abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_221920
Uit de chat:

quote:

Bart heeft geen shag meer. Krijgen ze shag, sigaretten, of hebben ze zelf 10 slof moeten kopen?
Paul Römer: De enige sigaretten die zij hebben, hebben zij in het begin meegenomen. Van het weekbudget mogen zij sigaretten kopen, maar dat vinden zij zonde van het geld.

Op 13-11 schreef ik in de nachtstreams (18.59 u)

quote:

Bart, Ruud en Anouk staan buiten weer flink te paffen. Kennelijk is Bart z'n plan om te stoppen wat voorbarig gebleken.
Dit betekent:
a) dat hij nu wel sigaretten rookt (hij wilde eerst alleen shag roken)
b) dat hij dus andermans sigaretten rookt
Gezien de vaart waarmee ook Anouk haar sigaretten opmaakt lijkt me dat binnenkort de rookwaar op de bon zal moeten of dat alles geheel opraakt. Zoals Romer in de chat zei: ze kunnen wel nieuwe sigaretten krijgen maar dat gaat af van het weekbudget. Ik denk niet dat ze zich dat kunnen veroorloven, of dat Karin het daar mee eens zal zijn. Dat belooft nog interessante tijden.

Jooltje schreef in de nachtstreams van 16-11:

[quote]
1:24: Anouk komt erbij en het gaat over de sigaretten. Nog ongeveer voor 3 dagen sigaretten.


Tina voegde daar aan toe:

quote:

K: vraagt hoeveel sigaretten ze nog heeft.
A: 30, ik laat ze gewoon hier liggen en neem er 2 mee voor in de auto????


(Anouk was toen nog vastbesloten te vertrekken)

Onze eigen mol Big Brother meldde op 16-11 in ‘Anouk het huis uit’om 11.13 u

quote:

Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.


Op de vraag van Bobsel hoe hij dit wist gaf hij geen antwoord.

Eens te meer heeft ‘onze’ Big Brother (Voyeur suggereerde dat het regisseur Sander Ligthart zou zijn) gelijk gekregen. Anouk paft er nog steeds stevig op los.


In verband met Bart schreef de BB-site op 14-11 nog het volgende:

quote:

Afkickverschijnselen
14/11/1999 23:00

Bart is vandaag opstandig, daarover praat hij met Karin. Hij heeft de neiging om de 'boel te slopen’. Hij denk dat het komt omdat hij gestopt is met roken


Geen wonder dat Bart pissig is op Anouk. Zij heeft wel gratis sigaretten gekregen, en hij niet. En kennelijk biedt ze ze hem ook niet aan. Er om vragen zal wel beneden zijn stand zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 21 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_221921
Kan dit bericht misschien ff naar Consumentenbond, Ook Dat Nog en de diverse Anti-Rook Organisaties worden gemaild ?
pi_221922
Is Bart nou gestopt met roken of niet? Hij had met veel poeha en een publiek van maatjes Willem en Maurice zijn laatste sjekkie gerookt, maar toen stond er een dag later op de BB site dat ie toch weer aan het roken was.

Zijn shag zal nog steeds wel op zijn. Anouk heeft dus gratis sigaretten gekregen vanwege het ongegeneerde manipulatieve gekuthannes van de BB regie om Anouk er nog in te houden. Het enige dat me wel opviel de laatste tijd is dat Bart aardig aan het klieren is geslagen. Waarom bart dat deed wist ik niet echt. Een verandering in het rookgedrag van Anouk (vanwege mogelijk slinkende voorraad) is me ontgaan.

Ik zie wel wat in de observaties van Hunter, heeft Bart gewoon nicotine probleempjes? Is Anouk daar het slachtoffer van omdat ze gratis peuken zit weg te paffen (wat rookt die meid veel, zeg tenminste dat denk ik).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 21 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zondag 21 november 1999 @ 14:54:00 #4
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_221923
Als Bart nou slim is dreigt hij ook met opstappen en krijgt hij van VOO gratis shag...
Gewoon lekker
pi_221924
Als ie echt slim stapt ie op...
Kan die zoveel shag krijgen als t ie wil.
pi_221925
We worden op onze wenken bediend:
Met dank aan miep-miep en oliebol, uit de dagstreams van 21-11-1999 (ca. 15.30 u)


quote:

Bart loopt onrustig heen en weer.

"Zo erg Bart?" vraagt Karin

Bart antwoordt dat stoppen met roken zo verdomd moeilijk is en dat je er wat chagerijnig van wordt.


Geen wonder dat er spanningen zijn tussen Bart en Anouk!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 21 november 1999 @ 20:43:00 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_221926
Anouk is nu ook zuiniger met haar sigaretten, ze rookt nu de helft op en maakt hem dan uit om hem later weer verder op te kunnen roken. Vanavond zei ze tegen Karin: heb je nu weer m'n halve sigaret weggegooid?

Door op deze manier te roken had ze vandaag maar vier hele sigaretten gerookt. Ik verdenk Karin er trouwens wel van dat ze steeds expres die asbak leeggooid.

  Redactie Frontpage zondag 21 november 1999 @ 22:18:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_221927
Misschien jat Bart die halve sigareten steeds
pi_221928
volgens mij wilt anouk eruit omdat ze niet meer genoeg sigaretten heeft.
En wat betreft Bart....ik vind dat ze van big brother hem pleisters moeten geven.
pi_221929
volgens mij wilt anouk eruit omdat ze niet meer genoeg sigaretten heeft.
En wat betreft Bart....ik vind dat ze van big brother hem pleisters moeten geven.
  maandag 22 november 1999 @ 12:01:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_221930
quote:
op 11-22-1999 om 11:56 AM schreef edasbo het volgende: (...)ik vind dat ze van big brother hem pleisters moeten geven.
...die hij over Anouks mond mag plakken.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 22 november 1999 @ 12:02:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_221931
Over zijn eigen mond. Daar komt toch niets zinnigs uit.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 22 november 1999 @ 12:12:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_221932
quote:
op 11-22-1999 om 12:02 PM schreef BadGirl het volgende:
Over zijn eigen mond. Daar komt toch niets zinnigs uit.
Ook goed.

Je lijkt zo een beetje op Amanda van Melrose P.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_221933
Nu ik dit allemaal lees herinner ik me inderdaad dat Bart zo demonstratief was gestopt met roken. Nu begrijp ik ook een beetje waarom hij me pas de laatste tijd zo mateloos is gaan irriteren. Dat zou inderdaad wel eens het niet meer roken kunnen zijn. En volgens mij komt dit niet door de nicotine, dat had al lang voorbij moeten zijn. Pas wanneer je stopt met roken blijkt dat het een gewoonte-verslaving is geweest. Althans dat is mijn ervaring. Circa 15 jaar een "trouwe" roker geweest en 3 weken geleden van de ene op de andere dag gestopt. Van nicotinegebrek geen last gehad, wel van de gewoonte 's avonds na het eten, na je 1e bak koffie, etc. En ik moet zeggen, stoppen met roken in het BB-huis waar echte zware rokers zitten, nee, dat lijkt me niet eenvoudig. Kortom, Bart z'n gedrag van de afgelopen tijd wordt mij steeds beter verklaarbaar.
En als het dan inderdaad zo is dat Anouk wordt voorgetrokken, tja, dan kan ik me voorstellen dat Bart het moeilijk heeft met zijn motivatie om te stoppen. Bovendien lijkt me dit voor de andere bewoners ook niet echt sportief. Tot hoever gaat VOO om Anouk binnen te houden. Tot nu toe: heel ver. Maar, VOO kan absoluut nog verder. Weinig zal mij nog verbazen (wat overigens niet wil zeggen dat ik me er niet meer over op kan winden).
pi_221934
Even dit topic naar boven gehaald omdat de 'drie in bad' deze gang van zaken nog eens bevestigd hebben.

quote:
op 12-10-1999 om 02:23 AM schreef Kierewiet! het volgende:
1:59 Het gaat over Anouk.
w: Het was een heel lief meisje, en ze was standvastig. Ze wist wat ze wilde.
b: Als Hummie, en Paul Römer en dat zusje niet op haar hadden ingepraat was ze binnen 2 uur al weg geweest. Op die dinsdag nadat Cyrille wegging.
R: maar die sigaretten was vaag. Dat kan toch zonder.
B: Nee, nee dat kan niet. Die rookte gewoon veel. En daar ben je niet zomaar vanaf.
W: zij wilde naar haar zusje. Toen de sigaretten op waren dacht ze en geen sigaretten, EN aan haar zusje.

W. Maar hoe dat hier ging met roken was ik echt niet mee eens.
R: Ik ook niet.

W: Het was een reddingsactie om haar te houden, en ik kan dat niet waarderen van VOO. Maar anders moesten ze er weer 1 inzetten. Die zaten gewoon in de piepzak.
R: ik vond het een slechte zaak.
B: Absoluut. Ik moest inleveren, ik mocht maar 2 sloffen meenemen, die van Sabine moest ik inleveren, en zij kreeg er gewoon twee zodat ze een weekje langer bleef.


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_221935
Er mochten maar 2 sloffen meegenomen worden? Volgens mij had Martin (je weet wel die eerste die eruit ging, die van vroeger) een hele koffer vol met sigarreten.

Maar: 2 sloffen --> 20 pakjes

20 pakjes shag --> +/- 1000 peuken --> 9 á 10 per dag.
20 pakjes sigarreten --> 400 sigarreten --> 3 á 4 sigaretten per dag.

Was ik toch wel overgestapt op shag!

P.S. Bij de berekeningen is niet rekening gehouden met het feit dat Bianca sigarreten steelt en dat Ruud opeens gaat roken.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_221936
Omdat dit nu toch weer boven staat, mol Big Brother zal het waarschijnlijk uit de streams hebben.
Ik was n.l erg nieuwsgierig of Anouk zou vertrekken, en heb toen de hele tijd zeer aandachtig naar de streams gekeken.
Op een gegeven moment,ging ze s'morgens naar de dbk en kwam weer wat vrolijker eruit.
Ze zou bij mijn weten 5 pakjes sigaretten krijgen, met haar zusje praten en er zou inderdaad een sint.aktie komen.
De andere leken me er niet zo blij mee, ikzelf vond dat ze dan niet weer een nieuwe zouden krijgen, en dat ze enigzins hier toch wel vrede mee konden hebben.
Ze waren waarschijnlijk ook een beetje jalours dat Anouk met haar zusje mocht praten. ( daarvoor stond er waarschijnlijk voor Anouk weer niets op de video, daar hebben we toch ook geen klachten op gehoord.)
Maar op dit moment weet ik niet meer zeker of dat al met haar dbk-bezoek gebeurd was of dat dit nog ging gebeuren.
In ieder geval om een lang verhaal kort te maken, ze werden een voor een naar de dbk geroepen, en Karin kwam er goedgehumeurd weer uit.
Dat was die dag dat ze alllemaal te horen kregen dat hun familie daar een weekendje geweest was. ( dus ieder had goed nieuws!)
Dat ik nu lees dat het 2 sloffen sigaretten zijn, is in het geval van Anouk en Bart die meerookte toch mooi meegenomen geweest.
Wie weet hebben ze haar ook toen al wel beloofd in de dbk. dat ze dat dagje met haar zus kon inhalen.( Weekendje weg. )
En de heren worden zelf toch ook met alcohol in slaap gesust.
Dus moeten ze niet zo zitten te zeuren en gewoon blijven doordobberen in die tobbe.
groetjes eli.


Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')