abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 21 november 1999 @ 16:56:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_222014
sjal00m..

ik heb van enkele mensen gehoord dat er nog steeds interesse is in een
feesje in hartje Utrecht op de 27ste..

Zijn er nog meer mensen die zin hebben om een avond te gaan grieken en
daarna het cafe in te duiken? Graag een meel terug als je wilt komen..

greetz,
jaytaph

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_222015
Lijkt me leuk maar...waarom altijd zo ver weg van mij?
Ik ben student dus blut en ik ben 17 dus geen auto of is dit logisch?
* Jesper stelt voor R'dam of Den Haag.

maar utrecht ligt centraal dus is normaal gesproken het best voor iedereen.

  zondag 21 november 1999 @ 19:21:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_222016
quote:
op 11-21-1999 om 06:00 PM schreef Jesper het volgende:
Ik ben student dus blut en ik ben 17 dus geen auto of is dit logisch?

Als student heb je toch een OV, of loop ik achter?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage zondag 21 november 1999 @ 19:56:00 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_222017
He Jaytaph,
mijn meel heb je al gekregen.
Isabeau en ik gaan er wel heen met de trein.
Wie komt er nog meer ? Meel je me op tijd als het niet doorgaat ?
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 21 november 1999 @ 23:06:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_222018
quote:
op 11-21-1999 om 07:21 PM schreef Pinball het volgende:
Als student heb je toch een OV, of loop ik achter?

Als je student bent en je hebt een week OV moet je toch 60% dokken en nachttreinen rijden alleen maar op de route R'dam, Asd, D'n H'g, Utrecht ,schiphol en v.v.

Helaas, helaas, ik ben niet van de partij. Maar ik stel de volgende keer toch Almere voor, dat ligt centraler dan utrecht als je de hoogte- en breedtegraden in NL middelt.

pi_222019
quote:
op 11-21-1999 om 07:21 PM schreef Pinball het volgende:
Als student heb je toch een OV, of loop ik achter?

Als student heb je inderdaad een OV, maar wel vanaf 18 jaar.

pi_222020
quote:
op 11-21-1999 om 04:56 PM schreef JayTaph het volgende:
sjal00m..

Zijn er nog meer mensen die zin hebben om een avond te gaan


Grieken? Pardon?
Neu, dan liever niet.

  zondag 21 november 1999 @ 23:44:00 #8
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_222021
Nou nee, ik moet er niet aan denken!
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_222022
Utrecht? dat is met mijn rijstijl wel ver hoor JayTaph...
I'm back, big as life and twice as ugly!
  maandag 22 november 1999 @ 11:00:00 #10
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_222023
quote:
op 11-21-1999 om 11:06 PM schreef beelzebub het volgende:
*knip*
Maar ik stel de volgende keer toch Almere voor, dat ligt centraler dan utrecht als je de hoogte- en breedtegraden in NL middelt.


Is het daar dan wat te beleven. Ik was er eind oktober met de OMA aktie maar ik vindt het daar een beetje dooie boel (we waren ook in Almere BUITEN, misschien hadden we binnen moeten kijken..... ).

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 22 november 1999 @ 11:34:00 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_222024
Ik maak liever mijn eigen beelden bij jullie verhalen, dan in werkelijheid ontmoeten. Ben zo bang dat het tegenvalt. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar ik weet van mezelf dat ik mezelf beter verwoord in het schrijven dan praten.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_222025
quote:
op 11-22-1999 om 11:34 AM schreef dutchie het volgende:
Ik maak liever mijn eigen beelden bij jullie verhalen, dan in werkelijheid ontmoeten. Ben zo bang dat het tegenvalt. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar ik weet van mezelf dat ik mezelf beter verwoord in het schrijven dan praten.

Tja...

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_222026
quote:
op 11-22-1999 om 11:00 AM schreef Tazz het volgende:
Is het daar dan wat te beleven. Ik was er eind oktober met de OMA aktie maar ik vindt het daar een beetje dooie boel (we waren ook in Almere BUITEN, misschien hadden we binnen moeten kijken..... ).

Tazz



Almere-Buiten is inderdaad saai, maar zoals je Almere-Buiten hebt,heb je ook Almere-Binnen!!,de gevangenis.What's in a name.

Well,we all shine on...

  maandag 22 november 1999 @ 13:59:00 #14
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_222027
Als Danny gaat kom ik ook
pi_222028
Wij zijn er natuurlijk bij, alleen zijn er een paar probleempjes:

1) Wij zijn mensenschuw (niets dat niet verholpen kan worden met een busje Xanax en een liter jenever - ambulance bellen als het mis gaat a.u.b.)
2) Wij zijn allergisch voor Griekse kruiden en specerijen (niets dat niet verholpen kan worden met speciale pillen die wij niet zelf kunnen innemen omdat wij dan al met het schuim om de mond onder tafel liggen, dus: succes!)
3) Wij zijn niet verzekerd.

Tot de 27e!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_222029
Ik wil er graag bij zijn, had afgelopen weekend een mailtje gestuurd aan JayTaph (jaytaph@cybolic.com), maar daar nog nix op teruggehoord. Wil natuurlijk wel graag weten hoe laat, waar, etc... Kan iemand me effe mailen -> gklomp@dds.nl

Zijn er overigens nog meer die vanuit Amsterdam komen?


------------------
Klik hier voor mijn Big Brother Nieuws & Stripjes site

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 26 November 1999).]

pi_222030
Sjoerd-de-leukere-broer-van-Bart (omdat ie zich op het FOK!forum gemeld heeft) wil er over nadenken of ie ook zal komen.

Dan moet hij natuurlijk wel weten hoe laat en waar, en misschien kan iemand hem helpen met vervoer.

Iedereen veel plezier trouwens. Ik kan er helaas niet bij zijn.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  vrijdag 26 november 1999 @ 19:57:00 #18
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_222031
Neem je Anouk mee?


PS: Welke Griek?

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_222032
Ik had (een aantal van) jullie graag eens in het echt ontmoet, maar de ouderlijke plicht roept...

Het lijkt me wel leuk om na afloop van BB, in januari dus, een afsluitend avondje te vieren. Zijn er geďnteresseerden? Je kunt me meelen

  vrijdag 26 november 1999 @ 22:57:00 #20
1201 tina
Fok!Member
pi_222033
Komt er nog iemand uit de buurt van Zwolle/Apeldoorn?
Greetz Tina

pi_222034
Ja ik heb wel OV mensen..een weekkaart dus 40% korting in het weekend.
Overigens ben ik 17 en heb ik ook een ov. Je krijgt ook een ov als je onder de 18 bent maar dan moet je wel op de Hogeschool zitten of een universitaire opleiding volgen, maar ik wijk af.

Ik kom dus niet vanavond, ik heb al wat anders afgesproken..als ik moet kiezen tussen mooie dames en jullie winnen toch die mooie dames het, begrijpen jullie toch wel?
Volgende keer zal ik er zijn, I promise.

pi_222035
Hey...., hallo...., anybody there !!!???!!!

* Kozzmic wil er ook erg graag bij zijn maar heeft nog altijd nix gehoord.


Pleazzz, laat iemand mij effe een meeltje sturen met plaats en tijd: gklomp@dds.nl

  zaterdag 27 november 1999 @ 12:37:00 #23
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_222036
Ik wil ook wel komen moet tot 22.45 werken dus ga niet meeeten maar voor een borrel kan ik wel op tijd zijn, maar waar????????
  zaterdag 27 november 1999 @ 12:49:00 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_222037
eten heb ik niet zo`n trek in (zenuwen?) maar wat te drinken in de vroegge avond vind ik wel leuk, niet tot te laat ivb met de bussen, treinen, enz

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 27 November 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zaterdag 27 november 1999 @ 14:18:00 #25
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_222038
Nou ja ik zie het wel ik moet nu gaan werken ik fiets wel langs de Witte balonnen vanavond na mijn werk hoop dat ik iemand kan herkennen als jullie daar zitten , heeft er iig iemand een Fok t- shirt aan? Anders wordt het een beetje moeilijk in een volle kroeg tot vanavond dan (misschien)
pi_222039
Jammer dat niet iemand op het lumineuze idee is gekomen even wie, wat, waar in een topic te zetten. Beetje chaotisch zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_222040
* Kozzmic is niet boos, maar begint wel een beetje teleurgesteld te raken.

't Is half 4 geweest en ik heb nog steeds niets gehoord. Kan me voorstellen dat de groep misschien te groot is om te gaan grieken, maar dan zou ik dat uiteraard graag effe willen weten. Daarnaast zou er in dat geval misschien voor een later tijdstip iets kunnen worden afgesproken.

Iemand wel iets gehoord? Nou ja, ik zal rond 18:00 uur m'n mail en deze topic nog even controleren...

pi_222041
Helaas

wij "moeten" luistervinken vanavond. Misschien nog een kleine afterparty bij het BBH?

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
  zondag 28 november 1999 @ 16:21:00 #29
1201 tina
Fok!Member
pi_222042
Jaytaph,

Is hier nog wat van terecht gekomen gisteren??
Ik had er graag bij willen zijn maar wist niet waar en hoe. Misschien kan het de volgende keer wat georganiseerder?
Of vermeldt gewoon een tijd en plaats en wie er wil komen komt gewoon.

Greetz Tina

pi_222043

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 29 November 1999).]

  zondag 28 november 1999 @ 19:03:00 #31
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_222044
Mensen die geinteresseerd zijn in ontmoetingen, kijk ook even in het forum 'Gezocht m/v' en steun Beertje! Hij krijgt namelijk helemaal geen reacties op de ontmoetingsdag die hij wil organiseren!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')