abonnement Unibet Coolblue
pi_61799047
Was weer gezellig tegen het einde van de nacht voor de Bras enzo
pi_61800787
Boogie Bar
pi_61874815
Het is de laatste tijd weer raak in angelslo emmen daarom deze topic.

Ik snap soms de politie en de mensen helemaal niet meer als het gaat om vandalisme en hangjongeren.
In de wijk angelslo waar ik dus woon zijn deze jongeren zeer active en maken er een zooitje van
een schoolplein vol met glas van bier flesjes fietsenhok gesloopt fietsen gesloopt en in een paal gehangen condooms op het schoolplein soms is er veel lawaai tot 1 uur snachts ja noem maar op.
En dan ook nog eens het volgende .
Deze jongeren verblijven zelfs in een woning daar maar wat ik niet snap is ze hebben de buitenmuur van die woning gesloopt en is gevaarlijk voor de spelende kinderen op het schoolplein.
Deze mensen op 32 laten hun hele woning afbreken en halen deze jongeren in huis.
De politie staat met zijn handen in het haar en de school doet er ook niets aan.
Er zijn al heel wat meldingen uit de buurt bij de politie geweest en de mensen zijn het zat maar als deze jongeren naar binnen gaan kan de politie niets doen.
Dat er kleine spelende kinderen savonds op het schoolplein spelen is geen probleem die gaan naar binnen als het donker word en moeten naar bed en dan is het ook rustig.
Maar dat die moeten spelen tussen deze jongeren met drank en drugs is gewoon weg schandalig en gevaarlijk.
Laat de ik dan ook even alle ouders waarschuwen en laat ze goed opletten.

Eens kijken of er meer reaties komen op deze topic

gr. uit angelslo
pi_61874952
Ik zal het doorsturen aan mn moeder.
pi_61876803
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef angelslo het volgende:
Het is de laatste tijd weer raak in angelslo emmen daarom deze topic.

Ik snap soms de politie en de mensen helemaal niet meer als het gaat om vandalisme en hangjongeren.
In de wijk angelslo waar ik dus woon zijn deze jongeren zeer active en maken er een zooitje van
een schoolplein vol met glas van bier flesjes fietsenhok gesloopt fietsen gesloopt en in een paal gehangen condooms op het schoolplein soms is er veel lawaai tot 1 uur snachts ja noem maar op.
En dan ook nog eens het volgende .
Deze jongeren verblijven zelfs in een woning daar maar wat ik niet snap is ze hebben de buitenmuur van die woning gesloopt en is gevaarlijk voor de spelende kinderen op het schoolplein.
Deze mensen op 32 laten hun hele woning afbreken en halen deze jongeren in huis.
De politie staat met zijn handen in het haar en de school doet er ook niets aan.
Er zijn al heel wat meldingen uit de buurt bij de politie geweest en de mensen zijn het zat maar als deze jongeren naar binnen gaan kan de politie niets doen.
Dat er kleine spelende kinderen savonds op het schoolplein spelen is geen probleem die gaan naar binnen als het donker word en moeten naar bed en dan is het ook rustig.
Maar dat die moeten spelen tussen deze jongeren met drank en drugs is gewoon weg schandalig en gevaarlijk.
Laat de ik dan ook even alle ouders waarschuwen en laat ze goed opletten.

Eens kijken of er meer reaties komen op deze topic

gr. uit angelslo
Gelukkig ben je zelf nooit jong geweest, heb je zelf nooit stiekem een drankje gedronken op 't schoolplein en een flesje kapotgegooid, lag jij om 8 uur netjes in bed.

Zelf heb ik een tijd tegen angelslo aan gewoond in Emmerhout, elke avond/nacht liep ik even een rondje door de wijk angelslo (ook langs de scholen) omdat ik anders neit kon slapen...
en na 10en liep er geen hond meer op straat en was het doodstil.

Wat er wel loos is: bange bewoners en overdrijvende zeurzakken die vergeten dat ze zelf ooit jong zijn geweest.
pi_61879398
Kom op Emmen!

3-2 winst.
Hoi.
pi_61883244
Gelukkig ben je zelf nooit jong geweest, heb je zelf nooit stiekem een drankje gedronken op 't schoolplein en een flesje kapotgegooid, lag jij om 8 uur netjes in bed.

Zelf heb ik een tijd tegen angelslo aan gewoond in Emmerhout, elke avond/nacht liep ik even een rondje door de wijk angelslo (ook langs de scholen) omdat ik anders neit kon slapen...
en na 10en liep er geen hond meer op straat en was het doodstil.

Wat er wel loos is: bange bewoners en overdrijvende zeurzakken die vergeten dat ze zelf ooit jong zijn geweest.
[/quote]

Dus jij pleegde ook inbraken gebruikte drugs en alcohol en vernielde de boel
zo zo moet je trots op zijn

wij als ouders niet
wij kennen nog het woord respekt en bedreigde geen oudere mensen als die er iets van zeiden als we iets deden wat niet door de beugel kon

Dat id denk ik het verschil met tegenwoordig!
pi_61883308
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef angelslo het volgende:
Gelukkig ben je zelf nooit jong geweest, heb je zelf nooit stiekem een drankje gedronken op 't schoolplein en een flesje kapotgegooid, lag jij om 8 uur netjes in bed.

Zelf heb ik een tijd tegen angelslo aan gewoond in Emmerhout, elke avond/nacht liep ik even een rondje door de wijk angelslo (ook langs de scholen) omdat ik anders neit kon slapen...
en na 10en liep er geen hond meer op straat en was het doodstil.

Wat er wel loos is: bange bewoners en overdrijvende zeurzakken die vergeten dat ze zelf ooit jong zijn geweest.
Dus jij pleegde ook inbraken gebruikte drugs en alcohol en vernielde de boel
zo zo moet je trots op zijn

wij als ouders niet
wij kennen nog het woord respekt en bedreigde geen oudere mensen als die er iets van zeiden als we iets deden wat niet door de beugel kon

Dat is denk ik het verschil met tegenwoordig!
[/quote]
pi_61885167
Maak maar loze aannames meneer!
Dat zegt genoeg over hoe de situatie daar zit.

En wat is er mis met een plantje roken of een biertje doen? En wat is de relevantie dat ik dat gedaan heb met dit onderwerp?

Dat vernielen hoort er niet bij, de inbraken niet... Maar daar heb je de politie voor en de ouders van de jongeren.(Al weet ik dat die soms ook niets doen)

Wat jij wilt is dat de jongeren met z'n allen lekker afsterven, of dat ze bij een ander voor thuis gaan zitten.
Want al zou er een jeugdsoos oid achter je huis staan waar de die jongens rustig hun ding kunnen doen, dan had het nog niet goed geweest. Dan had je lopen kankeren op de harde geluiden van de scooters, de rokers die (verplicht) hun sigaretje buiten staan te roken en het gelal wat op zaterdagavond voor je huis langs feest.

Ze hebben nu zelfs een hangplek in een woning gekregen, en het is je niet goed genoeg.

Wat ik bedoel met bang zijn: Makkelijk zat... 1 jochie van 16 heeft een grote bek opgezet tegen een buurtbewoner, die die jongen zelf vast ook niet al te netjes benaderd heeft... En gelijk hebben alle jongeren een grote bek.

En als je er zo erg mee zit meneer, schaf dan en bezem aan en veeg 's ochtends zelf ff dat schoolpleintje schoon, dat die jongens dat fatsoen niet hebben, dan zou jij dat wel doen voor je buurman toch? Als respectvolle oudere.


En weet je wat het verschil is met tegenwoordig?
Dat we in 2008 leven, en dat je zonder goed gebekt te zijn niet meer overleeft in deze maatschappij

ohja, nog 1 zeer relevant verschil: Jij word ouder, en begint een beetje je eigen kwajongensstreken te vergeten. Maakt niet uit, eens treft alzheimer ons allemaal
pi_61887795
Reageer er toch niet op man, ze heeft het tegen ons alsof wij het zijn, wij zitten savonds achter de pc op dit forum, niet in Angelslo, de boel te slopen.

Ik woon trouwens zelf ook in angelslo, maar pleeg geen inbraken en gebruik ook geen drugs.

Ga die lui erop aanspreken als je gefrustreerd bent!!!

1 ding ben ik wel met je eens, ik heb toen ik ergens anders woonde ook overlast gehad, belde regelmatig de politie als het uit de hand liep, drugsdealers, vechtpartijen etc... ik ben toen gewoon verhuist OMDAT de politie niks deed. Betaal me scheel aan verzekeringen en belastingen, ga stappen met de fiets omdat ik geen geld heb om met de taxi of wat dan ook te gaan, fietslicht wordt gesloopt tijdens het uitgaan en wat krijg ik... een boete voor fietsen zonder licht! Daar hebben ze wel tijd voor!
pi_61888595
Ben gewoon een beetje flauw van "Die oudjes van tegenwoordig"
pi_61889583
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Stommie het volgende:
Twins nog steeds niet failliet? alle billy's van de boogie bar gaan er nu zeker ook heen
boogie bar ging toch weer open?
pi_61889661
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef darkness_nightfall het volgende:

[..]

boogie bar ging toch weer open?
jup, zoep'n en angaon... word weer mooi bloed int bier oplopen
pi_61903591
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef darkness_nightfall het volgende:

[..]

boogie bar ging toch weer open?
Ik snap echt dat mensen nog geld in zo'n tent pompen...
pi_61904118
mooie tent man
pi_61904725
Kun je beter je reet afvegen met die flappen. Dan heb je er nog meer plezier van imho
pi_61936044
We hebben de Zwetser nu toch voor al uw boeren en knokpartijen?
pi_61936621
True True.
Morgen misschien maar weer eens kijken. Nu al zin in
pi_61940043
Boogie Bar
pi_61950871
Vanmiddag stad, vanavond ouwehoere, vanavond stad, daarna ouwehoereee... kortom... WEEKEND!!!
pi_61953063
hey een angelslo discussie, bewoner meldt zich!

Grote bek hoort er idd bij tegenwoordig hiero lijkt het, maar zodra je zo'n kneus die homo ofzo roept op een beetje intelligente manier van repliek bediend staan ze al snel met de bek vol tanden. Heb zelf geen overlast echt, gewoon live and let live en je fiets op slot zetten
.
pi_61958161
Nu woon ik toch al ruim 30 jaar in Angelslo, met een tussenpauze van een paar jaar (ouders wonen er overigens wel al bijna 40 jaar) maar ik herken van deze discussie echt helemaal niets.

Waar ik me overigens wel de tering aan erger............. egels die het bot van onze hond terroriseren, terwijl hij achter het glas doelloos staat toe te kijken
pi_61969853
Als jij dan die hond los laat en hem op die egels afstuurd
stuur hem daarna ff door naar het schoolplein van Twiespan is het daar ook rustig
  zondag 28 september 2008 @ 16:06:48 #74
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_61972566
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:44 schreef Rekkie het volgende:
Nu woon ik toch al ruim 30 jaar in Angelslo, met een tussenpauze van een paar jaar (ouders wonen er overigens wel al bijna 40 jaar) maar ik herken van deze discussie echt helemaal niets.

Waar ik me overigens wel de tering aan erger............. egels die het bot van onze hond terroriseren, terwijl hij achter het glas doelloos staat toe te kijken
ja, waar komen die egels vandaan, normaal zie ik ze nooit, en de laatste tijd bijna elke avond
.
pi_61973266
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:27 schreef angelslo het volgende:
Als jij dan die hond los laat en hem op die egels afstuurd
stuur hem daarna ff door naar het schoolplein van Twiespan is het daar ook rustig
Tja het Twiespan.........
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:06 schreef Stommie het volgende:

[..]

ja, waar komen die egels vandaan, normaal zie ik ze nooit, en de laatste tijd bijna elke avond
Ja geen idee..... gisteravond alweer eentje, die dook wijzelijk in elkaar toen er iets boven hem stond te snuffelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')