abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2008 @ 21:55:18 #151
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61631536
pi_61631574
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die was er vroeger al, kan me herinneren dat er destijds een wedstrijd verboden is. Werden pamfletten uitgedeeld in de stad etc.. Dus dat is er al heel lang, en alleen maar aangewakkerd door die transfers.
Ach, elke club heeft wel iets tegen Ajax toch. Ajax heeft maar 3 rivalen en daar zit Groningen niet bij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 14 september 2008 @ 21:57:31 #153
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61631615
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ach, elke club heeft wel iets tegen Ajax toch. Ajax heeft maar 3 rivalen en daar zit Groningen niet bij
dat kan en dat is ook te verwachten, maar dat boeit niet.
pi_61631666
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ach, elke club heeft wel iets tegen Ajax toch. Ajax heeft maar 3 rivalen en daar zit Groningen niet bij
beetje een Vitesse - Graafschap verhaal. De Graafschap ziet ze als vijand en Vitesse boeit het niet.

feyenoord, ado en utrecht zijn en blijven de enige
  zondag 14 september 2008 @ 22:00:16 #155
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61631716
Volgende week Heracles.
Gaat een lastige pot worden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61631736
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ach, elke club heeft wel iets tegen Ajax toch. Ajax heeft maar 3 rivalen en daar zit Groningen niet bij
[img]<http://hosted.pikifx.com/image/s/image/44/366/733/calimero-hosted.jpg>[/img]
pi_61631772
Ik zie Ajax ook niet als een rivaal. (het is ook niet mijn favo club, maar dat is een andere discussie). Feit is gewoon dat er altijd al een bepaalde spanning op de wedstrijd tegen Ajax heeft gezeten. Dat was 20 jaar geleden al zo. Alleen denken sommige mensen dat het iets nieuws is blijkbaar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61631791
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef Jahike het volgende:

[..]

[ [url=&lt;http://hosted.pikifx.com/image/s/image/44/366/733/calimero-hosted.jpg&gt;]afbeelding[/url] ]
Ben je nou daar zelfs te dom voor?

En heeft niks met Calimero te maken, het kan mij en mijn mede supporters onze reet roesten wat heel Nederland denkt over Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 14 september 2008 @ 22:02:53 #159
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_61631810
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgende week Heracles.
Gaat een lastige pot worden.
Hopelijk doet Fledderus mee bij Heracles.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_61631884
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Ajax ook niet als een rivaal. (het is ook niet mijn favo club, maar dat is een andere discussie). Feit is gewoon dat er altijd al een bepaalde spanning op de wedstrijd tegen Ajax heeft gezeten. Dat was 20 jaar geleden al zo. Alleen denken sommige mensen dat het iets nieuws is blijkbaar..
Tuurlijk was er toen spanning, Ajax en Groningen hebben nou eenmaal wat dat betreft best een historie (doorgeknipte hekken, uitgebrande bus) etc. Maar het was het afgelopen jaar wel extreem
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61631909
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Hopelijk doet Fledderus mee bij Heracles.
Hij mag wel weer meedoen volgende week.
Zal je zien dat ie scoort.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 14 september 2008 @ 22:12:25 #162
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61632177
uitgebrande bus.. dat bleek toch gewoon een plaatselijke drentse pyromaan zonder Groningen connectie?
quote:
En heeft niks met Calimero te maken, het kan mij en mijn mede supporters onze reet roesten wat heel Nederland denkt over Ajax
behalve als je even iemand mongool kan noemen wegens tekst op stukje stof.
pi_61632227
Als het nou de 1e keer was, maar we weten allemaal hoe het de vorige keer ging met de haat.. En je speelt tegen fucking Utrecht, dan ben je ook wel een echte fan

Maar iemand die voor mij met opzet in de stront stapt is ook een mongool, maar het boeit me nog niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 14 september 2008 @ 22:19:43 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61632407
hij zit in het stadion, juicht voor de FC, heeft een t-shirtje daarbij aangetrokken waarmee hij de utrechtenaren niet voor de borst stoot. Superfan inderdaad, lokt niks uit.

echt.. laten we "echte fan" discussie maar niet beginnen.
pi_61632661
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Hopelijk doet Fledderus mee bij Heracles.
Hij heeft de eerste seizoenen toch wel aardig gespeeld daar? Hoop in ieder geval dat hij het bij ons aardig gaat doen. Als hij maar niet zo gedold wordt door Garcia als afgelopen maart.

Vond hem in de voorbereiding inderdaad wat tegenvallen, veel slordige passes en teveel voor eigen succes. Rare is dat hij op de training wel erg goed speelt, alsof hij dan meer rust in zijn spel heeft. Voetballen kan hij wel, dat is volgens mij het probleem niet. Hij wil zich te geforceerd bewijzen en opwerpen als leider in het veld heb ik het idee.

Gelukkig hebben we Klavan achter de hand, die speelt ook vaak erg goede wedstrijden in het seizoen. Probleem is dat hij zulke kutperiodes heeft waarin het minder is.
  zondag 14 september 2008 @ 22:35:46 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61632932
quote:
Hij wil zich te geforceerd bewijzen en opwerpen als leider in het veld heb ik het idee.
Hij probeerde bij ons op een gegeven moment de Buijs van de linkerkant te zijn. (let wel, de Buijs in zijn Groningen supervorm he)
Fledderus is echter op zijn best als hij gewoon rustig speelt, het overzicht houdt en zich verdienstelijk opstelt.
Naast dat hij feitelijk voorbij gestreeft was door het niveau van Groningen, vergat hij dat rustig spelen ook te vaak en was hij meer een ergernis helaas.

Met alle respect voor Heracles, dat vond en vind ik een goede stap voor hem.
pi_61633008
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef Blawh het volgende:

[..]
Vond hem in de voorbereiding inderdaad wat tegenvallen, veel slordige passes en teveel voor eigen succes. Rare is dat hij op de training wel erg goed speelt, alsof hij dan meer rust in zijn spel heeft. Voetballen kan hij wel, dat is volgens mij het probleem niet. Hij wil zich te geforceerd bewijzen en opwerpen als leider in het veld heb ik het idee.
Je vat hem prima samen denk ik. Fledderus is echt geen prutser, zoals hij wel eens wordt neergezet door ons. Hij heeft een mooi schot en zijn werklust is meer dan okee. Echter lijkt er mentaal iets aan te schorten. Dat ie -zeker de laatste twee seizoenen- te onrustig in zijn spel is en door zijn ijver zichzelf overloopt. Wat vaak resulteert in foute passing, verkeerde keuzes, domme overtredingen etc.

Hopen dat ie zich herpakt bij jullie. Een MJF in vorm is erg leuk om te zien.
  zondag 14 september 2008 @ 22:46:54 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_61633278
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij heeft de eerste seizoenen toch wel aardig gespeeld daar?
Jazeker wel. Vooral zijn tweede seizoen was gewoon goed te noemen. Kleine kanttekening: FC Groningen deed het toen ook niet onaardig...

Fledder is het laatste seizoen een beetje de schlemiel geworden, maar hij speelde dan ook vaak gewoon dramatisch. Als ik objectief oordeel is Fledderus gewoon een erg grillige speler (hoewel hij het afgelopen seizoen gewoon constant slecht was), met redelijk wat loopvermogen en een behoorlijke trap.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_61633364
We zullen wel zien of hij komend weekend mee gaat spelen, hij is of was ook licht geblesseerd. Ik vrees helaas net zo'n wedstrijd als vorig seizoen waarin we na een aardig eerste kwartier redelijk werden weggespeeld en verloren.
  zondag 14 september 2008 @ 23:01:09 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61633760
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef Blawh het volgende:
We zullen wel zien of hij komend weekend mee gaat spelen, hij is of was ook licht geblesseerd. Ik vrees helaas net zo'n wedstrijd als vorig seizoen waarin we na een aardig eerste kwartier redelijk werden weggespeeld en verloren.
Als je thuis wint van Feyenoord en in Heerenveen gelijk weet te spelen, dan heb ik toch wat angst voor Heracles..
pi_61637809
Luciano gaat ook lekker uit zijn plaat als er gescoord wordt .



Heeft ook gewoon het uitshirt aan, geweldig!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61639877
http://www.fcutrecht.net/?view=1233

Mooi om te lezen hoe het mensen vergaat wiens club geen goede start heeft van het seizoen
pi_61641061
quote:
Fotografen boos over werkdomein Euroborg

Ze zijn ontevreden, de fotografen die hun werk moeten doen in de Euroborg. Na de uitbreiding van de voetbaltempel van FC Groningen wordt het werken voor de ‘plaatjesschieters' ernstig bemoeilijkt, zo vinden ze. Omdat de onderste nieuw geplaatste rijden heel laag boven het veld geplaatst zijn, staan de fotografen het daar zittende publiek in de weg.

En dat vindt dat publiek op zijn beurt niet prettig, zodat kleinere en grotere conflicten dreigen.

“Het is helemaal gedaan met de prettige werksfeer in de Euroborg”, zo is de mening van freelance fotograaf Ferdinand van der Duin. “De ruimte voor ons om te werken is dermate klein, dat het nauwelijks te doen valt.

Als ik me een keer omdraai met mijn camera's sla ik zo mensen van de eerste rij af. We hebben het intussen aangekaart bij de leiding van FC Groningen, maar daar wordt het afgedaan met zoiets van ‘het is nu eenmaal zo, we kunnen er weinig aan doen'. Kennelijk nemen ze ons werk niet al te serieus bij FC Groningen.”

Ook Dennis Beek reageert verongelijkt. “We staan echt pal voor het publiek, ze kunnen ons bij wijze van spreken aanraken. Het is wachten op een kop hete koffie in de nek als ze boos worden omdat we in hun beeld staan. Of een glas bier of nog erger. Bepaald prettig is dit niet.”

Namens FC Groningen zegt persvoorlichter Richard van Elsacker dat er nu eenmaal wat moet worden aangepast vanwege de uitbreiding van de Euroborg. “We onderkennen het probleem, maar op dit moment is het niet anders.

Natuurlijk gaan we nog eens kijken hoe we de fotografen ten dienste kunnen zijn. Voorlopig hebben we het advies gegeven dat ze hun werk het beste in het gebied voorlangs de Z-Side kunnen doen. Daar staan de supporters en hebben daarom geen last van de fotografen.” Iets wat de fotografen weer niet zagen zitten, omdat ze dat niet het meest veilige werkgebied vinden. Dus sloegen ze deze aanwijzing van FC Groningen massaal in de wind.

Met de reacties van het publiek valt het overigens nog wel mee. “Ik zit hier redelijk” zegt iemand die op de onderste rij een plek heeft. Hij zit pal achter de bank van FC Utrecht. “Er zitten nu niet veel mensen. Als het vol zit, zal het even lastiger worden. Maar van die camera's en fotografen hebben we totaal geen last.”

De man verwoordt daarmee een vrij algemeen heersende stemming, al hebben de ‘eerste rijers' achter het doel Zuid wel last van de reclameborden waar ze nauwelijks overheen kunnen kijken.

DVHN
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 15 september 2008 @ 11:47:20 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61641160
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als je thuis wint van Feyenoord en in Heerenveen gelijk weet te spelen, dan heb ik toch wat angst voor Heracles..
Zolang je zelf het spel maar blijft maken zijn we makkelijk te pakken. Als je op de counter gaat spelen en Heracles laat komen wordt het een vervelend avondje.

Ik zie Groningen in deze vorm dit overigens vrij gemakkelijk winnen zaterdag.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61642284
quote:
FC-spelers footvolleyen op stadsstrand bij Euroborg



GRONINGEN - Winnen op een grasmat, dat lukt prima, zo bewees FC Groningen zondag tegen FC Utrecht. Maar een footvolley-duel, da's andere koek. Dat ondervonden spelers Sepp de Roover en Mathias Cahais maandagmorgen op het stadsstrand bij de Euroborg.

De twee FC Groningen-spelers namen het daar op tegen footvolleyers Jan Wachtmeester en Erik Drenth. Die twee zijn geduchte tegenstanders. Het duo werd afgelopen juni tweede bij het EK Footvolley. Ook hebben de Groningers dit jaar, voor de derde achtereenvolgende keer, het NK Footvolley Indoor gewonnen.

De Roover en Cahais verloren uiteindelijk met 18-7. Sepp de Roover vond het, ondanks de nederlaag, een goede training en bovendien leuk om te doen.

Interview met Sepp de Roover...

RTVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')