abonnement Unibet Coolblue
pi_62181901
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:52 schreef FJD het volgende:
Het lijkt me ook wel gaaf maar ben bang dat die ook weer in de hoek verdwijnt en dan is t best veel geld
In de buitenlucht met de wind door je haren is toch het lekkerst he?
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:01:57 #152
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62182638
Ik ga misschien in de winter met veldrijden door.. Misschien ook wedstrijden (maar dan moet ik eerder een licentie )
Iemand die daar verstand van heeft?

(Wat beginnersvraagjes, via PM?)
pi_62187848
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

In de buitenlucht met de wind door je haren is toch het lekkerst he?
Hell yeah

Denk dat het vooral het gevoel van snelheid is, het idee dat datgene wat je aan het doen bent jou ook een fysieke meter vooruit brengt. Dat trappen op 1 plaats lijkt zo nutteloos.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62187908
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

In de buitenlucht met de wind door je haren is toch het lekkerst he?
Wel met helm op fietsen natuurlijk
in a crowd you lose humanity
pi_62188159
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wel met helm op fietsen natuurlijk
Ik ben het afgelopen seizoen een boefje geweest Bij de club is t echter verplicht dus nu moet ik wel (en terecht overigens).
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62188626
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik ben het afgelopen seizoen een boefje geweest Bij de club is t echter verplicht dus nu moet ik wel (en terecht overigens).
Naja, je moet het uiteindelijk zelf weten, maar ook op training draag ik hem altijd. Je bent toch een zwakkere verkeersdeelnemer op de fiets, en automobilisten hebben nogal eens moeite om je snelheid goed in te schatten.
En ik heb al eens een fiets total-loss gereden omdat er opeens een auto afsloeg terwijl ik voorrang had (en die automobiliste niet goed uitgekeken had en me niet had gezien). Hoewel toen mijn helm volledig onbeschadigd was
En daarnaast diverse valpartijen, zowel in training als in wedstrijden. Het kan altijd gebeuren, dus een helm is altijd OK . Ben er al drie of vier kapotgevallen. Beter de helm dan mijn hoofd
(Fiets al 16 jaar wedstrijden, en fiets in totaal 8.000-12.000 km per jaar, dus dan val je wel eens).
in a crowd you lose humanity
pi_62189052
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wel met helm op fietsen natuurlijk
Uiteraard!

Maar daar zitten zoveel luchtopeningen in en het feit dat ik redelijk wat haar op m'n kop heb heb werkt ook wel mee aan het gevoel

Ik heb altijd m'n helm op, ben ook al enkele keren gevallen. Gelukkig nooit op m'n kop gevallen. De enige schade in 5 jaar is een slag in het voorwiel en een tetanusprik in m'n bovenbeen omdat ik m'n scheen had opengehaald aan een fiets van een vriend of de grond ofzo, ik merkte het pas bij 't opkrabbelen.
pi_62189054
Ben dit seizoen begonnen met fietsen en daarbij geen helm. Nooit gevaarlijke situaties tegen gekomen maar ik weet dat het verstandiger is met een helm. Vind het alleen nooit lekker zitten. Dat gekut met dat ding altijd

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2008 22:53:59 ]
pi_62189083
Blugh, seizoen eindigde bij mij al vier weken geleden Oude voetbal blessure is heel hard terug gekomen Linker knie is altijd al zwak punt geweest, reden ook dat ik ben gaan fietsen. Maar doet nu zo ontzettend pijn dat ik met moeite alles rond krijg. :S

Morgen dokter en misschien foto's. Eens kijken wat er allemaal fout zit.... Baal er echt verschrikkelijk van, weg training
pi_62189107
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Ben dit seizoen begonnen met fietsen en daarbij geen helm. Nooit gevaarlijke situaties tegen gekomen maar ik weet dat het verstandiger is met een helm. Vind het alleen nooit lekker zitten. Dat gekut met dat ding altijd
Goeie passende helm kopen, heb je nergens last van.
in a crowd you lose humanity
pi_62189154
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Ben dit seizoen begonnen met fietsen en daarbij geen helm. Nooit gevaarlijke situaties tegen gekomen maar ik weet dat het verstandiger is met een helm. Vind het alleen nooit lekker zitten. Dat gekut met dat ding altijd
Gewoon wat geld er tegenaan gooien en een goed passende kopen. Ik had eerst eentje van 3 tientjes. Zat voor geen meter. Heb daarna eentje van Mango voor 90 euro ofzo gekocht. Is goed af te stellen en zit lekker.
pi_62189237
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Ben dit seizoen begonnen met fietsen en daarbij geen helm. Nooit gevaarlijke situaties tegen gekomen maar ik weet dat het verstandiger is met een helm. Vind het alleen nooit lekker zitten. Dat gekut met dat ding altijd
Gekut met dat ding is geen excuus. Dat je nooit gevaarlijke situaties tegen komt, betekent niet dat ze er niet zijn Gewoon ff speciaalzaakje opzoeken, maat opnemen en goeie helm komen
pi_62189245
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Littlecreep het volgende:
Blugh, seizoen eindigde bij mij al vier weken geleden Oude voetbal blessure is heel hard terug gekomen Linker knie is altijd al zwak punt geweest, reden ook dat ik ben gaan fietsen. Maar doet nu zo ontzettend pijn dat ik met moeite alles rond krijg. :S

Morgen dokter en misschien foto's. Eens kijken wat er allemaal fout zit.... Baal er echt verschrikkelijk van, weg training
Bekend probleem..
Ik had eerst bij vlagen ook wel last van m'n linkerknie. Sinds ik gestopt met met voetbal en vooral alleen maar fiets en soms hardloop etc. gaat het wel een stuk beter en heb ik er bijna nooit meer last van. Alleen als ik kapot zit en tegen de wind in zit te beuken oid, maar dan doet bijna alles pijn.
Anyway, beterschap! Hopen dat ze 't kunnen vinden!
pi_62189250
Heb er 1 van 15 euro.
Maja, volgend seizoen is kijken naar een helm

De winter ga ik me vermaken in het zwembad
pi_62189339
Ook mijn eerste seizoen, heb altijd een helm op. Nog niet gevallen, maar heb al meermalen benauwde momentjes gehad. Het kan gewoon altijd gebeuren.
Ach, ik heb er ook eentje van 3-4 tientjes (Bell, makkelijk te stellen). Zit prima. Gaat erom dat ie goed passend is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62189428
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Bekend probleem..
Ik had eerst bij vlagen ook wel last van m'n linkerknie. Sinds ik gestopt met met voetbal en vooral alleen maar fiets en soms hardloop etc. gaat het wel een stuk beter en heb ik er bijna nooit meer last van. Alleen als ik kapot zit en tegen de wind in zit te beuken oid, maar dan doet bijna alles pijn.
Anyway, beterschap! Hopen dat ze 't kunnen vinden!
Het ging ook een hele tijd goed, heb er altijd wel een beetje last van, maar niet in zo'n mate dat ik er niet mee kan rennen of kan fietsen. Maar op dit moment kan ik alleen auto rijden. En hoe makkelijk dat ook is, ik mis mijn fiets

Blessure zit er al sinds mijn elfde. Dacht een sliding te maken, maar linkerbeen kwam polletje tegen... Nooit operatie gehad, omdat ik in groei zat. Ben inmiddels uitgegroeid, dus eens kijken wat er mogelijk is.
pi_62190114
Er is eigenlijk ook geen excuus voor. Hier in de buurt rijd ik redelijk veilig; lange recht wegen zonder stoplichten en kruisingen. Als ik daar aangereden wordt dan gaat het zo hard dat een helm mn redding niet meer zal zijn. Maar goed in een groep (wat ik volgend jaar ga doen) of als ik naar m'n werk fiets dan is het wel zo veilig ja. Zeker als je je dan bedenkt dat de inhoud van m'n hoofd toch ook datgene is waar ik m'n held mee verdien
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62220304
Vandaag klein onderzoekje gehad bij de huisarts. Het gaat waarschijnlijk om mijn meniscus. Gelukkig kan ik al 21 oktober bij een orthopeed terecht, leve Nederlandse wachtlijsten. Tot dan toe mag ik elke dag aan de Diclofenac, mag ik kleine stukjes fietsen, niet autorijden en krukken worden waarschijnlijk morgen gehaald.

Enige positieve wat ik eruit kan halen, is dat geen zwaar werk meer hoef te doen bij de Appie. Nu deed ik dat al niet, met mijn macht kan ik andere mensen dingen laten doen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:31:04 #169
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62230573
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef FJD het volgende:
Er is eigenlijk ook geen excuus voor. Hier in de buurt rijd ik redelijk veilig; lange recht wegen zonder stoplichten en kruisingen. Als ik daar aangereden wordt dan gaat het zo hard dat een helm mn redding niet meer zal zijn. Maar goed in een groep (wat ik volgend jaar ga doen) of als ik naar m'n werk fiets dan is het wel zo veilig ja. Zeker als je je dan bedenkt dat de inhoud van m'n hoofd toch ook datgene is waar ik m'n held mee verdien
Ja, zonder de inhoud van je hoofd kom je ni ver toch draag ik zelden een helm tijdens fietsen, alleen met wedstrijden of achter de moped trainen oid. De enige keer dat ik goed op m'n kop gevallen ben had ik ook een helmpje op. Die was ook gelijk kapot, k kreeg wél korting op een nieuwe, das gebruikelijk bij duurdere modellen van Giro geloof ik Ik fiets al jaren met een Giro pneumo, want die zit zo lekker.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:13:22 #170
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62231761
Ik ben dit seizoen begonnen met wielrennen (eerder trainde ik iets van 1 keer in de maand 5 kilometer ofzo ) en heb niet zonder helm gefietst. Ben tot nu toe ook niet gevallen, maar als ik val, heb ik een helm op
pi_62256202
Weet iemand of je inplaats van een gehele crankset te kopen ook apart ergens een crank arm kan kopen, dit dus:
.


Ik heb namelijk goedkoop een fiets gekocht maar nu blijkt dat de ingang waar de trapper ingaat helemaal uitgehold is, en nu gaat de trapper dus gewoon los zitten.

Het is maar een oud raleigh racefietstje(van ¤75..) dus om nou een hele nieuwe crankset te kopen vind ik een beetje overdreven.
En kan dit trouwens ook in een paar dagen gebeuren of kost dit echt tijd voor dat helemaal versleten is, anders ga ik nog ff de verkoper een boos mailtje sturen(tis niet dat hij het niet gezien heeft had namelijk de trappers nog verwisselt).
pi_62256985
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:43 schreef Littlecreep het volgende:
Vandaag klein onderzoekje gehad bij de huisarts. Het gaat waarschijnlijk om mijn meniscus. Gelukkig kan ik al 21 oktober bij een orthopeed terecht, leve Nederlandse wachtlijsten. Tot dan toe mag ik elke dag aan de Diclofenac, mag ik kleine stukjes fietsen, niet autorijden en krukken worden waarschijnlijk morgen gehaald.

Enige positieve wat ik eruit kan halen, is dat geen zwaar werk meer hoef te doen bij de Appie. Nu deed ik dat al niet, met mijn macht kan ik andere mensen dingen laten doen
Pas maar op met al die doorverwijzingen. Loop nu al bijna 2 jaar met knieproblemen door de krachtsport en dat heeft mij uiteindelijk een hele smak geld gekost
pi_62257806
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:27 schreef McGilles het volgende:

[..]

Pas maar op met al die doorverwijzingen. Loop nu al bijna 2 jaar met knieproblemen door de krachtsport en dat heeft mij uiteindelijk een hele smak geld gekost
Kwam twee keer bij de fysio daarna nooit meer teruggeweest. Steeds zouden we de volgende keer echt naar de blessure kijken en steeds kwam ik terug met alleen maar een tapeje. Zonde van het geld ook al werd het vergoed.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62259812
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:02 schreef FJD het volgende:

[..]

Kwam twee keer bij de fysio daarna nooit meer teruggeweest. Steeds zouden we de volgende keer echt naar de blessure kijken en steeds kwam ik terug met alleen maar een tapeje. Zonde van het geld ook al werd het vergoed.
Ken dat soort verhalen genoeg. Vriend van me met een knieblessure (door overbelasting waarschijnlijk), een keer of drie geweest, toen vroeg hij wat de termijn was wanneer hij weer mocht sporten. Antwoord: "We kijken het eerst nog drie maanden aan." Reactie: "Nou, "
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62259886
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ken dat soort verhalen genoeg. Vriend van me met een knieblessure (door overbelasting waarschijnlijk), een keer of drie geweest, toen vroeg hij wat de termijn was wanneer hij weer mocht sporten. Antwoord: "We kijken het eerst nog drie maanden aan." Reactie: "Nou, "
Ik heb 4 maanden lang 3x in de week bij een fysio in een ziekenhuis gelopen, resultaat minimaal.
Ben nu, een jaar later, 8x bij een sportfysio in Houten geweest, probleem voor 75% opgelost

Zo zie je maar, niet elke fysio is hetzelfde.
pi_62264606
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:54 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of je inplaats van een gehele crankset te kopen ook apart ergens een crank arm kan kopen, dit dus:
[ afbeelding ].

[ afbeelding ]
Ik heb namelijk goedkoop een fiets gekocht maar nu blijkt dat de ingang waar de trapper ingaat helemaal uitgehold is, en nu gaat de trapper dus gewoon los zitten.
[ afbeelding ]
Het is maar een oud raleigh racefietstje(van ¤75..) dus om nou een hele nieuwe crankset te kopen vind ik een beetje overdreven.
En kan dit trouwens ook in een paar dagen gebeuren of kost dit echt tijd voor dat helemaal versleten is, anders ga ik nog ff de verkoper een boos mailtje sturen(tis niet dat hij het niet gezien heeft had namelijk de trappers nog verwisselt).
Niet in de winkel denk ik. Misschien kun je op marktplaats iets op de kop tikken.
in a crowd you lose humanity
pi_62296052
Wind tegen, wat een bitch.

Niet vooruit te branden op de tweede helft van mn rondje, terug naar huis...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62296102
Ik fiets ook altijd eerst tegen de wind in
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62304789
Eindelijk heb ik tijd en is het lekker weer
  FOK!fotograaf zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:16:51 #180
73911 ultra_ivo
pi_62307232
Tijd? check
lekker weer? check
fietsen? nee, moet eerst een nieuw achterwiel steken en met de eerste schaatswedstrijd komend weekend kan ik nu beter gaan schaatsen.
pi_62307349
Afgelopen week weer twee keer gefietst echt heerlijk

Morgen weer schaatsen nu op m'n nieuwe Marathon 1 Benieuwd hoe dat gaat en of ik nu iets beter pootje over kan doen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62307400
Pfft, heb veel huiswerk. Moet nog op gaan schieten wil ik nog kunnen fietsen vandaag
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:31:09 #183
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_62309493
Hee misschien weet iemand dit:
het bovenste derailleur wieltje raakt mijn grootste kransjes, als ik op die versnellingen fiets. Ik heb het idee dat de derailleur niet genoeg naar achteren getrokken wordt ofzo.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_62309672
Ketting inkorten denk ik?

Toevallig een nieuwe ketting er op gelegd? Toen ik een nieuwe ketting probeerde bleek deze een schakel of 10 langer te zijn dan m'n vorige ketting. Even ponsen en hoppakee
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62309839
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:31 schreef ErikT het volgende:
Hee misschien weet iemand dit:
het bovenste derailleur wieltje raakt mijn grootste kransjes, als ik op die versnellingen fiets. Ik heb het idee dat de derailleur niet genoeg naar achteren getrokken wordt ofzo.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Als het goed is zit er een schroefje daar waar je derailleur aan je achterpat (frame) vastzit.

Je kunt 'm hier net niet zien. In het midden bovenaan zit de bout waar 'ie mee aan je frame vastzit. Aan die ronde behuizing waar die bout inzit, zie je aan de rechterkant een uitstulpinkje zitten. Aan de andere kant daarvan (dus aan de linkerkant van die ronde behuizing) moet een stelschroefje zitten waarmee je de afstand tussen bovenste derailleurwieltje en cassette kunt stellen.

Lekker gefietst vandaag drie uurtjes.
in a crowd you lose humanity
pi_62311033
Nu pas klaar met huiswerk. Niet meer fietsen vandaag
pi_62313886
Vanaf morgen ga ik de sportschool in, 4 x per week 2 uur spinnen en 2 x per week krachtraining.

Mocht er nog iemand opzoek zijn naar een fiets, ik heb de mijne tekoop staan want er komt een nieuwe Giant TCR Advanced 2009 aan

  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:18:11 #188
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62313964
Was prachtig weer vandaag!
63km gefietst in The New Forest, deels asfalt, deels gravel bospaden en kleine stukjes offroad.
Morgen wordt het hier ook weer mooi
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_62314373
Ziet er goed uit die Giant Die wil ik ook wel
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62316699
Vandaag heerlijk gechilld met m'n ex, morgen tijd om te knallen (minimaal 100km)
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:15:56 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62318877
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef dutch_cyclist het volgende:
Vanaf morgen ga ik de sportschool in, 4 x per week 2 uur spinnen en 2 x per week krachtraining.

Mocht er nog iemand opzoek zijn naar een fiets, ik heb de mijne tekoop staan want er komt een nieuwe Giant TCR Advanced 2009 aan

[ afbeelding ]
Zozo je hebt er zin in
pi_62320674
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:27 schreef McGilles het volgende:

[..]

Pas maar op met al die doorverwijzingen. Loop nu al bijna 2 jaar met knieproblemen door de krachtsport en dat heeft mij uiteindelijk een hele smak geld gekost
Aan Fysio gaan zij me sowieso niet meer krijgen. Ik heb na de eerste problemen bij fysio evenwichtsoefeningen gehad. Motoriek was zo verstoord dat ik opnieuw moest leren lopen enzovoort. Tweede keer heb ik elektriciteit op spieren gehad, dat heeft heel erg geholpen, maar dat was meer in spieren boven mijn knie.

Nu is het echt mijn knie zelf. Fysio is op dit moment te pijnlijk. Maar goed, eerst maar eens weten wat het precies is. Heb inmiddels krukken gehaald, dat is een hele verbetering.
pi_62355595
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind het moeilijk om mezelf de fiets op te sjouwen... Even een afspraak met mezelf gemaakt dat ik deze week minstens 2 uur op de fiets moet zitten en mijn mountainbike klaar moet maken.

Hoop dat ik mijn eigen afspraak niet breek
Ik heb er ook last van.

Vandaag mezelf gedwongen weer eens te gaan en het was gewoon weer heerlijk. Ik weet niet wat het is, volgens mij komt het door het weer ofzo.

Echt kut want ik was net zo lekker bezig, vorige week uberhaupt niet gefietst :s..
pi_62355902
T idee dat het seizoen over is een hekel aan binnen fietsen zorgen voor een echt "fuck it gevoel" en weg is je motivatie.
Ik moet straks toch ook echt eens in de week op de Tacx want met schaatsen train ik nog geen conditie (ben allang blij als ik blijf staan)

Kom maar weer op met die zomer
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62383468
Vanmiddag de eer gehad mn allereerste lekke binnenbandje tijdens mn rondje te mogen herstellen, (midden in de duinen...)

Aangezien ik nog niet zo heel lang fiets, liep ik dus tegen een aantal dingen aan, liep het uit tot een kloteklus en ben ik door schade en schande wijs geworden: goedkope halfordspompje blijkt niet te werken (had je kunnen weten... dus net maar gelijk een pompje van een degelijk merk gekocht), ik had netjes bandenplakspulletjes meegenomen, maar het gaatje is zonder water (en dus geen lucht) moeilijk te vinden. De punaise had ik overigens wel snel gevonden . Bovendien brak het schroefje van het ventiel tijdens het pompen ook nog eens af... Geen binnenbandjes bij me (ik had toch bandenplakspullen? Dus ook maar aangeschaft ). Gelukkig een behulpzame fietser aan kunnen houden met een deugdelijke pomp en een extra binnenbandje die ik over heb kunnen kopen... Maar volgende keer dus wel met deugdelijke spullen op pad...

Ondanks dat ging het overigens bijzonder lekker. Had nog nooit zo lekker gefietst. De traininkjes van de afgelopen periode begonnen eindelijk wat vruchten af te werpen, kan het hele rondje lekker blijven doortrappen en een redelijk tempo aanhouden (nog niet top hoor, maar goed)...

[ Bericht 7% gewijzigd door marcodej op 14-10-2008 18:51:15 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62384000
Std. procedure is eigenlijk om je oude binnenband eruit te halen, GOED controleren of er geen puntjes in je buitenband zitten en dan de nieuwe binnenband er in doen. Plakken duurt te lang.

Vorige week ook gehad maar toen ging ik er rustig voor in het zonnetje zitten. Kost een kwartiertje dan maar dan ben je erg traag bezig
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62384514
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:57 schreef FJD het volgende:
Std. procedure is eigenlijk om je oude binnenband eruit te halen, GOED controleren of er geen puntjes in je buitenband zitten en dan de nieuwe binnenband er in doen. Plakken duurt te lang.
Daar ben ik nu achter idd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62385300
Plakken doe ik idd ook altijd thuis. Vaak niet eens zin om te plakken als je net in een lekker ritme zit.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_62386009
Inderdaad, ik neem ook altijd 1 of 2 binnenbanden mee.
pi_62387510
Ik heb vandaag mijn fiets verkocht en ik ben dus op zoek naar een goede vervanger.

Welke van de onderstaande fietsen zouden jullie kiezen?
Ik heb ze zelf op de looks gekozen en op de groep die erop zit. De fietsen liggen allemaal rond de 2000 euro.
Eventuele aanvullingen en suggesties zijn meer dan welkom.

Later deze maand gaan we naar BikeMotion om daar nog ideeen op te doen.

Giant TCR Advanced 3
http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bikes/road/2973/33881/

Scott CR1 Team
http://scottusa.com/gb_en/product/2423/11880/cr1_team

Wilier Mimosa
http://www.wilier-usa.com/#id=bikes&bike=mimosa

Super Six Ultegra SL Triple
http://gb.cannondale.com/bikes/09/ce/model-9RSS4T.html

Bianchi 928 Carbon 105 triple
http://www.bianchiusa.com/07_c2c_928_105_com.html

Agree GTC Pro Triple
http://www.cubebikes.nl/?rubriek_id=340&module_id=43&categorie_id=3&product_id=1786

RED BULL Carbon Pro-3000 SL 2008
http://www.roseversand.de/output/controller.aspx?cid=157&detail=1000&detail2=14639

Kuota Kharma
http://www.kuota.com.au/products/framesets/kharma.asp

Trek Madone 4.5 Triple
http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/road/madone/madone45/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')