Naja, ik zeg het zelf nooit. En ik ken ook eigenlijk niemand die praat over 'lesbisch'. Gewoon pot! Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Potten? Lesbo's eerder, als je ze niet meteen in het harnas wil jagen volgens mij.
Might be. Of misschien van grotje, dat dat na een aantal weken ook pot is geworden omdat dat makkelijker isquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:14 schreef MASD het volgende:
dat typische vlotte bloempotkapsel dat hun nirvana lijkt te zijn?
Of hun alom aanwezige tuinbroeken met bretels dat op een passie voor potten en tuinieren duidt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:14 schreef MASD het volgende:
dat typische vlotte bloempotkapsel dat hun nirvana lijkt te zijn?
Dus vandaar lesbiesquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
Lesbies klinkt lekkerder![]()
Homo klink meer
En als je nou in frankrijk woont?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
Lesbies klinkt lekkerder![]()
Homo klink meer
Jij was er vaste-fap klant?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:19 schreef Moozzie het volgende:
Nu we het toch over lesbies hebben, wat is er met het vrijdag middag lesbie topic gebeurd?
Poepstamper, nicht, anaalridder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:19 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens ik noem homo's ook nooit homo's.
Sinds ik in Den Haag veel ben is Poot populair geworden. Zo ook: flikker, sjonnyboy, zemmer of gewoon gay.
Wat mooiquote:Als synoniemen worden ook wel gebruikt: lesbi (vroeger rond 1980), lesbo (anno nu, modern en populair taalgebruik) en pot (jongeren).
De term is afgeleid van het Griekse eiland Lesbos, waar de (lesbische, maar dat is niet helemaal zeker) dichteres Sappho heeft geleefd. In minder vaak voorkomende mate spreekt men zo ook over Sapphische liefde.
Ze zullen het er moeilijk mee hebben daarquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En als je nou in frankrijk woont?
Lekker verwarrend! Kan je net zo goed: Les bi's verstaan!
Ja echt zo vanne: Nous sommes lesbi! Ah d'accord, trio?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze zullen het er moeilijk mee hebben daar
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja echt zo vanne: Nous sommes lesbi! Ah d'accord, trio?
Ga de laatste tijd alleen in Pathe Scheveningen. Dacht zelf dat het 7,50 was per kaartje, maar het was iig duurder dan ik dachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de bios. En de IMAX is nog 3 euro duurder. Maar wel vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |