Dat zei je net nog nietquote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Zie goed wat er in me bericht staat dan zul je het wel vatten wat ik bedoel.
Als de coentunnel binnenkort afgesloten wordt dan gaat het GVB lijn 36 met geleed materieel uitvoeren.
NOF zal dat wel van haar chauffeurs verlangen i.v.m. verbruik en beperking van onderhoudskostenquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar mag ik me helaas niet over uitlaten, maar ik weet het wel.
zolang NOF ze hier niet gaat rond rijden vind ik t primaquote:Op dinsdag 9 september 2008 02:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
NOF zal dat wel van haar chauffeurs verlangen i.v.m. verbruik en beperking van onderhoudskosten
Je citeert mij verkeerd.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Zie goed wat er in me bericht staat dan zul je het wel vatten wat ik bedoel.
Als de coentunnel binnenkort afgesloten wordt dan gaat het GVB lijn 36 met geleed materieel uitvoeren.
Dat was geen standaard Frysker of 12m-bus dan.. Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Roberto258 het volgende:
Lol ik zat (uh naja ik stond dus) vanmorgen met 85 man in een bus waar er 50 in kunnen
Via Lelystad (A6) of via Alkmaar en dan via de A9 en A5.quote:Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Met de auto doe ik ongeveer 2 uur over om in Leiden te komen. Met de trein en bus 4 uur, mits alle overstappen gunstig zijn.
Ik vraag me dus af wat er gebeurt als je die twee systemen met elkaar combineert. Hoeveel kan je de vervuiling dan verminderen. Weet jij waar er op internet betrouwbare informatie is te vinden over de stand van zaken van de hele sector? Dus geen site van 1 fabrikant die stelt dat zijn oplossing de beste is.quote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook het gedoe met AdBlue, een toevoeging op basis van ureum.
Die brandstofverschoner schijnt overigens onbetrouwbaar te zijn bij extreem lage/hoge temperaturen. Bij -11°C treedt kristallisatie (stolling) op, bij 60°C sublimatie (verdamping).
Ik vermoed dat de Scandinavische vervoerders hun handen af zullen trekken van bussen die op AdBlue rondrijden. Keuze zal dan vallen op MAN of Scania, aangezien deze fabrikanten niet meedoen aan deze hype.
UK?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wrights willen ook wel in de hens staan zo te zien:
Yes it is.quote:
Het rendement is angstaanjagend laag, slechts 5%. Biologisch gezien is AdBlue ook niet dé optie voor een schoner milieu; het bestandsdeel ureum bevordert eutrofiëring (ongewenste algengroei waardoor rivierwater minder zuurstof kan opnemen, funest voor het leven aldaar).quote:Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af wat er gebeurt als je die twee systemen met elkaar combineert. Hoeveel kan je de vervuiling dan verminderen. Weet jij waar er op internet betrouwbare informatie is te vinden over de stand van zaken van de hele sector? Dus geen site van 1 fabrikant die stelt dat zijn oplossing de beste is.
dr rijden ook weer gehuurde O408tjes hier zag ik \o/quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
XX heeft in Fryslân een zodanig tekort aan bussen dat gevallen met een defecte lijnfilm gewoon op dienst moeten. De sjoof had er vandaag in ieder geval wel zin in en het gaspedaal bij de Frysker werd eindelijk weer eens gevonden.
ze zijn volgens mij toebeschoren aan lijn 48quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom rijden die dingen niet rond Leeuwarden?
Gelukkig mocht lijn 95 het vanmiddag met een Frysker doen
quote:GOUDA - Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet door een deel van de Goudse wijk Oosterwei. Chauffeurs zijn de bedreigingen van jongeren beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd.
Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zondag een bericht hierover in De Telegraaf.
Sinds zaterdag rijden de chauffeurs met een boog om sommige delen van de wijk heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven.
Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Gouda praten. "We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven", aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |