abonnement Unibet Coolblue
pi_61260878
Welkom in Can't buy me love

Je mag hier topics openen, zolang ze maar met Can't buy me love te maken hebben.

Allereerst wijzen we je op het feit dat de FAQ en Policy van Fok! ook hier gewoon van toepassing zijn.

Centrale topics
Elke bewoner hoort natuurlijk zijn of haar eigen topic te krijgen waarin je alles over hem of haar kwijt kunt. Ook voor de onovertroffen Fake pictures is/wordt een centraal topic aangemaakt, net als voor bijvoorbeeld "CBML in de media." Als het topic vol is, kan natuurlijk een deel 2 worden aangemaakt, etc. Voor bijvoorbeeld de tv-uitzendingen wordt per dag één centraal topic geopend. Geef hier, als je het topic start, dan wel graag duidelijk een datum in aan.

Bronvermeldingen
Geef in alle gevallen in ieder geval altijd een duidelijke bronvermelding aan. Normaal gesproken is dit de site waar je het bericht vandaan hebt. Als overduidelijk is, dat dat niet de originele bron is, geef dan de site aan waar het bericht oorspronkelijk is geplaatst.
Een makkelijke manier om een bronvermelding te plaatsen is:
[url =de link naar het artikel]Naam van de site[/ url ] (zonder spaties)


Slowchat of commentaren op de uitzendingen?
Er is één slowchattopic, te herkennen aan de [SC] tags in de titel. Hier kun je babbelen over wat je vanavond gegeten hebt of elkaar welterusten wensen als je gaat slapen. Naast de slowchat hebben we elke dag een uitzendingen-topic, bedoeld voor het geven van commentaar op de uitzending en het voeren van discussies daarover. Slowchat en offtopic gaan is hier niet gewenst, deze posts kunnen dan ook verwijderd worden.

Moderators

Wie zijn de moderators en hoe zijn jullie te bereiken?

Gert
noekje

Ben je het oneens met een moderatie, probeer ons in eerste instantie te bereiken in het zogenaamde feedback-topic. Zie bovenaan de topiclijst (sticky topic) .

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 01-09-2008 21:48:03 ]
Go hard or go home
pi_61260952
Wat is Can't buy me love?



Can’t buy me love is een spel voor 5 mannen en 7 vrouwen, 13 weken in een prachtig landhuis in ’t Gooi.

De kandidaten moeten ervoor zorgen dat ze beschikken over geld en een relatie, want pas dan zijn ze veilig. Geen geld maakt de kans om te worden weggestemd heel groot. Geen relatie betekent missie mislukt. Aangezien er meer vrouwen in het huis zijn dan mannen, moeten elke zondag twee vrijgezelle vrouwen onder leiding van Nikkie het pand verlaten. Zij worden direct vervangen door twee nieuwe concurrentes, die op hun beurt weer een week de tijd hebben om een andere vrouw los te weken van ‘hun’ man om zo hun verblijf veilig te stellen.

De mannen worden voortdurend verscheurd door hun keuze tussen echte liefde of ‘gekochte’ liefde. Ze weten nooit precies waar de vrouw op uit is, maar dat geldt ook andersom. Ook de mannen kunnen voortdurend spelen met de gevoelens van de andere sekse. Elke week hebben de mannen op een bepaald moment de absolute macht in handen. Zij mogen dan zelf aangeven met welke vrouw zij een koppel willen vormen. Uiteraard kan dat een week later of zelfs eerder weer anders zijn. Door het uitvoeren of laten uitvoeren van opdrachten, worden de mannen steeds meer geld waard en dus steeds interessanter voor de vrouwen in het huis.

Can’t Buy Me Love is een realitysoap die wordt beheerst door vriendschappen en intriges, door geven en nemen, door gebroken en gelijmde harten en door jaloezie. Een spannend spel dat op intuïtie en overtuigingskracht moet worden gespeeld. Want waar gaat iemand voor? Voor de charmes of voor de portemonnee van een mogelijke partner?

Uitzending: elke zondag tot en met vrijdag, vanaf zondag 31 augustus tussen 19.30 uur en 20.00 uur bij RTL 5.
Go hard or go home
pi_61261133
De bewoners:



EEMNES - Op de foto: boven: Kimberly, Ribas, Marco, Lisa, Rory en Yasmin. midden: Marco, Chelsea en Fiona. onder: Kelly, Joost en Suzanne. De tv-villa De Gouden Kooi heeft weer nieuwe bewoners. De afgelopen dagen hebben zeven vrouwen en vijf mannen hun intrek in het met camera's behangen huis genomen. Ze doen mee aan het nieuwe dagelijkse RTL5-programma Can't Buy Me Love, dat draait om relaties en geld.

De vrouwen:



De mannen:




Bron

Verdere informatie volgt zodra er meer bekend is over de bewoners.
Go hard or go home
  Moderator zondag 31 augustus 2008 @ 11:55:47 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61261900
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')