abonnement Unibet Coolblue
pi_61602698
Nou, leuk. Heb een 3day ban gekregen voor het account share en/of powerlevelen. (:'))

Iemand enig idee of ik hier nog iets tegen kan doen? Is ook meteen een fucking final ban, dus nog 1 keer iets fout en ik heb een perma te pakken.

(Ik liet zo af en toe wel eens een iemand op mijn account spelen, allemaal Nederlanders, is toch absurt dat ze daar voor bannen? Kom op zeg.)
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:00:03 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_61602752
Oh damn, ik laat af en toe ook iemand dailies voor mij doen, ik dacht dat het alleen niet aan te raden was en niet 'strafbaar'?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_61602874
Apparently not.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:37 #29
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61604333
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:38 schreef Hanstin het volgende:
Nog 9,7k gold voor zo'n bearmount guild op mijn server verkoopt hem voor 10k
Hoe mensen hun gold weg gooien.

Steek gewoon werk in die mount, doe heroics, fix badge gear, doe ondertussen Kara en ZA met je eigen guild en haal dat lompe ding zelf.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:13:54 #30
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61604425
Overigens http://www.wowhead.com/?item=28184 op mn rogue geloot,.. alleen, ik weet niet goed wat ik er nou eigenlijk mee moet,.. bedoel, mn oude zwaard is opzich wel kut.. maar dit is ook een beetje..

Mn oude: http://www.wowhead.com/?item=24020
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:00:38 #31
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61605499
http://www.wowhead.com/?item=19290 vanmorgen de ace uit de AH gehaald en complete deck compleet voor de helft van de prijs wat je voor het hele deck zou betalen !
phluphy for president!
pi_61606022
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef Teije het volgende:
Nou, leuk. Heb een 3day ban gekregen voor het account share en/of powerlevelen. (:'))

Iemand enig idee of ik hier nog iets tegen kan doen? Is ook meteen een fucking final ban, dus nog 1 keer iets fout en ik heb een perma te pakken.

(Ik liet zo af en toe wel eens een iemand op mijn account spelen, allemaal Nederlanders, is toch absurt dat ze daar voor bannen? Kom op zeg.)
Het is tegen de regels (TOA/TOU). Blizzard is echt een zero-tolerance op dat gebied.
pi_61606110
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef Teije het volgende:
Nou, leuk. Heb een 3day ban gekregen voor het account share en/of powerlevelen. (:'))

Iemand enig idee of ik hier nog iets tegen kan doen? Is ook meteen een fucking final ban, dus nog 1 keer iets fout en ik heb een perma te pakken.

(Ik liet zo af en toe wel eens een iemand op mijn account spelen, allemaal Nederlanders, is toch absurt dat ze daar voor bannen? Kom op zeg.)
Misschien eens de Terms of Use doorlezen?
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens http://www.wowhead.com/?item=28184 op mn rogue geloot,.. alleen, ik weet niet goed wat ik er nou eigenlijk mee moet,.. bedoel, mn oude zwaard is opzich wel kut.. maar dit is ook een beetje..

Mn oude: http://www.wowhead.com/?item=24020
Opzich is die Milennium Blade nog wel te doen als offhand, maar eigenlijk is ie al te langzaam. Latro's offhand dropt in dezelfde instance, en is 10x beter voor een mainhand uit instances, kijk eens naar Mechanar (naam van het zwaard ff kwijt).
Of ga gewoon voor s2
Doe eens niet.
pi_61606397
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Oh damn, ik laat af en toe ook iemand dailies voor mij doen, ik dacht dat het alleen niet aan te raden was en niet 'strafbaar'?
Het mag inderdaad niet volgens de TOU al is er denk ik wel een verschil of je je account deelt met meerdere personen op diverse locaties met diverse IP's. Lijkt me echt heel erg sterk dat Blizzard kan zien dat je je account deelt met een broer/zus of wie dan ook die op dezelfde pc spelen.
pi_61607216
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:26 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Misschien eens de Terms of Use doorlezen?
Waarom? Ik weet dat het niet mag hoor, MAAR (ja, maar!) als ze dat bij elke WoW-user doen zijn ze 90% van hun userbase kwijt.
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:14:51 #36
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61607299
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:26 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Misschien eens de Terms of Use doorlezen?
[..]

Opzich is die Milennium Blade nog wel te doen als offhand, maar eigenlijk is ie al te langzaam. Latro's offhand dropt in dezelfde instance, en is 10x beter voor een mainhand uit instances, kijk eens naar Mechanar (naam van het zwaard ff kwijt).
Of ga gewoon voor s2
Ik heb dus vandaag latro's OH geloot, dus OH is ie ook niet goed voor, plus latro is 1.4
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_61607695
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef Teije het volgende:

[..]

Waarom? Ik weet dat het niet mag hoor, MAAR (ja, maar!) als ze dat bij elke WoW-user doen zijn ze 90% van hun userbase kwijt.
Wie weet kom je nog meer dingen tegen die je vaak doet die niet mogen?

En ik betwijfel trouwens dat 90% van de mensen hun account delen, of pass weg geven, voor wat voor doeleinden dan ook. Ik heb het zelf sowieso nooit gedaan, misschien zou ik hem best wel aan de guildmaster of een officer ofzo kunnen geven als er wat nodig is (ben zelf ook officer, nog wel ), dan nog zouden mn twijfels me overhalen om het niet te doen. Niet omdat ik ze niet vertrouw, maar meer omdat ik weet dat er echt randdebielen in het spel zitten die overal op klikken op internet, en waarschijnlijk geen beveiliging op hun computers hebben. Zo kun je je pass aan een compleet betrouwbaar persoon geven, maar door de stuntelingen van hem/haar op het internet toch alles kwijt zijn.

Sowieso hoeven ze het niet bij iedereen te doen, de mensen die zo'n ban krijgen gaan toch zeiken op forums of ingame zodra de ban verlopen is, en dan komt het bericht voor de mensen die het lezen toch wel aan

Lijkt me ook dat jij nu toch wel ff een keertje extra nadenkt voordat je je pass weggeeft, niet?
Doe eens niet.
pi_61608695
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:31 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Wie weet kom je nog meer dingen tegen die je vaak doet die niet mogen?

En ik betwijfel trouwens dat 90% van de mensen hun account delen, of pass weg geven, voor wat voor doeleinden dan ook. Ik heb het zelf sowieso nooit gedaan, misschien zou ik hem best wel aan de guildmaster of een officer ofzo kunnen geven als er wat nodig is (ben zelf ook officer, nog wel ), dan nog zouden mn twijfels me overhalen om het niet te doen. Niet omdat ik ze niet vertrouw, maar meer omdat ik weet dat er echt randdebielen in het spel zitten die overal op klikken op internet, en waarschijnlijk geen beveiliging op hun computers hebben. Zo kun je je pass aan een compleet betrouwbaar persoon geven, maar door de stuntelingen van hem/haar op het internet toch alles kwijt zijn.

Sowieso hoeven ze het niet bij iedereen te doen, de mensen die zo'n ban krijgen gaan toch zeiken op forums of ingame zodra de ban verlopen is, en dan komt het bericht voor de mensen die het lezen toch wel aan

Lijkt me ook dat jij nu toch wel ff een keertje extra nadenkt voordat je je pass weggeeft, niet?
Die 80% was natuurlijk een fictief cijfer, maar ik weet zeker dat een groot aantal spelers wel hun account shared. (bijvoorbeeld bij mijn oude guild was het zo dat bijna iedereen wel access tot elkaars characters had. waarom zou je vragen? nou, een beetje afwisseling is nooit verkeerd.)

En nee hoor, ik blijf gewoon mijn pass share met RL vrienden die gewoon helemaal niets fouts op mijn account doen. Het is gewoon absurt dat ik nu een ban heb omdat ik zo af en toe mijn account uitleen zodat andere mensen er van kunnen genieten.
pi_61609512
Eventjes een dagboek postje maken, tweakersstijl .

Lief dagboek,

Nu 1 dag 70 op m'n Tauren Druid. En eigenlijk is de verveling nu al toegeslagen. Tijdens het levelen was er nog een doel. Dat is nu wel voorbij. Hardcore pvpen voor gear is nutteloos nu Wotlk om te hoek staat. Instances kan ik niet aan met m'n lvl gear.

Oftewel, saaiheid. Feral gear is van quests, en resto gear is een mix van +healing gear en +dmg/heal gear. Wat neer komt op +700 (!!!) bonus healing . Ja, daar red je dus geen levens mee.

Anyhow, ik moet afgaan om de mogelijkheden. Die zijn er wel, maar kosten tijd. Thrallmar en CE zijn honored, dus die S0,5 resto parts heb ik al. Lower City, Sha'tar dus nog niet, om over CoT maar te zwijgen. Nogmaals, groepen zijn niet echt op zoek naar een nieuwe level 70 met zuigende resto gear en/of dps kitty gear.

Andere opties? SSO quests doen iedere dag om dan toch maar m'n epic flyer te halen? 1000g atm, ook niet echt veel.

Dan heb ik nog een lvl 62 Huntertje. Misschien maar is overwegen die te gaan levelen. Zo heb ik in ieder geval keus als Wotlk uitkomt.

Dagboekje, en andere leden hier; HELP! .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:58:34 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_61609849
AFK in AV voor shiny purplez! Is je enige optie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_61610405
laat die ene feral druid tank leather set voor je maken, niet slecht voor een begin
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_61614143
Epic Flying mountje pakken natuurlijk.

En vervolgens farmen voor een Netherdrake.
pi_61614618
Iemand nog een beta key nodig? Heb er eentje over.. Voor hoeveel gaan die dingen nu eigenlijk nog?
  zondag 14 september 2008 @ 02:30:49 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_61614622
Voor niets uiteraard.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_61614752
Hmm toen beta net begon gingen ze voor een behoorlijke prijs weg hoor. Maar zal nu minder zijn, al helemaal voor een eu-key
  zondag 14 september 2008 @ 03:02:18 #46
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_61614818
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_61615265
Voor de geïnteresseerden, PTR is up
  zondag 14 september 2008 @ 09:02:00 #48
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61615440
Hmmm, iemand een idee of ze prepatch verwijderd is?
Krijg melding dat er geen data aanwezig is bij opstarten van background downloader ...

Als de patch er eenmaal volledig is, wil ik wel meteen kunnen beginnen
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61616485
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:41 schreef Blistering het volgende:


Andere opties? SSO quests doen iedere dag om dan toch maar m'n epic flyer te halen? 1000g atm, ook niet echt veel.
Huh? Die dingen waren toch eerst iets van 5k (met riding skill erbij) ?
pi_61616673
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Huh? Die dingen waren toch eerst iets van 5k (met riding skill erbij) ?
IK heb 1k atm. Alhoewel, minder.. Nu ik de clefthoof set ga aanschaffen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')