor Tocantins gezien. Jeff Probst is toch wel echt een hele goede host. Stelt echt de juiste vragen bij Tribal Council!

Blij dat Tyson er uit is. Wat een zak is dat zeg. Eerste afleveringen was hij nog wel vermakelijk maar daarna echt niet meer. Hoe hij zich tegenover Sierra gedraagt kan echt niet.
pi_68350750
Ik ben ook blij dat die Tyson eruit is. Mensen die weten dat ze de opperhand hebben en vervolgens andere mensen echt totaal de grond instampen kan ik niet uitstaan.
pi_68353212
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:29 schreef Marble het volgende:
Rob Cesternino uit Survivor Amazon was ook een grote favoriet van mij. Altijd goed voor briljante quotes en hilarisch gekonkel.
Kon even niet op zijn achternaam komen maar Rob was absoluut een van mijn favorieten over alle seizoenen en een erg goede speler.
Beste speler ooit kan er maar 1 zijn: Mr. Richard Hatch.
Zonder die man was Survivor net zo saai geweest als Expeditie Robinson. Dan hadden ze het nu ook gehad over wie de ultieme survivor is ipv alliances te maken, mensen the backstabben en al dat andere wat mooie tv oplevert.

Oude seizoenen zijn via MirC vaak goed te krijgen (iig een paar jaar geleden heb ik ze via MirC allemaal gedownload).
Zie hier een handleiding voor het gebruik van MirC en welke kanaal je moet hebben:
http://www.geocities.com/gluedtothescreen/
hmmmm....WAT???
pi_68353234
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:46 schreef Jurre181 het volgende:
Wat is jullie favoriete speler in alle seizoenen trouwens? Van mij sowieso Yau-man! Hij had zijn seizoen echt moeten winnen, en zo jammer dat hij in de all-stars (micronesia) seizoen zo snel er uit ging. Geweldige speler was het.
Cirie. Niemand is twee keer zo dichtbij een overwinning gekomen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:50:04 #172
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68353740
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Cirie. Niemand is twee keer zo dichtbij een overwinning gekomen.
Nee dat wint Amanda. Twee keer gestrand in de finale!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68353788
Jullie kunnen met die rob toch echt niet Boston Rob bedoelen he. Wat een kwal was dat.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:53:34 #174
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68353888
Nee die andere Rob. Er zaten twee Robs in All Stars. De Rob van Amber en deze uit seizoen 6:



. Zo'n heerlijke gluiperd.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68353956
Oh hij ja. Allemaal alliances maken en uiteindelijk zo hard door de mand gevallen haha.
pi_68354014
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef Chuphinh het volgende:
Jullie kunnen met die rob toch echt niet Boston Rob bedoelen he. Wat een kwal was dat.
bedoelde idd die van Marble's post hierboven,
Maar nu je Boston Rob toch noemt, die krijgt van mij een . Niets mis met een goede kwal op zijn tijd (Johny Fairplay for example)

(al dit gepraat over spelers uit vorige seizoen zet me aan om weer eens vanaf seizoen 1 een hele reeks oude seizoenen te gaan kijken)
hmmmm....WAT???
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:01:01 #177
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68354210
Het grappige is dat Yau-Man bij iedereen (mij inclusief) favoriet is, terwijl zijn seizoen eigenlijk een van de saaiste was. Hij was een van de weinige lichtpuntjes.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68354491
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

bedoelde idd die van Marble's post hierboven,
Maar nu je Boston Rob toch noemt, die krijgt van mij een . Niets mis met een goede kwal op zijn tijd (Johny Fairplay for example)

(al dit gepraat over spelers uit vorige seizoen zet me aan om weer eens vanaf seizoen 1 een hele reeks oude seizoenen te gaan kijken)
Ja maar Johny nam zichzelf ook niet al te serieus. Boston Rob dacht even dat hij echt Godfather was.

Ik had destijds alle seizoenen in een paar weken bekeken Jammer dat ik ze allemaal delete heb... Alle 17 ;{
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Marble het volgende:
Het grappige is dat Yau-Man bij iedereen (mij inclusief) favoriet is, terwijl zijn seizoen eigenlijk een van de saaiste was. Hij was een van de weinige lichtpuntjes.
Fake im-idol bedenker he en ook hoe hij deals probeerde te maken. Jammer dat die streetnigga' hem toen ook nog genept had
pi_68355544
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Marble het volgende:

[..]

Nee dat wint Amanda. Twee keer gestrand in de finale!
Maar Cirie zou waarschijnlijk beide keren gewonnen hebben als ze in de finale had gestaan. Amanda had geen idee hoe ze de jury moest bespelen.
pi_68357960
Ik hoop eigenlijk wel dat Sierra Coach pwnd volgende week
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:11:35 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_68369511
Wow, dit is echt een goed seizoen aan het worden. Ik vond Tyson echt geweldig om naar te kijken, maar deze blindsight was toch echt wel mooi. Ik hoop zo dat Sierra Coach volgende week Coach te kakken zet. Maar ik denk het niet want het is een vrij zwak meisje, Tyson en Coach hadden ergens wel gelijk over haar. Al ging het vaak te ver.

Maar wat iemand hier boven zei, Coach lang en verschrikkelijk laten lijden spreekt me ook wel aan. En het zou weleens saai kunnen worden zonder hem en Tyson.

Er staan hierboven ook voor mij een aantal all time favotires. Richard Hatch, Parvati, Ozzy (alleen in zijn eerste seizoen), Rob Cesternino, Fairplay, Yau-Man. Maar ik mis Yul en die psycho Shane nog. de laatste was echt zooo irritant dat het na verloop van tijd mooi werd.
En ik ben het helemaal eens met wat Vitamine_C zegt over Hatch, zonder hem was dit waarschijnlijk niet zo'n geweldig programma geworden. Expeditie Robinson:
Spoilers!
pi_68383901
Topseizoen! Heerlijke blindsight weer.

Wat ik me nu al weken afvraag: is die Tyson nou gay of niet? Ik neig toch naar ja, maar dan is het wel een "mannetje" of zie ik dat verkeerd?
  zondag 26 april 2009 @ 23:38:20 #183
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_68409686
Ik weet niet of hij zelf weet dat hij homo is maar ik weet dat het wel zo is
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68411793
When I asked how others might perceive him, Tyson said, “They might think I’m gay just because of the way I dress, or I’m too pretty to be straight. That’s not true; I’m straight.” Still, he may pretend otherwise. “I’ll see how it plays out; it doesn’t bother me. If I can see it working to my advantage. … If the entire cast is gay, it would probably help to act gay, too,” he laughed.

Toch niet dus....maar hoe die gast praat....
pi_68429076
Pff ga Pearl Islands kijken mensen! Ben bij aflevering 7 nu en het is echt een geweldig seizoen. Sympathieke mensen, leuke challenges. Twists die niet geforceerd zijn en dit seizoen is gewoon erg leuk om te kijken!

Expeditie Robinson is hier niks bij
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:23:49 #187
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_68576483
Sierra
Waarom moest Erinn nu voor Stephen stemmen
Debbie is een achterbakse, zwakke vrouw die er van mij eerst uitkan. Daarna Erinn omdat ze een idioot is en dan Coach.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68577886
Coach is echt een rat zeg, of zou hij zijn eigen leugens geloven......

Sierra heeft echt zwaar onterecht heel veel crap over zich heen gekregen van de anderen het hele spel door. Wordt ze weggestemd door J.T. en Steven omdat zij voor zoveel geruzie en drama zorgt terwijl je dat nooit in je eentje doet. Waren toch voornamelijk Coach, Debra en Tyson die elke keer begonnen.

Dat commentaar van Tyson op de vorige tribal
hmmmm....WAT???
pi_68590439
Ik vind het ook erg jammer dat Sierra eruit is. Verdiende echt lang niet zo veel crap als ze over haar heen kreeg in dat kamp. Toch nog knap dat ze het zo lang heeft volgehouden, als ze op het begin als zwakste was bestempeld.

Life at panderosa is ook erg leuk om te zien. Tyson heeft erg veel humor .
pi_68590655
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:24 schreef Greetings het volgende:
When I asked how others might perceive him, Tyson said, “They might think I’m gay just because of the way I dress, or I’m too pretty to be straight. That’s not true; I’m straight.” Still, he may pretend otherwise. “I’ll see how it plays out; it doesn’t bother me. If I can see it working to my advantage. … If the entire cast is gay, it would probably help to act gay, too,” he laughed.

Toch niet dus....maar hoe die gast praat....
! Wat een kerel is dat toch ook.

Wordt tijd voor een blighsight van Coach. JT mag winnen van mij .
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:42:39 #191
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_68598227
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

! Wat een kerel is dat toch ook.

Wordt tijd voor een blighsight van Coach. JT mag winnen van mij .
Als hij maar niet geblindsight word.. Ik zou iig niet met hem in de finale willen staan, dat win je nooit
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68654628
Op aanraden (lees: ontzettend lang gezeik) van een vriend, ben ik maar begonnen met Survivor. Ik heb nooit eerder Survivor of een soortgelijk programma gevolgd, dus ik verwachtte er niet veel van.
Boy was I wrong

Ik heb de 11 afleveringen van dit seizoen in 2 dagen bekeken, en ik wil eigenlijk ook de vorige seizoenen van Survivor gaan kijken, maar zoveel seizoenen...so little time

Over seizoen 18:
Maaaaan, wat is die Coach een raar mannetje zeg
- indianen van krap 1.40m die hem ontvoerden en mishandelden
- constant beweren dat hij niet liegt, maar het dus keihard wel doet
- de naam coach, de naam dragonslayer

Ik had gehoopt dat hij eruit zou gaan vorige aflevering, maar toen kreeg hij dus immunity.
Als JT en Steven zich hadden gehouden aan het originele plan om Debby weg te stemmen, zat Sierra er nog in. Ik snap sowieso niet dat zij zoveel rotzooi over zich heen krijgt. Ik heb niet echt meegekregen dat ze een backstabber zou zijn, zoals in die challenge werd beweerd.
Erinn, wtf heb je gestemd voor Steven..omdat hij je naar Exile Island heeft gestuurd?

Mijn favoriet is tot nu toe Taj...alleen klopt het dat haar immunity-idol nog steeds bij Steven in bewaring is?
Ze moet dat ding bij zichzelf houden. Geniaal van haar trouwens dat ze een fake idol had gemaakt, zou misschien een leuk effect hebben gehad als Joe niet ziek naar huis was gegaan.
Ik hoorde dat vorig seizoen een kandidaat tijdens tribalcouncil een fake idol had, en die daadwerkelijk speelde

In de preview van volgende week zien we dat Taj een bericht van thuis krijgt...zou dit inhouden dat zij een challenge gewonnen heeft? En ook zien we dat Debbie nu Steven en JT wil overhalen Coach eruit te stemmen...vraag me of in hoeverre dat gemeend is...misschien heeft Coach haar gestuurd om de loyaliteit van die twee te testen....Of ze is daadwerkelijk pissig dat hij glashard gelogen heeft toen hij beweerde dat het Sierra's idee was om Timbara te re-uniten. Pff, allemaal complotten en shit, got to love it

Een vraagje voor de ervaren kijkers. Als er tijdens de council een gelijk aantal stemmen voor 2 of meer personen is, bepaalt de jury dan wie eruit gaat?
In life you achieve what you thínk you deserve
  maandag 4 mei 2009 @ 14:46:24 #193
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68655750
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef Torio het volgende:
In de preview van volgende week zien we dat Taj een bericht van thuis krijgt...zou dit inhouden dat zij een challenge gewonnen heeft?
Hoeft niet per sé, meestal krijgt iedereen de kans om het bericht van zijn/haar thuisfront te zien. Soms moet de winnaar van de challenge zelfs zijn of haar bericht opgeven voor de rest, dus je kunt eigenlijk maar beter niet winnen. Je krijgt er wel een beetje goodwill door maar daar koop je niet veel voor bij Survivor.
quote:
Als er tijdens de council een gelijk aantal stemmen voor 2 of meer personen is, bepaalt de jury dan wie eruit gaat?
Nee dan moeten ze tegen elkaar strijden in een proef, bijv. wie het snelste vuur kan maken van wat hooi en twijgjes. In de allereerste seizoenen telden de stemmen van de vorige tribal councils ook nog mee geloof ik (wie de meeste overall stemmen had ging er dan uit) maar dat is tegenwoordig niet meer.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_68658484
Jea, ze hebben een paar methodes gebruikt met gelijke stemmen. In de eerste 2 was het stemmen uit vorige tribal councils. Wat niet echt een goede methode is naar mijn mening.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:55:51 #195
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_68660806
Hoe kijkt iedereen die vorige seizoenen?
Ik wil ook
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 4 mei 2009 @ 16:58:37 #196
93709 Illyria
The blue bummer
pi_68661616
Ik heb ze in het verleden allemaal via MirC binnen gehengeld. Geen idee of ze daar nog steeds zo makkelijk te verkrijgen zijn.
(http://www.geocities.com/gluedtothescreen)
hmmmm....WAT???
pi_68700838
Site die iemand eerder al gepost heeft is hartstikke goed: www.reality-bytes.com. Enige nadeel is dat je wel een goede connectie moet hebben want alle filmpjes zijn op tudou gestreamed. Ongeveer alle seizoenen staan er compleet op
pi_68834697
Coach, gelukkig nog erin!

Hij nodigt z'n assistant-coach uit en gaat er rare strek-oefeningen mee doen
En dan zegt ie dat ZE hem de dragonslayer noemen

Wat een HELD!
pi_68834884
Personen als Coach maken Survivor wel leuk om te kijken.. zonder die bullshit gasten als hem is de show zo saai als wat.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:06:52 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_68838197
Hmm, ergens wel jammer van Debbie dat ze eruit is. Ik vind mensen die ineens achterbaks gaan doen eigenlijk wel leuk, ze had wel potentie. Maar het is wel heel logisch dat ze haar eruit hadden gestemd en ik zal haar niet echt missen.
En volgens mij hoopte Debbie gewoon op een final 3 in plaats van 2 door te zeggen dat ze naar huis zou gaan als er nog 3 over waren.
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:16:19 #202
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_69060537
Erinn Wat een stronthekel heb ik aan haar gekregen zeg, wat een arrogant mens

Life at Ponderosa, Coach (voor de liefhebbers):


1
2
3
4
5
6
deel 1:
http://www.youtube.com/watch?v=-Osu2Uh-Cq8
deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=ps9uNaNVnkE
deel 3:
http://www.youtube.com/watch?v=Qc2c6Upz_wg


Hij staat in code omdat het anders niet werkt

[ Bericht 14% gewijzigd door EvilMarc op 15-05-2009 16:22:12 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_69060702
Coach, wat een briljant figuur man .

Zondag finale!!! Ik kijk nu al meer uit naar de reunion show, dat wordt echt megacool.

Hopelijk JT als winnaar tegen Taj in de finale.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:22:55 #204
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_69060768
Coach had van mij eigenlijk wel tegen JT de finale in gemogen. En dan de verbazing als hij verliest van JT
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_69061017
Ik had zijn speech en verweer ook wel willen horen inderdaad.

Ook echt geniale muziek onder zijn exile-island beelden .
pi_69061382
Mijn god wat een geweldige aflevering.. die Coach zit echt full of BS verhaaltjes maar ik vind het geweldig..

Nu hoop ik maar dat JT of Steven het wint..
pi_69063046
Coach heeft zijn complete eigen soundtrack gekregen
pi_69109740
De laatste aflevering heb ik me geergerd aan Stephen en JT...man wat een pussies waren ze zeg
Erinn had gelijk toen ze Coach openlijk bekritiseerde! Stephen heeft zichzelf wel geredeemed toen hij alsnog Coach eruit stemde. JT keek toen trouwens nogal kwaad

Ik hoop nog steeds dat Taj wint, aan de immunityidol heeft ze in elk geval niets meer.
In life you achieve what you thínk you deserve
  maandag 18 mei 2009 @ 00:45:56 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69138441
Wat een geweldige aflevering zeg! Coach is echt nooit alleen, hij heeft altijd zijn enorme ego bij zich.., Niet te geloven hoe vol die kerel met BS zit, geniaal

Ik denk dat er twee dingen kunnen gebeuren in de finale. JT wint de final immunity challenge en wint. Of iemand anders wint en Taj en Erinn zorgen ervoor dat JT weg wordt gestemd. Die kerel is echt gevaarlijk! Ik ben erg benieuwd naar morgen. Gelukkig heb ik het grootste deel van de dag vrij dus ik kan al vroeg kijken
Spoilers!
pi_69146361
Het maakte mij niet zoveel uit wie er won toen de twee finalisten er zaten.

De reunie aflevering blijft een van de leukste onderdelen. Jeff zegt en vraagt altijd de perfecte dingen die het publiek wilt weten. Waarom Sierra continue gebashed werd. Coach met zijn verhalen (hij leek daar wel een beetje op steven seagal. Big smile weer
pi_69147153
Zo dom dat ze die boer en die nerd niet uit elkaar hebben gespeeld, is nu te laat...

Taj moet winnen, met die koele man van der...die 2 gun ik het wel.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:20:22 #212
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_69148665
Stephen en JT samen =
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_69153253
Toffe finale, toffe winnaar, toffe reunion .

Survivor Samoa .
  maandag 18 mei 2009 @ 16:51:23 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_69155763
Geweldige reunion Dat hele Coach verhaal was prachtig!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_69158331
Mooi dat JT gewonnen heeft, ook al gunde ik het Steven evenveel.

Leuke reunion.. let's hope for a good next season!
  maandag 18 mei 2009 @ 21:33:21 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69167037
Het was echt helemaal geen verassing dat JT heeft gewonnen. Maar hij verdiende het wel! Al begin ik hem wel een beetje arrogant te vinden met zijn opmerkingen over hoeveel iedereen van hem houdt. Dat is ook zo, maar dat hoef je dan nog niet van je zelf te zeggen...

Ik weet even niet meer wat het was, maar ik vond dat Sierra wel goede dingen zei tijdens tribal council. Ik snap ook niet waarom iedereen haar zo vervelend vond. Het is toch de ideale persoon om voor je karretje te spannen?

Samoa klinkt gaaf, ik blijf het leuk vinden dat ze elke keer naar een andere locatie gaan. Ik heb er weer zin in! Gelukkig is het met twee seizoenen in een jaar nooit zo erg lang wachten.
Spoilers!
pi_69210948
Coach, wat een baas Hij was voor het seizoen al mijn "pick" om te supporteren, z'n actie op de reunie was briljant (als het echt waar was iig..).
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:25:37 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_69211424
Ik geloof Coach zijn verhaal nog steeds niet. Het kan er helemaal aan liggen hoe een vraag gesteld is. Wie weet zijn in dat rapport alleen de vragen opgenomen waar hij eerlijk over was en heeft hij op dezelfde vraag die op andere manieren gesteld waren wel negatief gescoord. En een leugendetector is niet erg betrouwbaar. Ik vertrouw mijn gezond verstand eerder Als hij verder nou niet zo vol met bullshit zou zitten... Van JT had ik dit verhaal bijvoorbeeld veel eerder geloofd.
Maar toch was het leuk om te zien hoe hij Probst toch even te pakken had. De chemie tussen die twee was het hele seizoen al leuk, en dit was de climax natuurlijk van het hele verhaal.
Spoilers!
pi_69260298
JT is zeker de dikverdiende winnaar. Ben wel blij dat S19 weer eens op een eiland wordt gehouden.
pi_69364360
Persoonlijk vond ik het een geweldig seizoen. Sympathieke personages. Leuke 'villains' (coach en tyson) en een spannende finale.

Kan niet wachten op seizoen 19! Hopelijk blijft Jeff Probst dit nog lang doen. Zonder hem is survivor geen survivor.
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 12:26:03 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_70319930
Ik ga niet het laatste stukje van dit topic lezen, dan zie ik misschien wie er gewonnen heeft in S08

Momenteel ben ik bij aflevering 7 of 8 (Tyson is er net uitgestemd). Ik zit me echt rot te ergeren aan Coach, wat een vervelende zak is dat, gadverdamme, Tyson vond ik trouwens ook erg onsympathiek.

Wat me tot nu toe opvalt is dat in de Amerikaanse versie VEEL meer wordt gekonkeld en stemafspraken worden gemaakt dan in Nederland. Verder valt me op dat er ook veel meer prijzen zijn waarbij je een leuk uitje wint en/of eten. Dat is in Nederland ook echt veel minder, daar ligt de nadruk veel meer op het survival deel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71989052
Nog maar een maandje tot het nieuwe seizoen .
pi_71997694


Ben benieuwd! Weet eigenlijik niet eens meer waar ze naar toe gaan dit seizoen. Jawel, dat eiland ergens bij Nieuw-Zeeland waar ook die advocaat uit Fear and Loathing in las Vegas vandaan komt. Hoe heet t ook alweer... Nou ja, zoek t morgen wel op, nu bedtijd
Spoilers!
pi_72891117
We zijn weer begonnen!

Vooruit, dit voor een keertje maar even in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 19-09-2009 13:34:26 ]
Spoilers!
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:19:37 #225
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_72903224
Eerste aflevering was erg goed, beloofd weer een erg leuk seizoen als dit zo doorgaat
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:02:01 #226
44906 merino
World of Sleepers
pi_72904174
Ik denk dat Russell er snel uitgaat. Die politieagente had dat echt mooi door met haar intuitie. Russel speelt het imo veel te snel en te overdadig. Al is zijn fysieke kracht natuurlijk iets wat hem nog 3 a 4 afleveringen erin kan houden

Marisa had natuurlijk geen schijn van kans door het op deze manier te spelen. Opzich kon ze ook weinig doen. Russel is een soort suicidebomber en zij is het eerste slachtoffer

Kan me nog niet echt iemand voor de geest halen waarvan ik denk dat die het ver gaat schoppen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_72905707
Russel . Wat een kerel .

Hij heeft wel een hele toffe insteek, mooie strategie, maar hij speelt het natuurlijk echt hartstikke kut. Die overleeft het nog geen drie tribals op deze manier. Ook stom om het al zo snel zo te spelen, want je zal eerst challenges moeten winnen om je team sterk te houden. Elke keer naar tribal helpt jezelf ook zeker niet.

Ik vind verder die lange neger wel tof, die goed zwom en de leider van die tribe is ook wel prima volgens mij.
pi_72925937
Ik hoop dat die meiden de volgende aflevering al over hun 'geheime alliance' met Russel praten. En hem dan pas overneuken tijdens tribal. Dat hij compleet verbaasd is. Ik mocht hem meteen al niet, hij is me echt te agressief.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_72928701
Die Russel zit me al meteen dwars, wat een figuur. Gisteren in HD gedownloaded, erg mooi;)
pi_72957195
Dwight Howard

En de dumbass girl alliance

Nu al een tof seizoen!
pi_73099717
Wat een ergernis die Ben, hij is nog erger dan Russell
pi_73112459
Die Ben was inderdaad zwaar irritant, maar als er zo'n trashy puber mij even de les komt lezen zou ik ook enigzins over de zeik gaan. Wat een dom wijf joh, die Yasmin. Die gaat vast nog voor leuke discussie zorgen!
Spoilers!
pi_73119426
Wat een tof seizoen. Die Yasmin is ook knettergek. Russel met de idol . Briljant. Ben benieuwd of hij hem eigenlijk mag houden en spelen, aangezien die voor de andere tribe zou zijn.. Wordt helemaal tof als hij die ander ook nog vindt.

Die actie van Ben was trouwens echt belachelijk, tering. Wel slim gespeeld trouwens door de tribe, iedereen wil Ben mee hebben naar de final two nu.

Ik kan nu al niet wachten op de reunion show.
  woensdag 30 september 2009 @ 12:25:24 #235
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73238392
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73240878
quote:
Ik weet niet of ie er nog zit, misschien net wel of net niet.
pi_73475595
Het is weer begonnen! Wel een tijdje geleden maar toch! Nu 3 afleveringen, tot nu toe erg leuk. Russel heeft echt een evil character. Erg leuk voor de show!

http://realitytvfan.org
pi_74272455
KICK!

Niemand die het US seizoen volgt? Ik vind hem erg goed moet ik zeggen tot nu toe!
  zondag 1 november 2009 @ 11:51:50 #240
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74272515
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef StinsonB het volgende:
KICK!

Niemand die het US seizoen volgt? Ik vind hem erg goed moet ik zeggen tot nu toe!
Ik, jammer dat hij het niet gaat halen na de merge als dit zo doorgaat, maar Russell is echt fantastisch.
Vorige week was freaky trouwens met andere Russell, enorm wtf moment.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_74272680
Ik volg het wel, maar ik vind de afgelopen seizoenen (sinds 14 of zo) niet echt interessant meer. Het is nu vooral strategische plannen ipv "survivor". Dat zie dit seizoen ook heel sterk terug. 80% van de aflevering gaat alleen maar over wie er uit moet en niet hoe ze moeten winnen van de andere team.
pi_74467370
Wow, wat een coole blindsight vandaag!

Ik begin bijna te hopen dat Russell gaat winnen. Hoe irritant hij ook is, hij is voorlopig wel goed bezig, de sneaky bastard. Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Hoe obvious was het trouwens dat die ene meid de meeste punten ging halen bij de challenge zeg, die zag ik van mijlenver aankomen.

Ik zag trouwens vandaag pas dat er ook ene Kelly meedoet, dat is zo'n blond poppetje. Nooit eerder gezien!
Spoilers!
pi_74472352
Jea, maar ik ben bang dat Russell de volgende aflevering eruit vliegt als je de preview ziet. Aan de andere kant, dan zouden ze het niet zo dik erboven opleggen.
pi_74480715
Toffe blindsight inderdaad. Russel heeft trouwens wel een kop die niet te vertrouwen is. Zo zie je maar weer een silver tong weer te werk kan gaan. Ik denk ook dat russel er nog wel in blijft gezien ze het er zo dik bovenop zitten. Net zoals deze keer laura laura laura en huppa laura immunity.
pi_74659483
Best Season Ever. Wat een geweldige aflevering weer.

!!!!!!!
pi_74661530
Haha inderdaad! Echt een tof seizoen!
pi_74678982
geweldige gezichten toen russel weer met een immunity idol aankwam
pi_74679295
Het verloop was het mooiste; eerst Russel of ie moest spelen. Daarna Russel en Foa Foa dat hij hem speelt en ontzetting bij Galu. Toen was Russel de eerste vote, complete ontspanning bij hun vier en Shambo en daarna bij elke vote de totale spanning bij Galu wie er dan in godsnaam uit zou gaan .

Ik heb zoveel zin in de Reunion-show; wat er ook gebeurd en wie er wint, Russel wint de popularity price .
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:29:27 #249
108660 Paxlieux
Geestelijk instavieux
pi_74681375
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Best Season Ever. Wat een geweldige aflevering weer.

!!!!!!!
QFT

hierna seizoen 20, all starssssssssssssssssssssssssssss
braque© zijn is een keuze
VIEUX POWAH!
pi_74688713
Hahahaha, Russell for the win, duidelijk!!!
Vorige episode was al hilarisch toen Erik geblindsight werd, en nu was duidelijk de ontzetting op de gezichten van Galu te zien toen elke vote voor Russell ongeldig werd verklaard

Weet iemand waarom Shambo eigenlijk op Russell stemde? En wat had ze, behalve zijn naam, op haar votingbill geschreven?
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_74689129
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:00 schreef Torio het volgende:

Weet iemand waarom Shambo eigenlijk op Russell stemde? En wat had ze, behalve zijn naam, op haar votingbill geschreven?
Om Galu te laten denken dat ze nog bij hun hoort?
pi_74690274
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:33 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Om Galu te laten denken dat ze nog bij hun hoort?
zou idd goed kunnen, maar onderling weten ze toch niet van elkaar op wie ze stemmen (tenzij ze dat zeggen)? Of misschien wilde ze de schijn ophouden zonder te hoeven liegen op wie ze gestemd had.

op haar briefje stond trouwens:

Rusell
10-9-8

any idea?
In life you achieve what you thínk you deserve
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:43:33 #253
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74690356
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Torio het volgende:

[..]

zou idd goed kunnen, maar onderling weten ze toch niet van elkaar op wie ze stemmen (tenzij ze dat zeggen)? Of misschien wilde ze de schijn ophouden zonder te hoeven liegen op wie ze gestemd had.

op haar briefje stond trouwens:

Rusell
10-9-8

any idea?
is toch simpel? Er gaat er steeds eentje vanaf. Nu heeft Galu er nog 7 volgens mij. Foa Foa heeft er 4 + Shambo. Ik kan het verkeerd hebebn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_74690588
Een russel stem komt dus van een Galu member. Waarom zou die persoon van zijn/haar eigen team aftellen?
pi_74690784
Het zou nu 5 vs 5 kunnen zijn, er zijn nog 6 Galu members, 4 Foa Foa. Shambo is de key voor de 'machtsstrijd'.
pi_74711928
Wow, deze was echt gaaf! Ik heb echt genoten. Ik ben benieuwd woe de idol volgende week vindt.

Die blonde van Foa Foa is zo slecht nog niet sinds deze week. Stoere actie met die rat!
Spoilers!
pi_74715335
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, deze was echt gaaf! Ik heb echt genoten. Ik ben benieuwd woe de idol volgende week vindt.

Die blonde van Foa Foa is zo slecht nog niet sinds deze week. Stoere actie met die rat!
Dat viel mij ook al op. In het begin was Nathalie iemand 'die erbij zat', maar je ziet haar steeds meer naar voren komen als een echte survivor.

Wie de idol volgende week heeft.. ik ben benieuwd. Uit de preview maak ik op dat dit keer iedereen als een gek gaat zoeken, dus dat kan nog een verrassing worden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:00:43 #258
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74898347
one smiley explains it all:

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_74898837
Geniaal inderdaad. Echt briljant.

Ik kan niet wachten op de finale.
pi_74904750
Dit is echt een gaaf seizoen. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar. Ik ben voor Natalie, Russell en Shambo in de finale. En dat had ik van te voren echt nooit kunnen bedenken!
Spoilers!
pi_75290400
!!!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:53:30 #262
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_75294564
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
!!!!
QFT
al mag Russell volgende week ff flink aan de bak om alles duidelijk te maken aan Rambo
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_75307214
Hoe was de boiled chicken nu?
  zaterdag 5 december 2009 @ 10:03:36 #264
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_75308013
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 07:59 schreef Chuphinh het volgende:
Hoe was de boiled chicken nu?
Ik denk goed, anders hadden ze het wel in beeld gebracht na al dat drama
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_75309564
Ik vroeg het me ook af van die kip, Paxlie zal wel gelijk hebben daarover.

Ik voorzie voor volgende week grote problemen met Shambo
Spoilers!
pi_75331344
Russell gaat problemen krijgen vanaf nu denk ik. Ik vond het al zo raar dat hij gewoon zijn gang kan gaan, terwijl iedereen ziet dat hij de sterkste speler is....
Monica gaat freewheelend naar de finale denk ik.
  zondag 6 december 2009 @ 16:23:38 #267
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_75340008
Russel speelt het wel goed, denk dat die de amulet weer heeft
pi_75340093
Wordt het toch nog een aardig seizoen. Ik ben tegen iedereen, dus ga zeker blij zijn dat iig. zeven van deze mensen verliezen.
pi_75341606
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef Darklight het volgende:
Russel speelt het wel goed, denk dat die de amulet weer heeft
Die heeft ie toch al, alleen nog niet ingezet?

John heeft een aanwijzing gekocht, maar m niet gevonden, en gaat m nu ook niet meer gebruiken

Naast Monika zou 't me ook niets verbazen als Nathalie een heel eind gaat komen..
pi_75356753
Ik denk dat Russell Shambo en Nathalie mee gaat nemen, dan zijn zijn kansen het grootst. Shambo is onstabiel en heeft vijanden, Nathalie is een meeloper.

En Russell heeft inderdaad de idol. Nadat ze weer een clue hadden gekregen vorige ep, liep hij met Dave te rennen door het bos, had m afgeschud en vond binnen no-time de idol precies waar John dit keer aan het zoeken was.
Spoilers!
pi_75490242
Nathalie komt verder dan Monika denk ik hoor . Speelt het heel slim en is sterk in de challenges.

Ik kan niet wachten tot morgen .
pi_75542307
Hij was weer tof!

Monica deed het leuk, maar Russell was haar toch te slim af. Toch knap dat hij al vanaf begin tot eind totaal domineert. Denken jullie dat het showen van die immunity idol nog zin had, was het stemmen anders verlopen als hij hem niet had laten zien?
  zaterdag 12 december 2009 @ 08:25:24 #273
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_75542794
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:25 schreef Greetings het volgende:
Hij was weer tof!

Monica deed het leuk, maar Russell was haar toch te slim af. Toch knap dat hij al vanaf begin tot eind totaal domineert. Denken jullie dat het showen van die immunity idol nog zin had, was het stemmen anders verlopen als hij hem niet had laten zien?
Door het showen brengt hij mensen in twijfel en ze weten dat hij rustig voor 3 vs 3 gaat
Op dat moment gaan ze nadenken en dan besluiten ze toch maar mee te doen met hem. Iedereen wist toch al dat hij hem had en nu heeft hij hem op de beste manier gebruikt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_75543304
Wat een geniale actie van Russel ; ik hoop echt zo dat ie het redt, zou echt koning zijn. Maar hij is echt niet goed genoeg in de challenges lijkt het om straks bij final 4 immunity te pakken...

Wat ik wel vaker dit seizoen heb is dat de voorstukjes totaal niet overeenkomen met de uitzending er na . Of ik krijg de helft niet mee als ik kijk of ze laten dingen in voorstukjes zien die later helemaal niet terugkomen?
pi_75544542
Hij was weer mooi! Ik vond Monica Russell wel heel strak bespelen eigenlijk, ze had helemaal gelijk toen ze zei dat hij ook eens aan het zweten was. Mooi om te zien.
Spoilers!
pi_75546487
Zeker tof wat monica deed. Russel toonde nu openlijk zijn ware aard (zie je meteen al aan zijn kop eigenlijk, zoals die politie vrouw meteen als zag). Maar vanuit het speloogpunt, best wel dom. Nu is ze eruit en heeft ze een powerplay gedaan voor andere mensen.
pi_75547079
Ze heeft het Russell eigenlijk het meest makkelijk gemaakt en wakker geschud. Ik denk dat Russell Nathalie in zijn zak heeft en nu door deze mixed up Jaison eigenlijk ook niet zonder Russell de final kan halen. En Russell heeft nog altijd zijn idol dus je hebt hem nodig om sowieso 3vs3 te krijgen.

Met de hele uitkomst over zijn echte achtergrond, kan het ook heel erg interessant zijn om juist Russell mee naar de finale te nemen, want wie gaat een miljonair nog een miljoen geven?
pi_75788363
En weer 1 minder. Ik had verwacht dat dit als een verrassing zou komen, maar de reactie was vrij kalm.

Nu dus op naar de finale met de 5 laatsten.

Finale is blijkbaar zondag al, 2-uur durende uitzending. Ik ben benieuwd wie t wordt. Ik zou voor Nathalie kiezen.
pi_75788510
Als Brett in de finale komt, geef ik hem een erg grote kans.

Ik gok op een final three met Brett, Nathalie en Russel. Zou ik persoonlijk het leukst vinden.
pi_75789755
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef StinsonB het volgende:
Als Brett in de finale komt, geef ik hem een erg grote kans.

Ik gok op een final three met Brett, Nathalie en Russel. Zou ik persoonlijk het leukst vinden.
Deelnemers aan de finale zijn inmiddels al bekend (ervanuitgaand dat je EP14 ook gezien hebt inmiddels)
pi_75792546
Ja, bedoelde meer in de finale van in de zin waaruit de jury mag kiezen voor de winnaar . Neem aan dat het dit seizoen weer drie personen zijn?
pi_75793330
Final episode is iets anders dan de finale. In de ep van zondag zullen er eerst twee afvallen en dan moet de jury kiezen uit de drie overblijvers. De winnaar wordt bekend gemaakt in de Reunion Special, die wordt over het algemeen uitgezonden na de twee uur durende final episode.

Ik vind het wel jammer dat Shambo eruit is, ik had graag een finale gezien met haar, Russell en Natalie. Ik vond ook dat ze heel dapper haar verlies nam, wel knap, zo weldoordacht is ze normaal gesproken niet! Wel jammer, ze had wel leuke dingen kunnen doen tijdens de final tribal council
Spoilers!
pi_75873941
Later vandaag een reactie op de finale en het afgelopen seizoen, maar man o man wat wordt het volgende seizoen gaaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmmm....WAT???
pi_75875415
Leuk einde, toch jammer dat Russell niet won, was ik toch wel voor. Maar wel de publieksfavoriet.

De trailer voor het volgende seizoen was idd fantastisch, 11 februari is natuurlijk zo!
pi_75902803
Wow, wat was Russell een ontzettend slechte verliezer! Wat mij betreft had hij het wel verdiend om te winnen, maar Nathalie als winnaar is stukken beter dan Mick.

Ik kan ook niet wachten op Heroes vs. Villains, gelukkig doen ze 2 seizoenen per jaar. Wie zullen de Villains zijn...

Btw, ik had echt geen idee dat Laura oma is, ik dacht dat ze een jaar of 30 was maar heb er ook niet op gelet tijdens het seizoen. Kwam er vandaag pas achter.

Edit: van de CBS site:
Laura Morett is a 39-year-old Hawaiian mother, wife of 21 years and also a grandmother. Her beauty is complimented by the fact that one of her occupations is fitness instructor, which helps her stay in shape and gives her the energy to keep up with her three kids and two-year-old grandchild.
Spoilers!
  maandag 21 december 2009 @ 22:59:34 #286
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_75903545
ik haat amerikanen en hun debiele gedachtengang omtrend sociaal gedoe. Russell was veel en veel beter dan Natalie, maar omdat zij een beetje mee huppelde en lief deed tegen iedereen wint ze het spel. Wat zijn amerikanen toch debiel soms
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_75903791
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef Paxlie het volgende:
ik haat amerikanen en hun debiele gedachtengang omtrend sociaal gedoe. Russell was veel en veel beter dan Natalie, maar omdat zij een beetje mee huppelde en lief deed tegen iedereen wint ze het spel. Wat zijn amerikanen toch debiel soms
In expeditie Robinson is dat nog 100x erger. Als ze daar maar een plan dúrven te maken dan flipt iedereen uit.

Heroes - Villains kan geweldig worden. Zeker als Russell meedoet, aangezien S20 opgenomen was vóórdat deze serie op TV was.. niemand heeft straks een idee wat Russell's strategie is
pi_75904444
Russel .

Natalie was echt een jankerd, debiel dat ze heeft gewonnen. Jaison viel me ook echt enorm tegen in de reunion. En jury was ook echt ubersad.

Volgend seizoen !

Coach Tyson Rupert Johnny Fairplay .
pi_75906513
Kwa spel stak Russel idd ver boven de rest uit: Hij speelde echt op het doel van winnen, en zorgde voor leuke verrassingen.

Ik hoop ook dat we 'm in februari weer terugzien in S20.

Dat Nathalie er uiteindelijk uitkwam was wel ergens te verwachten. Uiteindelijk speelde ze het, met name in de latere afleveringen, naar mijn idee ook niet slecht. (al vond ik dat ook van Monika). Haar pluspunt was dat ze 'meelifte' op Russel, wat voor Monika dus grotendeels de reden is geweest dat ze uitviel.
pi_75910613
Hartstikke leuk seizoen. Deze serie blijft om een of andere reden toch veel beter dan expeditie robinson.

Ik hoop trouwens dat Yao Man terugkomt in Heroes vs Villains. Ik reken er niet op, maar je mag toch blijven hopen haha. Mijn favoriete deelnemer.
pi_75912480
Wow, wat een climax weer! Survivor blijft je maar verrassen, ik had echt op Russell met een 6-2 overwinning gerekend ofzo!
Vind het wel zwaar onterecht zo, Russell was gewoon de beste survivor of all time. Zou het echt vooral door Erik's pleidooi komen dat Natalie won? Je zou het bijna denken.

Season 20 wordt erg leuk denk ik. Enige jammere is dat er nu spelers voor de 3e keer gaan terugkomen, dat is wat veel van het goede. Ik zie nu dat er al in Juli ergens een lijstje met deelnemers was uitgelekt (http://backseatcuddler.com/2009/07/23/survivor-season-20-all-star-cast-leaked-full-list/), maar als ik de reunion vertraagd afspeel kan ik toch echt deze deelnemers ontdekken (iedereen zien lukt me niet, iemand anders misschien wel?):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop toch wel dat Stephenie en Shawna nog eens terugkomen, maar alleen op die 1e heb ik nog wat hoop....
Geen Russell meer btw. En ook vooralsnog geen Coach te zien

[ Bericht 6% gewijzigd door Greetings op 22-12-2009 15:15:39 ]
pi_75913593
Ik kwam deze lijst tegen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://fashion.rightcelebrity.com/?p=751

Zitten echt een paar briljante namen bij; ook een paar dat je zegt .
pi_75914735
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kwam deze lijst tegen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://fashion.rightcelebrity.com/?p=751

Zitten echt een paar briljante namen bij; ook een paar dat je zegt .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75915039
tja... welke is het nou? yul en yauman zullen echt wel tof zijn als ze terug kwamen.

yauman vs dreamz zal ook wel lachen zijn (je moet natuurlijk ook villians of redemption hebben)
pi_75916754
Gatver, ik hoop echt dat Amanda er niet in zit. Ik snap echt niet wat iedereen nou zo geweldig aan haar vond

Tyson, Boston Rob, Jerri, Coach, Russell,
Ik ga dus helemaal voor de villains!
Spoilers!
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:40 #297
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_75918322
Russell, Boston Rob & Parvati moeten gaan samenwerken, dan krijg je echt geniale schemes
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_75918763
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Paxlie het volgende:
Russell, Boston Rob & Parvati moeten gaan samenwerken, dan krijg je echt geniale schemes
Ja! En dan wordt Jerri de bitch van Coach en Tyson
Spoilers!
pi_75921676
The first big clue to rock the Survivor world was a court application by Season 1 winner Richard Hatch, AKA BFNGG (big fat naked gay guy), to get his travel restrictions lifted so he could participate in a second all stars. You see, Hatch was recently released from prison after he was convicted for tax evasion! Dumb ass. The judge refused Hatch’s request so he will not be on, but the attempt let the cat out of the bag.

dat is wel jammer, had Hatch en Russel wel in 1 tribe willen zien.

veel contestants uit seizoen 18 zeg Was best een aardig seizoen maar niet zo memorabel dat er 4 terug moesten komen
hmmmm....WAT???
pi_75926715
Volgens mij klloppen die cast-lijstjes niet hoor. Hoe kunnen bijv Yau-man en Yul andres in het intro filmpje zitten van de reunion als ze niet meedoen?
pi_75928401
laten we het hopen. Wat mij betreft doen uit dat lijstje op homorazzi.com Sierra, Sandra, Candice, Amanda en Tyson niet mee.
hmmmm....WAT???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')