abonnement Unibet Coolblue
pi_61447183
Waarom moet Hogan altijd winnen van DiBiase Ik kijk nu survivor series 1989

[ Bericht 0% gewijzigd door Pieter-utd op 07-09-2008 14:28:03 ]
pi_61447510
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom moet Hogan altijd winnen van DiBiase Ik kijk u survivor series 1989
Fixed
pi_61447630
-fout-
pi_61447684
Ja das waar, maar et viel me op dat de teams van Dibiase begin jaren 90 elke keer wonnen op Survivor Series, dus had (tegen beter weten in) goede hoop dat hij zou winnen
  Redactie Games zondag 7 september 2008 @ 14:55:21 #30
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61448306
WWE Presents: Unforgiven



Deze PPV gaat om 1 ding, de nieuwe match type gebracht door de schrijvers van tna WWE.
Het gaat om de Championship Scramble match. Er beginnen er 2 in de ring en elke 5 minuten komt er 1 bij, je kan elkaar winnen en dan ben je even champion (zal Kane weer blij mee zijn) en het gaat erom wie na 20 minuten de champion is, want die blijft het.


HHH vs Benjamin vs Hardy vs MVP vs THE Brian Kendrick voor de WWE championship.
De koning en zijn midcarderigge onderdanen gaan hier voor de grootste titel in de WWE, en daarvoor hoeven ze maar 1x iemand te pinnen voor de 20 minuten voorbij zijn. Hij neemt het op tegen de US champion, The Goldstandard Shelton Benjamin, de High-Flyer Jeff Hardy, The King of Bling MVP en THE BRIAN KENDRICK, my gawd. Zal het onze kleine vriend lukken om samen met Ezechio (of hoe je dat ook schrijft) het hoofd van het bedrijf te worden ? En HHH heeft dus 80% kans om te verliezen volgens de WWE, 80 + de 20 minuten die de wedstrijd duurt is 100, 100 bestaat uit 3 cijfers, 9/11 ook, conspiracy confirmed.


CM Punk vs Rey Mysterio vs JBL vs Kane vs Batista voor de WHC
Here we go again, nog een scramble match, zelfde regels dus als hierboven, alleen nu doen de superstars van RAW mee, de midcarder vs de Main-Eventers.
Na zijn lange afwezigheid staat Mysterio er weer als underdog, de dark Kane ook weer present, en vergeten we vooral niet the million dollar man JBL en onze gespierde vrind Batista.
CM Punk heeft hier dus 91% om te verliezen, Mysterio niet meegeteld, hee, 91, 9/11..nah laat maar zitten.


Mark Henry vs Matt Hardy vs Finlay vs THE miz vs Chavo voor de ECW belt
En onze 3 en laatste scramble match, die van ECW, gaat tussen de 'silverback gorilla' 'The Chick Magnet' Will not die-hardy' 'The man who looooooooves to dance fight en Chavotje. En waar is onze 'Tuesday night delight' ?
Maarja deze match dus, nog steeds die regels, en hier willen ze ook de title winnen, ja nu is er niks meer over typen.


Michelle McCool vs Maryse voor de Divas Championship
Heilig door skip moment, want who gives a fuck over 1 van de 2
Mits ze naast je in je nest liggen dan...


Shawn Micheal vs Chris Jericho
Alles kan, alles mag, nadat deze Fued over zijn top is gegaan en HBK wou stoppen met worstelen, wilt hij eerst zijn wraak op Y2J innen, en dat in een NO-DQ match. Nadat ze elkaar al maanden lang tussen segmenten in inelkaar hebben geslagen en uitgescholden, en na Jericho ook de botox uit Rebecca haar lip sloeg, vind HBK het welletjes geweest, en gaat hij nu vechten, mét een blessure, dat wel...
Zal dit het einde zijn van de beste fued van 2008, of is het nog lang niet voorbij en zien we het einde wel komen @ WM 25...


Team Priceless vs Cryme Tyme voor de WWE Tag-team belt
Oh snap, Cryme Tyme had nu weer wat gestolen en zijn nog niet ontslagen, en Orton zei ook maar dat priceless hun titles terug moesten stelen, dus dat is allemaal nu geregeld, en nu is het tijd voor een tag team ppv wedstrijd . Misschien ziet de WWE hier ook weer wat money money yeah yeah in.

En dan nog een match, stond op wwe.com en nu niet meer, dus of die komt is niet 100% zeker, maar alsnog.


vs

Voor de IC championship

SANTINO FOR PRESIDENT, thank you thank you.

Uw wallpaper


En nog even uw aandacht over conspiracy's, de nummer 20 (van de minuten dus) kan er ook wat van

# The number of entrants in the first-ever Royal Rumble Match to hit pay-per-view in 1988.
# The length in minutes of WWE Champion Triple H’s third title match of the night against Randy Orton at No Mercy 2007.
# The amount of times the defunct Hardcore Championship changed hands in the month of June alone in 2002. In fact, a few of those reigns were JBL’s – one of the Superstars involved in the World Heavyweight Championship Scramble Match.
# In the days of WWWF, the duration of the referee’s count when competitors battled on the outside of the ring. A count-out was the rendered decision at 20, rather than today’s count of 10.
# The length in years of Shawn Michaels’ celebrated WWE career.
# The total number of championships Triple H has held in WWE – including the WWE Title (7), World Heavyweight Title (5), Intercontinental Title (5), World Tag Team Title (1) and European Title (2).
# The 1-2-3 Kid’s ripe age in 1993 when he made his WWE debut and eventually scored an upset victory against Razor Ramon on Raw to become WWE’s first true underdog that won big.
# The brief number of days that Mankind (a.k.a. Mick Foley) held the WWE Championship in 1999. After winning the coveted gold from The Rock on Jan. 4, the People’s Champion recaptured the title at the Royal Rumble in one of the ugliest “I Quit” Matches in history.
# The number of months John “Bradshaw” Layfield kept away from competition during his ring retirement until the Royal Rumble this past January.
# The total number of World and WWE Tag Team Championships between the five competitors in the World Heavyweight Title Scramble – Kane (9), Batista (4), Rey Mysterio (4) and JBL (3).
# The percentage that WWE Champion Triple H, World Heavyweight Champion CM Punk and ECW Champion Mark Henry have in retaining the title in their respective Scramble Matches at Unforgiven. With 1:5 odds and 20 different possible winner outcomes in each match (16 resulting in a new champion), the chances are slim for sports-entertainment’s gold bearers


.....Kennedy
  zondag 7 september 2008 @ 15:10:27 #31
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61448574
HHH
Punk
Hardy
McCool
/care, HBK
Team Priceless
Kingston
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 7 september 2008 @ 15:17:47 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61448708
O doe ook maar een keer voorspellingen dan ernaast
HHH
Batista
Hardy
McCool
HBK
Priceless
Marella
.....Kennedy
pi_61448902
MVP
Batista
Henry
McTaker
Jericho
Priceless
Santinooooo
  zondag 7 september 2008 @ 16:36:22 #34
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61450801
HHH gaat duidelijk winnen en natuurlijk daardoor zijn wwe title behouden. Hopelijk word dit wel de match van de avond, want hij zit vol met talent. Het mooiste zou zijn als MVP de title gaat winnen. De man verdient het gewoon vind ik. Het zou ook erg onverwachts zijn aangezien hij verloor van Jeff en Shelton op de afgelopen 2 SD afleveringen. MVP als WWE champion zou voor mij Smackdown een stuk beter maken. We hebben gewoon een goede heel nodig als champ. Shelton mag ook, maar die is er nog niet klaar voor en heeft de US title al in zijn handen.
CM Punk zal zijn title ook wel behouden. De enige die hem zou kunnen winnen zou Batista kunnen zijn, maar dan word RAW weer een saaie bende. Punk moet hem behouden totdat Orton terug komt.
De ECW match zal een ander verhaal worden, want hier kan Herny of Hardy winnen. Henry vind ik tot nu toe wel leuk als ECW champ, maar de kans dat Hardy hem hier wint is wel vrij groot. De andere hebben gewoon geen kans. Hopelijk komt Morrison nog wel even voor in de match om al een feud te beginnen met Hardy.
De divas match lijkt me geen klap aan, maar ik zal wel gewoon gaan kijken omdat Maryse gewoon een donders lekker wijf is. McCool zal wel winnen helaas, aangezien zij het bedje deelt met Taker.
Jericho wint van HBK en de feud zal wel ff doorgaan. Ik ben geen groot van van beide, maar de matches die ze samen hebben zijn altijd wel erg vermakelijk.
Team Priceless moet ook winnen, van dat tuig.
Als er een match is met Santino zal hij deze wel op een oneerlijke, maar grappige manier winnen.

[ Bericht 21% gewijzigd door The_Crippler op 07-09-2008 17:38:46 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 7 september 2008 @ 18:24:44 #35
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61453530
nais weer Wessiej
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_61453669
Tvp

Tevens begin ik me nou toch zorgen te maken om Kennedy
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_61458477
Ik hoop:

MVP of Kendrick
CM Punk
Mark Henry
Jericho
Maryse
Team Priceless (DiBiase familie )
Santinoooooooo
pi_61462191
ppv
Narf!
pi_61462354
Net Smackdown gekeken en moet zeggen dat ik het best een leuke show vond.

Ik weet niet wie het eerder opmerkte maar ook ik irriteer me aan The Brian Kendrick, niet vanwege zijn gedrag maar z'n hele gimmick lijkt zo geforceerd over te komen. Hij geeft me het gevoel dat hij zo doet omdat het hem verteld is. Het is niet natuurlijk genoeg
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 7 september 2008 @ 23:46:16 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61463843
Niet natuurlijk genoeg? Dit is een iets uitvergrote versie van zn heel gimmick in de
Indies, dat "geforceerde" hoort er juist bij omdat hij gewoon een klein irritant mannetje is die weet dat hij veel kan maken omdat hij een grote gespierde maat bij hem heeft die hem helpt bij moeilijke situaties. Hij irriteert bewust (personagegewijs gezien) het publiek met zn uitdagende dansen, handkusjes en meer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61464201
En dan nu mijn tweede post hier! Vanavond Unforgiven!

Mijn voorspellingen:

- Punk
- HHH
- Matt Hardy
- Y2J
- Santino
- Cryme Tyme
- McCool

Btw.. Nog een leuk exclusief nieuwtje... WWE heeft the Honky Tonk Man benaderd om 'iets te doen' met de nieuwe angle van Santino. Echter hebben ze nog geen akkoord bereikt hier over!
  maandag 8 september 2008 @ 00:06:00 #42
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61464278
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:03 schreef Powerslam het volgende:

[..]

Waarom deze reactie?
omdat je spamt
Post gewoon gezellig mee, maar ga geen reclame maken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_61464485
Wie hier is er wel eens naar een WWE show geweest?

Ik zelf ben naar de volgende shows geweest:

10-04-1992: WWF European Rampage Again Tour (Rotterdam)
16-11-2005: WWE Road To Survivor Series European Tour (Hamburg)
21-04-2006: WWE RAW TV Taping (Londen)
22-04-2006: WWE SmackDown! TV Taping (Londen)
23-04-2007: WWE RAW TV Taping (Londen)
24-04-2007: ECW TV Taping (Londen)
24-04-2007: WWE SmackDown! TV Taping (Londen)
13-10-2007: WWE Road To Survivor Series European Tour (Brussels)
14-04-2008: WWE RAW TV Taping (Londen)
15-04-2008: ECW TV Taping (Londen)
15-04-2008: WWE SmackDown! TV Taping (Londen)

Op 24 april ga ik naar de TNA House Show in Londen, en in april ben ik weer van plan naar de WWE TV Tapings in Londen te gaan!
pi_61464625
Je zit hier helemaal goed!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 8 september 2008 @ 01:06:48 #45
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_61465233
Ik ben slechts naar één WWE/F show geweest helaas, maar deze was dan ook he-le-maal te gek. Raw is War 7 februari 2000 in Dallas, ik werd GESTOORD toen Kane terugkwam met Paul Bearer.
pi_61465280
Ben naar:

Raw/ECW in Manchester geweest in 2006 (TV taping)
TNA house show in Liverpool in 2008

En ga nog naar Raw/ECW/Smackdown TV tapings in november in Manchester dit jaar. En volgend jaar weer naar TNA in Manchester (Januari)

Edit:

Wat liept die Powerslam te spammen dan? Het is nu weg

Edit:

Erg grappige reclame:





[ Bericht 30% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 08-09-2008 01:42:25 ]
  maandag 8 september 2008 @ 04:21:00 #47
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_61466165
Hahaha, wát een PPV!
pi_61466815
Gisteravond was Batista bij MTV Cribs UK..

Geweldig de kamer die het leukst vind met zijn lunchboxes..
  maandag 8 september 2008 @ 08:58:23 #49
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61467179
quote:
Op maandag 8 september 2008 08:14 schreef wc-eend het volgende:
Gisteravond was Batista bij MTV Cribs UK..

Geweldig de kamer die het leukst vind met zijn lunchboxes..
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_61472088
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')