abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61076647
Hier verder.....

[ Bericht 55% gewijzigd door Topspin op 24-08-2008 00:11:11 ]
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:03:15 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61076670
TVPTJE, ik ga nog een X-File kijken en dan de honden uit laten, truste allemaal!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 augustus 2008 @ 00:05:03 #3
163650 Greys
pi_61076700
Trusten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61076704
Trusten

Ik blijf wederom plakken

Ben nog ff mail aan het checken en nog 2 nummers aan het luisteren ff in winamp.
pi_61076706
Goh ben wel erg goed he, heb jullie gevonden Ook dat is een probleem nog hier. Trusten Oh Oh en Topspin, ik ga nog ff internetten en dan ook slapen, doegggggg
pi_61076762
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:05 schreef Freubeltje41 het volgende:
Goh ben wel erg goed he, heb jullie gevonden Ook dat is een probleem nog hier. Trusten Oh Oh en Topspin, ik ga nog ff internetten en dan ook slapen, doegggggg
Gebruik je mijn actieve topics hier op FOK!? Of gewoon de index?

Ik gebruik meestal mijn actieve topics om te zien of er nieuwe berichten zijn in topics waar ik al eerder gepost hebt, werkt niet wanneer er een nieuw deel geopend is van een reeks maar wel als het topic nog open staat. Makkelijk om bij te houden waar je al eens geschreven hebt.
pi_61076821
Ja doe ik nu ook. Ik zat hier nooit he, ben hier gekomen door Thomas en Non en Nokwanda. Dus ben nog aan het uitviegelen hoe alles werkt. Nokwanda stuurde me gewoon altijd de link, dus ik ben een beetje verwend zeg maar. En hup slapen dan, anders heb je nog geen nachtrust
pi_61076854
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:10 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja doe ik nu ook. Ik zat hier nooit he, ben hier gekomen door Thomas en Non en Nokwanda. Dus ben nog aan het uitviegelen hoe alles werkt. Nokwanda stuurde me gewoon altijd de link, dus ik ben een beetje verwend zeg maar. En hup slapen dan, anders heb je nog geen nachtrust
Nog 10 minuten

Ben al bezig om de harde schijf in te pakken en naar binnen te brengen dus ik ga zo de laptop inklappen. Heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan slapen maar weet niet echt wat ik anders moet doen nu. Al is het zaterdag de tijd van actief stappen in het nachtleven ligt al jaren achter me en tot 0400 online blijven zie ik ook niet zitten.
pi_61076892
Ik stap ook weinig. Als ik eens wegga dan ga ik naar goud van oud Dus je zit nog buiten met je twee truien. Ik heb de neiging om hier de verwarming aan te zetten, koud, bah. Kan ook slaapgebrek zijn maar vind het niks warm. En tot 0400 zit ik ook niet meer achter mijn lap. Deed het vaak wel maar je wordt er vaak de volgende dag niet zo vrolijk van zeg maar
pi_61076898
Je weet zo hoe het werkt hier trouwens, tis niet moeilijk opgezet hier. Je wist ook hoe je een PM moest sturen dus de rest zal zeker ook lukken.

Gewoon wat aanklikken en je vindt vanzelf wat je kunt gebruiken.
pi_61076922
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:15 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ik stap ook weinig. Als ik eens wegga dan ga ik naar goud van oud Dus je zit nog buiten met je twee truien. Ik heb de neiging om hier de verwarming aan te zetten, koud, bah. Kan ook slaapgebrek zijn maar vind het niks warm. En tot 0400 zit ik ook niet meer achter mijn lap. Deed het vaak wel maar je wordt er vaak de volgende dag niet zo vrolijk van zeg maar
Inderdaad wekt het geen goede frisheid op om tot 0400 door te gaan, 2 weken geleden wel een paar keer gedaan en vorige week ook nog maar de nachtrust wordt er niet bepaald beter op. Goud van oud van radio10 gold bedoel je? Jaren 60 en 70? Ik ben van de jaren 80 en 90 en geboren in 1977, jaren 2000 zijn modern voor mij. Jaren 2000 Hoe moet je het anders ook noemen. De jaren 20
pi_61076939
Wat ik weet heb ik van Nok. En kan jullie nu vinden, dus dat is mij wel zat hoor. en anders stalk ik gewoon Nok weer ff, zo van helppppppppp
pi_61076980
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:18 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad wekt het geen goede frisheid op om tot 0400 door te gaan, 2 weken geleden wel een paar keer gedaan en vorige week ook nog maar de nachtrust wordt er niet bepaald beter op. Goud van oud van radio10 gold bedoel je? Jaren 60 en 70? Ik ben van de jaren 80 en 90 en geboren in 1977, jaren 2000 zijn modern voor mij. Jaren 2000 Hoe moet je het anders ook noemen. De jaren 20
nou ik danste dus altijd op goud van oud. Ben al een oudje hoor, van 1967, dus tien jaar ouder. En luister wel naar de jaren 2000 hahha, maar omdat nu de hele avond te horen, nee bedankt, doe mij dan maar Gloria Gaynor enzo
pi_61077019
Veel meer valt er ook niet te vinden, plaatjes toevoegen is nog mogelijk en youtube filmpjes plus je kan bookmarks zetten en een url een eigen naam geven maar dat kun je zien als luxe als je niet gewend bent op internet

Je kunt ook nog tekst onder of boven plaatsen en nog meer maar ook dat is niet persee nodig. Zo is er meer maar goed, alleen maar schrijven naar elkaar kan meer dan voldoende zijn.
pi_61077059
Precies, moet alleen wennen aan dat slow chat. Vaak verwacht ik altijd gelijk antwoord terug. Net zoals op msn zeg maar, alhoewel daar sommigen ook niks terug zeggen, dan is het ook net slow chat
pi_61077065
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:21 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

nou ik danste dus altijd op goud van oud. Ben al een oudje hoor, van 1967, dus tien jaar ouder. En luister wel naar de jaren 2000 hahha, maar omdat nu de hele avond te horen, nee bedankt, doe mij dan maar Gloria Gaynor enzo
Jaren 2000 kan ik ook wel waarderen maar mijn roots van het uitgaansleven ligt toch in de jaren 90 dus als ik die muziek hoor dan denk ik vanzelf terug aan vakanties in Italie en spanje en nog meer plus iedere week van donderdag tot en met zondag uitgaan.

De muziek van 2000 heb ik vooral thuis geluisterd en geen associaties met uitgaan dus vanzelf zegt het op de een of andere manier minder dan de nummers waar ik in discotheken uit mijn dak ging.

Gloria Gaynor ken ik dus niet
pi_61077089
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:25 schreef Topspin het volgende:

[..]

Jaren 2000 kan ik ook wel waarderen maar mijn roots van het uitgaansleven ligt toch in de jaren 90 dus als ik die muziek hoor dan denk ik vanzelf terug aan vakanties in Italie en spanje en nog meer plus iedere week van donderdag tot en met zondag uitgaan.

De muziek van 2000 heb ik vooral thuis geluisterd en geen associaties met uitgaan dus vanzelf zegt het op de een of andere manier minder dan de nummers waar ik in discotheken uit mijn dak ging.

Gloria Gaynor ken ik dus niet
Tsssssssssss nou nou nou, dat valt me weer tegen haha. Dan maar een keer luisteren jij, dan ken je die ook weer
pi_61077092
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:25 schreef Freubeltje41 het volgende:
Precies, moet alleen wennen aan dat slow chat. Vaak verwacht ik altijd gelijk antwoord terug. Net zoals op msn zeg maar, alhoewel daar sommigen ook niks terug zeggen, dan is het ook net slow chat
Kan soms traag gaan en als users offline gaan dan is het pas de volgende dag van antwoord terug krijgen en soms blijven users weken lang offline zomaar zonder het te vermelden.

Ook niet steeds de vermelding dat users gaan slapen en nog meer hier

Ik zeg dan wel vaker dat ik ga slapen maar dan is dat meestal pas na 2 uur nadat ik dat vermeld heb hier.
pi_61077112
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:26 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Tsssssssssss nou nou nou, dat valt me weer tegen haha. Dan maar een keer luisteren jij, dan ken je die ook weer
Morgen eens gaan kopen

Op internet valt alles te kopen tegen redelijke prijs
pi_61077135
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:27 schreef Topspin het volgende:

[..]

Kan soms traag gaan en als users offline gaan dan is het pas de volgende dag van antwoord terug krijgen en soms blijven users weken lang offline zomaar zonder het te vermelden.

Ook niet steeds de vermelding dat users gaan slapen en nog meer hier

Ik zeg dan wel vaker dat ik ga slapen maar dan is dat meestal pas na 2 uur nadat ik dat vermeld heb hier.
Ja ik zie het Ach heb ik ook vaak last van. Neem me voor om eens op tijd mijn bed in te gaan en dan wordt het altijd laat, dus dat doe ik niet meer. Ben eigenlijk wel een avondmens, alhoewel ik er tegenwoordig smorgens ook wel goed uit kan komen. Dus ochtend en avondmens, wat wil ik nog meer
pi_61077161
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:

[..]

Morgen eens gaan kopen

Op internet valt alles te kopen tegen redelijke prijs
Hahaha ik stuur je hem wel dan als je hem niet kunt vinden, ik denk eerlijk gezegd dat het geen muziek voor jou is. Maar dat denk ik, wie weet ga je daar ook wel op swingen
pi_61077166
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Ja ik zie het Ach heb ik ook vaak last van. Neem me voor om eens op tijd mijn bed in te gaan en dan wordt het altijd laat, dus dat doe ik niet meer. Ben eigenlijk wel een avondmens, alhoewel ik er tegenwoordig smorgens ook wel goed uit kan komen. Dus ochtend en avondmens, wat wil ik nog meer
Zolang je maar een paar uur slaap hebt gehad, 3-4 uur schijnt voldoende te zijn om uitgerust wakker te worden. De REM slaap of iets dergelijks en de rest boven die 4 uur wordt gezien als luxe slaap. Slaap je dan door inplaats van uit dan ben je vaak vermoeider dan de 8 uur aanhouden.
pi_61077176
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:31 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Hahaha ik stuur je hem wel dan als je hem niet kunt vinden, ik denk eerlijk gezegd dat het geen muziek voor jou is. Maar dat denk ik, wie weet ga je daar ook wel op swingen
Zal morgen eens gaan zoeken op internet ben wel benieuwd hoe het aanhoort
pi_61077188
Ach jah, ik merk wel aan het einde van de week vaak dat ik het door de week laat heb gemaakt. Maar daar heb ik zelf weer last van.
pi_61077201
Zo, stekkers zijn uitgetrokken van de laptop, heb nu nog 1 1/2 uur aan batterij maar ik ga zometeen echt offline :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')