abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2008 @ 01:27:16 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61613971
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie een rare chinees
Steer?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61614006
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*ril* het ging me om de cover
Ik krijg echt een knoop in mijn maag van al die hoogzwangere bikinifoto's van Sharon Tate, terwijl het allemaal natuurlijk ver voor mijn tijd was. Maar... jakkes
pi_61614019
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee dat draag ik.

Nog niet niet zo, maar wel bijna:
[ afbeelding ]
Hahaha. Ja, dan loop jij hopeloos achter met je skinny's
  zondag 14 september 2008 @ 01:34:18 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61614053
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:30 schreef ColdFeet het volgende:


Ik krijg echt een knoop in mijn maag van al die hoogzwangere bikinifoto's van Sharon Tate, terwijl het allemaal natuurlijk ver voor mijn tijd was. Maar... jakkes
Als je echt eens misselijk wilt worden over het verhaal van Sharon Tate en Roman, dan raad ik je alle boeken van Jerzy Kosinski aan, die in 1 van zijn meest indrukwekkende boeken er een soort 'live'verslag van heeft geschreven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61614072
Het is een Taiwanees
  zondag 14 september 2008 @ 01:37:11 #181
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61614091
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Vork het volgende:
Mijn kat heeft een maiskolf uit m'n keuken gejat en verstopt. Waarom zou dat beest nou zo iets doen? .
! wat een gekkerd
Ik denk gewoon dat ze aandacht wil ofzo.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 14 september 2008 @ 01:38:20 #182
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61614103
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook oud

Ik was net in de stad, er was feest.
EN IK SNAPTE DE KLEDING VAN DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG NIET MEER

Ik dacht echt, wtf hebben ze allemaal aan! Dude!

Ik ben oud
Oud
Van welk bouwjaar ben je dan ??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_61614110
'87
pi_61614118
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je echt eens misselijk wilt worden over het verhaal van Sharon Tate en Roman, dan raad ik je alle boeken van Jerzy Kosinski aan, die in 1 van zijn meest indrukwekkende boeken er een soort 'live'verslag van heeft geschreven.
Ik WIL dat soort sensatie helemaal niet... Ik las er wat over (had er nooit van gehoord), toen AFTh gelezen. Enerzijds boeit het me enorm, maar aan de andere kant, nee. Het is echt veel te gruwelijk allemaal De dames moordenaressen hebben naderhand een vrij nauwkeurig verslag gegeven van de gebeurtenissen, dat gaat echt door merg en been, erger dan je worst nightmare. Dus ik geloof het wel, nog meer boekenvol over dat onderwerp.

Maar ik vind het onbegrijpelijk dat iemand zich met die vent wil laten associeren
pi_61614153
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef ColdFeet het volgende:


Maar ik vind het onbegrijpelijk dat iemand zich met die vent wil laten associeren
Ik heb alleen de muziek af en toe geluisterd aangezien het nogal hard werd gedraaid door Q in een bepaalde dark periode van hem. En 2 covers vond ik wel aardig klinken, dat is gelukkig mijn associatie.
En niet die gruweltoestand
pi_61614161
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
'87
Daar heb ik er ook één van
pi_61614192
Oh dan kan ik je als adoptie mama nemen
  zondag 14 september 2008 @ 01:45:40 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61614196
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef ColdFeet het volgende:


Ik WIL dat soort sensatie helemaal niet... Ik las er wat over (had er nooit van gehoord), toen AFTh gelezen. Enerzijds boeit het me enorm, maar aan de andere kant, nee. Het is echt veel te gruwelijk allemaal De dames moordenaressen hebben naderhand een vrij nauwkeurig verslag gegeven van de gebeurtenissen, dat gaat echt door merg en been, erger dan je worst nightmare. Dus ik geloof het wel, nog meer boekenvol over dat onderwerp.

Maar ik vind het onbegrijpelijk dat iemand zich met die vent wil laten associeren
Gruwelijk is het sowieso geweest, en toen ik destijds het verhaal las werd ik ook een beetje misselijk.
Jammer dat Polanski daarna zo raar is geworden en een beetje voorkeur voor erg jonge meisjes heeft gekregen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61614224
Het verhaal, ik ken het niet Wil ik het weten?
pi_61614262
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb alleen de muziek af en toe geluisterd aangezien het nogal hard werd gedraaid door Q in een bepaalde dark periode van hem. En 2 covers vond ik wel aardig klinken, dat is gelukkig mijn associatie.
En niet die gruweltoestand
Ik moet dan wel weer eerlijk zeggen dat ik z'n muziek niet ken. Maar ik hoef maar naar z'n kop te kijken om te weten dat het mijn genre niet is
pi_61614277
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het verhaal, ik ken het niet Wil ik het weten?
Google maar eens op Tate/LaBianca murders.

Tate was de vrouw van Roman Polanski. Zij is nogal gruwelijk vermoord toen ze hoogzwanger was.
pi_61614297
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Gruwelijk is het sowieso geweest, en toen ik destijds het verhaal las werd ik ook een beetje misselijk.
Jammer dat Polanski daarna zo raar is geworden en een beetje voorkeur voor erg jonge meisjes heeft gekregen.
Ik ben verder niet zo'n Polanski-fan, vond The Pianist vreselijk. Maar ik vind het werkelijk onvoorstelbaar om je in te denken hoe dat voor hem geweest is: vrouw, ongeboren kind, vrienden... Allemaal vermoord. Terwijl hij in Europa zat
pi_61614323
Golferbloes: kennen jullie deze ook?


Vind ik zo'n schattig nummer Collectieve zelfmoord
pi_61614332
Niemand wil meer met mij praten?
  zondag 14 september 2008 @ 01:57:49 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61614343
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef ColdFeet het volgende:


Ik ben verder niet zo'n Polanski-fan, vond The Pianist vreselijk. Maar ik vind het werkelijk onvoorstelbaar om je in te denken hoe dat voor hem geweest is: vrouw, ongeboren kind, vrienden... Allemaal vermoord. Terwijl hij in Europa zat
Vond je The Pianist vreselijk omdat het wel gedeeltelijk zo ging, destijds, of omdat je het door Polanski geregisseerd vond?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61614363
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Vond je The Pianist vreselijk omdat het wel gedeeltelijk zo ging, destijds, of omdat je het door Polanski geregisseerd vond?
Vooral omdat het zo obviously hetzelfde punt probeerde te maken als Schindler's List, maar dan slechter. En ik vond de hoofdpersoon totaal niet overtuigend. Hoewel ik geloof dat ie er een Oscar voor heeft gekregen
pi_61614394
Ik heb op wikipedia wat over z'n werk gelezen,
daar staat dat alleen z'n vrouw was vermoord, niet z'n vrienden?
Wat waren de motieven voor de moord?
pi_61614398
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:
Golferbloes: kennen jullie deze ook?


Vind ik zo'n schattig nummer Collectieve zelfmoord
Ik ken het niet Gekke CF, je hebt een ouwe ziel, en dat bedoel ik goed
pi_61614425
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ken het niet Gekke CF, je hebt een ouwe ziel, en dat bedoel ik goed
Nee, ik heb een moeder die een hipperd was in de jaren '70
pi_61614445
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb op wikipedia wat over z'n werk gelezen,
daar staat dat alleen z'n vrouw was vermoord, niet z'n vrienden?
Wat waren de motieven voor de moord?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sharon_Tate
Zijn vrouw en drie vrienden en een passant. Motief is een beetje vaag, door een soort sekte vermoord die een apocalyptische rassenoorlog wilden veroorzaken, more or less.
http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')