abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_222825
Naast het andere onderwerp over de irritantste momenten van BB, kan je hier de mooiste momenten uit de BB geschiedenis Posten.

Persoonlijk vind ik de duikvlucht van Mona
één van de mooiste momenten. Met als mooie tweede, de directe vraag van martin aan Bart of hij homofiel is.

Graag meer reakties

-- Snuift goed weg --

pi_222826
Die scareface van Bianca toen Sabien het huis verliet, machtig mooi.
fake a dream
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:31:00 #3
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_222827
Ik heb zo'n gevoel dat hier dezelfde momenten komen te staan als in het bericht over de irritantste momenten.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_222828
Nee hoor, mijn mooiste moment was toen Bart aankondigde weg te gaan, mijn irritantste moment was toen hij daar weer op terug kwam.
pi_222829
Mooiste moment : toen mona zo lekker zat te stoken tussen bianca, karin en maurice en bart en sabien.
Heerlijk, en dan die vertwijfelde gezichten van sabien en bart,, moeten ze er nou in mee gaan of niet en wat vind de ander daarvan...
hahaha
pi_222830
Het mooste moment was de lugubere actie van bart en sabine die slechts samen te vatten is in 3 woorden:

effe lekkor paipen!

een tweede opmerking die ik toch in dit stukje aan de kaak moet stellen is het feit dat doordevil een COCK (c-o-c-k) is!

groetjes

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
  dinsdag 23 november 1999 @ 16:03:00 #7
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222831
Dat gezicht van Sabien toen ze was genomineerd; zalig !!! En toen Mona halsoverkop vertrok, waar ze nu spijt van heeft, want die tien mille waren na drie bezoekjes aan de Mac allang weer op.
De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_222832
Toen Anouk zei dat ze zou vertrekken!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_222833
Ach ja die goede oude tijd. Als je hier kijkt komt alles weer terug. Geen klok, De oude groep, Sabine en Bart onder de dekens, Ruud die zichzelf was, Geen Anouk ... kijk hier: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001806.html

of hier voor het vervolg: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002319.html

Greetz Tina

  dinsdag 23 november 1999 @ 20:02:00 #10
1201 tina
Fok!Member
pi_222834
Fok Forum Members and Newbies schreven onder andere het volgende.

- Bart's stille huilen toen bekend werd dat Sab het huis moest verlaten.
- De briljante lauwe reactie van de vijf bewoners toen bekend werd dat de twee nieuwe bewoonsters over
10 minuten voor de deur zouden staan.
- Mijn grootste BB moment.. Hmm.. Toen Bianca weg ging, god wat was ik blij dat ze die wijze woorden
uitsprak dat ze weg zou gaan .. eindelijk van haar af
-Een zelfde soort tegenstelling: De lauwe reactie op het vertrek van Tara en de ongecensureerde huilbui van Bianca bij het vertrek van Bientje ('dit programma is onmenselukh!)
- Het professionele pingpong-spel van Maurice.
- Mooiste moment was die Krimson kop van Bi-jank-ah die ze trok toen ze Sabien het huis uit Bonjourden
- Ruud en Willem zitten buiten. Ruud is chagrijnig omdat hij door BB voor klein kind is uitgemaakt.
Willem wil hem troosten en omhelzen. Ruud zegt: "Allei, godver..." Meesterlijk misverstand.
- "Ik kan dat bevestigen" oftewel de reactie van Bianca of de nachtelijke twist tussen Sabine en Karin
- Lang geleden (soort van vroegtijdige BB nostalgie) : Barts reactie op de allereerste nominatie
- Rolfje spreekt met Sabine in de studio (na haar wegzenden) terwijl Karin op de achtergrond Bart
eindeloos troost.
-Rolf X. praat met een psycholoog en maakt de kijker nieuwsgierig: "Wie zal het huis vrijwillig verlaten en
de envelop met ƒ 10.000,- meenemen???? De bewoners zijn op dit moment druk aan het overleggen."
Op hetzelfde moment is achter hem op de monitor te zien dat de bewoners er al lang en breed uit zijn.
Mona en Bianca worden uitgebreid omhelst. Dit duurt zeker vijf minuten......., maar er wordt niet Live overgeschakeld. Kostelijk.
-Toen Bart Ruud troostte voor het feit dat hij weer een "maatje" zou verliezen. Het hoofd van Ruud, toen hij geen flauw idee had waar Bart het over had..... Maar dan vooral Bart's opmerking die daarop volgde: "Tja Ruud, dan ben jij wéér de lul."
-Bianca's duivelse lach toen Sabine kon vertrekken
- Rolf's opmerking dat hij nog iemand mistte in de woonkamer, terwijl iedereen er al zat
-Petra, de vriendin van Maurice, die zich in de studio in allerlei bochten zat te wringen, om het
- frivole gedrag van haar "Maurice de Marco" goed te praten
- Mona, nog maar net binnen in het huis en haar koffer werd al geopend
- Sabine en de "kutkip"
- Boontjes doppen met Ruud en Willem.... Hoe vrouwen en mannen denken.... W:"Heeft Maurice een kut dan???"
- En die meesterlijke val van Mona was ook mooi, toch?!
- "Ik heb 't recht om te weten..." en Bart koeltjes ernaast, want hij kan tellen.
- Maurice aan het: ping-pongen voetballen gitaar aan het mollen
- Bart met z'n kunstjes op en naast het koord.
- De bewoners nadat ze helium ingeademd hadden.
- De wat voor vlees is het met bianca(penis v.e. stier?)
- A vraagt of ze mee mag voetballen, of dat het iets van de mannen alleen is. antwoordt R of W: nee hoor maurice deed laatst ook mee.
- S:"Oh.. allemaal wild vlees" mag wel terug komen in de rubriek domme opmerkingen!
- Mijn mooiste televisie stukje kwam tot mij via de streams, als ik mij niet vergis stream 1. Hier was in
den levende lijve te aanschouwen, het nobele geschenk van enkele FOKKERS van het eerste uur.
Namelijk de goudvissen.
- De eerste kus tussen Bien en Bart op haar verjaardaag.
- Bart tegen Ruud; wil je wat voor me doen?
Ruud:.... en zo 6x verder
- Gebaar van Willem over de pannenkoek van Bianca
-"k' zou wel eens een lekker wipje willen maken" en het gesprekje daarna (geluiden van Ruud).
-Bart apathisch op de bank na wegstemming van Sabine, met die zelf in elkaar gebrouwen koksmuts op zijn kop. Een tragisch-komisch moment
-De stopverf scene na de bakpoging van bianka. en daar strak achter gemonteerd de opmerking van
sabine dat ze karin schijnheilig vindt graag.....
-Het moment gisteren dat anouk vrolijk haar koffer met lekkers uit stond te pakken en cyrill's koffer
geopend werd door de rest van de bewoners. Ze moest toen noodgedwongen toegeven dat ze niks bij
zich had alleen de inhoud van haar beauty case... talk about being selfish
-Ongelooflijk, is iedereen dan alweer de broodbak-poging van Mona en Sabine vergeten?
Willem: Wat vind je er zelf van?
Maurice ( nadat Bianka gemeld heeft dat ze een rok aanheeft): Lekkur Bulangurijk!
Bianca: alle 25000 ik ... en de frontale botsing op Bart z'n mond
Mona: ( nadat Bart het nominatie briefje had gelezen): Ohhh is er nog een andere B in het huis ? (of zoiets)
-Vergeten jullie niet Ruuds theorie over de denkende mensch? Bij de man gaat het van zuh pik via hier
(wijzend op z'n buik) naar de hersus. En bij de vrouw (etc.)
- De neurotische houding van Bianca als ze een sigaretje staat te roken vlak nadat haar krentenbrood is
geserveerd en gekeurd... Typisch staaltje frusto-Bianca...
-Willem: "Heeft Maruice ook een kut dan?" Nadat Ruud tot de conclusie kwam dat alle vrouwen de hele dag met elkaar aan het smoezen waren
geweest.
-A vraagt of ze mee mag voetballen, of dat het iets van de mannen alleen is. antwoord R of
W: nee hoor maurice deed laatst ook mee.
- De briljante lauwe reactie van de vijf bewoners toen bekend werd dat de twee nieuwe bewoonsters over 10 minuten voor de deur zouden staan. Dat was zeker real life. Vmanipuleert de hele zooi dat het een lieve lust is, maar menselijke emotie kun je niet retoucheren. Zelfs niet die van de BB-bewoners, die flink de smoor in hadden.
- Inderdaad ja. Ruud krijgt te horen dat het nog 10 minuten duurt. "Mooi", zegt-ie. Dus, denk je, kan-ie
nog mooi ff een warme ontvangst voorbereiden.... "gaan we nog ff voetballen", vervolgt-ie! hehehe hoezo,
niet onder de indruk! Ook de rest reageerde heel lauw inderdaad. Iedereen ging gewoon verder waar-ie mee bezig was. Fascinerend, zoals altijd.
-De live uitzending toen Sabine het huis verliet. Wat een fantastische televisie was dat. Eén van de TV hoogtepunten van het jaar.
- Die keer op de herenslaapkamer dat ze het over sex hadden en dat ze op een gegeven moment een
foto van de reet van Ruud maakten. En een lol dat de heren hadden! Prachtig.
-. De polonaise op Ruud's verjaardag.
- De nachtelijke ruzie waarin Karin heerlijk relaxed de lawine van verwijten van Sabine ontvangt ("ik hou
nie van stiekum gjedoe gjewoon"). Een 10 met een griffel voor Karin.
-Het opnemen van het Big-Brother lied
-Willem en Ruud die nog wat strekoefeningen doen en in precies hetzelfde ritme al beenopzwaaiend
door de tuin huppelen.
-"Godverdomme, kutkip!!"
-Het één-tweetje van Willem met de waslijn tijdens de weekopdracht. Wat een balbeheersing.
-De scheet van Ruud als antwoord op Karin die zei: "dan ga ik jou nomineren".
-. Bart en Sabine bespreken in de slaapkamer hoe ze Bianca altijd zo overdreven semi-intellectueel
vinden doen. Op datzelfde moment doet Bianca dit net tegen Ruud in de tuin. We zien afwisselend
beide gesprekken. Hulde voor de montagekamer.
- De beelden van een fietsende Sabine in een mooi strak shirtje terwijl de heren geil toekijken zullen mij
altijd bijblijven...
- Het mooiste moment vind ik nog steeds toen Bart Ruud vol op de mond zoende, en daarna verlegen zei
"ik bedoel er verder niks mee hoor". Die kop van Ruud op dat dat moment!!
-De fantastische knip van V. (de enige btw) in de shots van Bart en Bientjes laatste nacht .. beetje heen
en weer gewiebel en geil ge-oorfluister .. en dan hop : Rechtop in bed, dekens gezellig hoog, en allebei
een peukie .. Net Dynasty ..
-De ontstane waanzin: Ruud's Cuba-monoloog in de DBK
- Het steuntje in Bart's rug van het leger..... MAAR dan wel gevolgd door de versie van Paul de Leeuw!
-Nog twee van Ruud: "Willem, waarom hebben koks altijd van die hoge hoeds?
(over de nieuwe dames) "Ze zijn een beetje te iel. Ik hou meer van grof geschut wee-je-wel."
-Favoriete momenten van mij

Greetz Tina

pi_222835
pi_222836
Dank je wel Tina. Ik begrijp uit jou post dat een soortgelijke vraag al eens eerder is gesteld. Excuus voor de tweede keer. Maar misschien zijn er meerdere momenten bij gekomen aan de hand van de laatste dagen.
-- Snuift goed weg --

pi_222837
Ach geeft niet hoor Rolf X. Feit is alleen dat er in het begin veel mooie momenten waren en nu alleen maar irritante, zo lijkt het tenminste.
Maar we hopen op betere tijden natuurlijk. Wie weet wat er allemaal gebeurt als Anouk straks weg is???
Greetz Tina

pi_222838
Het mooiste moment moet nog komen, namelijk dat Karin wordt weggestemd door al haar medebewoners in de volgende ronde.
  woensdag 24 november 1999 @ 12:46:00 #15
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222839
Dank je wel Tina. Nostalgische gevoelens komen weer helemaal boven. Als ik er nog één aan toe mag voegen: het stoeien van Willem met Anouk. Ik moet toegeven dat er toen wel even een jaloerse steek door mijn hart ging... Ik heb dat al niet meer gedaan sinds de kleuterschool... Terwijl ik het nu juist veel leuker zou vinden
pi_222840
In mijn eerste bijdrage aan dit forum wil ik als het mooiste moment van de afgelopen dagen de fantastische wijze waarop Willem tijdens het hooghouden van de bal tijdens de weekopdracht de bal via de waslijn onder controle hield. Waarschijnlijk zijn er maar weinig spelers in het betaalde voetbal die hem dat na kunnen doen.
"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." <P>
  donderdag 25 november 1999 @ 10:15:00 #17
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_222841
Heel veel van mijn toppers zijn al beschreven door Tina.
Ze was er echter nog 1 vergeten.
Bien ligt in bed met Bart stopt z'n kouwe klauwe onder de dekens.
"Bart, rot op man"
De spreuk die toen volgte was MIJN topper.
"ja, kouwe handjes" het was echter niet de spreuk die het hem deed maar de mannier waarop het gezegt werd. Zo van ik ben best een eikeltje en ik ga maar weer gauw weg.
Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com


  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 november 1999 @ 12:20:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_222842
Mijn Top 10 favoriete BB momenten:

1. De live uitzending toen Sabine het huis verliet. Wat een fantastische televisie was dat. Eén van de TV hoogtepunten van het jaar.
2. Die keer op de herenslaapkamer dat ze het over sex hadden en dat ze op een gegeven moment een foto van de reet van Ruud maakten. En een lol dat de heren hadden! Prachtig.
3. De polonaise op Ruud's verjaardag.
4. De nachtelijke ruzie waarin Karin heerlijk relaxed de lawine van verwijten van Sabine ontvangt ("ik hou nie van stiekum gjedoe gjewoon"). Een 10 met een griffel voor Karin.
5. Ruud ligt te slapen op de bank, Willem maakt hem wakker en gaat er gestrekt naast liggen. Daar liggen ze dan, twee mannen uit pure verveling languit op de bank. En heel Nederland kijkt mee. Prachtig.
6. Het opnemen van het Big-Brother lied
7. Willem en Ruud die nog wat strekoefeningen doen en in precies hetzelfde ritme al beenopzwaaiend door de tuin huppelen.
8. "Godverdomme, kutkip!!"
9. Het één-tweetje van Willem met de waslijn tijdens de weekopdracht. Wat een balbeheersing.
10. De scheet van Ruud als antwoord op Karin die zei: "dan ga ik jou nomineren".

  donderdag 25 november 1999 @ 13:29:00 #19
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_222843
Ruud zegt: Ze noemen me wel een eens charmeur, en da vink leuk.!!!
Maar wat is nou eigenlijk een charmeur ? iemand die de deur openhoud ofzo ???
Is het al tijd voor aktie ?


pi_222844
Een mooi moment was de schilder activiteit van Bianca. De eerste creatie was de schildering onder het raam. Het schilderen hiervan is nooit uitgezonden, maar op de streams was mooi te zien hoe Bianca in volle concentratie eraan zat te werken. Ruud: "Wat stelt het voor? Het lijkt wel een kreeft?". Bianca: "Nee, een draak."
Toen het werk klaar was, was er nog een beetje zwarte verf over. Bianca vond het kennelijk zonde om de verf weg te gooien, en begon naast een van de rode deuren wat bladachtige versierselen te schilderen. Toen e.e.a. klaar was, was ze ontevreden met het resultaat, waarschijnlijk was het te zwart en donker geworden, Hierna begon ze met lichtblauwe verf de boel te verbeteren. Toen dit nog niet beval begon ze met een lap terpentine de verf uit te vegen in boogvormige contouren, met als resultaat een bijzonder aardige muurdecoratie (ook volgens de andere bewoners, zelfs volgens Bart).
pi_222845
Natuurlijk is een krukje vermorzelen met je schaambeen (wat was DAT mens onhandig) een bijzonder moment in de BB-historie.

Met stip op één staat voor mij toch het plechtige moment waarop Ruud in de dagboekkamer verkondigt (getooid met Che Guevara t-shirt en baret) dat hij zich erg verbonden voelt met de Cubanen, omdat ze, gezien hun moeilijke politieke positie, er "met weinig middelen toch het beste van proberen te maken. Precies hetzelfde als wij hier doen".

..vol verwachting klopt mijn hart..
  donderdag 25 november 1999 @ 22:12:00 #22
957 Skraph
boy genius....
pi_222846
Mooiste moment tot nu toe????
Hmmmmmmmm...... Ow ja, dat was vanavond. Toen Rolf X. Wouters aan de bewoners wilde vertellen dat Anouk het huis uit moest en het "knopje" niet werkte. Hij hield al een heel verhaal en al die bewoners hebben 'm niet eens kunnen horen.... hehehehe...prachtig...

En daarnasst natuurlijk de reactie van Bart toen Anouk vroeg of het leuk was om iemand zo lang aan te staren...
"Nee, zeker niet als die iemand jij betreft.."

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  zondag 28 november 1999 @ 19:32:00 #23
1201 tina
Fok!Member
pi_222847
Dat gevecht met de restjes eten.
eerst pakt Anouk Bart op een nogal onschuldige manier. Bart slaat terug rent haar achterna en.. en... Ruud pakt als een hongerige wolf snel Barts bord en eet de restjes op, Waarna er een gevecht ontstaat met water e.d. was toch wel lachen
Greetz Tina

pi_222848
eehhhh..Nou dat Anouk effe lekker een avondje ging kotsen vin ik wel een mooi moment. Jesus wat zal ze een vocht te kort gekomen zijn...Eerst flink janken en daarna lekker kotsen..
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:08:00 #25
1201 tina
Fok!Member
pi_222849
Ik wil hier toch nog even het bezoek van Marco Borsato noemen (al ben ik geen Marco Borsato fan). O.K. het was echte playback (kan ook niet anders in de regen) en de gitarist had zijn gitaar in de plastic gezet...maar toch was het voor de bewoners en voor Marco (schijnt BB fan te zijn) echt kicken, dat straalde er gewoon van af.
En die Ruud met zijn nieuwe gitaar, hij was echt blij. "Marco je hebt een lekker wijf" was ook weer een echte Ruud Quote. (Marco kon het wel hebben van Ruud, hij is tenslotte een BB fan).
Greetz Tina

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')