Bekijk www.luchtverkeersleider.nl eens, daar staat alles keurig uitgelegdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De capaciteitentest is de eerste test uit 5? Of hoe moet ik dat precies zien?
Hier hetzelfde, plus dat je tenminste niet met een IBG-schuld begintquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:09 schreef sjaaapje het volgende:
[..]
gelijk heb je! ik maak mijn opleiding af omdat ik nog maar 5 maanden hoef, en ik dan iets achter de hand heb..
klopt en die is voor de klas van april 2010 de laatste keer van 23 tm 27 novemberquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De capaciteitentest is de eerste test uit 5? Of hoe moet ik dat precies zien?
ja helemaal mee eens! en ik heb al 3 jaar achter de rug dat wil ik niet weggooien.. aangezien de kans voor lvl zeer klein is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, plus dat je tenminste niet met een IBG-schuld begint
Scoor je hoog genoeg wordt je sowieso geplaatst, maar aangezien ze nooit genoeg hebben die zo hoog scoren wordt de klas aangevuld met mensen die minder gescoord hebben. Dus ja dan heb je een soort van concurrentie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Deels volgens mij: ze selecteren de beste x-aantal, en mocht je het toch kunnen maar niet bij de beste zitten dan kom je op de reservelijst
[..]
Wederom van de site: gemiddeld 14 weken
Ik had rond de 1700 netto euro over, maar ik had volgens mij nog het oude contract dat was voor de trainee's iets beter. Na het eerste jaar ga je klimmen, ben nu 2,5 jaar bezig en zit op ongeveer 2600 euro netto. Vanaf het behalen van je ratings gaat het hard omhoog.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef mastertb45 het volgende:
die 26000 euro per jaar als startsalaris, weet iemand hoeveel daar netto van over blijft?
Klim je tijdens de opleiding al snel qua salaris? of pas als je de opleiding hebt afgerond?
wat een vragen
Volgens mij is dat een check van de AIVD (weet dit niet zeker), aangezien luchtverkeersleider een geclassificeerd is als een veiligheidsfunctie, waar een bepaalde eis van het ministerie aan vast zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben de site eens goed aan het doornemen. In fase 5 doen ze een referentiecheck. Wat houd dat precies in? Checken ze je familie, school of je leidinggevende bij je bijbaantjes?
Ja, maar in hoeverre heb je daar voordeel aan als je luchtverkeersleider wilt worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:02 schreef Sandyman het volgende:
Dat staat gewoon op de website van de hogeschool van Amsterdam linkje. Je begint aan een opleiding aviation: air traffic management. In het eerste jaar doe je gewoon dezelfde selectie's voor de opleiding als ieder ander en wordt je wel of niet toegelaten.
Dat is in principe moeilijk te zeggen, maar als jij het in je hebt dan haal je de selectie's ook zonder dat je deze studie volgt. Het voordeel van de studie is dat als je toegelaten wordt tot de selectie en het uiteindelijk tot luchtverkeersleider schopt, je daarnaast nog een afgeronde HBO opleiding hebt. Mocht je de selectie halen en uiteindelijk toch niet luchtverkeersleider worden en tijdens de opleiding worden afgetest, dan kun je nog steeds doorgaan met deze opleiding waardoor je uiteindelijk toch nog een HBO diploma haalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja, maar in hoeverre heb je daar voordeel aan als je luchtverkeersleider wilt worden?
welke selectie viel je precies af? of wat noem je de laatste?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:34 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik ben zelf 3 jaar geleden geweest, niet geschoten is altijd mis zeg maar..
In ieder geval is het een leuke ervaring, jammer dat ik bij de laatste selectie af viel..
quote:(Novum) - Ruim zeventig medewerkers van de Luchtverkeersleiding Nederland verdienen meer dan de Balkenende-norm van 181 duizend euro. Een 'senior consultant' toucheerde zelfs ruim 440 duizend euro. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Luchtverkeersleiding.
Ophef over salarissen luchtverkeersleiding
Onder de grootverdieners bij de Luchtverkeersleiding, die al het civiele luchtverkeer boven Nederland in goede banen moet leiden, zijn de leden van het bestuur en de directie, plus tientallen luchtverkeersleiders. Zij verdienen jaarlijks bedragen tot zo'n 270 duizend euro. De 'senior consultant' die 441.934 euro verdiende, was tot 1 oktober de bestuursvoorzitter.
De SP wil dat minister van Verkeer Camiel Eurlings (CDA) snel een einde maakt aan de hoge salarissen. "Het werk van de luchtverkeersleiding is buitengewoon lastig en verantwoordelijk, maar hogere beloningen dan de minister-president zijn zeker in de publieke sector buitensporig", zegt SP-Kamerlid Ronald van Raak.
Ik vind het rechtvaardiger dat een luchtverkeersleider het krijgt, dan wanneer een stoffige directeur van een multinational het krijgt ofzoquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hey, vandaag het 1e onderdeel van de selectie gehaald!!
nu nog even wachten op de uitslag van de persoonlijkheidstest.
Heb er zin in!!!
Ik mag maandag eerst voor een ogentest, dus ik helaas nietquote:nog meer mensen die deze week geweest zijn?
Wat houdt die persoonlijkheidstest precies in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hey, vandaag het 1e onderdeel van de selectie gehaald!!
nu nog even wachten op de uitslag van de persoonlijkheidstest.
Heb er zin in!!!
nog meer mensen die deze week geweest zijn?
Dat zit stiekem al een beetje verstopt in het woord. Daar krijg je gewoon heel veel vragen en stellingen die je moet beantwoorden waarna er een bepaalde persoonlijkheid uitrolt. Wie ben je, hoe denk je, waar liggen je prioriteiten etc. etc. Oftewel een test over je persoonlijkheid. Dat ik er eigenlijk ook nog antwoord op geefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat houdt die persoonlijkheidstest precies in?
Volkomen eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef PLAE@ het volgende:
Beetje ophef vandaag dus in de media. Onzin mijn inziens. De balkenendenorm is een onzinnig verzinsel.
Of je ook de vragen nog even hier zet, zodat iedereen het uit z'n hoofd kan leren en een 10 haaltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Sandyman het volgende:
Dat ik er eigenlijk ook nog antwoord op geef
Dat zit in het woord verstopt? Zit er in het woord verstopt hoe ze dat testen? Reageer dan gewoon niet in plaats van een beetje misplaatst bijdehand te gaan lopen doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat zit stiekem al een beetje verstopt in het woord. Daar krijg je gewoon heel veel vragen en stellingen die je moet beantwoorden waarna er een bepaalde persoonlijkheid uitrolt. Wie ben je, hoe denk je, waar liggen je prioriteiten etc. etc. Oftewel een test over je persoonlijkheid. Dat ik er eigenlijk ook nog antwoord op geef
Vraag ik daar naar? Nee. Ik vraag gewoon wat zo'n test voor stelt. Jezus zeg, what's the fucking problem?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je ook de vragen nog even hier zet, zodat iedereen het uit z'n hoofd kan leren en een 10 haalt
Je vraagt wat het inhoudt, dat vertel ik je toch? En bijdehand, absoluut, misplaatst, neen. Nog meer vragen over het vak of de selectie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:08 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat zit in het woord verstopt? Zit er in het woord verstopt hoe ze dat testen? Reageer dan gewoon niet in plaats van een beetje misplaatst bijdehand te gaan lopen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |