abonnement Unibet Coolblue
pi_61132089
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:47 schreef Bulletdodger het volgende:
lees op de telegraaf dat de guzman gevolgd word zou dat een aanwinst zijn?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:00:31 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61132324
De geruchten rondom De Guzman lees ik nu al jaren. Volgens de tabloids heeft Everton meer interesse.
pi_61132329
De Guzman vond ik niet sterk spelen op de OS en is weer iemand zonder ervaring. Ja, bij Feyenoord, maar dat is net even wat anders dan Arsenal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:24:56 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_61132812
Ik zie graag Barry of Alonso komen. Dit is de soort speler, dat Arsenal nodig heeft op het moment. Zonder zo'n soort speler, denk ik dat het moeilijk gaat worden om kampioen te worden.

Ik hoop wel, dat ik morgen een mooi pot te zien krijg in het Emirates. Want Arsenal kan ook zonder deze spelers nog steeds mooi voetbal laten zien.
Horrible Cunt!
pi_61132871
Deze week zou er een bod op Xavi Alonso komen van Arsenal.
De Guzman verwacht is eerlijk gezegt niet bij Arsenal want hebben op dit moment niet de prioriteit bij zo n speler als hem.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:43:43 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61133134
Ze hebben in Nasri al een speler die op de plek van De Guzman kan spelen en ik denk dat die al snel de voorkeur zou krijgen boven De Guzman.
Toch zou ik hem liever bij Arsenal zien dan bij Everton. Arsenal kan jonge spelers beter maken, bij Everton zie ik ze alleen verpieteren.

Daarnaast is hij dan weg bij Feyenoord, wat weer goed is voor Ajax
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61133215
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:27 schreef DJWeisz het volgende:
Deze week zou er een bod op Xavi Alonso komen van Arsenal.
Daar heb ik jammer genoeg nog niets over gelezen officieel
pi_61134139
10 miljoen voor Senderos. Dat zou de beste deal ooit zijn. Uberhaupt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:51:09 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61134431
Ik denk niet dat Alonso of Barry aangekocht gaan worden. Waarom niet?

1. Als Barry niet naar LFC gaat zal LFC nooit zo'n speler aan een directe concurrent verkopen.
2. Zelfs als Barry wel naar LFC gaat betwijfel ik of Alonso aan AFC verkocht zal worden.
3. Wenger is een eigenwijze dwaas die vol blijft houden aan het aankopen van 16-jarigen in plaats van korte termijsproblemen durft aan te pakken. Voor het zoveelste jaar is er 'winst' op de transferbalans gemaakt en er is geld genoeg, het nieuwe stadion is geen excuus.
pi_61138332
De Guzman zou geen aanwinst zijn, Afellay bijvoorbeeld wel.

Maar goed de prioriteit lag immers bij een ervaren middenvelder.
pi_61138830
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:38 schreef mcyodogg het volgende:
10 miljoen voor Senderos. Dat zou de beste deal ooit zijn. Uberhaupt.
Niet in de huidige situatie, waarbij de verdediging al niet al te sterk is.

En waarom heeft deze reeks niet eens een deftige eerste post?
pi_61139234
De Guzman is absoluut geen aanwist voor een club als Arsenal.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61143858
Ik dacht dat Wenger ook had gezegd dat er voor twente een nieuwe speler zou zijn. Dan mag-ie wel eens opschieten, anders verliest hij aan z'n geloofwaardigheid!
pi_61144060
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik dacht dat Wenger ook had gezegd dat er voor twente een nieuwe speler zou zijn. Dan mag-ie wel eens opschieten, anders verliest hij aan z'n geloofwaardigheid!
Idd dus beter komt hij er vanavond nog mee
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:46:44 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61144170
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik dacht dat Wenger ook had gezegd dat er voor twente een nieuwe speler zou zijn. Dan mag-ie wel eens opschieten, anders verliest hij aan z'n geloofwaardigheid!
Silvestre is toch binnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61144484
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik dacht dat Wenger ook had gezegd dat er voor twente een nieuwe speler zou zijn. Dan mag-ie wel eens opschieten, anders verliest hij aan z'n geloofwaardigheid!
Alsof dat nog gaat gebeuren.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:06:59 #17
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61146101
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:46 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Silvestre is toch binnen
Wou net zeggen
pi_61146128
De Guzman is dus echt wel beter dan Affelay. En al helemaal als we het over rendement gaan hebben,
pi_61146147
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
De Guzman is absoluut geen aanwist voor een club als Arsenal.
Plus volgens de geruchten uit het Feyenoord topic gaat ie voor 12 miljoen euro naar Everton toe.

Ikzelf zie Nigel de Jong wel als een bruikbare voetballer voor Arsenal, maar die zal ook niet ervaren genoeg zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door sjimz op 26-08-2008 19:14:15 ]
pi_61146284
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
De Guzman is absoluut geen aanwist voor een club als Arsenal.
Ik vind het juist een type die precies bij Arsenal zou passen.
pi_61146967
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:46 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Silvestre is toch binnen
Ja idd. Was ik vergeten. Gelukkig kan cesc wel weer meespelen komende wedstrijd.
pi_61149075
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vind het juist een type die precies bij Arsenal zou passen.
Die is nog lang niet goed genoeg joh.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:02:37 #23
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61149543
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Plus volgens de geruchten uit het Feyenoord topic gaat ie voor 12 miljoen euro naar Everton toe.

Ikzelf zie Nigel de Jong wel als een bruikbare voetballer voor Arsenal, maar die zal ook niet ervaren genoeg zijn.
De Jong lijkt me de perfecte aankoop. Even veelzijdig als Flamini, fysiek misschien wel sterker. Bovendien zal hij ook goed betaalbaar zijn.

Tevens tvp.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:33:32 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61152777
Ow, we modderen hier dus weer verder aan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61155176
Volgens zwitserse kranten: 4 miljoen krijgen we voor het verhuren van Senderos voor 1 jaartje..10 miljoen erbij als ze hem willen houden..

Wel echt een extra verdediger nodig nu...geen Djourou ofzo centraal aub.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61155204
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Volgens zwitserse kranten: 4 miljoen krijgen we voor het verhuren van Senderos voor 1 jaartje..10 miljoen erbij als ze hem willen houden..

Wel echt een extra verdediger nodig nu...geen Djourou ofzo centraal aub.
Ik dacht dat het 2 miljoen voor de verhuur was en 8 miljoen erbij als ie gekocht werd.
pi_61155227
Djourou speelde best goed hoor in de voorbereiding.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61155669
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht dat het 2 miljoen voor de verhuur was en 8 miljoen erbij als ie gekocht werd.
Kan ook kloppen hoor..zag het vluchtig op het station daar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:10:07 #29
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61160253
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht dat het 2 miljoen voor de verhuur was en 8 miljoen erbij als ie gekocht werd.
Nee 't is toch echt 4+10 miljoen.
pi_61167814
quote:
20:50
NOS UEFA Champions League: voorbeschouwing Nederland 3

21:05
NOS UEFA Champions League: Arsenal - FC Twente Nederland 3
Vanavond op Nederland 3.
pi_61168088
begint het niet om 20:45?
pi_61169805
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:10 schreef Horloge het volgende:

[..]

Nee 't is toch echt 4+10 miljoen.
Fantastische deal voor Arsenal, hopen voor jullie dat Milan deze stuntelaar snel definitief over wil nemen

En veel plezier met Silvestre. Had hem er eigenlijk wel bij willen houden als backup.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Leukste jonkie 2022 woensdag 27 augustus 2008 @ 17:33:09 #33
213457 engine
pi_61170604
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:56 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Fantastische deal voor Arsenal, hopen voor jullie dat Milan deze stuntelaar snel definitief over wil nemen

En veel plezier met Silvestre. Had hem er eigenlijk wel bij willen houden als backup.
senderos is een waardeloze deal voor arsenal. sterke verdediger! en silvestre mag je houden als backup, wat een (blessuregevoelige) stuntelaar.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61171115
Senderos is traag en maakt nogal eens een foutje. Silvestre is de laatste jaren wel veel geblesseerd idd, maar op zich een betere verdediger, en jullie hebben ook Djourou nog.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:15:49 #35
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61174495
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef DemonCleaner het volgende:
Senderos is traag en maakt nogal eens een foutje. Silvestre is de laatste jaren wel veel geblesseerd idd, maar op zich een betere verdediger, en jullie hebben ook Djourou nog.
Pfff...traag? Absoluut niet. Oké het is geen Eboué of Clichy die zomaar even het veld oversteekt, maar hij heeft een adequate handelingssnelheid voor een centrumverdediger.

Senderos is een speler die het mogelijk maakt dat een type-Gallas/Touré kan excelleren, zoals hier en hier duidelijk wordt gemaakt.

Als je geen zin hebt om het te lezen, het punt is dat Senderos een goede speler is maar dat de aankoop van Gallas (en zijn captaincy) roet in het eten gooiden voor zijn Arsenal-carrière. Wenger & co. hebben weinig kaas gegeten van verdedigen ("defending is seen as a secondary art at Arsenal") en, zo concludeert gunnerblog: "We failed him, by failing to have a structure in place that was able to his exploit his undoubted potential".

Het feit dat AC Milan (toch ook niet de eerste de beste) hem komt ophalen, maakt al duidelijk dat Senderos beslist geen prutser is. Wenger heeft zelfs overwogen om de beste man captain te maken:
quote:
In the Wenger biography by Xavier Rivoire he reveals that Wenger consulted Tony Adams about making Senderos captain of the club before he gave it to Thierry Henry. That's the kind of regard the young man was held in.
Kun je nagaan. Kortom, we gaan deze man nog ernstig missen. Er lopen nu allemaal identieke centrumverdedigers rond (minus Djourou, maar die krijgt toch geen kans zolang Touré & Gallas fit zijn) die veel erger blunderen dan de man die nu vertrekt, helemaal als je bedenkt dat T&G een bak meer ervaring hebben dan hij. Bovendien loopt het totaal niet achterin, wanneer die twee samenspelen.

Zoals beide blogs concluderen is Senderos' carrière bij Arsenal hoe dan ook voorbij en ik ben dan ook benieuwd hoe hij zich in de toekomst bij Milan (of een andere club) gaat ontwikkelen.
pi_61174850
Ik sluit me aan de woorden hierboven volledig aan. Senderos is een meer dan degelijke back-up
pi_61174942
Hij was goed in de CL run van 2006. Ook tegen Milan vorig jaar was hij meer dan degelijk.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61175627
Senderos kun je best laten gaan, maar hij moet wel vervangen worden. En aangezien dat niet zal gebeuren, komen we straks krap te zitten in de centrale verdedigers.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61175638
Ik vind Senderos ook maar matig. Drogba had altijd een field day tegenover hem.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:07:33 #40
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61175914
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind Senderos ook maar matig. Drogba had altijd een field day tegenover hem.
Ik citeer even een arsenal blog van de laatste dagen om even een andere invalshoek te geven aan jouw bewering
quote:
People talk about how he was tormented by Drogba yet fail to acknowledge that Drogba, in that period, went up and down the country raping centre-halves week in, week out. Not just 21 year olds still learning the game, but experienced international players. How many times did John Terry fuck up and score own goals when he was that age? Plenty. He got left on his arse by Freddie Ljungberg in the cup final and Freddie, for all his quality back then, wasn't really known for his brute strength.
pi_61177189
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef Horloge het volgende:

[..]

Pfff...traag? Absoluut niet. Oké het is geen Eboué of Clichy die zomaar even het veld oversteekt, maar hij heeft een adequate handelingssnelheid voor een centrumverdediger.
Ik vind m toch wel behoorlijk traag hoor. Zeker voor een ploeg als Arsenal die toch veel naar voren speelt. Daarnaast vind ik hem in de opbouw niet best. Normaal voor mij nu niet een prioriteit bij een centrumverdediger, maar gezien het voetbal wat Arsenal speelt wel hinderlijk.
quote:
Senderos is een speler die het mogelijk maakt dat een type-Gallas/Touré kan excelleren, zoals hier en hier duidelijk wordt gemaakt.

Als je geen zin hebt om het te lezen, het punt is dat Senderos een goede speler is maar dat de aankoop van Gallas (en zijn captaincy) roet in het eten gooiden voor zijn Arsenal-carrière. Wenger & co. hebben weinig kaas gegeten van verdedigen ("defending is seen as a secondary art at Arsenal") en, zo concludeert gunnerblog: "We failed him, by failing to have a structure in place that was able to his exploit his undoubted potential".
Vooral het eerste artikel is best interessant om te lezen. En hij heeft ook zeker wel een punt, maar of Wenger geen verstand heeft van verdedigen betwijfel ik. Hij heeft toch mensen als Campbell, Clichy en Toure gehaald, wat wel goed ging/gaat. En als Senderos zo goed is, had hij zijn plaats wel kunnen veroveren ten koste van Gallas?
quote:
Het feit dat AC Milan (toch ook niet de eerste de beste) hem komt ophalen, maakt al duidelijk dat Senderos beslist geen prutser is. Wenger heeft zelfs overwogen om de beste man captain te maken:
Milan koopt de laatste jaren vooral bejaarden, dus dat zegt weinig. Al ben ik het wel met die blogs eens dat Senderos daar beter tot zijn recht kan komen. En Wenger en captains, ach, dat hij Gallas heeft gehandhaafd als captain zegt al genoeg.
quote:
Kun je nagaan. Kortom, we gaan deze man nog ernstig missen. Er lopen nu allemaal identieke centrumverdedigers rond (minus Djourou, maar die krijgt toch geen kans zolang Touré & Gallas fit zijn) die veel erger blunderen dan de man die nu vertrekt, helemaal als je bedenkt dat T&G een bak meer ervaring hebben dan hij. Bovendien loopt het totaal niet achterin, wanneer die twee samenspelen.

Zoals beide blogs concluderen is Senderos' carrière bij Arsenal hoe dan ook voorbij en ik ben dan ook benieuwd hoe hij zich in de toekomst bij Milan (of een andere club) gaat ontwikkelen.
Dat de centrumverdedigers een beetje dezelfde types zijn klopt wel, maar of dat een probleem is? Ferdinand en Vidic zijn dat ook wel, maar dat gaat prima samen. In theorie klinkt het heel leuk, maar een "towering centreback" met de draaicirkel van een vrachtwagen is toch wat minder. Vergelijking met Campbell gaat wat mij betreft in ieder geval mank, die was toch echt een stuk sneller en maakte, voor zijn depressie althans, minder fouten. Dat Toure meer blundert dan Senderos gaat er bij mij zeker niet, Gallas lijkt me ook niet maar die wil inderdaad nog weleens raar doen.

Verder zijn er volgens mij 5 spelers die centraal achterin kunnen spelen (Gallas, Toure, Djourou, Silvestre en Song) en dat lijkt me ruim voldoende. Al weet ik niet hoe goed die Song is, te weinig in actie gezien.

Bovenal vind ik 10 miljoen voor Senderos (wat het nog niet is natuurlijk, maar wel kan worden) gewoon erg veel geld, er lopen in de Premier League alleen al zat van zulke types rond en het is wel gewoon een reserve natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_61177332
En door.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:08:03 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61177722
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef DemonCleaner het volgende:
En Wenger en captains, ach, dat hij Gallas heeft gehandhaafd als captain zegt al genoeg.
Eens. Hij had die band allang aan Cesc moeten geven.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:57:40 #44
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61179601
Een verrekt makkelijke overwinning zoals verwacht eerlijk gezegd.
Ben benieuwd naar de loting morgen, misschien dat er nog een tripje in zit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61179725
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:57 schreef DutchGooner het volgende:
Een verrekt makkelijke overwinning zoals verwacht eerlijk gezegd.
Ben benieuwd naar de loting morgen, misschien dat er nog een tripje in zit.
Is de loting niet vrijdag gezamenlijk met de UEFA Cup-loting?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:02:46 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61179746
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Is de loting niet vrijdag gezamenlijk met de UEFA Cup-loting?
Nope. CL morgen, UEFA vrijdag.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61179773
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:57 schreef DutchGooner het volgende:
Een verrekt makkelijke overwinning zoals verwacht eerlijk gezegd.
Ben benieuwd naar de loting morgen, misschien dat er nog een tripje in zit.
Turkije hoop je toch al een tijd op, meen ik me te herinneren?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:17:34 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61180161
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Turkije hoop je toch al een tijd op, meen ik me te herinneren?
Op mijn blote knietjes maar is helaas financieel niet mogelijk, heb een paar maanden geleden een huis gekocht...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:45:02 #49
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61180910
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op mijn blote knietjes maar is helaas financieel niet mogelijk, heb een paar maanden geleden een huis gekocht...
Hopen dan maar op een club uit het rijtje Basel, Aalborg, Bremen, Bayern...?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61181080
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nope. CL morgen, UEFA vrijdag.
Ok

Voorgaande jaren was dat altijd op vrijdag meen ik mij te herinneren... Maarja morgen wel effe kijken natuurlijk...
pi_61181780
Cesc

Wat ben ik toch blij dat m'n favoriete speler weer terug is. Zet Xabi er naast en het kan dit seizoen toch nog wat moois opleveren.

Maar dat zal wel niet gebeuren Wenger kennende...
pi_61186144
Denk dat de wedstrijd tegen fulham wellicht nodig is geweest, om ze even een schop onder de kont te geven, 3 punten verliezen is nooit leuk natuurlijk maar wellicht zijn ze nu beter gefocussed

Lees op nu.nl dat AW De Guzman wil kopen, behalve het feit dat het een gerucht is weet ik niet of het echt een directe versterking is

Bron:nu.nl
pi_61186235
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:14 schreef Bulletdodger het volgende:
Denk dat de wedstrijd tegen fulham wellicht nodig is geweest, om ze even een schop onder de kont te geven, 3 punten verliezen is nooit leuk natuurlijk maar wellicht zijn ze nu beter gefocussed

Lees op nu.nl dat AW De Guzman wil kopen, behalve het feit dat het een gerucht is weet ik niet of het echt een directe versterking is

Bron:nu.nl
Hij wordt gehaald als beoogd opvolger van Fabregas in de toekomst (zie geruchtentopic), dus niet als directe versterking denk ik
pi_61186335
Fabregas bleef toch nog wel een tijdje heeft hij gezegd? Maar goed dat hebben we eerder gehoord
pi_61190562
De Guzman...
pi_61190695
Volgends L'Equippe zijn we gelinked met de middenvelder van St. Ettiene Matuidi.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61191316
Pff dat ze Arsenal eens linken met een fatsoenlijke naam. De Guzman is echt 3x niks, koop dan idd Afellay.
Nouja liever niet natuurlijk , maar De Guzman kan vrij weinig.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_61191376
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:18 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hij wordt gehaald als beoogd opvolger van Fabregas in de toekomst (zie geruchtentopic), dus niet als directe versterking denk ik
Mathieu Flamini, Alexander Hleb and Gilberto Silva zijn deze zomer vertrokken. Dus een extra middenvelder kunnen ze wel gebruiken.
pi_61191414
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef neilpad het volgende:
Pff dat ze Arsenal eens linken met een fatsoenlijke naam. De Guzman is echt 3x niks, koop dan idd Afellay.
Nouja liever niet natuurlijk , maar De Guzman kan vrij weinig.
De Guzman 3x niks

Afellay moet eerst meer eens laten zien dat hij kan scoren.
pi_61193594
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mathieu Flamini, Alexander Hleb and Gilberto Silva zijn deze zomer vertrokken. Dus een extra middenvelder kunnen ze wel gebruiken.
Wilshere basis
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61196946
Guzman en Affelay zouden niet passen binnen het profiel middenvelder dat Wenger zoekt.
pi_61197890
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Volgends L'Equippe zijn we gelinked met de middenvelder van St. Ettienne Matuidi.
En afblijven daarvan. Arsenal koopt maar ergens anders een middenvelder.


Verwachte overwinning gister

[ Bericht 0% gewijzigd door Paaskonijn op 28-08-2008 18:08:28 ]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61198099
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

En afblijven daarvan. Arsenal koopt maar ergens anders een middenvelder.


Verwachte overwinning gister
Is die goed genoeg dan voor Arsenal? Ik ken hem niet echt
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61198265
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Is die goed genoeg dan voor Arsenal? Ik ken hem niet echt
Is niet genoeg voor Arsenal. Maar is wel een groot talent
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61198486
Loting nu bezig voor de CL
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61198925
Porto de eerste tegenstander.
pi_61199167
En de hel van Fenerbahce is er eveneens bij.
pi_61199190
Ook tegen Fenerbahçe
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61199196
Je wens is uitgekomen DutchGooner.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:41:01 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61199337
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Je wens is uitgekomen DutchGooner.
Normaliter wel maar helaas heb ik er dit seizoen niets aan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61199513
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Normaliter wel maar helaas heb ik er dit seizoen niets aan
Oh dat verhaal is duidelijk ja. Jammer.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:59:16 #72
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61199885
Wat een kutloting.
3 oninteressante tegenstanders.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61199910
Vooral Kiev is saai ja Porto lijkt me nog wel leuk en Fener is alleen uit leuk
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61200284
Speeldata al bekend trouwens?
pi_61201251
Wat denken jullie? Gaan we naar de kwartfinale of niet? Ik denk het van wel. We hebben gelukkig een minder zware loting dan PSV
pi_61201641
Dat mag geen probleem opleveren tenminste. Porto is verre van een wonderploeg evenals Fener. Bij hun thuis zal het nog wel lastig zijn maar als ze uit spelen zijn ze vaak met grote cijfers te kloppen.
pi_61204426
Dit word gewoon een eitje voor Arsenal
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61204757
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat denken jullie? Gaan we naar de kwartfinale of niet? Ik denk het van wel. We hebben gelukkig een minder zware loting dan PSV
Eerst maar eens op naar de achtste finale toch?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61209453
Hoe schatten jullie de kansen in dat Wenger nog iemand gaat halen?
pi_61209529
vrij klein inmiddels..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61209653
0,1%. Dus we mogen nog hopen
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 02:05:06 #82
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61209820
17.09.2008 v Dynamo Kyiv (A) 20:45
30.09.2008 v Porto (H) 20:45
21.10.2008 v Fenerbahçe (A) 20:45
05.11.2008 v Fenerbahçe (H) 20:45
25.11.2008 v Dynamo Kyiv (H) 20:45
10.12.2008 v Porto (A) 20:45
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:41:46 #83
213457 engine
pi_61214444
met deze loting verwacht ik toch wel in de volgende ronde te komen. het liefst als groepswinnaar. ik denk dat porto en fener zullen moeten gaan vechten voor de tweede plaats waarbij ik porto toch net iets hoger inschat. maar je weet het natuurlijk nooit.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61214619
Saaie loting maar wel een waar we zelfs met Silvestre door moeten komen.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:00:54 #85
213457 engine
pi_61215072
lees net op voetbalprimeur dat wenger 35 miljoen tot zijn beschikking heeft. daar moet toch wel wat leuks mee te doen zijn dacht ik zo. en nee, de guzman wil ik niet!
quote:
Arsène Wenger heeft van Arsenal een ruim budget gekregen om zich tijdens de laatste dagen van de transfermarkt te versterken met enkele spelers. De Franse oefenmeester mag tot maandag 35 miljoen euro uitgeven.

Dat vertelde Arsenal-directeur Danny Fiszman aan The Sun. "Het is niet aan ons te beslissen waar Wenger het geld aan uitgeeft", licht Fiszman toe. "Maar als hij het nodig heeft, ligt het klaar, geen probleem."
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:11:00 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_61215361
Kut loting

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61216164
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
lees net op voetbalprimeur dat wenger 35 miljoen tot zijn beschikking heeft. daar moet toch wel wat leuks mee te doen zijn dacht ik zo. en nee, de guzman wil ik niet!
[..]
Dat zou toch geen beleid zijn met nog 4 transferdagen dat ineens geven/beloven?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:45:26 #88
213457 engine
pi_61216309
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat zou toch geen beleid zijn met nog 4 transferdagen dat ineens geven/beloven?
waarschijnlijk heeft hij dat geld al langer tot zijn beschikking maar omdat wenger krenterig is heeft hij het nog niet gebruikt. hopelijk is dat voor maandag wel het geval.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:47:15 #89
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61216349
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
lees net op voetbalprimeur dat wenger 35 miljoen tot zijn beschikking heeft. daar moet toch wel wat leuks mee te doen zijn dacht ik zo. en nee, de guzman wil ik niet!
[..]


Wat een verschrikkelijke sensatiekraaiers daar bij The Sun (en in mindere mate VoetbalPrimeur). Het is niet zo dat hij max.35 miljoen mag uitgeven ofzo, maar:
quote:
“If Arsène said he needed £30 million for a striker, he would get it, no problem at all,” Fiszman said. “It is not our decision who he spends money on and nor will it ever be. We totally back Arsène, but there is a dual problem for him. If we were to buy the sort of big names that people talk about, we would be looking at relatively mature players who then need to be integrated into the way we play.
Fiszman zegt dus feitelijk dat Wenger carte blanche heeft wat betreft het binnenhalen van nieuwe spelers.

@DemonCleaner (post 41): Ik was graag met je in discussie gegaan, maar ik heb helaas geen tijd om lange posts te schrijven. Maar dat je niet denkt dat ik je negeer of erover heen heb gelezen.
pi_61216719
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:45 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

waarschijnlijk heeft hij dat geld al langer tot zijn beschikking maar omdat wenger krenterig is heeft hij het nog niet gebruikt. hopelijk is dat voor maandag wel het geval.
Ja, dat dacht ik eerst dus ook, maar in The Sun staat: 'ARSENAL boss Arsene Wenger was last night promised £30million for reinforcements.'

Maar goed, zaken liggen weleens vaker genuanceerder dan the Sun doet vermoeden.

Die £30m zal ook wel een aantal zijn waar The Sun mee is gekomen ipv Fiszman.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:07:46 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_61226464
Wie neemt in hemelsnaam The Sun serieus

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61226874
Ik lees overal dat Arsene zijn slag wil slaan op de laatste dagen in de transferperiode. He'd better be!
pi_61232558
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4065632,00.html
quote:
The Frenchman said: "Last year it was at midnight - and we are ready to stay up all night this time if it is needed. We have still a long time to go.

"For a while they all talk the talk and nothing happens, then in the last four or five days every half-an-hour there is a headline saying someone has signed somewhere.

"When you have experience of transfer dealings, you know that as long as something is not signed you know it can change very quickly so you can look very silly, so you don't want to come out and announce it.
Poised

"We are out to look, if we find the right players we will do it, one or two.

"However, I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside. I know it makes headlines, but it doesn't make you win games."

Wenger added that he has 'no interest at all' in rumoured target Jonathan de Guzman, who currently plies his trade with Feyenoord.
Last minute transfers?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:30:25 #94
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61233751
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4065632,00.html
[..]

Last minute transfers?
quote:
However, I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside.
quote:
However, I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside.
quote:
However, I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside.
quote:
However, I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside.
quote:
However, I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside.
Dus.
pi_61234634
Wenger moet gewoon opschieten damnit.
pi_61234788
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef Horloge het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Dus.
Ik lees wat ik wil lezen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61245243
Wenger happy to leave it late on new signing

By Richard Clarke

Arsène Wenger is ready to burn the midnight oil in order to land the right player on transfer deadline day.

The Arsenal manager has consistently said he is looking for a central midfielder and he has also consistently said he will only accept the right player at the right price.

The Frenchman believes his squad is good enough without a new addition. That said, he’ll still be working overtime over this weekend.

The transfer window closes at midnight (UK time) on Monday. In the past two seasons, Arsenal have announced big-money moves just before the deadline. If the deal is right, the Frenchman will do it again.

“We are ready to stay up all night if it is needed,” said Wenger. “This season it is at midnight on September 1 so you never know. We have still a long time to go.

“There is always an acceleration of signings. You can see that when you watch TV. For a while they talk the talk and nothing happens. Then in the last four or five days every half an hour comes a headline saying someone has signed somewhere.

“We are out to look, if we find the right player we will do it. But I believe it's more interesting for us to focus on our strengths and quality rather than looking outside. I know that makes headlines but it doesn't make you win games.

“We do not need to strengthen but maybe for the numbers in the squad we can take one more player but no more.”


Laten we hopen
pi_61248935
35 miljoen had Wenger te besteden was het niet?

Doe naast een ervaren middenvelder ook nog maar Afellay bij graag.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:24:49 #99
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61249066
Bendtner en Walcott beginnen op de bank vandaag.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:25:59 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_61249096
Fanneke hou je ons op de hoogte ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:12:41 #101
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61249973
Voor de 3e ronde van de League Cup hebben we een thuiswedstrijd tegen Sheffield United geloot.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:22:20 #102
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61250152
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
Fanneke hou je ons op de hoogte ?


2-0 bij de rust, Tong.
2x Van Persie (eerste een penalty).
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:25:32 #103
218624 Eenjongentjevan1
Wijm houden van Amerika..
pi_61250208
vet, komen er samenvattingen op de NOS?
Im known to be a nasty Soccer player..
pi_61250380
Nee.

Van Persie
pi_61250439
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
vet, komen er samenvattingen op de NOS?
Staat niet op teletekst. Maar ik neem aan dat je BBC kunt ontvangen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61250446
Er komt op geen enkel open nederlands net nog buitenlands voetbal.
Alles ligt bij Sport 1 als ik me niet vergis.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:55:50 #107
218624 Eenjongentjevan1
Wijm houden van Amerika..
pi_61250843
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Staat niet op teletekst. Maar ik neem aan dat je BBC kunt ontvangen?
Denk het wel.. even checken
Im known to be a nasty Soccer player..
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:01:54 #108
218624 Eenjongentjevan1
Wijm houden van Amerika..
pi_61251022
Jah dus er is match of the day..? Is dat Arsenal?
Im known to be a nasty Soccer player..
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:03:32 #109
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61251064
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Jah dus er is match of the day..? Is dat Arsenal?
Samenvattingen van alle wedstrijden in de Premier League van vandaag.
Ja, dus ook Arsenal.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61251086
Arsenal op bezoek bij de koningin nu op 2
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61251110
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef sjimz het volgende:
Er komt op geen enkel open nederlands net nog buitenlands voetbal.
Alles ligt bij Sport 1 als ik me niet vergis.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61251206
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal op bezoek bij de koningin nu op 2
Ik zag het ja

Wel oud, met Henry nog.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61251613
3-0 overwinning
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61251684
Nette overwinning, leuk de twee goals voor Robin.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:32:20 #115
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61251918
Eigenlijk wel klote deze overwinning. Nu zegt Wenger eenvoudig "We hebben geen aankoop nodig"

  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:44:07 #116
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61252262
Afgelopen woensdag en vandaag speel je de tegenstander compleet van de mat en vorige week tegen Fulham was het waardeloos. Is Fabregas dan echt onmisbaar?
Doodzonde van die 3 punten.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:46:54 #117
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61252335
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:44 schreef fanneke het volgende:
Is Fabregas dan echt onmisbaar?
het spijt me om te zeggen, maar: ja.

Ik las toevallig in het Supercup-topic van gister trouwens hetzelfde over de onmisbaarheid van CR bij manure.
pi_61253443
Een penalty is vaak cruciaal in de wedstrijd, gelukkig benut door de Persie!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:05:45 #119
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61254107
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:32 schreef Gunner het volgende:
Eigenlijk wel klote deze overwinning. Nu zegt Wenger eenvoudig "We hebben geen aankoop nodig"


Naja, anders had hij toch ook gezegd: "We zullen na dit slechte resultaat niet opeens snel iemand gaan kopen. Er zit veel potentie in deze spelersgroep en één speler erbij zal niet veel verschil maken. De selectie is breed genoeg om in alle competities mee te kunnen doen."
  Trouwste user 2022 zondag 31 augustus 2008 @ 00:03:22 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_61256698
NOS Teletekst :

Arsenal heeft na de overtuigende zege
op FC Twente in de Champions League z'n
fans in het Emirates Stadium opnieuw op
een galavoorstelling getrakteerd.Met
oogstrelende en snelle combinaties in
de kleine ruimte werd Newcastle United
bij tijd en wijle dolgedraaid: 3-0.

Van Persie nam zijn ploeg bij de hand.
De Rotterdammer opende de score uit een
strafschop die hij zelf had verdiend.Op
slag van rust was hij weer trefzeker;
Van Persie gleed de bal binnen na een
prachtige en lepe hakbal van Eboué.

Ook in de tweede helft legde Arsenal
schitterende aanvallen op de mat.Eén
daarvan werd koelbloedig afgerond door
Denilson,die Given subtiel passeerde.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:18:17 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61256977
Nasri is een kloon van Fabregas. Exact hetzelfde type speler zeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61257024
Echt verschrikkelijk ja

Doe maar Afellay erbij..damn die was goed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:28:39 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61257103
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Doe maar Afellay erbij..damn die was goed.
Heel goed! Hij scoorde vandaag even veel als in zijn hele vorige seizoen.

Ik denk dat dit zijn beste seizoen wordt. Als hij niet uitvalt met een blessure.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61257161
Moet haast wel ja, maarja, ik zeg dit nu wel in een opwelling. Als we heel eerlijk zijn hebben we genoeg mooiweervoetballers op het middenveld, en hebben we gewoon een harde werker nodig, met wat ervaring ook. Dus geen extra Diaby type uit Frankrijk, geen jong, dynamisch middenveldertje, gewoon echt een gast met ervaring.

Tenzij het bovengenoemde speler+ Ibi wordt natuurlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:41:50 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61257306
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:


Tenzij het bovengenoemde speler+ Ibi wordt natuurlijk
Nee, Ibi moet niet naar Arsenal, daar hebben ze er 13 in een dozijn van.

Als Wenger slim is, en dat is hij, moeten zie die Franse middenvelder kopen die het tijdens dit EK erg goed deed. Ben even zijn naam kwijt. Is geen bekende naam.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61257335
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, Ibi moet niet naar Arsenal, daar hebben ze er 13 in een dozijn van.

Als Wenger slim is, en dat is hij, moeten zie die Franse middenvelder kopen die het tijdens dit EK erg goed deed. Ben even zijn naam kwijt. Is geen bekende naam.

²
Toulalan?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:46:12 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61257373
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Toulalan?
Ja, hij inderdaad. Goede speler m.i. Degelijk, balvaardig en slim.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61257388
Gerald Nasri!!
pi_61257406
Toulalan zal, Lyon kennende, een miljoentje of 40 kosten..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:48:30 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61257409
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerald Nasri!!
Die jongen doet het goed, geen aanpassingsproblemen, niks. Alleen is hij qua motoriek écht een kloon van Fabregas.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61257551
Ik vind Cesc meer uitstralen dan Nasri..heel andere motoriek imo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:58:37 #132
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61257568
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die jongen doet het goed, geen aanpassingsproblemen, niks. Alleen is hij qua motoriek écht een kloon van Fabregas.

²
Wat is er mis met een 2e Fabregas in je selectie?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61257572
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die jongen doet het goed, geen aanpassingsproblemen, niks. Alleen is hij qua motoriek écht een kloon van Fabregas.

²
Cesc is een klasse apart.
pi_61257599
Valt de blessure van Van Persie trouwens mee?

Als ie slim is zegt ie beter af voor de komende interlands ( ).
pi_61257635
Mooie aanvallen gezien bij MOTD. Moet wel zeggen dat het rendement nog wel wat omhoog moet.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:07:08 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61257663
Is RvP wéér geblesseerd???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61264073
Had hij zich niet meer uit voorzorg laten wisselen?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_61264098
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef neilpad het volgende:
Had hij zich niet meer uit voorzorg laten wisselen?
Hij had een schot op doel geloof ik en werd op zn voet/enkel getrapt, daarna is hij inderdaad uit voorzorg gewisseld.
pi_61264433
Hij reist gewoon af naar Nederland dus.
pi_61264958
quote:
Arsenal heeft bij Real Madrid geïnformeerd naar Christoph Metzelder. De Duitser moet trainer Arsène Wenger meer opties geven in de verdediging. De Madrilenen zouden alleen bereid zijn Metzelder te verhuren. (The People)
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61265091
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:49:11 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61265415
Metzelder???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61269571
Ik vind het mooi om te zien dat de subtoppers zo makkelijk de spelers kunnen krijgen van de top, Silvestre en nu Metzelder kunnen op het hoogste niveau niet meer mee maar ze kunnen toch nog redelijk voetballen. Maarja teams als Arsenal, Tottenham en Everton kunnen natuurlijk ook veel geld bieden.
pi_61269690
Hopen dat Liverpool nog punten verspeelt, dan doen we goede zaken
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61269715
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het mooi om te zien dat de subtoppers zo makkelijk de spelers kunnen krijgen van de top, Silvestre en nu Metzelder kunnen op het hoogste niveau niet meer mee maar ze kunnen toch nog redelijk voetballen. Maarja teams als Arsenal, Tottenham en Everton kunnen natuurlijk ook veel geld bieden.
VOor welke club was jij alweer? AC Milan toch? Misschien kunnen die ook wel Metzelder gebruiken, dan verliezen ze misschien niet van Bologna. Succes in de UEFA Cup
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61269738
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

VOor welke club was jij alweer? AC Milan toch? Misschien kunnen die ook wel Metzelder gebruiken, dan verliezen ze misschien niet van Bologna. Succes in de UEFA Cup
Nee ik ben Arsenalisitaiueai.
pi_61269810
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee ik ben Arsenalisitaiueai.
OH MÊN DIT IS ECHT EEN GOED FOPJE!!!11


/ignore
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61269845
Het scheelt dat jij mij niet hoeft te geloven.
pi_61270037
Liever Senderos dan Metzelder..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:55:43 #150
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61270148
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
/ignore
Dat had je al veel eerder moeten doen. We hebben er DAM ook al mee afgeschud. Nu deze lutser nog.
pi_61270531
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:55 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat had je al veel eerder moeten doen. We hebben er DAM ook al mee afgeschud. Nu deze lutser nog. [ afbeelding ]
Sorry
Maar ik vond het even grappig dat hij als AC Milan fan over Arsenal begon te zeuren.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:12:41 #152
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61270569
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry
Maar ik vond het even grappig dat hij als AC Milan fan over Arsenal begon te zeuren.
naar eigen zeggen is het een arsenal-fan maar ik geloof er geen hol van.
pi_61270859
Want kritiek hebben mag heulemaal niet!
pi_61270929
Heerlijk dat voetje haken van Nasri en dan nog die panna
pi_61273794
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:12 schreef Gunner het volgende:

[..]

naar eigen zeggen is het een arsenal-fan maar ik geloof er geen hol van.
Ik geloof er ook niks van.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61273863
Metzelder

Silvestre is er een wereldvoetballer bij, en dan had je idd nog beter Senderos kunnen hebben dan deze clown.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_61279204
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want kritiek hebben mag heulemaal niet!
Iedereen heeft kritiek maar jij komt deze zomer alleen met sarcastische pauper opmerkingen Dan word je wel geloofwaardig ja
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61286060
Was de transferdeadline nu gisteravond of vanavond?
  Leukste jonkie 2022 maandag 1 september 2008 @ 10:58:24 #159
213457 engine
pi_61286350
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef Bulletdodger het volgende:
Was de transferdeadline nu gisteravond of vanavond?
vanavond dacht ik.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61286464
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

vanavond dacht ik.
Dus vandaag kunnen we nog een speler verwachten
pi_61292638
Huhu. Misschien dat Wenger nog een 13 jarig talentje uit de hoge hoed tovert, maar meer gaat het niet worden, vrees ik.
pi_61292781
we hebben tot middernacht maargoed, wie wil er nu nog een speler laten gaan van het kaliber wat wij zoeken zonder de mega mega hoofdprijs te krijgen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61292973
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:03 schreef Tim86 het volgende:
we hebben tot middernacht maargoed, wie wil er nu nog een speler laten gaan van het kaliber wat wij zoeken zonder de mega mega hoofdprijs te krijgen
Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ik .
  maandag 1 september 2008 @ 15:15:22 #164
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61293057
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ik .
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61293083
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ik .
Hoe laat is Sesame Street in Engeland?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61294974
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ik .


Mischien komt er nog een onbekende reserve speler ofzo, maar meer dan dat verwacht ik niet meer...
pi_61295842
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ik .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61298809
http://www.clubcall.com/a(...)p-mooted-780455.html

Veloso komt misschien wel als middenvelder!
pi_61299060
We zochten een ervaren middenvelder right? HAAL HEUBACH VERDOMME!!
  maandag 1 september 2008 @ 19:17:14 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61299463
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
We zochten een ervaren middenvelder right? HAAL HEUBACH VERDOMME!!
Heubach blijft bij ons
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61299511
Dat is een verdediger toch? Haal dan Delorge
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61299700
Heubach Hooligan kan overal spelen.
pi_61300412
Bijna elke club koopt spelers, en wat doet Arsenal? Nothing
  maandag 1 september 2008 @ 19:57:30 #174
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61300837
Contracten van Gibbs en Randall zijn verlengd. Nu nog een middenvelder. Spannuuund!
  maandag 1 september 2008 @ 19:59:01 #175
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61300902
1857: Blow for Arsenal fans, with the news Switzerland international Gokhan Inler - a rumoured target for the Gunners - has signed a contract extension at Italian side Udinese.

NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 1 september 2008 @ 20:02:08 #176
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61301004
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:59 schreef DutchGooner het volgende:
1857: Blow for Arsenal fans, with the news Switzerland international Gokhan Inler - a rumoured target for the Gunners - has signed a contract extension at Italian side Udinese.


Dat was hier toch al veel eerder gemeld in dit topic?
pi_61301045
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef Horloge het volgende:
Contracten van Gibbs en Randall zijn verlengd. Nu nog een middenvelder. Spannuuund!
quote:
Arsenal breekt contracten jongelingen open

Arsenal is een langere samenwerking aangegaan met Mark Randall en Kieran Gibbs, twee spelers uit de eigen jeugdopleiding, meldt de club op de officiële website. Het achttienjarige duo staat daarmee ook de komende seizoenen onder contract in het Emirates Stadium. Een jaar geleden tekende het tienerduo hun eerste professionele contract bij de Londense club. Middenvelder Randall maakte in oktober vorig jaar zelfs al zijn debuut in het eerste, in het duel met West Bromwich Albion. Op huurbasis bij Burnley kwam hij tien duels in actie, waarmee hij voldoende indruk maakte om een langer verblijf bij Arsenal te bewerkstelligen.

Collega-middenvelder Gibbs wacht nog op zijn competitiedebuut voor The Gunners, maar mocht ook al opdraven in de Carling Cup-ontmoetingen tegen Sheffield United en Blackburn Rovers. Ook pikte hij al twee keer een goal mee, door in de FA Youth Cup te scoren in beide halve finale-duels tegen Manchester United. In de strijd om de Emirates Cup tenslotte was hij gelegenheidslinksback tegen Juventus.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 1 september 2008 @ 20:03:26 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61301046
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Horloge het volgende:

[..]

Dat was hier toch al veel eerder gemeld in dit topic?
Nu pas officieel als ik de Beeb mag geloven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61301093
Was al even bekend ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61302044
Sowieso geen verrassing
pi_61303353
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]


[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! De contracten van deze jonge talenten zijn verlengd! Precies wat we juist op DIT moment willen horen!

Wenger
pi_61303762
Ik wil NU wat horen!
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 1 september 2008 @ 21:21:31 #183
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61303841
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil NU wat horen!
Zeg het maar en ik regel het.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 1 september 2008 @ 21:22:56 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61303910
Geruchten gaan rondom Miguel Veloso
pi_61303981
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zeg het maar en ik regel het.
Doe maar Barry/ Xabi Alonso.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 1 september 2008 @ 21:28:56 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61304191
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Doe maar Barry/ Xabi Alonso.
Bij deze dan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61304292
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Bij deze dan.
Ik hoor het, klonk goed
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61304396
Waarom moet dit ook alweer op de laatste dag gebeuren? ...
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 1 september 2008 @ 21:40:31 #189
197512 Joe.
Super Joe.
pi_61304735
Echt zonde van Inler, die jongen gaat het echt maken.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_61306971
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:22 schreef Gunner het volgende:
Geruchten gaan rondom Miguel Veloso
I'd take it.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 1 september 2008 @ 22:33:32 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61307155
Nog ff geduld jongens.
AW komt ongeveer nu pas thuis van de reserve match tegen Chelsea en zal dan langzaam zijn transfers bekend gaan maken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61307409
Heb daar nog een stuk van gezien, was een leuke wedstrijd, met een nog leukere uitslag!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61310970
pi_61310995
Nog een half uur
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61311025
Niets dus...
pi_61311478
Ik snap die gozer niet...
pi_61311602
pi_61311689
Inderdaad.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61312961
hij zal ongetwijfeld weten waar hij mee bezig is... hoop ik
  dinsdag 2 september 2008 @ 07:41:48 #200
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61313097
  dinsdag 2 september 2008 @ 08:47:54 #201
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_61313738
I think Wenger may have screwed the pooch this time.

Ik ben van mening, dat hij een ervaren verdedigende middenvelder nodig had. Hopelijk heb ik het bij het verkeerde eind.
Horrible Cunt!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:13:13 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61317736
Jammer, hij had m.i. Toulalan moeten halen.

²

[ Bericht 25% gewijzigd door RayMania op 02-09-2008 13:17:02 (Laat dat laatste maar achterwege) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61318725
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou dit ook in de Spurs topic kunnen posten...
pi_61319447
why?!?!
pi_61322365
Helemaal niets...
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:37:27 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61326509
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:58 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Je zou dit ook in de Spurs topic kunnen posten...
idd, de grootste verliezaar van de afgelopen transferperiode misschien wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61326689
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd, de grootste verliezaar van de afgelopen transferperiode misschien wel.
Daarvoor hebben ze teveel (potenteel) goede spelers voor gekocht, denk ik. Voorin zijn ze ongetwijfeld zwakker, maar ze hebben een betere keeper, en het middenveld is ook versterkt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:58:23 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61327044
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Daarvoor hebben ze teveel (potenteel) goede spelers voor gekocht, denk ik. Voorin zijn ze ongetwijfeld zwakker, maar ze hebben een betere keeper, en het middenveld is ook versterkt.
Ik had misschien de aanval moeten zeggen idd.
Keane en Berbatov zijn toch 2 leuke spelers en een Rus in den vreemde....ken weinig goede voorbeelden iig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61327784
quote:
KATWIJK - Bert van Marwijk kan tijdens de komende twee interlands van het Nederlands elftal tegen Australië (6 september) en Macedonië (10 september) gewoon over Robin van Persie beschikken. De aanvaller van Arsenal raakte zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen Newcastle United (4-0) geblesseerd aan de rechtervoet. Een scan wees slechts op een kneuzing. Van Persie trainde dinsdagavond al mee met Oranje in Katwijk.
pi_61328096
Zal je net zien dat hij bij Oranje weer geblesseerd raakt
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:54:34 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61328693
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:33 schreef Bulletdodger het volgende:
Zal je net zien dat hij bij Oranje weer geblesseerd raakt
idd, gaat tijd worden dat ie bedankt voor het NL elftal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 3 september 2008 @ 14:00:25 #212
213457 engine
pi_61346271
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd, gaat tijd worden dat ie bedankt voor het NL elftal.
dat meen je hopelijk toch niet serieus?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 3 september 2008 @ 17:22:28 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61352022
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

dat meen je hopelijk toch niet serieus?
Jawel, scheelt hem onnodig blessures.
Landenvoetbal kan me gestolen worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:05:49 #214
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61353163
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jawel, scheelt hem onnodig blessures.
Landenvoetbal kan me gestolen worden.
Inderdaad, mogen ze meteen afschaffen. Sowieso moeten de bonden clubs financieel gaan compenseren voor blessures die spelers bij hun nationale team oplopen. Kan Arsenal trouwens nog een aardig centje mee verdienen.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:09:23 #215
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61353238
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:05 schreef Horloge het volgende:

[..]

Inderdaad, mogen ze meteen afschaffen. Sowieso moeten de bonden clubs financieel gaan compenseren voor blessures die spelers bij hun nationale team oplopen. Kan Arsenal trouwens nog een aardig centje mee verdienen.
Vooral als dat dan met terugwerkende kracht over de laatste 3 jaren zou gelden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Leukste jonkie 2022 woensdag 3 september 2008 @ 23:13:05 #216
213457 engine
pi_61363353
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jawel, scheelt hem onnodig blessures.
Landenvoetbal kan me gestolen worden.
ik vind landenvoetbal toch wel interessant. ik weet ook wel dat die oefenwedstrijden waardeloos zijn en dat hoeft van mij ook niet. maar een EK of WK blijft toch altijd spannend vind ik.

het zou RVP misschien in blessures wel wat schelen maar ik denk dat hij die blessures toch wel krijgt. Ik zou het zonde vinden als een van de beste spelers voor het nederlands elftal zou bedanken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 4 september 2008 @ 19:54:20 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61383214
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:09 schreef fanneke het volgende:

[..]

Vooral als dat dan met terugwerkende kracht over de laatste 3 jaren zou gelden.
Ik heb het bijgehouden, tussen 2003/2004 en 2006/2007 slechts 36 blessuregevallen teruggekregen na interland.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61424773
quote:
Arsenal hoopt zich nog altijd te kunnen versterken met Stephen Appiah (foto). De Ghanese middenvelder is na het ontbinden van zijn contract bij Fenerbahçe transfervrij, en kan daardoor op ieder moment worden aangetrokken. In Londen moet hij het wegvallen van Gilberto Silva (Panathinaikos) gaan opvangen. (Daily Telegraph)
pi_61425398
Alsof we al niet genoeg blessure gevoelige spelers hebben
pi_61427430
Als zijn salariseisen niet te hoog zijn kan het mischien wel gebeuren...
pi_61427472
Appiah is wel een grote gok.
Heeft al anderhalf jaar (?) niet meer op niveau gevoetbald.
pi_61429404
Beter iemand dan niemand toggg?
  zondag 7 september 2008 @ 16:03:32 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61449988
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Beter iemand dan niemand toggg?
Waarom halen ze Toulalan niet?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61450346
Die is ook haalbaar ja.
  zondag 7 september 2008 @ 16:43:24 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61450940
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Die is ook haalbaar ja.
Ik denk het niet, los van dat hij heel duur is is de transferdeadline reeds gesloten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61450992
Ik denk dat ze hem niet halen omdat hij een gangster is.
pi_61538649
Hopelijk weet Theo zijn spel van vandaag door te trekken op zaterdag.
pi_61538696
3 doelpunten uit bij Kroatie is inderdaad niet onaardig
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61539135
Indrukwekkend
pi_61539167
Bewaar wat goals voor dit weekend
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61539583
Gerald Nasri weer geblesseerd trouwens
pi_61539705
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerald Nasri weer geblesseerd trouwens
Ik las het Hopelijk weer fit voor zaterdag
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61552369
uhh ze hebbe een type Senna nodig .. die van villa-real.. verdedigende middevelder zeg maar..die gewoon het middeveld een beetje schoon moete houden vroeger hadden ze viera daar zeg maar .. Gatusso, de Jong zijn zulke type voetballers. Ze hadden ook interesse in die verdedigende middevelder die weg ging bij ferbache die Appiah ofso dacht ik .. heeft ooit voor Juventus en Parma gespeelt .. Hij transfervrij dus hij kan altijd tekenen ook al is het transferseizoen afgelopen.

Arsenal houdt hoop op Appiah
Arsenal gaat komende week een poging wagen om Stephen Appiah te contracteren. De Ghanees mag buiten de transferperiode worden aangetrokken, omdat hij transfervrij is.

bron : voetbalprimeur
Je wou een kusje maar werd uitgezwaaid?!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 12 september 2008 @ 10:36:09 #234
213457 engine
pi_61571308
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:36 schreef fabregas01 het volgende:

Arsenal houdt hoop op Appiah
Arsenal gaat komende week een poging wagen om Stephen Appiah te contracteren. De Ghanees mag buiten de transferperiode worden aangetrokken, omdat hij transfervrij is.

bron : voetbalprimeur
jah dat heb ik ook gelezen maar denk eerlijk gezegd niet dat dat nog rondkomt. denk dat we moeten wachten tot de winterstop en dan hopelijk wel die beloofde aankoop.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61585635
Ik heb ook gelezen dat Wenger juist ontkent heeft dat er interesse was in Steven Appiah. Ik gok dat vi ernaast zit.
pi_61597763
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Wenger juist ontkent heeft dat er interesse was in Steven Appiah. Ik gok dat vi ernaast zit.
Klopt stond laatst op voetbalprimeur, maar welke site je nou moet geloven...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_61599055
Blackburn, taaie tegenstander.

Stelletje klere schoppers
pi_61601827
Van Persie

Geweldig voorbereidend werk van Theo.

We kwamen zojuist wel goed weg.
pi_61606708
Heb de wedstrijd helaas moeten missen, was het wat?

0-4, heerlijk
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61606821
Flink geflatteerde score. Wel bij vlagen erg goed spel maar ook duidelijk wat momenten van onachtzaamheid weer. Een betere ploeg maakt die kansen af en dan wordt het gewoon 1-1 voor rust en heb je een andere wedstrijd.

In ieder geval een fantastische uitslag, dit moet vertrouwen geven.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 september 2008 @ 20:40:06 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_61607924
Mooie uitslag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:44:11 #242
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61608048
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Flink geflatteerde score. Wel bij vlagen erg goed spel maar ook duidelijk wat momenten van onachtzaamheid weer. Een betere ploeg maakt die kansen af en dan wordt het gewoon 1-1 voor rust en heb je een andere wedstrijd.

In ieder geval een fantastische uitslag, dit moet vertrouwen geven.
Was geflatterd ja.
Gelukkig stond Santa Cruz de eerste helft niet op scherp.
2e helft nog weinig weggeven en enkele spelers kunnen wisselen met het oog op de CL komende week.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61608652
Mwha Walcott had de wedstrijd vroegtijdig kunnen beslissen toen hij werd weggestuurd door Adebayor. Dan was het na 12 minuten al over en sluiten voor Blackburn.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:47:30 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61609629
Opvallend trouwens, van Persie met zijn 8e doelpunt in 7 wedstrijden tegen de Rovers.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61609865
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Opvallend trouwens, van Persie met zijn 8e doelpunt in 7 wedstrijden tegen de Rovers.
Hij scoort voor de lol tegen hun.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61609888
Al voorbij gekomen dat Arsenal nog een bod had gedaan op Alonso vorige week maandag?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:24:28 #247
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61610315
Biseswar in Oranje.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61610467
pi_61610483
Arsenal topic enzo?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61697091
Geen Arsenal op de NOS vanavond
pi_61701924
Nope, helaas. Wel de samenvatting.
quote:
23:05 - 23:50 Champions League: samenvattingen Ned 3
  woensdag 17 september 2008 @ 17:07:39 #252
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61706540
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Opvallend trouwens, van Persie met zijn 8e doelpunt in 7 wedstrijden tegen de Rovers.
Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijden
  woensdag 17 september 2008 @ 17:41:30 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61707274
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijden
Dat meen je niet!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 september 2008 @ 17:44:54 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61707356
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijden
En dan waren deze 4 niet eens zo belangrijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 17 september 2008 @ 17:45:40 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61707379
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Bulletdodger het volgende:
Geen Arsenal op de NOS vanavond
3x hoera voor Sport1.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61707797
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijden
45 WTF
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61721031
Nou was het wat?
  Leukste jonkie 2022 donderdag 18 september 2008 @ 08:57:14 #258
213457 engine
pi_61723934
ik heb het helaas ook niet live gezien en van de samenvatting kon ik ook niet echt een duidelijk beeld krijgen. ik vind 1-1 toch wel een teleurstellend resultaat ook al is kiev zeker geen slechte ploeg.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:35:39 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61746353
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
ook al is kiev zeker geen slechte ploeg.
Kiev is Kiev niet meer, het is gewoon een beschamend resultaat.
Daar puntverlies oplopen, ongelooflijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61785992
Neee niet Clichy!
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:29:20 #261
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61786828
Mooi, winst bij Bolton.
Toch altijd een kuttegenstander voor ons.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:20:20 #262
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61790527
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef fanneke het volgende:
Mooi, winst bij Bolton.
Toch altijd een kuttegenstander voor ons.
idd, afkloppen, Bolton en Blackburn al uit gehad en 6 punten, lang geleden dat we bij beide wonnen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61792704
Ik heb de 2e helft niet kunnen volgen en wat hierna gebeurde ook niet maar is er al wat meer bekend over de ernst van Clichy's blessure? Het moment kwam zo straks nog in MotD voorbij, zag er pijnlijk uit...
  zondag 21 september 2008 @ 09:21:55 #264
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61794053
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb de 2e helft niet kunnen volgen en wat hierna gebeurde ook niet maar is er al wat meer bekend over de ernst van Clichy's blessure? Het moment kwam zo straks nog in MotD voorbij, zag er pijnlijk uit...
Niet veel aan de hand

http://www.arsenal.com/ne(...)-after-bolton-injury
  zondag 21 september 2008 @ 10:11:16 #265
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61794532
Arsenal
><(({°>
  zondag 21 september 2008 @ 20:47:09 #266
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61808372
We Are Top Of The League!
We are top of the league...

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 21 september 2008 @ 22:19:09 #267
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61811475
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef fanneke het volgende:
We Are Top Of The League!
We are top of the league...


Tot november zullen we wel rond die positie hangen maar ben benieuwd hoe het daarna gaat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61811604
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef fanneke het volgende:
We Are Top Of The League!
We are top of the league...



Genieten nu het nog kan.
pi_61823129
Mooi weekend dit voor Arsenal
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61823248
Het gaat vrij makkelijk allemaal
pi_61823350
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het gaat vrij makkelijk allemaal
nog wel ja
  maandag 22 september 2008 @ 17:21:51 #272
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61829290
Djourou een verbeterd en verlengd contract. Heel mooi, die jongen gaat het maken.
pi_61854872
De selectie voor het Carling Cup duel van vanavond. Heel veel jonger gaat niet lukken.
quote:
12. Carlos VELA (Age 19)
16. Aaron RAMSEY (Age 17)
17. Alex SONG (Age 21)
19. Jack WILSHERE (Age 16)
20. Johan DJOUROU (Age 21)
21. Lukasz FABIANSKI (GK) (Age 23)
24. Vito MANNONE (GK) (Age 20)
26. Nicklas BENDTNER (Age 20)
35. Francis COQUELIN (Age 17)
38. Jay EMMANUEL-THOMAS (Age 17)
40. Kieran GIBBS (Age 18)
41. Gavin HOYTE (Age 18)
42. Henri LANSBURY (Age 17)
43. Fran MERIDA (Age 18)
46. Abu OGOGO (Age 18)
47. Mark RANDALL (Age 18)
50. Jay SIMPSON (Age 19)
56. Emmanuel FRIMPONG (Age 16)
pi_61854907
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Maravilla het volgende:
De selectie voor het Carling Cup duel van vanavond. Heel veel jonger gaat niet lukken.
[..]


Jézus!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61855564
Fran Merida
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 23 september 2008 @ 18:17:01 #276
213457 engine
pi_61855638
die fabianski begint ook al oud te worden met z'n 23
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61855755
Ik hoop dat Coquelin in de basis staat 14.gif
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61855777
Abu Ogogo, wat een naam.
pi_61855824
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:24 schreef OmeCorn het volgende:
Abu Ogogo, wat een naam.
Had zo een programma van Matthijs van Nieuwkerk kunnen zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61860156
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hoop dat Coquelin in de basis staat 14.gif
Helaas:

ARSENAL
Lukasz Fabianski
Gavin Hoyte
Alexandre Song
Johan Djourou
Kieran Gibbs
Fran Merida
Aaron Ramsey
Jack Wilshere
Mark Randall
Carlos Vela
Nicklas Bendtner

Mooi middenveld wel. Jack Wilshere
pi_61861655
3-0 HT.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61863608
5-0 nu
quote:
86' Arsenal [5 - 0] Sheffield U.
31' [1 - 0] N. Bendtner
42' [2 - 0] N. Bendtner
44' [3 - 0] C.A. Vela
50' [4 - 0] C.A. Vela
57' [5 - 0] J. Wilshere
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61863643
Aardige veegpartij
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_61863921
Hattrick 14.gif
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61873321
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1593200/

Die 2e goal van Vela Hij wordt een grote.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61874957
Ik wou het net posten

Fraai doelpunt inderdaad.
pi_61880074
Men men, wat kunnen we toch genieten van het arsenal op het moment! Hopelijk geeft dit een impuls aan het 1e team
  Leukste jonkie 2022 woensdag 24 september 2008 @ 16:34:20 #288
213457 engine
pi_61880168
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1593200/

Die 2e goal van Vela Hij wordt een grote.
inderdaad een schitterend doelpunt. en al helemaal een geweldig resultaat
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 25 september 2008 @ 09:37:31 #289
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61897357
Arseblog raakt een interessant punt
quote:
You might have seen that Chelsea have signed that bloke Mineiro that we had on trial with us. I suppose it illustrates brilliantly the difference between the two teams. Chelsea, short of a player in midfield, will not even consider giving a young player a chance, choosing instead to sign a guy who is basically at the tail end of his career.

We had him on trial, didn't think he was good enough and now he's signed for Chelsea. How disheartening it must be to be a young player at Chelsea knowing you are never going to get near the first team.
pi_61897695
nuff said!
pi_61899070
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1593200/

Die 2e goal van Vela Hij wordt een grote.
Wat een doelpunt. Nice.
pi_61900133
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:37 schreef Gunner het volgende:
Arseblog raakt een interessant punt
[..]
Wie hadden ze daar dan neer moeten zetten? Bridcutt? Woods? Mineiro wordt dalijk de stand-in voor Mikel. Daar heb je iemand nodig die wel wat gewend is.

Arsenal mag uiteraard doorgaan met zoveel jeugd erin brengen, bij Chelsea zijn ze daar wat conservatiever in, maar ik weet zeker dat ook jonge spelers als Sinclair en Di Santo hun minuten gaan krijgen dit jaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 25 september 2008 @ 12:03:34 #293
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61900429
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wie hadden ze daar dan neer moeten zetten? Bridcutt? Woods?
Weet ik veel? Denk je dat de jeugdspelers van jouw cluppie me interesseren? De jeugdspelers van AFC zijn bekender, omdat ze kansen krijgen.

Blijkbaar zijn de jeugdspelers van Arsenal veel verder zijn en veel gewoon inzetbaar zijn in de Premier Leauge. Die Carlos Vela kan in principe gewoon in de basis tegen Hull, en dan weet ik zeker dat ie gaat scoren. En hoe komt dat? Doordat ze kansen krijgen. Bij Chelsea blijkbaar niet.

Desalniettemin heeft de eerder aangehaalde blogger gewoon gelijk.
pi_61900974
Arsenal is hier de uitzondering op de regel, niet Chelsea.

Vela vind ik trouwens niet een treffend voorbeeld, waarom zou hij gaan scoren omdat hij 2x een wedstrijd voor Arsenal gespeeld heeft? Denk dat die verhuur hem voorlopig meer heeft gebracht.

Ik denk dat ze de juiste beslissing gemaakt hebben om iemand te halen. De positie van Mikel(die ook niet bepaald oud is), is er geen waar je nog lekker kan leren en fouten mag maken. Die blogger heeft dus geen gelijk, want als je continu goed presteert wordt je vanzelf bij het eerste gehaald voor tenminste trainingen.

Prima dat Arsenal zoveel jeugdspelers de kans geeft in de Carling Cup, maar val andere clubs niet aan op hun beleid alleen omdat ze het anders doen. Ze hebben zo hun redenen. Het is nogal een niveau dat je moet halen constant. Dat wordt allemaal rustig opgebouwd.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61902169
Wat een wedstrijd en wat een goal van Vela zeg. Hakje van Ramsey mocht er ook wezen, die geeft echt een assist uit het niets, prachtig inzicht en dito uitvoering
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61907065
Ik zie Wijnaldum volgend seizoen wel naar jullie vertekken.
pi_61907105
Nee joh, die is er nog lang niet klaar voor en op die positie is er meer dan genoeg talent. Vanuit NL zou alleen Ibi bij Arsenal passen. Wellicht in de toekomst als Wijnaldum zich goed kan ontwikkelen maar voorlopig echt nog niet, zeker niet als hij straks toch wat minder zal spelen in een volledig fitte selectie.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61907608
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1593200/

Die 2e goal van Vela Hij wordt een grote.
Ziet er geweldig uit
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61908472
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie Wijnaldum volgend seizoen wel naar jullie vertekken.
pi_61910199
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie Wijnaldum volgend seizoen wel naar jullie vertekken.
Goede grap.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:35:00 #301
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61912484
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef Gunner het volgende:

[..]

Weet ik veel? Denk je dat de jeugdspelers van jouw cluppie me interesseren? De jeugdspelers van AFC zijn bekender, omdat ze kansen krijgen.

Blijkbaar zijn de jeugdspelers van Arsenal veel verder zijn en veel gewoon inzetbaar zijn in de Premier Leauge. Die Carlos Vela kan in principe gewoon in de basis tegen Hull, en dan weet ik zeker dat ie gaat scoren. En hoe komt dat? Doordat ze kansen krijgen. Bij Chelsea blijkbaar niet.

Desalniettemin heeft de eerder aangehaalde blogger gewoon gelijk.
Allemaal leuk en aardig die pubers maar als Chelsea met spelers die eind 20, begin 30 zijn prijzen halen lachen hun het laatst.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')