abonnement Unibet Coolblue
pi_61137949
Een vraag voor medewerkers van TNT of Postbank, òf mensen die er ervaring mee hebben:

Ik verwacht een pakje. Dit pakje is gistermiddag voor de eerste keer aangeboden op mijn huisadres.
Zoals het een goed burger betaamt ben ik overdag aan het werk. Ik kreeg dus een mooi briefje in de bus van Ismaël, de bezorger.*

Vandaag zou de bezorger het pakje weer aanbieden. Het is vandaag dinsdag, dus ik ben wederom aan het werk.

Nu mijn vraag: Op het 2e briefje staat dat ik het pakket de volgende werkdag vanaf 13:00 u. kan ophalen op het lokale postkantoor. Het lijkt me dat hij, aan het eind van zijn ronde, alle overgebleven paketten op het postkantoor dropt. Dus: Mijn pakketje ligt daar vanmiddag al klaar, in plaats van morgen vanaf 13:00 u.

Klopt dit?
pi_61137981
Het gaat eerst terug naar het sorteercentrum voordat het naar het postkantoor wordt gebracht.
pi_61138067
Er staat toch volgende werkdag NA 13.00.
dat heeft een reden he .

Of te wel. dagje wachten
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_61138215
Na de 2e bestelpoging (en je bent dus weer niet thuis) gaat de pakketbezorger naar het postkantoor in jouw wijk/dorp/stad. Daar zal de pakketbezorger het pakketje overhandigen aan de postkantoor medewerker. Vanaf dat moment ligt het +/- 2 weken op het postkantoor.

Heb je het na die tijd nog niet opgehaald dan gaat het (afhankelijk van afspraken met de afzender) terug naar de afzender of staat het opgeslagen in een bovenregionaal pakket sorteercentrum.
pi_61138239
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:56 schreef ruud.nl het volgende:
Het gaat eerst terug naar het sorteercentrum voordat het naar het postkantoor wordt gebracht.
Dat gebeurd alleen na de eerste bestelpoging, na de tweede bestelpoging gaat het toch echt naar het postkantoor in de wijk/dorp/stad.
pi_61138300
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:06 schreef DeDominee het volgende:
Na de 2e bestelpoging (en je bent dus weer niet thuis) gaat de pakketbezorger naar het postkantoor in jouw wijk/dorp/stad. Daar zal de pakketbezorger het pakketje overhandigen aan de postkantoor medewerker. Vanaf dat moment ligt het +/- 2 weken op het postkantoor.

Heb je het na die tijd nog niet opgehaald dan gaat het (afhankelijk van afspraken met de afzender) terug naar de afzender of staat het opgeslagen in een bovenregionaal pakket sorteercentrum.
Ik dacht zelfs 3 weken

Maar goed, na het 2de briefje ligt ie er de dag erop klaar op postkantoor
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61138308
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:07 schreef DeDominee het volgende:

[..]

Dat gebeurd alleen na de eerste bestelpoging, na de tweede bestelpoging gaat het toch echt naar het postkantoor in de wijk/dorp/stad.
Dat lijkt mij inderdaad ook het meest logische gevolg.
Anders moet mijn bezorger het pakket morgen voor de derde maal in zijn bus laden.

-Hij rijdt alle pakjes rond
-Hij bezorgd alle "2e keer fail" pakjes bij het Postkantoor
-Hij neemt alle "1e keer fail" pakjes mee terug naar het sorteercentrum
pi_61138325
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

Maar goed, na het 2de briefje ligt ie er de dag erop klaar op postkantoor
Ja, zover was ik ook!
Maar ligt het er niet stiekem eind van deze dag al?!
pi_61138404
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:07 schreef DeDominee het volgende:

[..]

Dat gebeurd alleen na de eerste bestelpoging, na de tweede bestelpoging gaat het toch echt naar het postkantoor in de wijk/dorp/stad.
Goh, wel apart dan dat ik de pakketjes gewoon weer op het sorteercentrum moest afleveren als ik klaar was met m'n ronde. Maar goed, ik nam die pakketjes mee naast de reguliere post.

Gebeurd schrijf in je dit geval trouwens met een T.
pi_61138445
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Ja, zover was ik ook!
Maar ligt het er niet stiekem eind van deze dag al?!
Nee morgen pas.
Ook na de tweede bestelpoging gaat een pakketje eerst terug naar het lokale sorteercentrum.
En het wordt pas de dag er op naar het postkantoor gebracht
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_61138485
Volgens mij ligt het eraan wie het geprobeerd heeft te bezorgen. Als ik als postbode het pakje een tweede keer aanbood, en er was niemand thuis, dan moest ik het afgeven op het postkantoor aangezien ik zelf niet meer bij het sorteercentrum kwam. Als de postbodeplus het pakje heeft aangeboden, dan neemt ie hem wel weer mee terug naar het sorteercentrum, en dan ligt ie dus pas de volgende dag bij het postkantoor.
pi_61138682
Wat is het verschil tussen een postbode en postbode-plus?
pi_61138729
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef Technoviking het volgende:
Wat is het verschil tussen een postbode en postbode-plus?
Een postbode plus rijdt rondjes in een busje
En doet een mini beetje administratie
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:30:37 #14
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_61138904
Pakketje ligt er vaak aan het einde van de middag al, rond uurtje of 5 ofzo.. Ik heb wel eens een pakketje dezelfde dag opgehaald van het postkantoor, vlak voor sluitingstijd, omdat ik de dag erna ook geen tijd had. Je kan altijd langsgaan bij het afhaalpunt en het vragen..
pi_61142951
Zending beschikbaar op afhaallocatie 26-08-2008

*VROEEEEMMM!!!
pi_61142963
Ik had laatst hetzelfde probleem en gewoon dezelfde dag al op kunnen halen.
But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
pi_62934917
Heb hier eenzelfde probleem (sorry voor de kick)
Deze morgen was ik niet thuis en bezorger kwam al langs met z'n pakketje. Ik heb nu ook in briefje in de bus gekregen dat ik het morgen kan ophalen op postkantoor. Maar dit was de 1e keer. kan ik het dan al proberen om 5 uur vandaag op te halen? of gaat het de 1e keer sowieso naar sorteercentrum en 2e keer naar postkantoor? want dit was m'n eerste keer en er staat niet dat ze het nog een keer proberen
pi_62935294
niemand?
pi_62935486
Gewoon gaan.
In het verleden lag mijn pakketje er ook weleens tussen 1730 en 18 uur!
pi_62937302
oke ik zal wel gewoon ff kijken. hoop het wel want komende dagen kan niet
pi_62944109
kut noooooooooo


Ze hadden het niet meer.
Moet het nu morgen ophalen maar dan kan het eigenlijk niet. Zal iemand anders maar is heel lief aankijken.
  woensdag 5 november 2008 @ 06:39:50 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_62959669
je kunt het ook nog morgen, of overmorgen, of over overmorgen ophalen, het pakje ligt daar nog 3 weken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 10 november 2008 @ 19:49:22 #23
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_63110401
Ik heb het dus morgen, precies het zelfde verhaal. Ik ben morgen ook gewoon aan het werk, dus kan mijn pakketje niet thuis bezorgt worden. Nu heb ik het al vaker meegemaakt dat je dan een briefje in de bus krijgt en het de volgende dag alsnog opnieuw word aangeboden, wederom ben ik dan niet thuis.

Dus heb ik mijn pakketje pas woensdag:S
Sperma is dikker dan pis...
pi_63110493
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik heb het dus morgen, precies het zelfde verhaal. Ik ben morgen ook gewoon aan het werk, dus kan mijn pakketje niet thuis bezorgt worden. Nu heb ik het al vaker meegemaakt dat je dan een briefje in de bus krijgt en het de volgende dag alsnog opnieuw word aangeboden, wederom ben ik dan niet thuis.

Dus heb ik mijn pakketje pas woensdag:S
Je kan even een briefje ophangen of ze het pakket bij de buren willen aanbieden (moet je wel even met de buren overleggen), of dat ze het pakketje even in de schuur moeten leggen, etc...

Je had er wellicht ook voor kunnen kiezen om het pakket op je werk af te laten leveren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63156392
Ik heb vorige week maandag een 1e briefje gehad toen ik niet thuis was voor een pakketje. Alleen sindsdien niets meer van gehoord. Zou 'ie mogelijk al op het postkantoor kunnen liggen, en kun je het daar ook ophalen zonder 2e briefje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')