abonnement Unibet Coolblue
pi_61319818
Omdat ik mijn opleiding heb afgerond ben ik van plan te gaan stoppen met mijn bijbaan. Hier heb ik zo'n 150 vakantie uren staan. Heeft iemand enig idee hoeveel belasting hier ongeveer over betaald wordt bij uitbetaling?
pi_61319888
ongeveer zo'n 40%....

opnemen is een stuk goedkoper iig.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:05:09 #3
23755 brienen
een resize is slecht voor je
pi_61320182
ga maar meer uit van 50% en inderdaad opnemen is beter, 150 uur is zowat een maand
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:09:17 #4
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_61320292
Och, je kunt altijd nog in een keer laten uitbetalen en naderhand een T-biljet invullen. Komt netto op hetzelfde neer.

Zeker als je nu op reis gaat of gaat verhuizen i.v.m. een echte baan, kun je het geld goed in een keer gebruiken dunkt me.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_61320337
Opnemen en onslag nemen per de laatste vakantie dag. Dan profiteer je optimaal van alle voordelen en bouw je ook nog eens ong 2 vakantie dagen op tijdens je vakantie die je weer aan je vakantie vast plakt. Krijg je ook nog vakantiegeld over al die opgenomen dagen uitbetaald (wat gemakshalve door vele werkgevers vergeten wordt!)
pi_61322686
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef Elcadarn het volgende:
ongeveer zo'n 40%....

opnemen is een stuk goedkoper iig.
Opnemen is helemaal niet voordeliger. Nog even los van de discussie over wat je terug gaat krijgen via de belastingaangifte (en dat is het grootste deel) krijg je, als je een maand doorwerkt, niet alleen salaris over die maand maar ook nog de uren uitbetaald.Dat is netto altijd meer, hoeveel procent er ook vanaf gaat.

Verder is het natuurlijk maar de vraag of de werkgever het toestaat dat er zoveel uren aan het einde van het dienstverband worden opgenomen (dat is hij namelijk niet verplicht bij einde dienstverband).
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61324352
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef 700MB het volgende:

[..]

Opnemen is helemaal niet voordeliger. Nog even los van de discussie over wat je terug gaat krijgen via de belastingaangifte (en dat is het grootste deel) krijg je, als je een maand doorwerkt, niet alleen salaris over die maand maar ook nog de uren uitbetaald.Dat is netto altijd meer, hoeveel procent er ook vanaf gaat.
Dit dus. Als je vrij wilt nemen, dan neem je vrij. Als je wilt werken, dan werk je door. Het is echt niet voordeliger of nadeliger.
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:01:23 #8
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_61324448
Lees de FAQ's.
Deze vraag is al tig keer gesteld en beantwoord.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')