abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 september 2008 @ 12:47:54 #1
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61289178
Hey,

Ik heb me tot nu toe altijd geschoren met een mesje maar ik vraag mij af of het beter is om met een apparaat te scheren. Ik heb ooit die van mijn neef gebruikt en toen had ik na het scheren veel minder last van een gevoelige huid.

Een andere vraag is: Ik twijfel tussen Philips en Braun. Het scheerapparaat van mijn neef was van Philips en daar kun je veel minder makkelijk je bakkebaarden mee doen. Maar hoe is het scheerresultaat van Braun.

Alvast bedankt voor alle reacties
  maandag 1 september 2008 @ 12:49:52 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_61289222
Als je een gevoelige huid hebt, probeer Gillette Fusion Power (het is niet alleen maar marketing) en scheer je onder de douche. Wat betreft scheerapparaten, ik heb Braun altijd opvallend waardeloos vinden scheren. Philips maakt wat mij betreft veel betere apparaten.
  maandag 1 september 2008 @ 12:51:02 #3
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61289250
Onder de douche? Dan zie ik mijn gezicht toch? Ik heb dat nooit gegrepen, onder de douche scheren
  maandag 1 september 2008 @ 12:54:23 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_61289328
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Onder de douche? Dan zie ik mijn gezicht toch? Ik heb dat nooit gegrepen, onder de douche scheren
Het scheelt voor mij alles. Je huid is 'zacht' en ik heb na het scheren geen enkele irritatie meer. Koop een klein spiegeltje en gebruik goede aftershave na afloop.
  maandag 1 september 2008 @ 13:03:58 #5
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_61289567
Philishave.. had vroeger Braun en dat duurde uren heb nu een philishave en in no time klaar.
Life never gets darker then midnight
  maandag 1 september 2008 @ 13:05:00 #6
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61289598
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:03 schreef Tumble het volgende:
Philishave.. had vroeger Braun en dat duurde uren heb nu een philishave en in no time klaar.
En hoe scheer je je bakkebaarden dan?
pi_61290243
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:05 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

En hoe scheer je je bakkebaarden dan?
Sommigen hebben daar iets voor ingebouwd. Iig, anders die mesjes die je hebt nog even bewaren.
pi_61290386
Ik heb zelf zo'n Philips met die gelpacks. De Coolskin:


Nooit echt fijn gevonden, bleef veel last houden van m'n huid. Dus eigenlijk is hij na een paar weken gebruikt te hebben in z'n tasje gegaan en in de kast blijven liggen.

Geen idee hoe de wat recentere apparaten zijn overigens. Maar ik scheer me gewoon fijn met een scheermesje, al is m'n voorraad mesjes op en ze zijn niet meer te koop Dus moet op zoek naar een nieuw systeem.

Voor m'n bakkebaarden en ringbaardje gebruik ik een losse tondeuse van een tientje ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door DaFrenk op 01-09-2008 13:42:47 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 1 september 2008 @ 13:39:20 #9
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_61290458
Bakkebaarden met een tondeuze op een standje van enkele milimeters. Je kan een tondeuze ook gebruiken voor de rest van je baard als je stoppels wilt overhouden.
Anders de rest nat met scheermes of een apparaat.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_61290996
Ik heb een tijdje terug zo'n Philips ding gekocht (coolskin). Ding werkt niet erg prettig => glijdt slecht, laat wat staan.
Hiervoor had ik een Braun en dat ging een stuk beter. Iig gladder dan de Philips. Soms zijn er van die niet-tevreden-geld-terug acties - check dat ff.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_61294269
TS, als je last hebt van je huid, scheer je dan gewoon om de dag, kan je huid tussendoor tot rust komen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61301402
Ik heb EEN keer electrisch geschoren ik liep een week met een dikke rode kaak ... nooit meer..

gewoon lekker nat met een mesje !!!
It's not the position you stand, It's the direction in wich you look !
pi_61308559
Heeft er iemand deze?
http://www.shavershop.nl/(...)g-system-hs8020.html

of deze:

http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1050.html

Weet niet of dat nivea-shit wel zo fijn is voor je gezicht:S
We fear that which we cannot see
pi_61308632
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Heeft er iemand deze?
http://www.shavershop.nl/(...)g-system-hs8020.html

of deze:

http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1050.html

Weet niet of dat nivea-shit wel zo fijn is voor je gezicht:S
Ik had het model met die gelpacks, met een knopje kon je dan van dat gel op het scheeroppervlak laten lopen. Tja, het voelt prettig aan maar voor de rest? Maar goed, scheerapparaat lag een week later alweer in de la dus echt een gebruikservaring heb ik er niet mee kunnen opbouwen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61308703
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:14 schreef De_Fotograaf het volgende:
Ik heb EEN keer electrisch geschoren ik liep een week met een dikke rode kaak ... nooit meer..

gewoon lekker nat met een mesje !!!
Ja duh!

Je huid moet aan zoiets wennen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61308711
Hoezo na een week in de la, Je hoeft jezelf niet vaak te scheren?
Mijn baardgroei is ook niet juh van het
We fear that which we cannot see
pi_61308963
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoezo na een week in de la, Je hoeft jezelf niet vaak te scheren?
Mijn baardgroei is ook niet juh van het
Nee, dat valt inderdaad reuze mee Meestal laat ik het ook wel gewoon staan totdat het me te lang wordt, hou het natuurlijk wel bij
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61308991
Philips is prima, je hebt speciale modellen voor de gevoelige huid. Wel altijd aftershave gebruiken na afloop.
pi_61309064
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Heeft er iemand deze?
http://www.shavershop.nl/(...)g-system-hs8020.html
Die heb ik
En bevalt zeer goed, zeker icm met die gel
pi_61309191
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:18 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nee, dat valt inderdaad reuze mee Meestal laat ik het ook wel gewoon staan totdat het me te lang wordt, hou het natuurlijk wel bij
Denk dat die wel flex is voor weinig baardgroei
In die review had iemand last bij zware baardgroei
We fear that which we cannot see
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')