abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2008 @ 17:52:04 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61624729
Secret Space 2

De rede voor Irak oorlog is uitmoorden van de Sumerien bloedlijnen. Sumer was het huidige Irak. Dat gebied staat bekend als het gebied waar aliens hebben geland. De docu laat overigens wel nasty plaatjes zien.
Wat een idioterie. Dood moeten die militairen. Vredesmissie ammehoela.
quote:
"The US militairy has better more accurate, and more powerful weapons for killing UFOs than were deployed in the movie Independence Day"
Kijk dat zijn nog eens boute uitspraken.

Het komt er dus gewoon glashard op neer. We zijn niet alleen. Nooit geweest ook. We worden dag in dag uit lastig gevallen door aliens. Goedaardig, observators en kwaardaardige.

Het Space Program van NASA is niet space-epxloration maar space-warfare. Star Wars right now!
Griebel dat is toch wel bruut ...

Maar gek is het overigens niet. Want als je de 12th Planet boek leest weet je dat er al eeuwen lang 12 tot 14 alien rassen ons beschermd tegen kwaadwillende alienrassen. Nu deze docu gemaakt is komt wel wat zaken op hun plaats.

Rare artifacts als dit valt dan te verklaren...

UItgehakt met ultraprecisie wat we tegenwoordig NIET meer kunnen.

Oh niet te vergeten ...
Aliens on the moon

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 14-09-2008 18:01:34 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61625064
Lambiekje, vroegahhhh was k ook net als jou, geloofde ik alle verbanden en verhalen. Maar later kom je erachter dat 80% uit de duim gezogen is. De VS heeft wel sterkere wapens dat wel, met hedendaagse technologie kun je wapens maken die 10x sterker en preciezer zijn dan een m16 maar dat van aliens betwijfel ik. Btw die kleitabletten zijn al eerder verklaard. Nee dat is geen helicopter of onderzeer maar zijn gewoon afbeeldingen die er toevallig op lijken maar een heel ander betekenis hebben.
Wat je nou ziet gebeuren in de wereld is gewoon doodgewone corruptie, welliswaar op grote schaal maar het is nooit anders geweest. Het zal er altijd zijn. Ooit houd het op dmv een revolutie of iets dergelijks en daarna steekt de volgende corruptie te kop op. Get over it. Dat reptielen gedoe is allemaal bullshit. Ja de Bilderberg is een geheim groepje maar zie het zo, rijke en machtige personen houden gewqoon van geheime conferenties. Daar geilen ze op en maakt ze anders dan de rest. Is niets meer dan dat.
*Hosselcopter*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 18:45:27 #3
74056 crew  ToT
pi_61625962
Lambiekje, je weet me keer op keer weer te verbazen.......
  zondag 14 september 2008 @ 21:28:31 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61630631
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef ToT het volgende:
Lambiekje, je weet me keer op keer weer te verbazen.......
heb je de 4 delen bekeken ... het wordt alleen maar gekker
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61630819
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:05 schreef Dibble het volgende:
Lambiekje, vroegahhhh was k ook net als jou, geloofde ik alle verbanden en verhalen. Maar later kom je erachter dat 80% uit de duim gezogen is. De VS heeft wel sterkere wapens dat wel, met hedendaagse technologie kun je wapens maken die 10x sterker en preciezer zijn dan een m16 maar dat van aliens betwijfel ik. Btw die kleitabletten zijn al eerder verklaard. Nee dat is geen helicopter of onderzeer maar zijn gewoon afbeeldingen die er toevallig op lijken maar een heel ander betekenis hebben.
Waren toch ook slechte kopieën of beschadigde originelen oid, waardoor ze op helicopters en onderzeeërs lijken.

@Lambiekje: zou het in Irak niet gewoon om olie gaan?
in a crowd you lose humanity
  zondag 14 september 2008 @ 21:35:56 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61630890
Het is duidelijk dat men hier nog geen kennis heeft van de Sumerians, Mayas, Egyptians en Old Chinese.
Lees het boek 12th Planet

We weten helemaal niets van onze echte geschiedenis.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 22:08:43 #7
74056 crew  ToT
pi_61632044
Het verbaast me keer op keer dat je alles wat tegen de gevestigde orde meteen onvoorwaardelijk als de absolute waarheid ziet joh. Een beetje kritisch zijn in wat je leest kan geen kwaad.

Bepaalde boeken en websites kunnen best overtuigend zijn, maar dat betekent nog niet automatisch dat het allemaal de waarheid is. Het is allemaal de interpretatie van bepaalde mensen, en misschien kunnen dingen wel op meerdere manieren geïnterpreteerd worden.
pi_61632354
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef ToT het volgende:
Het verbaast me keer op keer dat je alles wat tegen de gevestigde orde meteen onvoorwaardelijk als de absolute waarheid ziet joh. Een beetje kritisch zijn in wat je leest kan geen kwaad.

Bepaalde boeken en websites kunnen best overtuigend zijn, maar dat betekent nog niet automatisch dat het allemaal de waarheid is. Het is allemaal de interpretatie van bepaalde mensen, en misschien kunnen dingen wel op meerdere manieren geïnterpreteerd worden.
Mij verbaast het allang niet meer.
Lambiekje zal altijd tegen de de algemeen "aangenomen" waarheid aanschopen ook al komen er diverse bewijzen (want die bewijzen zijn vervalst) of hij leest niet wat een ander typt.

Hij zal mij pas verbazen als hij eens een echte discusie aanging met iemand die een zicht op een onderwerp heeft als hij.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 22:31:19 #9
74056 crew  ToT
pi_61632791
Mja kjik veel dingen die Lambiekje roept vind ik ook best interessant en er zal hier en daar best een kern van waarheid in zitten (want we WORDEN nu eenmaal op veel gebieden voorgelogen!), maar om alles echt onvoorwaardelijk aan te nemen?
pi_61632988
He Lambiekje, mbt die hierogliefen, ik ben vorig jaar in Egypte op vakantie geweest en heb ze met eigen ogen gezien, maar die zijn echt zo gekomen door erosie, want op andere plekken zie je ze zoals ze behoren te zijn. Onze gids had het er zelfs over dat mensen dat soort dingen er in zien, maar laten klein stuk verder zien hoe het behoort te zijn zonder erosie en dan zie je inderdaad dat het wat anders is....
  zondag 14 september 2008 @ 22:44:55 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61633213
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef Ender_Wiggin het volgende:
He Lambiekje, mbt die hierogliefen, ik ben vorig jaar in Egypte op vakantie geweest en heb ze met eigen ogen gezien, maar die zijn echt zo gekomen door erosie, want op andere plekken zie je ze zoals ze behoren te zijn. Onze gids had het er zelfs over dat mensen dat soort dingen er in zien, maar laten klein stuk verder zien hoe het behoort te zijn zonder erosie en dan zie je inderdaad dat het wat anders is....
De egyptische gidsen kennen hun eigen geschiedenis niet. Net zo goed als wij onze eigen NL geschiedenis niet (amper) kennen. Ik vond het hoogst frappant hoe weinig je te leren krijgt over je eigen land....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 22:46:33 #12
74056 crew  ToT
pi_61633267
Tja het onderwijs laat idd wat te wensen over, maar wat mis jij er precies in?
  zondag 14 september 2008 @ 22:48:40 #13
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_61633341
Waarom zouden die goedaardige buitenaardse rassen ons willen beschermen tegen de vijandige?
Dasvidanja
  zondag 14 september 2008 @ 22:55:46 #14
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_61633580
Door dit soort brakke OPs worden doemdenkers en conspiracy-freaks niet (meer) serieus genomen
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 14 september 2008 @ 23:55:08 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61635235
Ohjee Het kan allemaal nog gekker...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 september 2008 @ 00:15:54 #16
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_61635656
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef Lambiekje het volgende:
De egyptische gidsen kennen hun eigen geschiedenis niet.
Maar gelukkig is daar Lambiekje.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 15 september 2008 @ 00:16:33 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61635666
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Lambiekje het volgende:
Het is duidelijk dat men hier nog geen kennis heeft van de Sumerians, Mayas, Egyptians en Old Chinese.
Lees het boek 12th Planet

We weten helemaal niets van onze echte geschiedenis.
Valt me toch weer op Waarom wordt er gelijk van uit gegaan dat mensen die het niet met je eens zijn het boek of de docu in kwestie niet gezien of gelezen hebben? Moet iedereen magisch op dezelfde mening uitkomen als ze dat wel hebben gedaan? Wat is dat toch?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_61638289
Ik vond deel 1 (heb de dvd) al geweldig, ga vanav zeker kijken.

Deze theorie verklaart zoveel onopgehelderde zaken:
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/jfk_ufos.htm
http://www.loraco.nl/arti(...)d-3-656.htm?show=all


http://www.mt.net/~watcher/nasamason.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator maandag 15 september 2008 @ 09:46:13 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_61638871
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:15 schreef Rasing het volgende:

[..]

Maar gelukkig is daar Lambiekje.
Idd. Ontzettend kansloze opmerking. Want een gids die iets verteld over dat onderwerp maar niet hetzelfde verteld als Lambiekje wordt direct veroordeeld tot het 'niet kennen van de gesciedenis van zn eigen land'. Maar Lambiekje. de toetsenbordheld die wat youtube filmpjes bekijkt en wat vage sites leest heeft de waarheid in pacht, en kan ook simpelweg zulke oordelen uitspreken.

Anti-talent. Ik zou bijna medelijden met je hebben. Niet zo zeer om je volhardende manier van reageren (want daar zou ik bijna bewondering voor kunnen hebben, bijna...) maar meer om het feit dat je hier o zo graag tentoon spreidt dat jij het allemaal wel weet, terwijl je in werkelijkheid niet verder van de waarheid zou kunnen zitten.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 september 2008 @ 12:08:30 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61641635
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')