abonnement Unibet Coolblue
pi_61434257
Vraagje dus... kan ik als ik via hotmail of gmail een mailtje verstuur ook een LEESbevestiging instellen?

Of zijn er programma;tjes die dat kunnen achterhalen voor me of een bericht geopend is en vanaf welk IP dat is gebeurd?

Dit ivm online oplichting en ik wil weten of het emailadres nog in gebruik is of niet.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_61434386
Nee kan niet.
pi_61434589
Nou, das dan mooi k*t dan.

Iemand verstand van Keyloggers en deze versturen?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_61434592
Wat je kunt doen is er een klein plaatje in verwerken en dan kijken naar je serverlogs of dat plaatje geopend is, maar of dat lukt is van veel factoren afhankelijk...
[KNE]-Mod
pi_61434719
Wat je kunt doen is in Thunderbird je gmail mail instellen en dan een leesbevestiging instellen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61436144
Maar als je naar een hotmail verstuurd, krijg je geen leesbevestiging. Dat werkt alleen in outlook.
pi_61440372
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef ThE_ED het volgende:
Wat je kunt doen is er een klein plaatje in verwerken en dan kijken naar je serverlogs of dat plaatje geopend is, maar of dat lukt is van veel factoren afhankelijk...
een beetje mailclient blokkeert dat plaatje en vraagt de user toestemming om te tonen. Veel mensen zullen desondanks toch erop klikken uit nieuwsgierigheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')