abonnement Unibet Coolblue
pi_61278374
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Maja het volgende:
Verder mogen jullie niet zeuren. Volendam stelde eigen vakken beschikbaar voor jullie supporters en
Die vervolgens gewoon in het uitvak gedumpt werden waardoor die overvol zat.

En bij ons wordt elke week Jan Smit gedraaid, nee dat is lekker.
pi_61279123
Zoooooow, ben ik even een dagje weg, wat een transferactiviteit. Varynen was vroeger wel een beetje mijn held, maar ik weet niet of dit nu wel zo verstandig is. Speelt 0,0 al 2 seizoenen lang.

Maar wat een lekker dagje. 'S ochtends vroeg al lekker pilsen op de dijk, heerlijk sfeertje met chinezen/jappen en Volendammers. Scannen/ingang was wel drama, want 600 man door 1 hek heen drukken werkt niet. Dus velen hebben t begin gemist.

Ow en onze mensen die een kaartje hadden voor t vak NA moesten alsnog op last van de burgemeester plaatsnemen in t uitvak. Dus de capaciteit van 400 werd uitgebreid naar 600 ineens. Toch vreemd in een gemeente waarvan je verwacht dat er juist strenge handhaving plaatsvindt op dat gebied. Of zijn ze ineens het Hemeltje vergeten?

Maar goed...wat een dag. Nu compleet gesloopt door de zon.... en gefeest.
pi_61279154
Geen MaxP , geen SCH gezien. Al zou ik niet eens weten hoe jullie eruit zien. Next time beter.
pi_61279169
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:50 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. Subtop eredivisie is tegenwoordig sportief niet beter dan middenmoot/laagvlieger Bundesliga. Als de centen dan ergens anders beter zijn.
Hier speelt ie Europees, daar heeft ie kans op degradatie. Als het Engeland was OK, maar Duitsland.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_61284567
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef dagizmo het volgende:
Geen MaxP , geen SCH gezien. Al zou ik niet eens weten hoe jullie eruit zien. Next time beter.
Ik vermoed dat jij bij de trommel stond ergens. Normaal sta ik daar ook, in de hitte van gisteren maar even niet.
pi_61284808
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij bij de trommel stond ergens. Normaal sta ik daar ook, in de hitte van gisteren maar even niet.
Sta idd bij de trommel. Gisteren er recht achter.
pi_61285514
Ben wel blij met de komst van mika... Hoop dat ie snel aan kan sluiten bij de rest van de groep! Dan is het zeker een aanwinst
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
pi_61288493
Leuke sfeer gister, heb zeker genoten

Was wel blij dat we besloten hadden vrij vroeg naar het stadion te gaan, voor alle drukte binnen
Trots van het Noorden!
pi_61298208
Mika terug

Nou mag Sollied het zootje nog aan het voetballen krijgen. Dingsdag weer lekker achterin waar hij thuis hoort en een middenveld met keuze uit Pranjic, Grindheim, Roorda en Mika, terwijl ook een Svec daar uit de voeten moet kunnen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61299322
Rob van Dijk weg naar Feyenoord. bestuur verkoopt alles aan de top 3!

Ow wacht..

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 03-09-2008 17:02:02 ]
pi_61299453
Mooi voor Van Dijk toch? Achter VdB en Steppe zou hij toch geen kans hebben gehad. En Timmer keept 'ie er waarschijnlijk nog wel uit ook
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61299536
Tuurlijk. Zeer verstandige beslissing.
pi_61299577
Is Steppe als 2e keeper aangetrokken?
pi_61299663
Nee, maar hij is te laat gehaald om meteen onder de lat te staan, hij moet eerst zijn verdediging maar eens leren kennen.

En ik verwacht dat VDB nu weer zo goed gaat keepen dat het onverantwoord is om hem eruit te halen.
pi_61299703
quote:
Michel Poldervaart zet zijn carrière voort bij SC Heerenveen. De vleugelaanvaller van Jong Feyenoord tekent in het Abe Lenstrastadion een overeenkomst voor twee seizoenen, terwijl Feyenoord een deel van de transferrechten behoudt. Poldervaart (20) doorliep vrijwel de gehele jeugdopleiding van Feyenoord, maar zag een doorbraak in de afgelopen seizoenen gedwarsboomd door blessureleed. In Friesland hoopt de Rotterdammer meer aan spelen op het hoogste niveau toe te komen.
  maandag 1 september 2008 @ 19:31:01 #41
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61299930
Nog wat oud vuil geruild voor een jonge bloem met Feijenoord
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_61351050
Op zich is Poldervaart een goede speler als ze die aan het voetballen krijgen. Veel snelheid en een behoorlijke techniek. Kan bovendien op beide vleugels spelen, al heeft ie doorgaans zelf een voorkeur voor de linkerkant. Tenminste, daar werd hij bij Feyenoord meestal gebruikt. Als hij speelde vorig seizoen was hij vaak goed, al speelde Jong Feyenoord toen op lager niveau.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 september 2008 @ 16:56:52 #43
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61351258
Maak je de volgende keer als je een topic volmaakt ook weer even een nieuwe, MM?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 3 september 2008 @ 19:04:59 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61354509
quote:
Heerenveen grootverdiener op transfermarkt


02/09 (13:57) - Het is lastig te controleren (de club doet zelden of nooit uitspraken over transferbedragen) maar volgens het Algemeen Dagblad verdiende geen enkele club in de eredivisie in de afgelopen transferperiode zoveel geld als sc Heerenveen. Er kwam 23,5 miljoen binnen, er ging 8,5 miljoen weer uit.


nieuws De transfers van Miralem Sulejmani naar Ajax (dik zestien miljoen), Gianni Zuiverloon naar West Bromwich Albion (vier miljoen) en Michael Bradley (Borussia Mönchengladbach) leverden het meeste geld op. Tekenend voor de handelsgeest van de club is de wijze waarop vervangers werden gehaald. Bonaventure Kalou (transfervrij) en Tarik Elyounoussi kostten maar een fractie van het bedrag dat Sulejmani opleverde. Het geld dat Michael Bradley opleverde, is voor een vijfde deel geïnvesteerd in het terughalen van Mika Väyrynen.

Ajax teerde het meeste in. De club investeerde dertig miljoen, verkocht Heitinga voor tien miljoen en dat was het dan ook wel. Ajax had dat geld kunnen terugverdienen als het een bod van dertig miljoen op Klaas Jan Huntelaar had geaccepteerd.

bron: abelenstra.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_61354597
Hmm, volgens mij is er voor Vayrynen enkele tonnen betaald. Dan is Bradley ook voor te weinig verkocht.
That's all folks!
pi_61354687
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, volgens mij is er voor Vayrynen enkele tonnen betaald. Dan is Bradley ook voor te weinig verkocht.
bradley 2,5 miljoen, prijs naar beneden bijgesteld nadat duidelijk was dat Vayrynen voor 5 ton gehaald kon worden. Goede deal, zeker omdat er verder niemand concreet werd voor Bradley.
pi_61355467
Is het nou helemaal zeker dat Heerenveen op 18 september in Lissabon tegen Setubal speelt? Ik lees het nergens concreet en wil graag mijn reservering bevestigen.
pi_61356052
Het is door een supporter van Setubal bevestigd op het .org forum, verder heeft Yme het in een interview gezegd. Verdere communicatie over uitwedstrijden is zoals altijd zeer beperkt vanuit de club.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:49:36 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61371916
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 4 september 2008 @ 16:38:05 #50
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61378512
quote:
Mika Väyrynen regelde eigen terugkeer

03/09 (09:32) - Mika Väyrynen besliste zèlf dat een terugkeer naar sc Heerenveen misschien zo'n slecht idee nog niet was. De middenvelder zocht maanden geleden al contact. Uiteindelijk met succes.

Toen duidelijk werd dat Michael Bradley de club wilde verlaten en dat de kans op een basisplaats bij PSV niet echt een reële optie was, liet hij zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma contact zoeken met de Friese clubleiding. Toen stond de aanwezigheid van Bradley een terugkeer nog in de weg, maar met diens overgang naar Borussia Mönchengladbach was de weg helemaal vrij. ,,Dit voelt als thuiskomen'', zegt de Fin. ,,Het voelt heel vertrouwd, maar ik zie het vooral als een nieuwe uitdaging.''

Mika Väyrynen speelde eerder 132 officiële wedstrijden voor sc Heerenveen. Hij tekent een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog een vierde jaar. Fans die hem aan het werk willen zien op het trainingsveld moeten geduld hebben tot volgende week donderdag. Een dag eerder speelt Väyrynen met Finland eerst nog het WK-kwalificatieduel tegen Duitsland.
* Conundrum pinkt geëmotioneerd een traantje weg
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')