abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 21 november 1999 @ 16:56:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_222014
sjal00m..

ik heb van enkele mensen gehoord dat er nog steeds interesse is in een
feesje in hartje Utrecht op de 27ste..

Zijn er nog meer mensen die zin hebben om een avond te gaan grieken en
daarna het cafe in te duiken? Graag een meel terug als je wilt komen..

greetz,
jaytaph

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_222015
Lijkt me leuk maar...waarom altijd zo ver weg van mij?
Ik ben student dus blut en ik ben 17 dus geen auto of is dit logisch?
* Jesper stelt voor R'dam of Den Haag.

maar utrecht ligt centraal dus is normaal gesproken het best voor iedereen.

  zondag 21 november 1999 @ 19:21:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_222016
quote:
op 11-21-1999 om 06:00 PM schreef Jesper het volgende:
Ik ben student dus blut en ik ben 17 dus geen auto of is dit logisch?

Als student heb je toch een OV, of loop ik achter?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage zondag 21 november 1999 @ 19:56:00 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_222017
He Jaytaph,
mijn meel heb je al gekregen.
Isabeau en ik gaan er wel heen met de trein.
Wie komt er nog meer ? Meel je me op tijd als het niet doorgaat ?
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 21 november 1999 @ 23:06:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_222018
quote:
op 11-21-1999 om 07:21 PM schreef Pinball het volgende:
Als student heb je toch een OV, of loop ik achter?

Als je student bent en je hebt een week OV moet je toch 60% dokken en nachttreinen rijden alleen maar op de route R'dam, Asd, D'n H'g, Utrecht ,schiphol en v.v.