ga op internet en download een oefen cdquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ga naar de bieb en haal de 3vo oefen cd
Lijkt me onzin, sommige dingen moet je gewoon weten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:43 schreef TheOneAndOnly het volgende:
oefenen??
voor die onzin?
daar ga je gewoon heen en dat haal je....
Nee, iets van 50 vragen. Je mag 6 fout hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:57 schreef TC03 het volgende:
Euhm, een examen voor je brommercertificaat heeft toch ook maar 10 vragen?
Ohja, het is veranderd. Da's lullig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Nee, iets van 50 vragen. Je mag 6 fout hebben.
Als je bent geboren in 1981 of eerder... Dacht ik... Ik viel net buiten de boot en ik ben '82quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:31 schreef spy08 het volgende:
Brommercertificaat is toch gratis? als je boven de 25 bent?
Oeh, dan zou je mij er ook wel een paar mogen sturen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Aamon het volgende:
als je nou je email geeft stuur ik er een paar, (stiekem is dit een manier om je msn te krijgen) haha nee ik heb nog een aantal volledige examens staan op mijn pc
Of sommige mensen hebben niet de behoefte aan meteen een auto op hun 18e en vinden brommer rijden gewoon leuk? En als ik elke dag 1,5 uur moet fietsen wegens school zou ik het al helemaal weten...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:48 schreef nuget het volgende:
hahaha, of je wacht 2 jaar dan kun je je rijbewijs halen.. wat moet je met een brommer..
Dan ging ik met de busquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Of sommige mensen hebben niet de behoefte aan meteen een auto op hun 18e en vinden brommer rijden gewoon leuk? En als ik elke dag 1,5 uur moet fietsen wegens school zou ik het al helemaal weten...
Oh jah, jij blijft zeker non-stop achter je pc om te fok!en o.i.d., maar er zijn mensen die het handig vinden om een brommert te nemen. Zodat ze makkelijker kunnen chillen i.p.v in een radius van 5km te chillen omdat het anders niet de moeite waard is om erheen te gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:48 schreef nuget het volgende:
hahaha, of je wacht 2 jaar dan kun je je rijbewijs halen.. wat moet je met een brommer..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:40 schreef Aamon het volgende:
[..]
Zodat ze makkelijker kunnen chillen i.p.v in een radius van 5km te chillen omdat het anders niet de moeite waard is om erheen te gaan.
Wtf, verwend nest. Écht goede examentrainingen zijn niet gratis op internet te vinden. Ga naar de bibliotheek en leen het examentraining boek 2008. Kost je niets, heb jij je certi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |