Gebruik je mijn actieve topics hier op FOK!? Of gewoon de index?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:05 schreef Freubeltje41 het volgende:
Goh ben wel erg goed he, heb jullie gevondenOok dat is een probleem nog hier. Trusten Oh Oh en Topspin, ik ga nog ff internetten en dan ook slapen, doegggggg
Nog 10 minutenquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:10 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja doe ik nu ook. Ik zat hier nooit he, ben hier gekomen door Thomas en Non en Nokwanda. Dus ben nog aan het uitviegelen hoe alles werkt. Nokwanda stuurde me gewoon altijd de link, dus ik ben een beetje verwend zeg maar. En hup slapen dan, anders heb je nog geen nachtrust
Inderdaad wekt het geen goede frisheid op om tot 0400 door te gaan, 2 weken geleden wel een paar keer gedaan en vorige week ook nog maar de nachtrust wordt er niet bepaald beter op. Goud van oud van radio10 gold bedoel je? Jaren 60 en 70? Ik ben van de jaren 80 en 90 en geboren in 1977, jaren 2000 zijn modern voor mij. Jaren 2000quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:15 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ik stap ook weinig. Als ik eens wegga dan ga ik naar goud van oudDus je zit nog buiten met je twee truien. Ik heb de neiging om hier de verwarming aan te zetten, koud, bah. Kan ook slaapgebrek zijn maar vind het niks warm. En tot 0400 zit ik ook niet meer achter mijn lap. Deed het vaak wel maar je wordt er vaak de volgende dag niet zo vrolijk van zeg maar
nou ik danste dus altijd op goud van oud. Ben al een oudje hoor, van 1967, dus tien jaar ouder. En luister wel naar de jaren 2000 hahha, maar omdat nu de hele avond te horen, nee bedankt, doe mij dan maar Gloria Gaynor enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:18 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad wekt het geen goede frisheid op om tot 0400 door te gaan, 2 weken geleden wel een paar keer gedaan en vorige week ook nog maar de nachtrust wordt er niet bepaald beter op. Goud van oud van radio10 gold bedoel je? Jaren 60 en 70? Ik ben van de jaren 80 en 90 en geboren in 1977, jaren 2000 zijn modern voor mij. Jaren 2000Hoe moet je het anders ook noemen. De jaren 20
Jaren 2000 kan ik ook wel waarderen maar mijn roots van het uitgaansleven ligt toch in de jaren 90 dus als ik die muziek hoor dan denk ik vanzelf terug aan vakanties in Italie en spanje en nog meer plus iedere week van donderdag tot en met zondag uitgaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:21 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
nou ik danste dus altijd op goud van oud. Ben al een oudje hoor, van 1967, dus tien jaar ouder. En luister wel naar de jaren 2000 hahha, maar omdat nu de hele avond te horen, nee bedankt, doe mij dan maar Gloria Gaynor enzo
Tsssssssssss nou nou nou, dat valt me weer tegen haha. Dan maar een keer luisteren jij, dan ken je die ook weerquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Jaren 2000 kan ik ook wel waarderen maar mijn roots van het uitgaansleven ligt toch in de jaren 90 dus als ik die muziek hoor dan denk ik vanzelf terug aan vakanties in Italie en spanje en nog meer plus iedere week van donderdag tot en met zondag uitgaan.
De muziek van 2000 heb ik vooral thuis geluisterd en geen associaties met uitgaan dus vanzelf zegt het op de een of andere manier minder dan de nummers waar ik in discotheken uit mijn dak ging.
Gloria Gaynor ken ik dus niet
Kan soms traag gaan en als users offline gaan dan is het pas de volgende dag van antwoord terug krijgen en soms blijven users weken lang offline zomaar zonder het te vermelden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:25 schreef Freubeltje41 het volgende:
Precies, moet alleen wennen aan dat slow chat. Vaak verwacht ik altijd gelijk antwoord terug. Net zoals op msn zeg maar, alhoewel daar sommigen ook niks terug zeggen, dan is het ook net slow chat
Morgen eens gaan kopenquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:26 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Tsssssssssss nou nou nou, dat valt me weer tegen haha. Dan maar een keer luisteren jij, dan ken je die ook weer
Ja ik zie hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:27 schreef Topspin het volgende:
[..]
Kan soms traag gaan en als users offline gaan dan is het pas de volgende dag van antwoord terug krijgen en soms blijven users weken lang offline zomaar zonder het te vermelden.
Ook niet steeds de vermelding dat users gaan slapen en nog meer hier
Ik zeg dan wel vaker dat ik ga slapen maar dan is dat meestal pas na 2 uur nadat ik dat vermeld heb hier.
Hahaha ik stuur je hem wel dan als je hem niet kunt vinden, ik denk eerlijk gezegd dat het geen muziek voor jou is. Maar dat denk ik, wie weet ga je daar ook wel op swingenquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Morgen eens gaan kopen
Op internet valt alles te kopen tegen redelijke prijs![]()
Zolang je maar een paar uur slaap hebt gehad, 3-4 uur schijnt voldoende te zijn om uitgerust wakker te worden. De REM slaap of iets dergelijks en de rest boven die 4 uur wordt gezien als luxe slaap. Slaap je dan door inplaats van uit dan ben je vaak vermoeider dan de 8 uur aanhouden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Ja ik zie hetAch heb ik ook vaak last van. Neem me voor om eens op tijd mijn bed in te gaan en dan wordt het altijd laat, dus dat doe ik niet meer. Ben eigenlijk wel een avondmens, alhoewel ik er tegenwoordig smorgens ook wel goed uit kan komen. Dus ochtend en avondmens, wat wil ik nog meer
Zal morgen eens gaan zoeken op internet ben wel benieuwd hoe het aanhoortquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:31 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Hahaha ik stuur je hem wel dan als je hem niet kunt vinden, ik denk eerlijk gezegd dat het geen muziek voor jou is. Maar dat denk ik, wie weet ga je daar ook wel op swingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |