Topicgallery™ : |
|
|
|
Toppertje |
|
|
|
|
|
Hey! |
|
|
|
...Hier met die bal jongûh! |
|
|
|
|
|
|
|
Center-spaced |
|
|
|
De zoektocht naar Beverton! PI's zijn belangrijk. |
|
Onuitstaanbaar uitstaanbaar |
|
|
|
Men mijde de serieuzen, want zij missen de ernst. Zij zijn zo lichtzinnig, dat zij hun mening voor de enige waarheid houden. Godfried Bomans http://www.privacymatters.nl/ |
|
[KLB] Generic Fucker. |
|
|
|
Naa mon, everyting is not irie you bombaclat! You mix my weed wit oregano mon! |
|
quiquerliquer |
|
|
Kritisch |
|
|
|
Wie maakt me los: [TK] 3Com 3CFSU05 5-poorts 10/100 Mbps Switch | [TK] Humax IR-FOX Digitale ontvanger [Nieuw in verpakking] |
|
Carpe diem |
[ Moderator / Liefbeest ]
|
|
Jerruh O+ Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef ehqo het volgende: Ik vind Mt. tegenwoordig net een soort alwetende dryade, maar dan van Fok!. |
|
De mortuis nil nisi bene |
|
|
|
*** |
|
Open Source Intelligence |
|
|
|
Welcome Mr. President, How can we serve you, |
|
|
|
|
|
You can Pay for School but You can't buy Class! Don't like Understeer but Oversteer is Cool Fuck them new model cars we ridin' old school! |
|
|
|
|
|
|
|
Toppertje |
|
|
|
|
|
Sneeuw! |
|
|
|
Steenz' Meesteres *) "Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life." -- Confucius |
|
wie dit leest is dik |
|
|
I've got a family I know real well what it means to make sure there's enough food on the table each day but I'd rather starve than be a whore for an empty living |
|
Dat je nerd bent! |
|
|
|
Last.fm || Officieus verkozen tot persoon met de slechtste muzieksmaak van Vlaardingen en Schiedam! Last.fm bezoeken is op eigen risico! |
|
Ik spring van de hoogste berg |
|
|
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende: haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww! |
|
Ies kan lieh'n |
|
|
|
Ik barst van het zelfvertrouwen, toch? |