Ja ja, al sinds een maandje of 2 heb ik dit ding dus in mijn bezit.
In het begin was ik er dus niet echt tevreden over wegens een paar mankementjes. (De eerste was beschadigd) en de tweede bleef bij het opladen hangen bij het "Bye bye" scherm.
Uiteraard net toen ik terug wilde gaan naar de Intertoys merkte ik dat hij uit was: kwestie van blijven hangen, en wachten tot de batterij op is.
De touchscreen vind ik eigenlijk geen touchscreen, want daar moet je te hard voor drukken.
Overigens ook de vraag: Ik zag in de handleiding iets over dat het ding AVI bestanden afspeelt, maar voor zover is dat alleen het meegeleverde filmpje! (Ice age)
Als ik zelf Avi bestanden erop zet, gaat het niet echt soepeltjes, en krijg ik de 'Warning; Format error"
Ik las net vaag iets over dat er een converteer-programma'tje op de CD zit!?Overigens vind ik het ook lichtelijk irritant dat er geen scroll optie is, en dat foto's van boven de 2mb bizar traag op het scherm komen.
Maar hey, dat zijn nadelen! Voordelen zijn er uiteraard ook: PRIJS, da's 1, Stevigheid: Hij heeft het langer uitgehouden met 3 keer vallen, dan mijn Ipod met "regelmatig op de bank ploffen", het geluid is goed, hij heeft ook nog eens een ingebouwde speaker (ookal is die pas te horen bij max volume)
En voor de rest is het gewoon prima.
Viel bij andere mensen trouwens ook die zilveren rand eraf, of ben ik gewoon jinxed?
See through the shit-stains: Dikgedrukt is prioriteit[ Bericht 2% gewijzigd door Loco-Man-9073 op 28-10-2008 20:31:37 (Kleine verbetering) ]