abonnement Unibet Coolblue
pi_61499772
ik wacht netjes tot vrijdag....
pi_61500279
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:50 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

mensen genieten nou eenmaal graag van een mooi nummer.


Trouwens, het gewone album gaat natuurlijk 20 euro kosten maar ik zag dat er ook een special edition van Death Magnetic komt.
Deze is vanaf vrijdag ook in elke winkel te krijgen, en hij kost 125 euro
Schijnt een grote doodskist te zijn met echt vanalles erin, waaronder patches, posters, T-shirt, tourboekjes, een DVD en demo's en natuurlijk het album zelf.

Moet jij eens goed zoeken op internet!
pi_61502128
Eindelijk weer een lekker album van Metallica Gelukkig , eindelijk weer eens!
There's a frood who really knows where his towel is.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 september 2008 @ 17:24:35 #154
159915 -Menn0-
MNO
pi_61503473
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Daar krijg je standaard Large denk ik
Hoop op XL.....
,,/
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:26:29 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61503528
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Daar krijg je standaard Large denk ik
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:46:06 #156
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_61504010
20 euro voor een album vind ik eigenlijk nog steeds veel te duur, ongeacht de artiest, voor die prijs verwacht ik meer dan de standaard plastic doosje + boekje, meer zoiets als 10,000 days van Tool
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:51:04 #157
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_61504125
Ik kan 'm pas op zaterdag afhalen. !
0 topics op naam. 14.gif
pi_61504833
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:46 schreef rood_verzet het volgende:
20 euro voor een album vind ik eigenlijk nog steeds veel te duur, ongeacht de artiest, voor die prijs verwacht ik meer dan de standaard plastic doosje + boekje, meer zoiets als 10,000 days van Tool
Nee, het Digipack (de kartonnen limted dus) gaat 20 euro kosten.
Het gewone album 17,95
pi_61505400
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Nee, het Digipack (de kartonnen limted dus) gaat 20 euro kosten.
Het gewone album 17,95

Eurootje of 13 als je heel goed zoekt.
pi_61505766
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:46 schreef kriele het volgende:

[..]

Eurootje of 13 als je heel goed zoekt.
Dan koop je het in ieder geval niet op een normale legale manier
Deze prijzen zijn door de uitgever afgesproken en mogen pas gebroken worden als er een bepaalde tijd is verstreken of er genoeg albums zijn verkocht.
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:58:12 #161
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61509276
ja. ze hebben het nog steeds .
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_61509470
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:00 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Dan koop je het in ieder geval niet op een normale legale manier
Deze prijzen zijn door de uitgever afgesproken en mogen pas gebroken worden als er een bepaalde tijd is verstreken of er genoeg albums zijn verkocht.
Ik vergis me het is 11 euro. CD Wow is de winkel.
pi_61509514
donderdag 11 september Metallica Pre-release party in 013 tilburg.

quote 013.nl: "Vrijdag is hij er dan eindelijk: het nieuwe album van Metallica, Death Magnetic! En dit is reden voor een feestje! Op de avond voor de release, donderdag 11 september, is er een speciale Metallica Pre-Release Party in 013 in Tilburg. Met een optreden van Europe's nr 1 Metallica cover band: The Unforgiven. Je kunt het nieuwe album Death Magnetic vast horen en ook meteen kopen (als eerste: de avond voor officiele release!), en als klap op de vuurpijl zijn er fantastische Metallica prijzen te winnen."
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:34:45 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61510209
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef Kopdans het volgende:
donderdag 11 september Metallica Pre-release party in 013 tilburg.

quote 013.nl: "Vrijdag is hij er dan eindelijk: het nieuwe album van Metallica, Death Magnetic! En dit is reden voor een feestje! Op de avond voor de release, donderdag 11 september, is er een speciale Metallica Pre-Release Party in 013 in Tilburg. Met een optreden van Europe's nr 1 Metallica cover band: The Unforgiven. Je kunt het nieuwe album Death Magnetic vast horen en ook meteen kopen (als eerste: de avond voor officiele release!), en als klap op de vuurpijl zijn er fantastische Metallica prijzen te winnen."
Leuk! Nog lekker dichtbij ook!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:58:13 #165
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_61513874
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef Kopdans het volgende:
donderdag 11 september Metallica Pre-release party in 013 tilburg.

quote 013.nl: "Vrijdag is hij er dan eindelijk: het nieuwe album van Metallica, Death Magnetic! En dit is reden voor een feestje! Op de avond voor de release, donderdag 11 september, is er een speciale Metallica Pre-Release Party in 013 in Tilburg. Met een optreden van Europe's nr 1 Metallica cover band: The Unforgiven. Je kunt het nieuwe album Death Magnetic vast horen en ook meteen kopen (als eerste: de avond voor officiele release!), en als klap op de vuurpijl zijn er fantastische Metallica prijzen te winnen."
Grrr, zeg dat nu niet, dadelijk ga ik zo gek zijn om naar Tilburg te rijden
Don't let my username fool you...
pi_61514897
Wel leuk van 013, was wel gegaan als ik niet in Berlijn zat voor de echte release party

Geen Meet & Greet gewonnen, maar ja de kans is zo verschrikkelijk klein anyway
pi_61517482
De 013 sla ik ook over. Ik vind Berlijn en London ook voldoende.
Stop rockin' the boat.
pi_61517525
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:49 schreef bassieVL het volgende:
De 013 sla ik ook over. Ik vind Berlijn en London ook voldoende.
Ik vind die single eigenlijk met de keer dat ik hem luister slechter worden
pi_61518170
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:50 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ik vind die single eigenlijk met de keer dat ik hem luister slechter worden
Stop dan met luisteren.
Stop rockin' the boat.
pi_61519344
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:04 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik vergis me het is 11 euro. CD Wow is de winkel.
10 euro, als je op de Amerikaanse versie besteld.
Lang leve de lage dollar.
pi_61543058
ben ik nu de enige die de plaat een samenraapsel vindt van eerder uitgebracht geluid? ben ik inmiddels zo verzuurd dat wat mij betreft metallica overleed met Cliff?

Echt, ik ben een enorm liefhebber van metal, en vroeger zeker ook metallica, maar als je als een soort Peter Koelewijn "kom van dat dak af" voor het 22e jaar op rij Master of Puppets speelt op live concerten, moet je jezelf dan niet afvragen of er nog wel bestaansrecht is?

Of ben ik zo vreselijk geschokt door SKOM, zo teleurgesteld in het gezeik en het willen delen dat ik spontaan zin in kaneelthee kreeg? Nou goed laat ik hem nog maar een keer luisteren, en ja hij komt in mijn collectie, als je load en reload ertussen hebt staan kan dit ook nog wel...
  donderdag 11 september 2008 @ 09:17:37 #172
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61543846
quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:19 schreef KritischeMassa het volgende:
ben ik nu de enige die de plaat een samenraapsel vindt van eerder uitgebracht geluid? ben ik inmiddels zo verzuurd dat wat mij betreft metallica overleed met Cliff?

Echt, ik ben een enorm liefhebber van metal, en vroeger zeker ook metallica, maar als je als een soort Peter Koelewijn "kom van dat dak af" voor het 22e jaar op rij Master of Puppets speelt op live concerten, moet je jezelf dan niet afvragen of er nog wel bestaansrecht is?

Of ben ik zo vreselijk geschokt door SKOM, zo teleurgesteld in het gezeik en het willen delen dat ik spontaan zin in kaneelthee kreeg? Nou goed laat ik hem nog maar een keer luisteren, en ja hij komt in mijn collectie, als je load en reload ertussen hebt staan kan dit ook nog wel...
Nou, ik ben tot nu toe (na 2 luisterbeurten wachtend op de CD zelf) niet zo enthousiast als velen hier, maar slecht is het zeker niet. Niet vernieuwend, maar dat verwacht ik ook niet van ze, andere bands zijn daar veel beter in inmiddels.

Wat me wel een beetje tegen staat is wederom de productie, en dan vooral de mastering. Er zit echt vervoming in het drumgeluid, zal vast bewust zijn, maar ik vind het niet passen. Gewoon een goed vol en clean geluid was mi veel passender geweest bij deze stijl.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61545257
quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:19 schreef KritischeMassa het volgende:
ben ik nu de enige die de plaat een samenraapsel vindt van eerder uitgebracht geluid? ben ik inmiddels zo verzuurd dat wat mij betreft metallica overleed met Cliff?

Echt, ik ben een enorm liefhebber van metal, en vroeger zeker ook metallica, maar als je als een soort Peter Koelewijn "kom van dat dak af" voor het 22e jaar op rij Master of Puppets speelt op live concerten, moet je jezelf dan niet afvragen of er nog wel bestaansrecht is?

Of ben ik zo vreselijk geschokt door SKOM, zo teleurgesteld in het gezeik en het willen delen dat ik spontaan zin in kaneelthee kreeg? Nou goed laat ik hem nog maar een keer luisteren, en ja hij komt in mijn collectie, als je load en reload ertussen hebt staan kan dit ook nog wel...

Die eerste 4 platen waren baanbrekend en absolute mijlpalen in de geschiedenis van de harde muziek. Vervolgens kwam de doorbraak in de zin van The Black Album, die in mijn optiek nog wel een aantal leuke nummers bevat. Wat daarna kwam was ook in mijn ogen Metallica onwaardig met de Load en Reload albums als dieptepunt. St. Anger net zo, al kan ik de rauwheid en felheid nog wel waarderen.
Daardoor zijn we misschien wel wat te kritisch geworden op de band wier eerste 4 albums inmiddels ook als een molensteen om hun nek hangt. Beter dan dat zal het nooit weer worden, dat heeft te maken met de tijdsgeest. Die albums zijn uitgekomen in the golden era of metal. In een tijd dat riffs, zanglijnen, baslijnen en drumroffels nog uitgevonden moesten worden. Nu zijn alle riffs wel een stuk of 1000 keer gedaan en dat is, denk ik, ook de reden dat er geen grote nieuwe metalbands meer opstaan. Het is een hels karwei om nog origineel te zijn!
Dus om terug te komen op Metallica. Nee, het is niet vernieuwend of baanbrekend maar wel heel lekker! Ze doen nu weer dat ding waar ze ooit zo goed in waren en wat ze zo groot heeft gemaakt.
  donderdag 11 september 2008 @ 10:55:27 #174
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61545543
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:40 schreef kriele het volgende:

[..]

Die eerste 4 platen waren baanbrekend en absolute mijlpalen in de geschiedenis van de harde muziek. Vervolgens kwam de doorbraak in de zin van The Black Album, die in mijn optiek nog wel een aantal leuke nummers bevat. Wat daarna kwam was ook in mijn ogen Metallica onwaardig met de Load en Reload albums als dieptepunt. St. Anger net zo, al kan ik de rauwheid en felheid nog wel waarderen.
Daardoor zijn we misschien wel wat te kritisch geworden op de band wier eerste 4 albums inmiddels ook als een molensteen om hun nek hangt. Beter dan dat zal het nooit weer worden, dat heeft te maken met de tijdsgeest. Die albums zijn uitgekomen in the golden era of metal. In een tijd dat riffs, zanglijnen, baslijnen en drumroffels nog uitgevonden moesten worden. Nu zijn alle riffs wel een stuk of 1000 keer gedaan en dat is, denk ik, ook de reden dat er geen grote nieuwe metalbands meer opstaan. Het is een hels karwei om nog origineel te zijn!
Dus om terug te komen op Metallica. Nee, het is niet vernieuwend of baanbrekend maar wel heel lekker! Ze doen nu weer dat ding waar ze ooit zo goed in waren en wat ze zo groot heeft gemaakt.
Helemaal mee eens.
Sommige bands trekken dingen in het extreme om vernieuwend te zijn of in ieder geval anders.
Denk maar aan bands als Slipknot of Deicide.

Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat zij zelf ook ouder geworden zijn.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61546417
Ik vind nog altijd dat de band zich goed kan ontwikkelen door de jaren heen. En ze doen toch ook waar ze zin in hebben. Naar mijn idee is het ook niet zo dat ze als het ware gepushed zijn om garage inc, s&m te maken. Nou kan je wel zeggen dat het alleen om het geld gaat.. ok.. maar ik kan mij niet indenken dat ze er niet trots op zijn zoiets te kunnen en willen maken.

Wat Load en Reload betreft, het zijn geen 100% metal albums maar, ik wil best begrijpen dat de heren last hadden van metaalmoeheid. Waarom dan niet gaan experimenteren. Ook hierbij kan je weer zeggen dat ze zulke albums afleveren voor meer commercie, whatever... de heren doen waar ze goed in zijn en dat is goede nummers schrijven!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tunerd op 11-09-2008 11:37:16 (kleine aanpassing :)) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')