abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:01:52 #251
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66174184
Cambuur - Zwolle vanavond

na 6 min 0-1door Bargas. 1 aanval 1 doelpunt
in de 24ste minuut 1-1 door een benutte penalty van Brack. Van der Heide werd door Kerklaan (keeper) gestopt.

Verder is het eenrichting verkeer en heeft Zwolle zich ingegraven, wachtend en loerend op de counter. Een tweede uitval van Zwolle leverde al bijna de 2-1 op. Vanuit Cambuur komt de ene na de andere aanval maar tot op heden is er niemand trefzeker.

Bij deze stand is trouwens Fortuna periode kampioen.

Op naar de tweede helft.
Neerkomen wel!
pi_66174427
Ben er vandaag niet bij, buurman zit op tribune. Mooi dit verslag Freeflyer!

Moet eigenlijk mercurius even opzetten, maar ga nu naar beneden en daar heb ik geen internet. Vrijdag ben ik er wel bij, hopelijk dan een betere 1e helft, ik kan er zelf nooit tegen als er al zo snel gescoord wordt door de tegenpartij, bah, zit je te balen op die koude tribune.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:19:55 #253
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66174957
Mooi kut. Zwolle scoort de 1-2, weer Bargas, blunder Ale de Boer.

Owh en Omrop Fryslan heeft naar mijn mening betere verslaggevers
Neerkomen wel!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:53:11 #254
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66176343
KUT!!

Na de tweede goal van Bargas was Cambuur de weg kwijt. Wat had ik graag gezien dat Fortuna periode kampioen was geworden.
Neerkomen wel!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:14:56 #255
236335 neen
schone schijn
pi_66177364
En dan nog die bal op de paal aan het eind van de wedstrijd! Zonde. Ale de Boer speelde, laten we zeggen, ongelukkig... ik heb hem op de havo beter zien ballen

Wel meer dan 8300 man op de tribune wat natuurlijk mooi was.... nu maar een bierke.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:15:36 #256
236335 neen
schone schijn
pi_66283981
quote:
M. Jansen en El Khalifi in basis Cambuur

LEEUWARDEN - Michael Jansen en Rachid El Khalifi maken vrijdagavond hun opwachting in de basis van Cambuur, dat op eigen veld hekkensluiter FC Omniworld ontvangt. Dat betekent dat Koen Brack en Danny Guijt, die dinsdag tegen FC Zwolle nog in de basis mochten starten, op de bank plaatsnemen.

El Khalifi zal vanaf de linkerflank beginnen. De aanvaller was op stage in Amerika bij Real Salt Lake City, maar heeft nog geen overeenstemming met de club bereikt. Een eerste voorstel van de club is door El Khalifi beantwoord met een tegenvoorstel. Bij Cambuur is de aan zijn knie geopereerde Marc Mboua voorlopig uit de roulatie. Verdediger Randy Rustenberg, die ook geopereerd is, sluit vermoedelijk over twee weken weer aan.

Cambuur-trainer Stanley Menzo verwacht dat Omniworld zich net zo defensief gaat opstellen als FC Zwolle dinsdagavond. ,,Zwolle kwam om te counteren en dat kunnen we ook van Omniworld verwachten.''

Vermoedelijke opstelling Cambuur: doel: Van der Vlag; achter: R. Jansen, M. Jansen, Collen, De Boer; midden: Beekmans, Van der Heide, Chery; voor: De Visscher, Ter Heide, El Khalifi.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:53:49 #257
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66300667
Wat een kutwedstrijd. Toch met 2-0 gewonnen.
Tis toch te triest voor woorden dat tegen de nummer laatst je keeper tot man of the match uitgeroepen wordt..

Er moet nog flink wat gebeuren wil Cambuur meedraaien
Neerkomen wel!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 04:11:12 #258
236335 neen
schone schijn
pi_66305769


[ Bericht 100% gewijzigd door neen op 21-02-2009 14:13:14 ]
het lijkt niet wat het is
pi_66310297
Als Cambuur zo blijft spelen mogen ze mijn seizoenskaart hebben, wat een bagger zeg. En dan heel Noord juichen als er gescoord wordt? Komop zeg, het was een wanprestatie.

Klopt het trouwens dat Timmer (Feijenoord) getekend heeft bij Cambuur of dit van plan is? Deze geruchten gingen de hele wedstrijd over en weer op de West tribune.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:12:50 #260
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66311502
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:32 schreef Kahlen het volgende:
Als Cambuur zo blijft spelen mogen ze mijn seizoenskaart hebben, wat een bagger zeg. En dan heel Noord juichen als er gescoord wordt? Komop zeg, het was een wanprestatie.

Klopt het trouwens dat Timmer (Feijenoord) getekend heeft bij Cambuur of dit van plan is? Deze geruchten gingen de hele wedstrijd over en weer op de West tribune.
Lijkt me niet. Timmer wil nog naar het WK volgend jaar. En Van Marwijk gaat hem echt niet selecteren als hij bij ons zit.

Ik snap ook de onrust op de tribune over vd Vlag niet zo. Het is gewoon een goede keeper. Tuurlijk is het geen absolute topper, maar voor JL-begrippen wel weer
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:14:14 #261
236335 neen
schone schijn
pi_66311542
Timmer heb ik hier niet nodig
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:22:36 #262
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66311801
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:32 schreef Kahlen het volgende:
Als Cambuur zo blijft spelen mogen ze mijn seizoenskaart hebben, wat een bagger zeg. En dan heel Noord juichen als er gescoord wordt? Komop zeg, het was een wanprestatie.

Klopt het trouwens dat Timmer (Feijenoord) getekend heeft bij Cambuur of dit van plan is? Deze geruchten gingen de hele wedstrijd over en weer op de West tribune.
Ongelofelijk hoe snel mensen dan verwend raken.

Jarenlang niet alleen kutvoetbal maar ook kutresultaten, kutfinancieen, samenvattend kutseizoenen

Nu lijkt Cambuur het eindelijk financieel op orde te krijgen, gaat het sportief goed (3e), is de selectie aanmerkelijk sterker dan 2 jaar geleden en zijn ook de toeschouwersaantallen weer hoger dan in voorgaande jaren

En toch is het allemaal kut, moeten er spelers oprotten en gaan seizoenskaarten de prullenbak in. Ik snap dat echt niet
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:12:31 #263
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_66313337
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:32 schreef Kahlen het volgende:
Als Cambuur zo blijft spelen mogen ze mijn seizoenskaart hebben, wat een bagger zeg. En dan heel Noord juichen als er gescoord wordt? Komop zeg, het was een wanprestatie.

Klopt het trouwens dat Timmer (Feijenoord) getekend heeft bij Cambuur of dit van plan is? Deze geruchten gingen de hele wedstrijd over en weer op de West tribune.
Probeer de huishoud beurs eens..
pi_66315151
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jarenlang niet alleen kutvoetbal maar ook kutresultaten, kutfinancieen, samenvattend kutseizoenen
Ik ga, net als velen alleen naar Cambuur toe als ze goed spelen en resultaten behalen. Ik heb er geen cent voor over om Cambuur slecht te zien spelen zoals een paar jaar terug. Daar bedank ik voor.

Zal wel niet begrepen worden door de die hard fans, maar ik ga gewoon voor mijn plezier en wat de afgelopen weken door Cambuur gespresteerd is is gewoon ondermaats. Het zegt al genoeg dat vd Vlag wordt uitgeroepen als man of the match.

Maar ik ga er verder niet op in, deze recensies zeggen genoeg:
quote:
Van onderschatting was wellicht geen sprake, maar de formatie van Menzo zakte na een veelbelovende start ver weg. Tjaronn Chery (op de lat via een been van de tegenstander) en Sandor van der Heide legden aan. Daartegenover stonden in een als schouwspel nauwelijks aanvaardbare pot twee gevaarlijke vrije trappen van Sander Duits, waarbij Peter van der Vlag attent was.
Bij de toeschouwers waren de reacties in de pauze alleszeggend. Van hier wordt je niet vrolijk van tot ;slaapverwekkend tot dramatisch. Het was een wedstrijd waarbij de kwistig fluitende Michel Winter niet bijdroeg aan een aantrekkelijke partij voetbal.
quote:
Bij de 0-0 in de pauze was de stemming op de tribunes en aanpalende ruimtes nog rond het vriespunt, na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Michel Winter was het nog geen hosanna wat de klok sloeg, maar meer een kwestie van ingetogen blijdschap.
En zo kan ik nog wel even verder gaan.

Cambuur moet heel snel beter gaan worden, anders is alles voor niks geweest en is het seizoen snel afgelopen voor ons.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kahlen op 21-02-2009 15:43:37 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:41:32 #265
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66315734
Iets totaal anders... Het volgende speelt al jaren en komt nu tot een hoogtepunt.

De supporters hebben het idee dat de politie in Leeuwarden tesamen met de veiligheidsmanager als hobby supportertje pesten hebben. De Kern van Cambuur heeft op haar site een heel stuk staan. Vandaag in de Leeuwarder Courant staat er ook een stuk geschreven. Een klein deel van het verhaal staat online. Verder is op de site van Omrop Fryslan een geluidsfragment te beluisteren waarin eerst de Kern van Cambuur reageert en daarna de directeur een reactie geeft.
Neerkomen wel!
pi_66315852
edit: inderdaad dubbel, niet gezien

[ Bericht 70% gewijzigd door Kahlen op 21-02-2009 15:55:07 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:46:46 #267
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66315856
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:18 schreef Kahlen het volgende:

Ik ga, net als velen alleen naar Cambuur toe als ze goed spelen en resultaten behalen.
Een echte succes supporter dus geeft niet hoor, je bent van harte welkom, elke club heeft ze, wij ook!
quote:
Zal wel niet begrepen worden door de die hard fans, maar ik ga gewoon voor mijn plezier en wat de afgelopen weken door Cambuur gespresteerd is is gewoon ondermaats.
De diehard fans begrijpen het wel en zijn het meer met je eens dan je denkt.
quote:
Het zegt al genoeg dat vd Vlag wordt uitgeroepen als man of the match.
Je vergeet nog iets hier... Tegen de fucking nummer laatst
Neerkomen wel!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:49:47 #268
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66315938
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:46 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Hier directe link naar het betreffende stuk:

http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/?id=185&start=0&end=10

Aangezien ik in de politiewereld werkzaam ben en alle agenten persoonlijk ken die bij Cambuur staan ga ik hier verder niet op in.
Die link staat in het stuk aanklikbaar en wel

Verder leuk dat je werkt bij de politie en ook verstandig dat je er niet op in gaat. Politie heeft nog niet officieel gereageerd op dit stuk n.l.
Neerkomen wel!
pi_66316075
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:49 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Die link staat in het stuk aanklikbaar en wel

Verder leuk dat je werkt bij de politie en ook verstandig dat je er niet op in gaat. Politie heeft nog niet officieel gereageerd op dit stuk n.l.
sorry, had ik niet gezien. Die linkjes in fok hebben om de een of andere reden dezelfde kleur als de overige tekst en dan zie ik nooit of iets aanklikbaar is.

Ik zal eens zien of ik de krant van vandaag kan inscannen en hier kan plaatsen. Draag ik nog iets nuttigs bij in plaats van alles dubbel hier neer te zetten
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:58:40 #270
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66316174
Dat zou leuk zijn aangezien ik niet over een scanner beschik.
Neerkomen wel!
pi_66317734
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:32 schreef Kahlen het volgende:
Als Cambuur zo blijft spelen mogen ze mijn seizoenskaart hebben, wat een bagger zeg. En dan heel Noord juichen als er gescoord wordt? Komop zeg, het was een wanprestatie.

Klopt het trouwens dat Timmer (Feijenoord) getekend heeft bij Cambuur of dit van plan is? Deze geruchten gingen de hele wedstrijd over en weer op de West tribune.
Ik was er gister ook en zo heel slecht vond ik het ook niet. Je verwacht meer tegen de nummer laatst, maar zulke hele goede spelers heeft Cambuur nou ook weer niet. Al moet ik toegeven dat het soms gewoon niet om aan te zien was. Ze spelen de bal altijd weer terug de drukte in en het moet echt altijd vanuit de zijkant komen.

Pieter Collen vind ik trouwens wel een goede aankoop (huurling?).
pi_66319187
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66319216
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66319234
Scankwaliteiten van mij zijn niet zo denderend... maar bij deze dus de 2 artikelen uit de krant van vandaag.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:04:16 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66319400
je moet gewoon digitale foto's maken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')