abonnement Unibet Coolblue
pi_60883535


1Rumille - Vroomshoopse Boys B3
pi_60883552
Laatste post:
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:20 schreef Rumille het volgende:
1e wedstrijd gespeeld en 5-4 gewonnen van DETO B2.

Wedstrijd begon goed, paar kansen aan beide kanten maar uiteindelijk de 1-0 voor ons doordat de keeper te ver voor z'n goal stond, waardoor een afstandsschot (of lob, hoe je het wilt noemen) makkelijk erin stuiterde.

Het spel bleef heen en weer golven en nadat een schot een medespeler via een tegenstander naast ging, kregen we onze 1e corner. De bal kwam hoog voor, verdediger kopt weg, ik schiet op goal, via die verdediger 2e corner. 2e corner wordt slordig weggewerkt naar de hoekschopnemer bij de zijlijn, die hem laag voorgeeft/schiet. Keeper bokst hem weg, voor de voeten van onze rechtshalf die hem er simpel in schiet, 2-0.

In de rust opstelling veranderd, van een 4-3-3 systeem naar een 4-4-2-ruit systeem, waar ik (linksbuiten) en onze rechtsbuiten in de spits komen te staan (met onze snelheid liepen we de gehele verdediging voorbij) en onze spits zakte naar de '10' positie. Zo'n 1 minuut na de aftrap voor de 2e helft sprint ik langs de rechtsback, dribbel naar de keeper, zie onze '10' de 16 binnenlopen, tik de bal terug en hij schiet hem erin: 3-0.

Na deze 3-0 kreeg DETO echter meer kansen, wat resulteerde in 3-1. Na wat geklungel aan de rechterkant van het veld, krijgt onze voorstopper de bal, die de bal naar mij speelt. Ik kom voorbij de linksback en speel hem op dezelfde manier als de 3-0 de bal terug naar onze linkshalf die hem erin tikt: 4-1.

Helaas wordt het even later echter 4-2, na een paar gemiste kansen aan onze kant (waaronder 2 enorme kansen van ondergetekende, 2x alleen op de keeper af, 1x naast en 1x de keeper voorbij willen komen en de bal over de achterlijn tikken )

Na de 4-2 wordt ik opeens de diepte ingestuurd, deze keer kom ik wel de keeper voorbij en ik tik de bal erin: 5-2. Ook meteen m'n laatste actie, want tijdens mijn boog om de keeper schiet de kramp in m'n linkerbeen.

Ik kan de bal nog net erin tikken, maar lig daarna meteen op de grond. Wordt door de leider eruit getild (dat kan nog in de B ) en zie (en voel) dat ons team nog niet helemaal fit is. DETO komt nog terug tot 5-4 en we lijken de partij toch niet winnend af te kunnen sluiten, totdat de scheids gelukkig fluit voor het eindsignaal.

1e wedstrijd van het seizoen en als we zo blijven spelen, zie ik ons nog kampioen worden ook!

Ik was wel fantastisch
pi_60883681
Ah ik vroeg me al af waarom je een Pikachu had maar als je nog in de B'tjes voetbalt begrijp ik het wel.

Waarschijnlijk ga ik dit jaar over naar DRC (ook wel bekend van All-Stars serie).
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60883773
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:29 schreef Pritt het volgende:
Ah ik vroeg me al af waarom je een Pikachu had maar als je nog in de B'tjes voetbalt begrijp ik het wel.

Waarschijnlijk ga ik dit jaar over naar DRC (ook wel bekend van All-Stars serie).
, Pikachu is de bomb.
pi_60883778
Vanaf dit seizoen na afwezigheid van 10 jaar weer in het doel

Donderdag voor het eerst trainen. Zal vast vies tegenvallen
pi_60884175
Originele TT .

Maar mijn team begint volgende week weer .
pi_60885346
2-3 verloren van S-two...
pi_60885974
Morgen zowaar een oefenwedstrijd , het kampioenschap kan ons dit keer echt niet ontgaan.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_60888297
Die banner is ook cult aan het worden.
That's all folks!
pi_60889443
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die banner is ook cult aan het worden.


Morgen voor de beker tegen Drachten. .
Hoi.
pi_60918033
En 2-4 gewonnen. .
Hoi.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:19:44 #12
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60918706
geen beker dit jaar
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:43:48 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60919343
Zaterdag beker uit naar Hulzense boys
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:36:53 #14
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_60991229
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die banner is ook cult aan het worden.
Ik sta er idd nog steeds in met het 'originele' 8e team
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:48:11 #15
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61192965
Ik speel voorlopig nog in de A4 bij Rijnsburgse Boys, maar het zou kunnen dat ik naar de A2 ga. Er is aan mij gevraagd of ik het leuk zou vinden om naar dat team te gaan.
Maar eerst zaterdag oefenen tegen VVSB A5 (vorig jaar grotendeels A1(!)). Het is niet onmogelijk om te winnen, vorig jaar wonnen we ook van de A2, wat allemaal 2e-jaars waren. Dit zijn nu pas 2e jaars, met een paar 1e-jaars aangevuld. Ik denk dat het te doen moet zijn, alhoewel er bij ons team ook wat veranderingen zijn.

Ik speel dus bij Rijnsburgse Boys A4, en ik denk op linkshalf of linksvoor!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:19:33 #16
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61250104
Vandaag gelijk gespeeld in de beker. Nu 1 pot verloren in de voorbereiding, 4 gewonnen en 1gelijk. Aangezien we maar 2,5 spits hebben, moest ik de 2e helft daar proberen. Voor de 3e keer ooit daar gespeeld, maar het ging mij inziens dramatisch
  maandag 1 september 2008 @ 09:19:21 #17
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61284604
8-1 verloren.... Dramatische wedstrijd gewoon.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_61302390
Zaterdag 5-2 verloren, kwam vlak voor rust in en scoorde na rust de beide goals. Verder kutwedstrijd.
pi_61303085
Ik heb een flinke promotie gemaakt. Vorig jaar stond ik nog bij het 6e, en voorlopig mag ik met het 2e meedoen

Tot nu toe 4 wedstrijden gespeeld. Een kansloze vriendschappelijke nederlaag uit bij Pelikaan (uit Zwijndrecht), een iets minder kansloze, maar zeker terechte, nederlaag tegen Bruse Boys (Bruinisse) voor de beker, en overwinningen op SPS (Poortvliet) en v.v. Dinteloord uit het gelijknamige dorp ook voor de beker.

Er is nog kans dat ze me naar het 3e sturen, maar als ik de geruchten mag geloven blijf ik (voorlopig) in 2 hangen.
pi_61430023
15-2 gewonnen
Echt doodop, 5x gescoord en ik weet niet hoeveel assists. Heb mezelf nog nooit zo kapot gelopen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:37:16 #21
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_61430298
Wij mogen morgen weer, al zal ik weer vanaf de zijlijn toekijken, dinsdag eindelijk mn eerste afspraak bij de fysio voor m'n verrekte enkelband
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:07:24 #22
218624 Eenjongentjevan1
Wijm houden van Amerika..
pi_61430952
Net mijn rentree bij ZSV gemaakt na 2 jaar.
Het ging wel goed aan mijn kant maar als je nadenkt dat hoe ik na 2 maanden niet echt aan mijn conditie heb gewerkt, gewoon fitter ben dan een aantal van mijn team is best wel zielig.
We hebben wel 4 - 1 verloren.
Eerste helft speelden we goed, ik speelde toen voorstopper en het stond 1 - 1.
Maar de gene die op de linkerkant in de verdedeging speelde kon niet op tegen zijn veel grotere tegenstander, dus moest ik maar met hem wisselen. Nou ben ik ook niet groot, maar ik ben heel erg fel tegen mijn tegenstanders. Nou in tweede helft ging het mis, bij de meesten ging de snelheid omlaag doorgebrek aan goede conditie, en het stond al snel 3 - 1 en tot overmaat van ramp kreeg de speler die nu voorstopper stond een tik tegen zijn knie en moest onze beste, en enige goede trouwens, als voorstopper spelen. En toen ik ook nog 5 minuten aan de kant stond toen ik verkeerd terecht kwam was het helemaal mis. Gelukig had ik die grote toen al uit de wedstrijd geschopt.
Im known to be a nasty Soccer player..
pi_61431047
Competitie begint pas 20 september.
Bekerwedstrijden doen we niet aan dit keer, geloof ik. Oefenwedstrijden ook nog niet...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61431303
Hier in Spanje begin ik pas op 21 september met de competitie.
Spelen wel onze 3e oefenwedstrijd dit weekend, 1 gewonnen en 1 verloren tot nu toe.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_61432663
Morgen eerste competitiewedstrijd. Andere regio aangevraagd en toegewezen gekregen; eindelijk niet meer tegen al die Bossche teams maar richting Waalwijk! Morgen tegen Heusden 2, verder o.a. Veerse Boys (Raamsdonkveer), Waspik, Baardwijk, Helvoirt, Sarto, enz. Bij de meeste clubs nog nooit geweest - en dat zegt veel want ik ken hier in de buurt echt álles - dus een leuke uitdaging!

Bekeravontuur is overigens alweer voorbij. Donderdag met 3-2 verloren bij Den Dungen 3, nadat we nog met 1-2 voorstonden bij rust. Winst was genoeg om door te gaan, maar helaas. Toch niet slecht gedaan, want we hadden 7 mensen van ons eigen team (ook nog alle mindere voetballers...) en ik had 6 invallers van het 7e geregeld. Het coachen was dus geen doen met dit combinatieteam, maar toch hebben we ons aardig geweerd tegen het hoger spelende team.

Vorige week 2-2 gespeeld tegen Kruisstraat (RKKSV) 2. Eveneens een 'selectieteam' dat drie kwartier voor de wedstrijd al in de weer was met een positiespel d.m.v. pionnen en hesjes . Wij trainen niet en de meesten raakten voor de eerste keer sinds maanden weer een bal. Tweede helft zelfs met 10 man gevoetbald door een uitvaller, en geen wissels dus. En nog 2-2, echt triest voor de tegenstander .
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:37:24 #26
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61432922
0-0 en weer in de spits....
pi_61433012
Volgende week kan ik ook weer aan de bak!
pi_61446659
Met Seolto 2 hebben we een traditionele seizoensstart gemaakt: de eerste competitiewedstrijd werd verloren in Etten-Leur, evenals de 2 voorgaande jaren. Dit keer tegen Internos 2.

We begonnen zwak, de hele eerste helft eigelijk. In de eerste minuut kregen we nog wel een klein kansje, maar die was niet aan ons besteed. Aan de andere kant viel de bal na een corner voor de voeten van een tegenstander,die hem hard de goal in ramde. Even later weigerde de zwak leidende scheids (beide kanten op overigens, niet partijdig verder) tot 2 maal toe te fluiten terwijl onze grensrechter zijn vlag opstak. De eerste keer redde onze keeper nog, maar bij de 2e was het wel raak. Zo gingen we rusten met een 2-0 achterstand.

De tweede helft kwamen we beter in het spel. Internos probeerde het alleen maar met lange ballen, wat keer op keer weer faalde. In deze hele 2e helft kwamen ze 1 keer bij ons goal in de buurt, en een 2e keer werd er gefloten na een vermeende overtreding op een van onze spelers, wat zeer zeker niet het geval was. Verder zijn ze niet gevaarlijk geweest. Wij scoorden dan ook al vrij snel de aansluitingstreffer. Onze middenvelder stoomde op en van een meter of 20 schoot hij de bal formidabel binnen. Daarna kregen we nog kansen genoeg, maar of ze gingen net naast, of de keeper redde. De man waar ik op stond zei het nog: Normaal is het de slechtste keeper van de wereld, maar nu houdt ie alles eruit.

Zo werd er dus verloren met 2-1.
pi_61451406
3-0 voor met rust, mooi combinatiespel en dito aanvallen en doelpunten.

Tweede helft kwam de tegenstander opzetten en waren we het helemaal kwijt. Gesteund door heel wat geblesseerden, gaven we het initiatief totaal weg. Uiteindelijk met zo'n 8 a 9 niet-geblesseerde spelers en een flinke kater geëindigd. Eindstand? 3-3 .
pi_61451544
Ik ben laatste man en speel in het 7e (vriendenteam) van SV Deurne.
4 jaar geleden begonnen in de 6e klasse, na 2 seizoenen kampioen en nu voor het 2e seizoen spelend in de 5e klasse.

Vandaag 1e competitiewedstrijd op bezoek bij Dijkse Boys 4 met 2-7 gewonnen, zelf de 7e goal gemaakt.
pi_61456280
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:37 schreef Grulez het volgende:
0-0 en weer in de spits....
Ga scoren man!
That's all folks!
  zondag 7 september 2008 @ 22:13:23 #32
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61460729
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ga scoren man!
heheh ik maak er gemiddeld 1 per seizoen, dus dat komt wel goed
pi_61460746
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef Grulez het volgende:

[..]

heheh ik maak er gemiddeld 1 per seizoen, dus dat komt wel goed
Ik sta al op 8 op 3
pi_61461572
Gister onze eerste competitiewedstrijd gespeeld tegen SSC
Was wel een leuk potje voetballen, wij als jonge gasten (18-22) tegen van die oudere gasten (meeste 35+), speelde zelfs een man van 65 in mee. Wel redelijk kunnen voetballen, alleen nog wat onwennig aangezien we net een nieuw team bijelkaar hebben. Uiteindelijk wel met 3-1 kunnen winnen. Mooi is dat die oudere dan veel gaan zeiken als het met hun team wat minder gaat.. en dan met name op de scheidsrechter
pi_61530990
Zondag eerste wedstrijd toch in ons oude team. Ondanks dat er 11 man gestopt zijn hebben we nu een selectie van 12/13 mensen, eventuele tekorten worden aangevuld met A en B spelers zodat die ook ervaring op kunnen doen in de senioren. Er komen een hoop getalenteerde jongens bij (in ieder geval getalenteerder dan er was) dus ben benieuwd hoe dit seizoen gaat lopen. Wel een raar idee om ineens een van de oudste in het team te zijn na jaren een van de jongste geweest te zijn 8)
  donderdag 11 september 2008 @ 13:17:51 #36
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61548824
vanavond meetrainen met de A2! En misschien zaterdag gelijk mee met de bekerwedstrijd als t goed gaat! aardige promotie van de A4 naar de A2....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  donderdag 11 september 2008 @ 13:21:44 #37
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_61548905
Wij zijn van het 5e opeens het 4e geworden
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:06:05 #38
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61578967
Ik speel dit seizoen in een vriendenteam die pas dat seizoen is 'opgericht'. Jong team (18-22).

Komen uit in de zaterdag 4e klasse A en hebben afgelopen zaterdag onze eerste wedstrijd met 0-2 verloren. Vooral in de wat lagere klasses merk je gelijk dat er veel boerenteams inzitten die eigenlijk de hele wedstrijd hetzelfde spelletje spelen. Hele wedstrijd overklas je de tegenstander maar weet je niet door de verdediging te breken en uiteindelijk scoren ze in de 85e minuut.

Toch wel lastig om daarop te reageren als team met veel lichte, technische spelers. Iemand ervaring ermee?
pi_61581274
Wat denken jullie van morgen, met het huidige weer?
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:50:30 #40
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61581516
Gaat gewoon door, al weet ik niet waar je woont?

Maar het is al erger geweest met het weer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61581885
Noordwijk aan Zee
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:14:43 #42
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61582071
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:50 schreef Dos37 het volgende:
Gaat gewoon door, al weet ik niet waar je woont?

Maar het is al erger geweest met het weer.
woar
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61582963
Morgen voor de beker, als we winnen zijn we door
Overigens zijn we dit jaar het 18e, eerst het 17e maar in het 18e speelt onze voorzitter en het 18e speelt paralel met het eerste, dus dan is het wel handig als de voorzitter aanwezig is. Me seizoen als keeper begon trouwens wel lekker met een uittrap over 70 meter met directe assist tot doelpunt
Verwachting is dat we dit jaar kampioen kunnen worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_61585520
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:55 schreef raptorix het volgende:
Morgen voor de beker, als we winnen zijn we door
Overigens zijn we dit jaar het 18e, eerst het 17e maar in het 18e speelt onze voorzitter en het 18e speelt paralel met het eerste, dus dan is het wel handig als de voorzitter aanwezig is. Me seizoen als keeper begon trouwens wel lekker met een uittrap over 70 meter met directe assist tot doelpunt
Verwachting is dat we dit jaar kampioen kunnen worden.
Het 18e

Mag ik vragen bij welke verening je voetbalt?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:08:46 #45
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61590591
Morgen weer een derby. Heb er zin an
pi_61591067
Sinds dat mn sponsor gestopt is met sponseren heb ik nog geen nieuw team gevonden voor dit seizoen (zaalvoetbal)

Probeer nu zelf een sponsor te zoeken en een teampje op te richten.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:05:11 #47
218624 Eenjongentjevan1
Wijm houden van Amerika..
pi_61601707
Tweede wedstrijd van het seizoen:
met 0 - 5 verloren..
Eerste helft was gewoon baggerslecht van onze laatste man, hoewel ik ook niet op mijn best ben - Heb een blessure aan mijn voet -

Eerste helft:

Eerste goal: Slecht uitverdedigen van al onze middenvelders waardoor de verdediging van 3 man - Onze laatste man doet toch geen flikker - opeens tegen 7 man zit en er makkelijk gescoord word.
Tweede goal: Fout van mij, schoot het slecht weg waardoor hij bij een tegenstander belande die er hem van buiten de zestien in knalde
Derde goal: Onze laatste man tikt de bal er zelf in.. mongool dat hij is.Vierde goal: Intikkertje na slecht verdedigen van onze rechtsback - Die trouwens een goede westrijd speelde -
vierde goal: Fout van keeper laat de bal door hem glippen.

Tweede helft..
Die is wat intesanter, in plaats van voorstopper waar ik 3 man moet bij houden, onze rechtsback ook 3 en onze linksback ook 2, word ik nu centrale middenvelder wat een stuk beter gaat.

Opstootje 1: Onze rechtsback schiet de bal tegen een tegenstander, die doet of hij doet gaat en hem vervolgens uitscheld voor kutzak. Daarbij gaat Manon - Onze linksback - op lachen, en gaat er een of andere Marrokaan - wah lach jij nu? -
Opstootje 2: Een of andere jongen, trapt mij na, nadat ik de bal heb afgepakt. Ik loop terug, wordt kwaad en duwt hem op de grond. Waarop de schijdsrechter zegt 'Niet meer doen he?' en mijn coach mij er 5 minuten uit haalt - wat overigens maar een minuut of 2 was -
Opstootje 3: Ik ga er weer in, maar even later scheldt de jongen die ik eerder op de grond duwde een van mijn teamgenoten uit voor kankerhond, mijn teamgenoot [Azadin] hem terug uitscheld, de jongen slaat hem en Azadin slaat hem terug. Dan krijgt Azadin een rooie kaart.
Goal vijf: Slecht uitgewerkt van onze nieuwe laatste man - die het een stuk beter doet - beland de bal bij een speler van het andere team, die maar wat schopt en de bal toevallig in het doel belandt omdat onze keeper een dwerg is.
Opstootje 4: Ik beuk tegen een grotere speler van hun aan, en hij roept iets, ik besluit maar om hem te negeren. Later in een duel gooi ik hem op de grond, dan staat hij op zegt hij 'Ik doe je wat!' ik daag hem een beetje uit, waarop hij me probeert weg te duwen maar eigenlijk gewoon eraf 'bounced' en ik lach hem in zijn gezicht uit. Daarop krijgt hij rood, en heb ik de leukste verliespartij die ik ooit heb gehad.
Im known to be a nasty Soccer player..
pi_61603815
3-0 verloren wat een kutpot. Weer een helft in de spits dat ging eigenlijk wel goed, maar de tweede helft was dramatisch.
pi_61605339
5-2 gewonnen .

3x gescoord en 2 assists gegeven.
Ging op de eerste 20 minuten na best lekker, maar was echt he-le-maal leeg na afloop.

Nog met een omhaal gescoord; stond met de rug tegen de goal, neem hem aan met m'n borst, laat hem een keer stuiteren en schiet hem over m'n hoofd en over de keeper heen: 5-2.
  zondag 14 september 2008 @ 13:17:04 #50
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61618650
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:54 schreef Rumille het volgende:
Nog met een omhaal gescoord; stond met de rug tegen de goal, neem hem aan met m'n borst, laat hem een keer stuiteren en schiet hem over m'n hoofd en over de keeper heen: 5-2.
geen echte omhaal he

3-2 gewonnen van SJZ A1, gelijk de hele wedstrijd gespeeld in de A2! Als linksback, er kwam aan mijn kant geen bal door
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_61618814
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het 18e

Mag ik vragen bij welke verening je voetbalt?
Wilhelmina vooruit hortus eendracht doet winnen
Das in amsterdam oost, naast oude stadion van Ajax.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_61619020
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:17 schreef uitje4life het volgende:

[..]

geen echte omhaal he

3-2 gewonnen van SJZ A1, gelijk de hele wedstrijd gespeeld in de A2! Als linksback, er kwam aan mijn kant geen bal door
Hoe moet je het dan noemen?

Maakt verder ook niet uit, hij zat er mooi in
  zondag 14 september 2008 @ 13:40:03 #53
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61619043
Gisteren gestaakt na 4 rode kaarten aan onze kant, deed niet mee maar heb vernomen dat het aan de scheids lag.
pi_61623962
1-4 gewonnen, grotendeels een nieuw team maar het liep heel aardig. Eerste helft qua combinaties en aanvallen zag het er heel leuk uit, alleen die laatste bal ging niet zo lekker. Tegenpartij had een halve kans maar kwam wel op 1-0 door een wel erg ongelukkige handsbal en dus penalty. Verder had ik niks te doen. Tweede helft was ik wissel (we hebben twee keepers dit jaar) en gingen we verder met ons eigen spelletje, en gelukkig gingen de ballen er nu wel in.
pi_61659593
Wij hebben met 5-2 gewonnen van een uitermate zwak SPS. Bij rust had het al zeker 4-0 moeten staan, maar we moesten het met de helft doen. De tweede helft waren we minder goed, maar we wisten er toch nog 3 te scoren. Daar tegenover kregen we er dus wel 2 tegen.
pi_61660227
1-2 verloren van Racing Boys 1.
Het hoofdveld had schimmel, dus we speelden pas om 13.00 ipv 11.30. Hier was zowat het hele team blij mee maar dat was niet terug te zien in het spel.
pi_61797253
3-0 gewonnen, maakte zelf de openingstreffer vanuit vrijebal van meter of 30
2e helft op doel gestaan, en de nul gehouden.

Daarna 2e helft met 6e meegedaan, en ook daar de nul gehouden, helaas stonden ze al 4-1 achter, maar werd toch nog 4-3, kortom een topweekend
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_61797586
2-2 in de derby tegen Klundert 2. Ik werd na een half uur al gewisseld. Moet nog steeds wat wennen aan het niveauverschil tussen het 6e en het 2e maar toch was ik er uiteraard niet blij mee.

Eerste helft speelden we zeer zwak. Een vrije trap werd doorgekopt en belandde zo in het goal, waardoor we 0-1 voor kwamen. Gelijk na dat doelpunt werd ik aan de kant gehaald. De man die er voor me in kwam veroorzaakte even later een penalty, wat de gelijkmaker betekende. Zodoende gingen we met 1-1 rusten.

De tweede helft ging beter. Een goeie actie die werd vervolgd door een goeie voorzet (weer de man die voor mij was ingevallen), werd door onze man, of eigelijk door hun verdediger, weer achter de keeper gekopt/geschopt, waardoor we weer op voorsprong kwamen. Maar even later belandde een bal van een meter of 20 vol in de haak, waardoor het weer gelijk werd.

In de laatste minuut kregen we nog een kans, en uit de daaropvolgende corner kregen we er weer een, maar we moesten ons tevreden stellen met 1 puntje.
  zondag 21 september 2008 @ 14:35:57 #59
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61799579
4-1 gewonnen. ikzelf was dramatisch.
pi_61800793
4-0 gewonnen, eerste helft grotendeels gelijkwaardig. Paar kleine kansjes over en weer. Uit een vrije bal maakten we 1-0, vlak daarna schiet ik uit, verdediger gaat onder de bal door waardoor onze spits eenvoudig de 2-0 kan maken. In de rust begon de tegenstander te zeuren dat we zoveel jonge mannetjes hebben lopen. Het was een beetje sneu Na de rust snel uitgelopen naar 4-0 waarna we een beetje begonnen te kloten en het te mooi wilden doen. Nog een paar aardige ballen eruit kunnen halen, maar in de score veranderde niets meer.
Volgende week begint de competitie ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_61802984
4-1 gewonnen van een ploeg die beter was dan de tegenstanders waar we de afgelopen weken punten tegen hebben verspeeld...
pi_61803085
Vandaag tegen een team gespeeld dat bijna als geheel vorig jaar nog als A junioren speelde.
Conditioneel zouden we het dan ook lastig krijgen maar we hebben heel slim gespeeld.
Uit 2 smerige counters de 1-0 en de 2-0 gemaakt en daarna het slot erop.
Ervaring is ook een belangrijke eigenschap aangezien de oudste van de tegenpartij 22 was en onze jongste speler is nog ouder

Ik speelde heel de wedstrijd als linkshalf maar speelde niet bijster goed.
  maandag 22 september 2008 @ 16:39:36 #63
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61828058
zaterdag was ik er niet, maar mijn team heeft verloren van Bodegraven A1 met 3-5. We liggen uit de beker, zaterdag naar VVSB A2 voor de competitie!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_61829074
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Vandaag tegen een team gespeeld dat bijna als geheel vorig jaar nog als A junioren speelde.
Conditioneel zouden we het dan ook lastig krijgen maar we hebben heel slim gespeeld.
Uit 2 smerige counters de 1-0 en de 2-0 gemaakt en daarna het slot erop.
Ervaring is ook een belangrijke eigenschap aangezien de oudste van de tegenpartij 22 was en onze jongste speler is nog ouder

Ik speelde heel de wedstrijd als linkshalf maar speelde niet bijster goed.
Wel mooi, ik zit zelf in een jong elftal met daarin ook een 22 jarige als oudste speler, en moeten veel tegen van die "oudere" teams. En vrijwel elke tegenstander speelt op die manier, afwachtend en maar loeren op de counter. Gelukkig zijn we daar wel op voorbereid, en conditioneel zijn die wat oudere teams inderdaad meestal wel kapot te spelen.
Zaterdag trouwens met 1-0 gewonnen, was er zelf helaas niet bij.
pi_61832315
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef uitje4life het volgende:
zaterdag was ik er niet, maar mijn team heeft verloren van Bodegraven A1 met 3-5. We liggen uit de beker, zaterdag naar VVSB A2 voor de competitie!
VVSB is mijn cluppie A2 ken ik niet..
  maandag 22 september 2008 @ 20:18:34 #66
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_61834078
Gister 5-0 gewonnen in 60 minuutjes, daarna draaide een tegenstander door omdat hij een rode kaart kreeg. Daarop besloot de scheids dat het wel mooi was geweest, beetje jammer dat 1 speler het voor de andere 21 verpest
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_61835472
1-1 gespeeld tegen m'n oude club Bruheze.
Spelen wat vrienden van me in dat team, dus dat was wel een leuke bijkomstigheid.
Scoorde zelf de 1-0 na 30 minuten en vlak voor rust kregen hun een penalty, 1-1.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:43:17 #68
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62066016
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef Shoombak het volgende:

[..]

VVSB is mijn cluppie A2 ken ik niet..
Welk team zit je dan? We hebben trouwens 2-2 gespeeld, maar we hadden dik moeten winnen. Paar goede kansen verprutst. In de eerste helft 5 minuten met 10 man gespeeld wegens een tikje nageven, kwamen we goed weg. 10 minuten voor tijd een schouderduel tussen 2 spelers. Die gast van vvsb viel met dat duel, de bal rolt weg en hij trapt 2, 3x vol en bewust tegen onze speler aan. De scheids liet het lekker gaan en daarop werd er wat getrokken en geduwd. Toen vond onze spits (die er 5 minuten uit moest) het genoeg en kwam met een karatetrap ingevlogen. Toen floot de scheids maar alvast af. Rijnsburgse Boys heeft m daarna zelf in overleg met m'n trainer voor 4 wedstrijden en 12 trainingen geschorst.

Zaterdag thuis tegen SVLY A1 uit Leidschendam-Ypenburg, al heb ik niet veel vertrouwen dat het doorgaat....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:23:37 #69
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62070686
Zaterdag het eerste puntje gepakt.
2-2 gespeeld tegen de Treffers (op het hoofdveld ), ik kopte de 2-2 erin in de 85e minuut.
pi_62077127
Afgelopen zaterdag moest ik als reserve beginnen, en kwam ik uiteindelijk een half uur à 20 minuten voor het eind van de wedstrijd in het veld. Bij een 0-2 achterstand. Maar we wonnen uiteindelijk wel met 3-2 Dat het iets te maken heeft met de gelijktijdige taktiekwisseling (1 op 1 achterin en een extra man in de aanval) dat lijkt me onwaarschijnlijk, ik denk toch dat het komt doordat ik erin kwam

Edit: Een iets uitgebreidere versie.

Ik nam dus plaats op de bank. Knipperde even met mn ogen en we stonden 1-0 achter. Vanaf de aftrap, die we zelf namen, werd de bal te slap en te onzorgvuldig teruggespeeld. Een spits maakte hier gelijk gebruik van door met de bal recht op ons doel af te lopen en gemakkelijk de keeper te passeren. Er waren nog geen 20 seconden gespeeld.

Nog geen kwartier later kregen we een terechte penalty tegen, na een duwfout van onze rechtsback. Ook deze werd binnengeschoten. Hierna speelden we gewoon slecht. Te traag, te slap, te onnauwkeurig. Na een flinke donderspeech in de rust werd het er niet beter op, we bleven slecht spelen. Al voor rust hadden we gewisseld, en niet lang erna vond een tweede wissel plaats, maar ik moest wachten. Tot de coach het beu was, zoals hij zelf verwoordde. Na een korte warming up kwam ik erin. Het technische duo stond nog wat te discussiëren en met de woorden "We moeten iets forceren, dan maar kapot" werd er besloten 1 op 1 te gaan spelen achterin, wat betekende dat onze laatste man weer op zijn oude positie in de spits mocht lopen. Op dit moment kwam ik dus ook in het veld.

Dit bleek een goeie keuze te zijn. Er werd meer druk uitgeoefend en we werden veel feller. Al eerder hadden we recht op een penalty, maar die werd niet gegeven. Tot onze linkshalf tegen hun verdediger aan ging hangen en nipt buiten de 16 op de grond viel. De matig leidende scheids legde dit uit als die verdediger trok hem het strafschopgebied uit, en dus was het een penalty. Volgens de stervende zwaan zelf was het zeker geen overtreding. Deze bal werd binnengeschoten en we kregen weer vertrouwen. Een zeer fraaie krulbal die naast leek te gaan (gezien de reactie van de keeper gold dit zeker ook voor hem), draaide toch uiteindelijk net langs de (voor ons) goede kant van de paal, en het stond weer gelijk. Vlak voor het verstrijken van de officiële speeltijd kreeg onze aanvaller randje (op of over?) buitenspel de bal aangespeeld, nam hem heel mooi met zijn bovenarm aan, en schoot hem het goal binnen. Zo werd een dramatische wedstrijd op strijdlust toch gewonnen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Zjakkie op 02-10-2008 14:52:07 ]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:34:39 #71
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62095823
haha wat een baggerscheids dan... hebben jullie er nog vertrouwen in dat het zaterdag doorgaat? Ik niet echt...
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:15:25 #72
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62103989
Hoe schatten we de kansen in dat het morgen door gaat?

Veel regen gevallen van de week al is het nu droog. Maar je weet niet wat de dag nog gaat brengen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:18:57 #73
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_62104061
ik hoop dat 't doorgaat
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:20:51 #74
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_62104110
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dos37 het volgende:
Hoe schatten we de kansen in dat het morgen door gaat?

Veel regen gevallen van de week al is het nu droog. Maar je weet niet wat de dag nog gaat brengen.
Ik weet niet. Ik hoef zondag pas te voetballen, maar als het vanavond en morgen ook regent is het zondag denk ik afgelast.

Wacht het wel af. Eerste wedstrijd flink op de broek gekregen; wij zijn van de 5e klasse naar de 4e klasse gegaan en zij zijn noodgedwongen gedegradeerd naar de 4e klasse van de 3e klasse. 8-1 verloren

[ Bericht 0% gewijzigd door Scorpie op 03-10-2008 13:27:02 ]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_62106157
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:34 schreef uitje4life het volgende:
haha wat een baggerscheids dan... hebben jullie er nog vertrouwen in dat het zaterdag doorgaat? Ik niet echt...
Een baggerscheids was het zeker! Bij een ingooi moest je nog wel eens 20 centimeter naar achteren omdat je anders niet precies op de plek stond waar de bal uit was gegaan, hetzelfde bij vrije trappen. Hij heeft ook een stuk of 12 keer gefloten voor een verkeerde inworp, als het niet meer is. Beide partijen op was ie slecht, hij maakte er echt een one-man show van. Alleen deze 2 verkeerde beslissingen vielen wel goed uit voor ons, maar verder...

En of het morgen doorgaat? Vandaag is het tot nu toe wel vrij droog gebleven, dus we hebben nog hoop

Maar onze tegenstander heeft zich teruggetrokken dus wij gaan trainen.
pi_62143465
Afgelast. Blij toe eigenlijk. Dit is geen voetbalweer...
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:35:43 #77
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_62143706
Was het bij ons gister maar afgelast..

Een van de spelers van mijn club, CVV Bolswardia, is gistermiddag tijdens de wedstrijd Bolswardia 3 - Nijland 4 op het veld overleden. Hij is 20 jaar oud geworden. De precieze doodsoorzaak is (nog) niet bekend. Tijdens de wedstrijd kwam hij bij een kopduel hard in aanraking met het hoofd van een tegenstander. Hij kon de wedstrijd echter wel hervatten. 10-15 minuten later zakte hij echter op het veld in elkaar. Reanimatie mocht niet meer baten

Ik heb nooit met hem samen mogen voetballen omdat hij een aantal jaren jonger en getalenteerder was. Wel heeft hij samen gespeeld met mijn jongere broers en dit seizoen bij mijn vader in het Tweede. Ik was dit weekend in Groningen in plaats van met ons Vierde elftal mee te spelen. Waarschijnlijk had ik anders ook machteloos aan de zijlijn toe staan kijken. Voor dit soort gebeurtenissen zijn ook geen woorden. Ze laten zien hoe kwetsbaar het leven is en hoe waardevol de tijd is die ons gegeven wordt. En daar word je op een dag als gister dan even bikkelhard mee geconfronteerd. Ik weet het, het is waardeloos en ik had er niets aan kunnen veranderen. Het voelt echter zo ongelofelijk klote.

Frank, Rust Zacht Jongen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 05-10-2008 22:06:56 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_62143810
Wat erg P2bD
pi_62143978
Wat een plaats om te sterven.

Moest zelf spelen tegen DOS '37 B3, 5-1 gewonnen, 2x gescoord. Goede wedstrijd van onze kant, we hebben nog een penalty gemist, wat eigenlijk de hele 1e helft illustreerde. Enorm veel opgelegde kansen, al dan niet door een overtreding, en vervolgens missen. 2e helft ging het wat kansen creëren wat minder, maar ze vlogen er nu wel in. Tegenstander had al na 20 minuten spelen geen wissels meer omdat ze 2 geblesseerden hadden, waaronder de keeper.
pi_62144028
Gecondoleerd P2bD, veel sterkte ermee.

Onze tegenstander had zich teruggetrokken uit de competitie, dus van ons was het al eerder afgelast. Nu gingen we tegen ons 7e oefenen, de veteranen, vrijwel allemaal oud-eerste elftal spelers. Ze kunnen nog steeds allemaal voetballen en enkelen hebben nog een steeds een enorm loopvermogen. In een wedstrijd van 2 x 35 minuten, waarbij ik de eerste helft miste omdat ik met mn pupillenteam mee moest, hebben we 3-1 gewonnen, na een 1-0 voorsprong bij rust. Erg matig inderdaad, we zouden ons moeten schamen, ook al waren we maar met 11 man (en 10 voor de rust dus, toen heeft onze leider meegespeeld).
pi_62145310
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:17 schreef Yeahinho het volgende:
Afgelast. Blij toe eigenlijk. Dit is geen voetbalweer...
Bij ons was gisteren best mooi weer. Staan we op het punt te gaan omkleden, belt de tegenstander af. Nieuwendam stond maar met drie man.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62153986
Wij moesten om 11:45 spelen... Afgelast. Alle wedstrijden na 12:00 gingen wel gewoon door.

Achteraf wel fijn, aangezien ik 's ochtends opeens enorme koppijn had en misselijk werd.
pi_62154010
Onze wedstrijd ging gewoon door en we hebben met 7-2 gewonnen.
Staan nu na 3 wedstrijden aan kop met de volle punten.
Ikzelf heb heel de wedstrijd als voorstopper gespeeld.
Nieuwe positie voor me gaan ging niet super slecht.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:44:06 #84
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62154868
Gisteren met 8-0 van Rhelico verloren.
Hadden net 11/ 12 man, 1 ging er geblesseerd af (naar de dokter) en 1 liep er na een kwartier boos af.
Hij dekte z'n man niet waaruit de 1-0, werd'ie kwaad op een teamgenoot -> Woorden gekregen en meneer vertrekt, die hoeft er dus ook niet meer in.
Dus toen nog 9 man.. Zo de eerste helft doorgeworsteld maar een doelpunt of 5 binnengekregen.
In de 2de helft raakte ik geblesseerd aan m'n linkerbovenbeen terwijl m'n rechtervoet ook nog niet top was, vorige wedstrijd een trap op gehad -> wreef pijnlijk.
Doorgemodderd en rond de 80ste minuut was het 8-0, toen stond er een verdediger bij het doel met een blessure aan z'n scheenbeen en een middenvelder bij de dugout nadat hij een elleboog kreeg die niet gezien werd na de scheids. Toen ben ik er ook maar naast gestrompeld zodat de scheids kon affluiten
Best jammer aangezien we iedere match redelijk spelen, wel tegen teams die nog beter zijn en het eigenlijk verliezen op conditie of aantal man op het veld

Zelf deze match Rechts-Mid gestaan wat in de praktijk eerder Rechts-Voor bleek aangezien ik steeds diep moest maar de kracht niet meer had om op tijd terug te zijn
Ging redelijk goed, tot de blessure, daarna redelijk
Ook wel leuk, Rechts-Mid te zijn terwijl je stijf linksbenig bent
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:55:37 #85
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62155125
Gestaakt, de scheidsrechter was geblesseerd.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:44:39 #86
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62156504
1-1
pi_62156646
Wij moesten op een hockey(?)veld voetballen. Iemand bekend bij ARC? In ieder geval het veld bestaande uit zand en een enkele plastic mini 'grasspriet'. 1x vallen en je been openhalen. Echt te bizar voor woorden. Uiteindelijk wel 5-1 gewonnen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:49:44 #88
188665 Wurdsje
High Times
pi_62158589
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Was het bij ons gister maar afgelast..

Een van de spelers van mijn club, CVV Bolswardia, is gistermiddag tijdens de wedstrijd Bolswardia 3 - Nijland 4 op het veld overleden. Hij is 20 jaar oud geworden. De precieze doodsoorzaak is (nog) niet bekend. Tijdens de wedstrijd kwam hij bij een kopduel hard in aanraking met het hoofd van een tegenstander. Hij kon de wedstrijd echter wel hervatten. 10-15 minuten later zakte hij echter op het veld in elkaar. Reanimatie mocht niet meer baten

Ik heb nooit met hem samen mogen voetballen omdat hij een aantal jaren jonger en getalenteerder was. Wel heeft hij samen gespeeld met mijn jongere broers en dit seizoen bij mijn vader in het Tweede. Ik was dit weekend in Groningen in plaats van met ons Vierde elftal mee te spelen. Waarschijnlijk had ik anders ook machteloos aan de zijlijn toe staan kijken. Voor dit soort gebeurtenissen zijn ook geen woorden. Ze laten zien hoe kwetsbaar het leven is en hoe waardevol de tijd is die ons gegeven wordt. En daar word je op een dag als gister dan even bikkelhard mee geconfronteerd. Ik weet het, het is waardeloos en ik had er niets aan kunnen veranderen. Het voelt echter zo ongelofelijk klote.

Frank, Rust Zacht Jongen!
mja wij speelden 2 velden verderop.. Pas na de wedstrijd kregen we pas mee wat er eigenlijk gebeurd was.. Ze hebben em nog zo'n 30 minuten geprobeerd te reanimeren..

maare speel jij in Bolswardia 4??

[ Bericht 0% gewijzigd door Wurdsje op 05-10-2008 22:37:03 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:13:22 #89
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_62159523
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef Wurdsje het volgende:

[..]
maare speel jij in Bolswardia 4??
Yup, zo nu en dan wanneer ik in de stad ben en men spelers tekort komt. En ja, ik was er ook bij tijdens onze 'derby' 3 weken terug.

Overigens, zou je je PM even willen checken?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:35:32 #90
188665 Wurdsje
High Times
pi_62160434
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Yup, zo nu en dan wanneer ik in de stad ben en men spelers tekort komt. En ja, ik was er ook bij tijdens onze 'derby' 3 weken terug.

Overigens, zou je je PM even willen checken?
ik speelde helaas ook in die derby
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:50:56 #91
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_62161047
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ik speelde helaas ook in die derby
Ach, was een mooie, doelpuntrijke pot voetbal

Hoe was jullie wedstrijd gister? 0-2 las ik, maar wel beter spel vertoond dan tegen ons? Of gaat het nog een heel zwaar seizoen worden?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_62162891
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef Shoombak het volgende:
Wij moesten op een hockey(?)veld voetballen. Iemand bekend bij ARC? In ieder geval het veld bestaande uit zand en een enkele plastic mini 'grasspriet'. 1x vallen en je been openhalen. Echt te bizar voor woorden. Uiteindelijk wel 5-1 gewonnen.
Zo'n veld hebben ze bij Pelikaan in Zwijndrecht ook! Daar hebben wij vriendschappelijk op gespeeld aan het begin van het seizoen. Niet echt fijn idd.
pi_62168816
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ach, was een mooie, doelpuntrijke pot voetbal

Hoe was jullie wedstrijd gister? 0-2 las ik, maar wel beter spel vertoond dan tegen ons? Of gaat het nog een heel zwaar seizoen worden?
tegen jullie was echt de slechtste wedstrijd die ik ooit van ons heb gezien.. ongelooflijk.. echt een collectieve offday.. Zaterdag hadden we niet hoeven verliezen, maar onze keeper speelde weer voor het eerst in tijden dus die moest nog wat wennen, maar het wordt sowieso een zwaar seizoen voor ons.. we hebben helemaal geen aanvallers in onze selectie.. en dus ook niemand voorin die een bal kan vasthouden..
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:29:44 #94
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_62173113
afgelast gister
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:04:29 #95
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62350304
Zaterdagmiddag met 5-1 van G.V.V. '63 uit Gameren gewonnen
Vrij makkelijke wedstrijd, lekker op 1-0 gekomen maar daarna nog wel makkelijk de 1-1 (meen ik) weggegeven.
Tussendoor is hun keeper nog van het veld gegaan -> kwam tijdens een duik in aanraking met de grond (met z'n hoofd ) en raakte even bewusteloos. Niet meer op het veld teruggekeerd.
Daarna uitgebouwd tot 5-1 waaronder door een penalty (schwalbe ).
Maargoed, een keer winst pakken is ook lekker en het was ook wel verdiend.
Zelf een klein helftje gespeeld, mede omdat ik net terug ben van een blessure en nog wat last krijg, tijdens het spelen, van m'n achillespees.
pi_62350433
Gisteren tegen ABN-AMRO moeten spelen.
Ze speelden in zwarte shirtjes en wij vroegen ons al af of het rouwshirtjes waren vanwege de kredietscrisis.
De eerste helft was al duidelijk zichtbaar dat de tegenstander beter in de wedstrijd zat dan ons.
Bij ons ontbraken dan ook 4 belangrijke spelers en ik moest noodgedwongen in de spits spelen.

Toch kwamen wij met 1-0 voor doordat een lange bal slecht werd weggewerkt door de verdediging van ABN-AMRO en ik er dus met de bal vandoor kon gaan en hem voor het doel aflegde aan een speler van ons die was meegelopen.

Net voor rust werd de 1-1 gescoord door een klutsdoelpunt vanuit een corner.
Dat was tevens de ruststand.

Na rust kwamen we steeds meer onder druk te staan en heb ik nog maar 3 of 4 bruikbare ballen gehad.
Ondanks de druk van de tegenstander kregen ze op een bal op de lat na niet echt veel uitgespeelde grote kansen.
De ruststand werd dus de einduitslag en voor mijn gevoel hadden we een punt gewonnen.
Daardoor staan we nog steeds op kop samen met ABN-AMRO.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:14:14 #97
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62350534
2-1 zeer onterecht gewonnen, maar das wel erg lekker
pi_62350659
Gisteren 4-3 verloren. Eerste helft 3-1 achter, 2e helft ging beter en het werd 3-3.

Tot het moment dat de keeper een ongelofelijke blunder maakte en we met 4-3 verloren.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:27:36 #99
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62352493
Zaterdag niet gespeeld, omdat de tegenstander niet voldoende man had..
pi_62354497
Wij hebben 3-0 gewonnen van het altijd lastige VVC'68 uit Halsteren. Geheel tegen de traditie in kozen wij bij de toss voor de helft ipv de aftrap, en we kozen ook nog eens de helft waar we vrijwel nooit beginnen. Deze taktiek was duidelijk goed, want ook geheel tegen de traditie in begonnen we fel en scherp. Dit resulteerde al snel in de 1-0. Na drie minuten gaf ik de assist op de assist op de assist op de assist (zo zie je maar hoe belangrijk ik wel niet ben ), waar de 1-0 uit voort kwam. Hierna zakten wij iets te ver terug en lieten we VVC meer in het spel komen. Zij hanteerden voornamelijk de lange bal, wat geen echt gevaar opleverde. Zo gingen we rusten met een 1-0 voorsprong.

In de rust werd ik, wederom, gewisseld. Nog voordat ik gedouched en omgekleed was, had de speler die er voor mij inkwam een penalty veroorzaakt. Deze werd echter behendig naastgetikt door onze in goede vorm verkerende keeper. Hierna duurde het een hele tijd, en hadden we de hulp van de keeper van de tegenstander nodig, om de voorsprong uit te bouwen. Een voorzet van de zijkant werd door de keeper losgelaten, waarna de bal strak werd binnenschoten door mijn vervanger, die overigens wel een linie was opgeschoven. Vlak voor het einde van de wedstrijd, ver in blessuretijd, toen menig speler al snakte naar het eindsignaal, werd dan ook de 3-0 nog binnengetikt.

Zo nemen we nog 3 punten afstand van VVC'68 en scharen we ons in de top van de ranglijst.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:24:12 #101
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62380138
Ik kan hier mooi mn stukkie spammen die ik ook voor de maillijst van de club heb geschreven. Niet dat het jullie iets zegt, maar ach
quote:
Na het gelijkspel tegen TEO moest het eerste elftal deze week aantreden tegen het ook gedegradeerde Mamio uit Groningen. Door de afwezigheid van Stefan (enkelblessure) en Hendrikus (niet vast in het eerste) werd wederom volop gebruik gemaakt van de A’ers. James speelde zelfs in de basis en Frank viel na rust zeer verdienstelijk in als laatste man.

Zoals ieder jaar is het bij Mamio weer afwachten met welke tropische verrassingen ze komen opdraven. Tegen De Fivel bleken de spelers tot de backs aan toe over een grote technische bagage te beschikken. Ondanks de voorvoetoefeningen van Hendrikus had het eerste de grootste moeite om op de been te blijven tegen deze behendige spelers. Mamio had een groot overwicht, maar speelde niet als een team. Verrassend genoeg kwam het eerste toch op voorsprong. James ging er vandoor richting het doel van Mamio, maar werd onhandig ten val gebracht: penalty. Geert benutte dit buitenkansje koelbloedig (1-0). Zoals het hele seizoen ontbrak het ook vandaag aan stootkracht voorin. Daarom was het erg jammer dat James zich al na een half uur met een scheenbeenblessure moest laten vervangen. De niet geheel fitte Erik kwam voor hem in het veld, waardoor Arne noodgedwongen weer naar de aanval werd doorgeschoven. Helaas kwam nog voor de rust de gelijkmaker op het bord door een eigen doelpunt van Michiel. In een uiterste poging de bal weg te roeien, belande zijn inzet in het verkeerde doel: 1-1.

Ook in de tweede helft bleef Mamio sterker. De Fivel werkte weliswaar hard, maar speelde niet goed. Mamio had veel balbezit wat een aantal mogelijkheden opleverde. Voorin kon de bal bij niet worden vastgehouden, waardoor de druk van Mamio bleef aanhouden. De enige kans van De Fivel leveren echter meteen de 2-1 op. Een mooie voorzet van Michiel werd door Marko goed ingekopt. Zijn inzet kon nog ternauwernood worden gekeerd, waarna Geert de rebound goed inschoot. Na de 2-1 kwamen de frustraties van de Mamio spelers boven. Naast veel commentaar van de toeschouwers en spelers (met de aanvoerder voorop) op de matig fluitende scheidsrechter, vond de nummer 10 het nodig ongevraagd vocht uit te wisselen met Erik en kreeg Manfred een schandalige klap in zijn gezicht. De druk van Mamio nam steeds meer toe. Elke Mamioaan leek echter zelf te willen scoren en dan het liefst van grote afstand. De Fivel kreeg nog een mogelijkheid na een Paul Bosvelt imitatie van Marko. Na een afgeslagen bal nam hij de bal knap ineens op de pantoffel, waarna de bal net over de lat zeilde. Uiteindelijk verrichte de Friese scheidsrechter zijn beste daad van de middag door tijdig af te fluiten.

Zo is de uitslag net als vorig seizoen 2-1 voor De Fivel. Weliswaar bijzonder moeizaam en geflatteerd, maar dat maakt de overwinning niet minder belangrijk. Door deze 3 punten stijgt het vlaggenschip naar de 6e plaats met 8 punten uit 6 wedstrijden. Over twee weken speelt het eerste uit tegen Noordwolde, momenteel de koploper in 4D. Het moge duidelijk zijn dat dit een moeilijke wedstrijd zal worden. Niet alleen heeft Noordwolde meer punten (15 tegen 8), maar ook een beduidend beter doelsaldo: +19 tegen -1 (!).

Het moet gezegd dat de Mamio-aanhang na de wedstrijd een stuk sportiever waren. Dit leverde een ietwat beschonken Mamio supporter nog een mooi bierglas op. Ter compensatie schijnt hij zijn maaginhoud in Riep te hebben achtergelaten…
pi_62380415
"de A'ers" .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:38:27 #103
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62380561
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
"de A'ers" .
Niet veel mis mee toch. Tis geen officieel stuk ofzo.
pi_62553041
Een paar weekjes geleden lachten we ons 3e nog uit met hun bizarre wedstrijd die in 7-7 eindigden. Afgelopen zaterdag maakten wij het zelf net niet zo bont, maar met ons 6-6 gelijkspel tegen Dinteloord kwamen we toch in de buurt.

Al vrij vroeg in de wedstrijd kwamen we 1-0 achter, maar die achterstand werd net zo snel weer omgebogen in een 2-1 voorsprong, waarna Dinteloord er weer 2 scoorde en zij de leiding weer namen, 3-2. Nog voor rust wisten wij deze achterstand om te buigen in een 4-3 voorsprong.

De tweede helft begon Dinteloord met een nieuwe rechtsback die aardig snel was en veel mee opkwam, en het duurde even voordat wij iemand gevonden om hem af te stoppen. Voordat dit gelukt was had deze via zijn rushes ons al 2 tegendoelpunten bezorgd, waardoor we weer met 5-4 achter kwamen.

Toch wisten wij ook deze achterstand weer teniet te doen door er zelf 2 in te leggen; 6-5 voor ons dus. Maar helaas, tegen het eind van de wedstrijd werd de bal vanaf de rechterkant (van ons gezien dan) de 16 ingedraaid, waarna ik dacht dat de keeper hem wel zou hebben. Hij dacht blijkbaar dat ik hem zou onderscheppen en bleef op de doellijn staan, waarna mijn man de bal simpel kon binnenprikken.

Hierna kregen we nog een grote mogelijkheid op de 7-6, maar deze kans werd jammerlijk gemist, waardoor we ons tevreden moesten stellen met een 6-6 eindstand.
pi_62757557
Hallo ik ben een FOK!er en zit nu 8 jaar op voetbal en kom ook ff dit topic rondneuzen .
Gelijk een vraagje: Wat kan ik doen tegen steek, ik krijg het vrijwel altijd direct in het begin van de warming-up, terwijl ik minstens een uur van tevoren eet.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:39:12 #106
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62758826
Zaterdag zal wel niet doorgaan bij ons, veld lag er gisteren al naar de klote bij.
pi_62758914
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:44 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hallo ik ben een FOK!er en zit nu 8 jaar op voetbal en kom ook ff dit topic rondneuzen .
Gelijk een vraagje: Wat kan ik doen tegen steek, ik krijg het vrijwel altijd direct in het begin van de warming-up, terwijl ik minstens een uur van tevoren eet.
Minder zwaar eten, als je wakker wordt direct gaan eten en genoeg vocht innemen? Heb er eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. .

Heb weer zin in het weekend
Hoi.
pi_62760006
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Grulez het volgende:

[..]

Niet veel mis mee toch. Tis geen officieel stuk ofzo.
Dat niet, maar het klinkt gewoon verneukt .
pi_62760059
Oja, zondag wederom verloren. Kampioenschap kan de kast in en we moeten zelfs gaan vechten voor een plek in het linkerrijtje. Maar nog erger: weer lekker gekankerd op elkaar. Het einde van ons (al een jaar of 7 bestaande) team is in zicht .
pi_62764504
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef pekel het volgende:

[..]

Minder zwaar eten, als je wakker wordt direct gaan eten en genoeg vocht innemen? Heb er eerlijk gezegd ook niet veel verstand van. .

Heb weer zin in het weekend
Niet met de wedstrijden, dat nog nooit gehad. Maar bijna altijd met de trainingen, en tjah dat is om 18.30 en dus iets na het eten... kan moeilijk om 16.00 al warm gaan eten xD
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:10:30 #111
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62768553
3-0 gewonnen zaterdag van Lisse A2. Nu gedeeld 2e met 10 uit 4!

We worden een aantal weken gevolgd door www.voetbal21.nl foto's + filmpjes op internet!

Filmpje van een aktie van mij, k help m wel een beetje naar de klote maarja..... altijd leuk om als linksachter op te komen!

Vorige week met 2-4 bij Katwijk gewonnen, waar we 6 mensen van de B2 moesten gebruiken om 13 spelers te hebben, belachelijk eigenlijk. Ben je selectie (A2), heb je soms maar 8 spelers ofzo! Komt door veel blessures bij ons team en bij de A1, waar we normaal ongeveer 4 of 5 spelers van meekrijgen die bij de A1 afvallen.

We kwamen 0-2 voor, toen werd het 1-2. Daarna weer een voorsprong (ja hoor, ik scoorde vanaf een meter of 20). Wat later werd het 2-3. Toen trapte onze aanvoerder met de spits af, en de aanvoerder trapte m gelijk maar over de keeper heen: 2-4 en gespeeld. Even later kreeg ie rood omdat ie dit riep na een überslechte voorzet: "Tyfus, wat een kutbal!" Die scheids zocht t gewoon op, de hele wedstrijd al. Gelukkig kreeg ie maar 1 wedstrijd schorsing dus die is er zaterdag weer bij!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62782602
Wij hebben afgelopen zaterdag met 5-1 gewonnen Tegen een team dat gelijk had gespeeld tegen de nummers 1 en 2 van de competitie, maar alleen gewonnen had van de hekkesluiter. Een beetje onvoorspelbaar team dus.

Bij rust was het al 4-0, en dan ga je de 2e helft toch wat slapjes in. Vele passes die niet aankwamen, een paar persoonlijke foutjes achterin (waarvan er 1 dus tot een tegendoelpunt leidde), maar gelukkig herstelden we ons weer en wisten wij het net ook nog een keer te vinden.

Wij staan nu gedeeld 3e, met een doelpunt meer dan de nummer 4; evenveel punten en evenveel tegendoelpunten. A.s. zaterdag moeten we tegen hun, en de nummers 1 en 2 moeten dan ook tegen elkaar. Spannend weekend dus
pi_62976732
6 gespeeld 18 punten, go JOS Wgm!
pi_62979067
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, zondag wederom verloren. Kampioenschap kan de kast in en we moeten zelfs gaan vechten voor een plek in het linkerrijtje. Maar nog erger: weer lekker gekankerd op elkaar. Het einde van ons (al een jaar of 7 bestaande) team is in zicht .
De bom is gebarsten. Afgelopen zondag de tegenstander afgebeld omdat we pas een half uur na verzamelen 11 spelers hadden, waarvan enkele half-geblesseerd.

Morgen gesprek over hoe nu (niet) verder.....
  woensdag 5 november 2008 @ 20:31:03 #115
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62980473
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

De bom is gebarsten. Afgelopen zondag de tegenstander afgebeld omdat we pas een half uur na verzamelen 11 spelers hadden, waarvan enkele half-geblesseerd.

Morgen gesprek over hoe nu (niet) verder.....
ach zo gaat het bij ons al een paar jaar.. en die gesprekken helpen ook nooit.. want dan komt net als op zaterdag de helft ook niet opdagen..
pi_62980544
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef elChinoRecoba het volgende:
6 gespeeld 18 punten, go JOS Wgm!
Moet je volgende week toevallig tegen Roda 23?
pi_62980715
Wij zijn gestegen naar de 2e plaats

Tegenstander DVO'60, dat een doelpunt achterstonden op ons, begon sterk aan de wedstrijd. Ze zetten ons snel onder druk, zonder echte kansen te creëren. Mijn persoonlijke tegenstander was ook vrij rap en behendig, de eerste 10 minuten had ik het even moeilijk, toen ze eenmaal van posities ging wisselen kreeg ik het wat makkelijker en speelde ik mezelf goed in de wedstrijd, waarna ik gewoon een goeie pot gespeeld heb. Gaandeweg de eerste helft kwamen wij beter in ons spel. We kwamen ook met 1-0 voor, een vrije trap vanaf de zijkant van de 16 werd verlengd en binnengeschoten.

Zo gingen we met een 1-0 voorsprong rusten. De tweede helft begon DVO weer sterk en een minuutje nadat een doelpunt van hun over het hoofd gezien was door de scheids viel de verdiende gelijkmaker. Hierna werd ik gewisseld (hoewel het geen fout van mij was overigens). Wij stroopten onze mouwen echter op en zoals wel vaker dit seizoen wonnen we toch op werklust de wedstrijd. Er werden nog 2 doelpounten gescoord en dus werd er gewonnen met 3-1.

De nummer 2 verloor met 3-4 van de nummer 1, waardoor wij ze inhalen op de ranglijst. We staan nu op 1 verliespunt van de koploper, maar a.s. zaterdag krijgen we weer een zware pot tegen de club die we net voorbij gestoten zijn.
pi_63022706
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je volgende week toevallig tegen Roda 23?
Mijn team wel, ik ben geschorst..
pi_63037642



schitterend
pi_63048578
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef elChinoRecoba het volgende:

[..]

Mijn team wel, ik ben geschorst..
Zonde anders moest ik morgen tegen je spelen.
pi_63048786
Zijn jullie goed?
pi_63048916
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:08 schreef elChinoRecoba het volgende:
Zijn jullie goed?
nee joh. oude lullen elftal
pi_63049565
Vandaag eerste wedstrijd op het veld van dit speeljaar!
De verlosser gaat voor punten zorgen, verslag volgt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63060493
Van de nummer 3 met 7-4 gewonnen Verslag volgt morgen (of een andere keer als ik nuchter ben)! Wij zijn overigen de 2e
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:42:24 #125
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63061011
Achja kut gespeeld en weer verloren.
pi_63061216
Vandaag 6-0 gewonnen van een achterlijk studententeam. Niet leuk voetballen tegen een tegenstander die niet echt fanatiek en gedreven zijn.
Wij zijn overigens lijst aanvoerder
pi_63081609
Hohohooo zeer verdiend 2-1 gewonnen van de nummer 2! 7 gespeeld, 21 punten nu!
pi_63081623
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef elChinoRecoba het volgende:
Hohohooo zeer verdiend 2-1 gewonnen van de nummer 2! 7 gespeeld, 21 punten nu!
Hoe was de wedstrijd?
Ik was zelf namelijk met griep in bed blijven liggen
pi_63081804
Veel kansen gemist aan onze kant, duurde te lang voordat de 1-0 kwam, na de 2-0 meteen de 2-1 tegen en daarna toch nog een kansje op de 2-2.
Verdiende overwinning voor JOS, dat wel..
pi_63081903
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
Veel kansen gemist aan onze kant, duurde te lang voordat de 1-0 kwam, na de 2-0 meteen de 2-1 tegen en daarna toch nog een kansje op de 2-2.
Verdiende overwinning voor JOS, dat wel..
Jullie zijn dus hard op weg naar de titel.
Helemaal omdat ABN-AMRO vandaag ook punten heeft verspeeld tegen Overamstel.
Wel grappig, de 2 wedstrijden die ik dit seizoen niet heb meegedaan hebben we allebei verloren.
Moet toch wat zeggen he
pi_63082112
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jullie zijn dus hard op weg naar de titel.
Helemaal omdat ABN-AMRO vandaag ook punten heeft verspeeld tegen Overamstel.
Wel grappig, de 2 wedstrijden die ik dit seizoen niet heb meegedaan hebben we allebei verloren.
Moet toch wat zeggen he
Kun je nagaan hoe groot de nederlaag anders zou zijn uitgevallen! Met 2-1 mag je team echt niet mopperen! (al deden ze dat wel lichtelijk)
pi_63082807
Aan de prestaties van mijn 'team' maak ik geen woorden meer vuil.

Wel rvaag ik me af wat de naam ABN-AMRO doet tussen al die Amsterdamse amateurclubs..?
pi_63082925
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Aan de prestaties van mijn 'team' maak ik geen woorden meer vuil.

Wel rvaag ik me af wat de naam ABN-AMRO doet tussen al die Amsterdamse amateurclubs..?
Waarom zou ABN-AMRO niet mee mogen doen?
Ze hebben dit jaar alleen niet zo'n goede bank.
We hebben ook wel eens bij KLM in de competitie gezeten.
Die hadden vaak last van een vliegende keep.
pi_63082985
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:26 schreef Zjakkie het volgende:
Van de nummer 3 met 7-4 gewonnen Verslag volgt morgen (of een andere keer als ik nuchter ben)! Wij zijn overigen de 2e
Oke. Unitas'30 uit Etten-Leur. De nummer 3 dus, met 1 of 2 verliespuntjes meer dan wij. Vorig jaar stelden ze niet zoveel voor, maar nu draaien ze toch aardig mee bovenin. Het zou dus een moeilijke wedstrijd worden; zij zijn voetballend sterker dan wij, maar wij kunnen onze mouwen opstropen en hard voor elkaar werken, dat doen zij niet, aldus onze technische staf.

Dat zij geen werkvoetbal speelden had ie gelijk in, dat zij voetballend beter waren dan weer niet. Het is dat ons vizier niet op scherp stond, maar we hadden voor rust al ver uit kunnen lopen. Unitas was dan wel weer heel efficiënt, de 3 kansen die ze voor rust kregen werden alledrie benut. Wij wisten uit onze 20 kansen ook 3x te scoren, waardoor we met 3-3 gingen rusten. Toen een speler van ons werd neergehaald en daarop de bal tegen de tegenstander aangooide, brak er een klein vechtpartijtje los, waarna de speler van hun rood kreeg en die van ons geel. Gunstig voor ons dus.

In de tweede helft ging het niveau wat omlaag, maar wisten we wel tot 5-3 uit te lopen. Uit een vrije trap werd dan de 5-4 binnengekopt, maar de 6-4 en in de laatste minuut uit een penalty de 7-4 stelden de puntjes veilig.

Wij staan nu 1 verliespunt achter op koploper Klundert.
  maandag 10 november 2008 @ 06:43:11 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63094387
Kerkwijk - GVV (zaterdag) 2.
3-1

Weer een verliespartij die op papier staat als een huis, maar weer een verliespartij die niet verloren had moeten worden.
Eerste helft stonden we redelijk goed, maar wisten niet te scoren dus doet de tegenstander dat wel.
1x uitgespeelde kans, 1x een discutabele penalty en een "lucky goal".
Bij ons werd de bal een keer, bewust, over de keeper heen geschoten en viel zo in het netje.. Maar wel zo rond het middelste gedeelte van de speelhelft dus opzich nog van een aardige afstand.
Zelf als rechtsvoor zo'n beetje m'n beste wedstrijd gespeeld.. Vrije trapje gekregen, terecht, nadat de tegenstander mij afstopte met een tackle op de voet.. Verder liep ik in alle gaten die vielen alleen kreeg ik de bal niet anders had ik nog wel een keer of 2 kunnen scoren denk ik.
  maandag 10 november 2008 @ 07:49:13 #136
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_63094596
Gisteren weer voor het eerst sinds 1.5 maand niks gedaan te hebben op voetbalgebied gelijk op de verdedigende middenvelder-positie neergezet
1-1, maar was wel helemaal naar de klote, wat een loopwerk als je geen conditie hebt
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 10 november 2008 @ 07:51:09 #137
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_63094603
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef maxamius het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

schitterend
Wanica Star Dat is toch die Antillianen club uit Rijswijk?
Voor de rest een leuke poule
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_63095243
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou ABN-AMRO niet mee mogen doen?
Ze hebben dit jaar alleen niet zo'n goede bank.
We hebben ook wel eens bij KLM in de competitie gezeten.
Die hadden vaak last van een vliegende keep.
Hier word ik niet veel wijzer van.

Is het een bedrijfselftal dat uitkomt in de KNVB-competitie ofzo? Ik snap er echt niks van wat zo'n sponsornaam in de stand van een amateurcompetitie doet.
pi_63095501
Het zijn gewoon officiele sportclubs die ooit zijn begonnen als bedrijfselftal maar de bedrijfscompetitie zijn ontgroeid.
pi_63140389
Afgelopen zaterdag op bezoek bij Blauw Wit '34 7 een zwaarbevochten 2-2 behaald. Niet alleen moesten we terug komen van een 2-0 achterstand, tevens mochten we opboksen tegen 12 man, het laatste pakweg kwartier zelfs met 10 eigen speler. Ongetwijfeld heeft de aanwezige scheidsrechter een fantastische middag gehad, ik hoop voor de spelers van Blauw Wit '34 dat ze deze man niet weer tegen hoeven te komen. Blauw Wit '34 speelde namelijk prima en was dichter bij een overwinning dan wij dat waren. Dat de scheidsrechter echter meende hier z'n steentje ook aan bij te moeten dragen deed afbreuk aan een verder erg sportieve en spannende pot voetbal.

Na 5 (!!!) wedstrijden staan we nu met 11 punten (3 winst, 2 gelijk - 4 uitwedstrijden, 1 thuis) in de middenmoot. Benieuwd wanneer men de uitgestelde en afgelaste wedstrijden verwacht te gaan inhalen, d'r zijn bij ons in de competitie ook teams met al 9 gespeelde wedstrijden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:08:36 #141
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63140687
Hebben we trouwens op FOK ook jongens die een prof contract hebben?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63142594
Heb nu trouwens nog steeds elke wedstrijd gescoord.
7 competitiewedstrijden, 11 goals
2 bekerwedstrijden, 7 goals
1 vriendschappelijke wedstrijd, 1 goal
pi_63246599
En weer scoort ie 2x in de competitie .
pi_63249994
Vandaag 3-6 gewonnen in Flipsland van NOAD'67. De concurrentie laat punten liggen! Gunstige dag voor ons dus

We begonnen vrij goed; na 2 minuten stonden we al met 1-0 voor. Er liepen 2 spelers op de keeper af, en zo'n kans is moeilijk te missen. Een vrije trap die onze 16 werd ingedraaid werd door de scheenbeschermer van een tegenstander het goal in gekruld, en zo werd het al vrij snel gelijk. Na een listig steekballetje kwamen we dan weer op voorsprong. Maar nog voor rust werd deze hernieuwde voorsprong teniet gedaan, 2-2.

Mijn voetbalschoen ging ook nog kapot trouwens, de hak hing helemaal los, maar na wat tape-werk kon ik de wedstrijd toch hervatten.

Waar we vorige week de wedstrijd in de 2e helft van de 2e helft beslisten, was het nu de eerste helft van de 2e helft. Al vrij snel liepen we uit naar 2-6. Onze linkshalf gaf een zeer gave voorzet vanaf de achterlijn die onze spits kon binnenkoppen; even later volleerde deze linkshalf zelf een bal in de kruising; een aardig lepelballetje zette 2 spelers vrij voor de keeper. En dan mis ik er nog eentje... Maar in ieder geval, een terugspeelballetje van onze laatste man wou onze keeper in een keer naar voren schieten, maar hij trapte over de bal heen, waardoor deze alsnog de goal inrolde. Zo werd het dus 3-6 (na onze 7-4 van vorige week weer een pot waar de neutrale toeschouwer van kan genieten).

Bij thuiskomst bleek dat een concurrent had verloren bij de hekkensluiter, dat nog geen wedstrijd verloren had, en een ander team waar we voor op moeten passen kwam niet verder dan een gelijkspel. Wij staan nu 2e met 1 punt achterstand op de koploper.

[ Bericht 39% gewijzigd door Zjakkie op 16-11-2008 14:55:03 ]
  zondag 16 november 2008 @ 16:44:03 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63265838
Wedstrijd niet gespeeld.
In plaats daarvan een begravenis van de broer van een elftalgenoot.
30 jaar, dood wegens epilepsie icm hartaanval of een overdosis (onderzoek is nog)
pi_63266872
Verloren 2-1

3 x lat, 2 keer pal, 80 % balbezit... Goddomme En oja, ik haat kunstgras.
Noot noot.
pi_63266885
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Keltie het volgende:
Wedstrijd niet gespeeld.
In plaats daarvan een begravenis van de broer van een elftalgenoot.
30 jaar, dood wegens epilepsie icm hartaanval of een overdosis (onderzoek is nog)
Ajoh
Noot noot.
pi_63267926
1-4 winst bij Eendracht!

[ Bericht 50% gewijzigd door elChinoRecoba op 16-11-2008 22:06:40 ]
pi_63268139
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
Verloren 2-1

3 x lat, 2 keer pal, 80 % balbezit... Goddomme En oja, ik haat kunstgras.
Voetballende chicks .
  maandag 17 november 2008 @ 06:46:13 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63280479
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ajoh
Tjah, het "hoort erbij" zeggen ze dan.
Die gozert kon het wel waarderen dat we de match afgezegd hadden en met een paar man op het condoleren (vrijdag) en de begrafenis (zaterdag) waren.
We hadden wel kunnen spelen, aangezien we pas om 14.30 hoefden maar je stapt na een begrafenis toch anders het veld op....
pi_63615836
Nadat vorige week ons veld onbespeelbaar was en de inhaalwedstrijd tegen SC Franeker 7 werd afgelast (gezien de gevallen hoeveelheid, de kou en de harde wind niet eens zo onbegrijpelijk) mochten we vandaag naar Waterpoort Boys 3 toe..

Omdat ik vanuit Groningen moest komen en rechtstreeks naar Sneek zou gaan zat ik rond 10 uur al in de trein. Voor de zekerheid nog even met de eigen kantine bellen om te voorkomen dat men in Bolsward tevergeefs op mij zou wachten voor vertrek, blijkt dat Waterpoort Boys 20 minuten daarvoor heeft afgebeld

Gelukkig waren we nog (net) niet weg en kon ik nog uitstappen en terug naar huis fietsen. Echter wel weer een (nu dus ongebruikt) treinkaartje moeten kopen. Hopelijk kan ik dat gewoon bij NS inleveren voor geld ofzo, anders misschien proberen te verhalen op WPB? Verdorie de zoveelste wedstrijd al die dit seizoen van ons niet doorgaat..

Een bloemlezing:
6 september - Tzum-uit, AFGELAST wegens niet voldoende spelers Tzum
13 september - SC Franeker-thuis, AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
20 september - RES-uit, 1-8 overwinning
27 september - SDS-thuis, 7-3 overwinning
4 oktober - Oeverzwaluwen-uit, 3-3 gelijkspel
11 oktober - Zeerobben-uit, UITGESTELD ivm overlijden speler
18 oktober (inhaal) - Tzum-uit, 1-3 overwinning
25 oktober - De Walde-uit, AFGELAST wegens te weinig spelers bij ons
1 november - Tzummarum-thuis, AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
8 november - Blauw-Wit '34-uit, 2-2
15 november - Makkum-thuis, AFGELAST wegens te weinig spelers Makkum
22 november (inhaal) - SC Franeker-thuis, AFGELAST wegens onbespeelbaar veld
29 november - Waterpoort Boys uit, AFGELAST door WPB (reden nog onbekend...)


Volgende week mogen we thuis tegen Tzum, zou onze 6e (!!!) wedstrijd (en de 2e tegen Tzum) van het seizoen worden mocht het door gaan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:54:37 #152
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63616512
Das balen zeg. Tot nu bij ons nog maar 1 duel afgelast. Valt nog mee. morgen gaat het wel door.. hoop ik
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:54:18 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620516
Bij ons ook afgelast

We moesten anders tegen Deto.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63620566
8-1 verloren, maar wel wéér gescoord. Elke competitiewedstrijd nu nog gescoord, met nog 1 te gaan.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:54 schreef Dos37 het volgende:
Bij ons ook afgelast

We moesten anders tegen Deto.
Welk team zit je? Maat van mij moest met DETO tegen DOS .
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:59:38 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620592
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:58 schreef Rumille het volgende:
8-1 verloren, maar wel wéér gescoord. Elke competitiewedstrijd nu nog gescoord, met nog 1 te gaan.
[..]

Welk team zit je? Maat van mij moest met DETO tegen DOS .
Dos 6
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63620801
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:59 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dos 6
Laat maar dan .
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:13:24 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63620810
Ja ik had het al gezien Deto B2 ofzo moest ook tegen Dos dat is meer jou leeftijd categorie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63622142
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik had het al gezien Deto B2 ofzo moest ook tegen Dos dat is meer jou leeftijd categorie
pi_63624338
Wij hebben met 9-0 gewonnen!!!! En we liepen teleurgesteld van het veld af...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:01:11 #160
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63624849
3-1 onterecht verloren
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:36:28 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63782007
morgen weer niet voetballen niet om het weer, tegenstander had een baaldag

De laatste wedstrijd was alweer 8 november.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:33:45 #162
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63783504
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef Dos37 het volgende:
tegenstander had een baaldag
hoezo dat dan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:16:35 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63784542
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:33 schreef 9christensen het volgende:

[..]

hoezo dat dan
Niet genoeg volk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63788384
Morgen tegen de C2 van onze vereniging . Moet toch een 10-0-tje worden en een mooie tussenwedstrijd na 4 verliespartijen op rij.
pi_63823529
Gisteren met 4-3 gewonnen van Internos 2. Ikzelf viel een half uurtje voor tijd in, en speelde niet eens echt goed. De eerste paar minuutjes waren wat rommelig, maar nadat onze linkshalf in de 8e minuut met een van zijn befaamde voorzetten vanaf de achterlijn onze spits in stelling bracht om de 1-0 binnen te koppen, ging het wat beter. In de 12e minuut gaf een van onze middenvelders een prachtig steekballetje op deze zelfde spits en alleen voor de keeper schoot hij de 2-0 binnen. Geen vuiltje aan de lucht, zou je zeggen, maar mede door de zwaar dramatische scheidsrechter, en verder gewoon omdat wij niet zo sterk speelden, kwam Internos terug tot 2-2. Hun eerste goal viel uit een penalty, een speler van ons werd vol in zn rug gebeukt en viel met zn hand op de bal. De scheids beoordeelde dit als een handsbal en kende een penalty toe, die zeer beheerst precies in de hoek werd binnengeschoten. Even later kregen ze een vrije trap, van waaruit hun aanvoerder helemaal vrij mocht binnenkoppen.

Zo gingen we rusten bij een gelijke stand. De eerste minuut na rust kwamen we al gelijk weer op voorsprong. Onze spits schoot zijn en ons derde doelpunt binnen. Hierna duurde het even, maar de 4-2 kwam uiteindelijk toch, zo'n 20 minuten voor het eind van de wedstrijd. Het was onze linkshalf die werd gevonden en dit doelpunt op zijn naam schreef. In de laatste minuut, waar wij een vrije trap wilden hebben, liet de scheids doorspelen en schoot een van hun op de goal, de keeper leek hem te pakken waardoor ik bleef staan, maar de bal viel zo ver in de hoek dat onze keeper hem niet klem kon hebben, waarna mijn man simpel de 4-3 kon binnenschieten. De scheids zei dat er nog 1 minuut te spelen was, maar nog geen 10 seconden na de aftrap floot hij al af.

De nummers 1 en 3 winnen ook allebei nipt, waardoor er niks in de kop van de competitie veranderd.
  maandag 8 december 2008 @ 19:33:18 #166
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63858271
quote:
1 Noordwolde 11 10 0 1 30 36 6 966
2 CSVH 12 10 0 2 30 41 22 953
3 GEO 11 7 2 2 23 30 17 942
4 Corenos 12 7 2 3 23 26 16 934
5 OKVC 12 5 3 4 18 16 19 927
6 Helpman 12 5 2 5 17 20 24 909
7 Poolster 12 4 3 5 15 28 24 932
8 Mamio 12 4 1 7 13 27 28 908
9 Marum 12 3 2 7 11 21 31 919
10 Fivel De 12 2 3 7 9 10 20 903
11 Potetos 12 2 1 9 7 21 43 902
12 TEO 12 2 1 9 7 15 41 893
  maandag 8 december 2008 @ 20:23:51 #167
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_63859581
Na een 4-0 achterstand met rust 4-4 gelijk gespeeld en nog moeten winnen ook

Zaterdag ipv het Vierde met het Derde mee op bezoek bij Arum. Eerste helft liep voor geen meter bij ons. Kleine details gingen net mis, tegenstander combineerde gemakkelijk en we waren niet scherp genoeg.. Tsja, dan heb je flink de pest in halverwege. Toen een tactische meesterzet van mijn kant
Ik zat totaal niet in de wedstrijd en bij mijn directe tegenstander lag de ruimte, dus mezelf maar opgeofferd en met succes Met mij op de bank stonden we binnen 15 minuten op 4-3 (2 penalties en een kopbal bij de 2e paal), werd het 4-4, hadden we 4-5 en 4-6 moeten maken, echter bleef de winnende treffer uit. Wel kreeg onze keeper nog een, gezien de aard van de wedstrijd onnodige, rode kaart (handsbal randje 16) en mochten we de laatste 10 minuten met een man minder de buit binnen halen.

Het Vierde wist (zonder mij) de thuiswedstrijd tegen Tzum met 3-0 te winnen. We hebben nu 14 uit 6 (en 2x tegen Tzum) gespeeld. Zaterdag naar Franeker (als de weergoden het toestaan), en dan winterstop.. Eens kijken of we dan nog steeds ongeslagen zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:11:11 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63975171
Morgen eindelijk weer voetballen, wel vroeg 12:30 bij de Boys in Vroomshoop. Heen wedstrijd verloren maar dat kwam meer door een gezamenlijke bruiloft binnen het team de dag ervoor, dan het spel van de Boys
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63975431
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Dos37 het volgende:
Morgen eindelijk weer voetballen, wel vroeg 12:30 bij de Boys in Vroomshoop. Heen wedstrijd verloren maar dat kwam meer door een gezamenlijke bruiloft binnen het team de dag ervoor, dan het spel van de Boys
Heeeeuh!
Hoe laat moet je, kijken of ik je tegenkom
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:19:34 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63975452
goed lezen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63975490
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Dos37 het volgende:
goed lezen
Sorry, ik las alleen Boys in Vroomshoop. Half 1 dus, net als ik. Jullie moeten waarschijnlijk op veld 1, wij op veld 2 (kunstgras). Kan je me nog zien scoren.
pi_63975626
Mijn eerste competitiehelft is gebleven bij 1 wedstrijd op het veld.
Mede door een blessure en vriendin.

Nu ben ik weer topfit en begint de winterstop
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:39:48 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63981538
Weer afgelast, het is toch GVD niet te geloven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63982485
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Weer afgelast.
Ik was er al toen ik het hoorde . Ik had wel gelijk wat jullie betreft (veld 1). Wij moesten opeens op veld 4, omdat B2 op veld 2 wou -> bij ons afgelast.
pi_63983007
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Weer afgelast, het is toch GVD niet te geloven
Het was ook al te mooi om waar te zijn, vanochtend heeft Franeker afgebeld.. Ze hebben te weinig spelers en/of het veld is niet bespeelbaar.. (hoewel er ook kunstgras ligt, dus het zal wel een spelerstekort zijn..) Overigens is ook Oeverzwaluwen 4 - Tzummarum 2 al afgelast en er zullen er nog wel een paar volgen..

Met maar liefst 6 wedstrijden gespeeld beginnen we in januari 2009 vanuit de subtop aan een flinke inhaalslag...

De stand zoals deze tot vandaag was in onze competitie:

I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:04:53 #176
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_63986892
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Weer afgelast, het is toch GVD niet te geloven
godsamme, dan zal het morgenvroeg 9 uur ook wel niet doorgaan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_63993288
In het kader van "Eén foto zegt meer dan duizend woorden":



pi_63993324
Bij ons gaat alles nog door... Zal morgenvroeg wel allemaal afgelast worden
Goed nieuws Ben geblesseerd dus wohoooo
Noot noot.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:00:47 #179
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_64107923
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Het was ook al te mooi om waar te zijn, vanochtend heeft Franeker afgebeld.. Ze hebben te weinig spelers en/of het veld is niet bespeelbaar.. (hoewel er ook kunstgras ligt, dus het zal wel een spelerstekort zijn..)
Bij Franeker zijn 2 grasvelden en 2 kunstvelden. De grasvelden zijn afgekeurd ivm het slechte weer, waardoor de hogere teams opschuiven naar de kunstvelden. Onze wedstrijd tegen Bolswardia kon daarom niet doorgaan. Al zie ik dat we niet mogen klagen, toch nog 10 wedstrijden kunnen spelen.

Spelerstekort hebben we nog nooit meegemaakt, we hebben 20 man op papier.
pi_64120253
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:00 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Bij Franeker zijn 2 grasvelden en 2 kunstvelden. De grasvelden zijn afgekeurd ivm het slechte weer, waardoor de hogere teams opschuiven naar de kunstvelden. Onze wedstrijd tegen Bolswardia kon daarom niet doorgaan. Al zie ik dat we niet mogen klagen, toch nog 10 wedstrijden kunnen spelen.
Ah, op die manier.. Dat is dan het nadeel wanneer je een 7e elftal bent. Voor ons was het dubbel klote, de 9e afgelaste/uitgestelde wedstrijd al dit seizoen.
quote:
Spelerstekort hebben we nog nooit meegemaakt, we hebben 20 man op papier.
'Op papier' hebben wij er zelfs tegen de 30. In de praktijk is er echter een flink aantal 'ouderen' die voornamelijk op woensdag even lekker trainen en op zaterdag veelal niet willen/kunnen. Tot dusver is het wel iedere keer gelukt om zo'n 13-15 spelers bij elkaar te krijgen. Daar ligt het dan bij ons dus gelukkig ook niet aan.

Tegen Tzum (hadden dorpsfeest) en Makkum (reden onbekend) werd er al echter wegens spelerstekort bij de tegenstander afgelast en er zijn nog een paar 'twijfelgevallen' waar ze het op 'het veld' hebben gegooid, maar veel wedstrijden in de rest van de regio wel door gingen.. Tel daar bij op dat ons eigen bijveld (Bolswardia heeft 2 eigen velden) echt dramatisch is en ook al voor 3 afgelastingen heeft gezorgd (overigens ging 2x heel Noord-Nederland er toen ook uit) en we hebben er nu 6 gespeeld

3 januari meteen maar los dus met het inhaalprogramma Nouja, we zien het wel.. De lol gaat er op deze manier snel van af met in totaal 2 wedstrijden gespeeld sinds 18 oktober. Hopen dat dat in 2009 beter mag gaan.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_64121120
Winterstop
  donderdag 18 december 2008 @ 15:55:59 #182
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_64122566
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef Sieps het volgende:
Winterstop
winterstop met 0 punten
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ah, op die manier.. Dat is dan het nadeel wanneer je een 7e elftal bent. Voor ons was het dubbel klote, de 9e afgelaste/uitgestelde wedstrijd al dit seizoen.
[..]

'Op papier' hebben wij er zelfs tegen de 30. In de praktijk is er echter een flink aantal 'ouderen' die voornamelijk op woensdag even lekker trainen en op zaterdag veelal niet willen/kunnen. Tot dusver is het wel iedere keer gelukt om zo'n 13-15 spelers bij elkaar te krijgen. Daar ligt het dan bij ons dus gelukkig ook niet aan.

Tegen Tzum (hadden dorpsfeest) en Makkum (reden onbekend) werd er al echter wegens spelerstekort bij de tegenstander afgelast en er zijn nog een paar 'twijfelgevallen' waar ze het op 'het veld' hebben gegooid, maar veel wedstrijden in de rest van de regio wel door gingen.. Tel daar bij op dat ons eigen bijveld (Bolswardia heeft 2 eigen velden) echt dramatisch is en ook al voor 3 afgelastingen heeft gezorgd (overigens ging 2x heel Noord-Nederland er toen ook uit) en we hebben er nu 6 gespeeld

3 januari meteen maar los dus met het inhaalprogramma Nouja, we zien het wel.. De lol gaat er op deze manier snel van af met in totaal 2 wedstrijden gespeeld sinds 18 oktober. Hopen dat dat in 2009 beter mag gaan.
al bij Blauw Wit gespeeld?
Fantastisch mooi complex, maar we speelden daar op kunstgras.. Hels wat een ongelooflijk baggerveld was dat zeg.. 1 sliding hele been open..
pi_64122648
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

winterstop met 0 punten
Winterstop met al meer punten dan de afgelopen 3 seizoenen bij elkaar

ben in een ander team gaan spelen
pi_64123016
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

winterstop met 0 punten
[..]

al bij Blauw Wit gespeeld?
Fantastisch mooi complex, maar we speelden daar op kunstgras.. Hels wat een ongelooflijk baggerveld was dat zeg.. 1 sliding hele been open..
Yup, ergens begin november. Schitterend complex inderdaad, maar we stonden vol op de wind te spelen (gelukkig wel op echt gras..). 2-0 achter en ondanks laatste 10-15 minuten met een man minder (scheidsrechter vond het nodig om 'aanwezig' te zijn) nog 2-2 gespeeld.

Kunstgras is sowieso waardeloos, althans, het kunstgras waar de gemiddelde amateurclub op speelt. Paar seizoenen geleden eens met ons Vierde (of was het toen nog Vijfde?) tegen een stel van RES (za en zo) in het Cambuur-stadion gespeeld. Dat was al een stuk beter, hoewel er niets gaat boven echt gras
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 18 december 2008 @ 16:12:16 #185
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_64123159
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Yup, ergens begin november. Schitterend complex inderdaad, maar we stonden vol op de wind te spelen (gelukkig wel op echt gras..). 2-0 achter en ondanks laatste 10-15 minuten met een man minder (scheidsrechter vond het nodig om 'aanwezig' te zijn) nog 2-2 gespeeld.

Kunstgras is sowieso waardeloos, althans, het kunstgras waar de gemiddelde amateurclub op speelt. Paar seizoenen geleden eens met ons Vierde (of was het toen nog Vijfde?) tegen een stel van RES (za en zo) in het Cambuur-stadion gespeeld. Dat was al een stuk beter, hoewel er niets gaat boven echt gras
idd geef mij maar echt gras..
  donderdag 18 december 2008 @ 16:22:36 #186
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_64123534
Nou, ben benieuwd of we dit weekend wel gaan spelen. Al een maand niet meer gespeeld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_64125521
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ben benieuwd of we dit weekend wel gaan spelen. Al een maand niet meer gespeeld.
Iig warmer dan afgelopen weekend
Noot noot.
pi_64738008
Even dit topic omhoog schoppen maar. De eerste algehele afgelasting is namelijk op dinsdagmiddag (!!) al een feit.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
  603     Teletekst di 06 jan           
 ***FGELASTINGEN************************
 ******          voetbal                
 ***************************************
                                        
 Amateurvoetbal:                        
                                        
 Alle wedstrijden in de categorieën A en
 B zijn voor het komend weekeinde (10 en
 11 januari) zijn afgelast.             
                                        
 Er stonden alleen wedstrijden op het   
 programma in het district West II,maar 
 gezien de vorst is dinsdag al besloten 
 alle wedstrijden af te gelasten. 
pi_64738677
Ach, onze eerste comeptitiewedstrijd is de 24e pas. Wel een derby en topper, wij staan op de 2e plaats en 1 puntje achter de koploper, die wij thuis zullen ontvangen
pi_64742604
Wij spelen de 18e weer (mocht het weer wat beter worden).

Bij OJC hebben we inmiddels ook alle thuiswedstrijden voor a.s. zaterdag afgelast. Wel zonde van het geregel dat me eraan voorafgegaan is, maar niet meer dan logisch natuurlijk.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:44:37 #191
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_64776028
Wij moeten de 17e en waarschijnlijk ook de 24e tegen UDO A1. Belangrijke wedstrijden, niet alleen voor de stand, ik moet de eer hoog houden! Ik werk met een aantal van die gasten bij AH en er zitten er ook een paar bij mij op school....

Verder hebben we gelijkgespeeld tegen de nummer 8 en verloren van de nummer 4. Die hadden een aantal spelers van de A1 mee en zelfs iemand die aan het begin van het seizoen bij het eerste van RCL had meegedaan! Vind ik toch wel triest.... Maar goed, we hebben ook van de nummer 2 gewonnen (0-1) en verder weinig lastige wedstrijden gehad, op Leiden A1 na misschien.



Verder ben ik ook vanaf het begin in de basis begonnen (1x getraind en toen gelijk voor de leeuwen gegooid), en de trainert vind mij - hoewel ik tussendoor 4 wedstrijden geblesseerd ben geweest - ook absoluut de nummer 1 linksback, dus dat doet me goed! En dan te bedenken dat ik in september nog gewoon in de A4 speelde.... Was wel heel gezellig, maar dit is toch ff leuker!

[ Bericht 11% gewijzigd door uitje4life op 07-01-2009 16:50:11 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:45:41 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65099076
Zwaar programma komende weken!

Morgen (als het doorgaat) tegen UDO A1. Dan dinsdag een oefenwedstrijd tegen UVS A2, de nummer 2 in de 1e klasse A (klasse hoger dus). Dan volgende week zaterdag weer tegen UDO A1, en dan die dinsdag weer een oefenwedstrijd, tegen Quick Boys A2! (die 9e in de Hoofdklasse staan!)

En tussendoor gewoon trainen... zal wel 2 i.p.v. 3x worden.....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65100168
Gister EIN-DE-LIJK weer getraind.
Met een bal bezig
pi_65106947
quote:
Algehele afgelasting West I, Zuid I en Oost

De KNVB heeft voor dit weekend alle wedstrijden van het amateurvoetbal in de districten West I, Oost en Zuid I afgelast. Dit geldt voor zowel de A- als B-categorie. Op zaterdag en zondag is ook de B-categorie van het district West II afgelast. Op zaterdag gaan de wedstrijden in de B-categorie van het district Zuid II niet door.
Lekker snel weer, maar gisteravond getraind en dat was echt nooit goedgekomen voor zondag .
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:52:50 #195
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_65107650
West II ligt er ook al uit toch?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:53:19 #196
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65107668
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Rumille het volgende:
Gister EIN-DE-LIJK weer getraind.
Met een bal bezig
nu pas? wij hebben al 4x getraind hoor....

Wel jammer dat het afgelast is... ik had gister met de training niet het idee dat het gras zo slecht was ofzo!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:53:48 #197
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65107687
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef Scorpie het volgende:
West II ligt er ook al uit toch?
kijk dat berichtje boven de jouwe nog ff goed door
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65107706
Nieuwe competitie staat op knvb.nl

Zijn we alsnog gedegradeerd
worden we 11 van de 13 is het nog niet goed, van 3e klasse naar 4E

Ook vervelend is dat wij de enige ploeg in de competitie zijn die uit Enschede komen, de rest is hartstikke ver weg
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:55:11 #199
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65107749
Nieuwe competitie?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65107777
halfjaar competitie
pi_65108239


Van sommige clubs heb ik nog helemaal nooit gehoord
Zeker van die boerenclubs ergens in een niemandsland
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:09:20 #202
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65108321
aha... ik dacht al, volgens mij moet ik nog een wedstrijd of 11

en 3 damesteams ofzo in je competitie? Gemengd douchen dan

En een A3 en A4 van dezelfde club in 1 competitie vind ik een beetje triest.. bij ons zitten de A3 en A5 ook bij elkaar....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65108483
Ik denk eerder dat die D voor dispensatie staat, omdat dat dus van die boerenclubs zijn, die altijd te weinig leden hebben
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:36:03 #204
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65109439
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef Sieps het volgende:
Ik denk eerder dat die D voor dispensatie staat, omdat dat dus van die boerenclubs zijn, die altijd te weinig leden hebben
oja dat kan ook idd...

wel jammer dan
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65109485
Morgen tegen de koploper, sta niet op doel want me schouder is al 6 weken pijnlijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:42:56 #206
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_65109731


Geen voetbal.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:43:35 #207
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65109755
gaat het nog door dan bij jou Raptorix?

edit: nee dus
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65111261
Ah ok, naja jammer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65111731
He verdomme.
pi_65112852
Vind het maar raar, in Amsterdam is het prima voetbalweer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65113080
Gelet op de toestand van de velden en de neerslag die ze verwachten komend weekend, voetbal je elk veld naar de knoppen.
pi_65113117
Inderdaad.
Kunstgras velden gaan wel door (hier in ieder geval wel). Normaal spelen wij erop, morgen alleen dus niet.
pi_65113135
Als alles er uit ligt, ligt ook alles eruit, incl kunstgras .
pi_65113734
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelet op de toestand van de velden en de neerslag die ze verwachten komend weekend, voetbal je elk veld naar de knoppen.
Volgens mij was het voor ons een inhaalprogramma, en ik denk dat amsterdam eo, tegenwoordig voor zeker 40 procent kunstgras is, kortom waarom alles eruit gooien?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65113744
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als alles er uit ligt, ligt ook alles eruit, incl kunstgras .
quote:
Afgelastingen
Alle thuiswedstrijden op de gewone velden zijn afgelast. Alleen de wedstrijden op kunstgras gaan door. De volgende teams spelen op kunstgras, F1 en E1 om 8:45 uur, A1 om 10:45 uur, 2e om 12:30 uur en het 1e om 14:30 uur. Alle uitwedstrijden m.u.v 3e is afgelast alleen de wedstrijden van het 3e uit naar Den Ham is nog niet afgelast. De wedstrijden in de zaal gaan uiteraard gewoon door net als het kunstgrastoernooi bij Sportlust van E3.
Van onze site.
pi_65113907
Ik weet bijna 100% zeker dat algehele afgelasting ook echt alles is, want er staat ook nooit bij 'uitgezonderd kunstgrasvelden' oid. Dan kunnen ze beter een lijn trekken ivm competitievervalsing oid.

Ik ga het even proberen na te zoeken hoor.

En raptorix, regio West I is groter dan alleen de regio Amsterdam he .
pi_65113926
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet bijna 100% zeker dat algehele afgelasting ook echt alles is, want er staat ook nooit bij 'uitgezonderd kunstgrasvelden' oid. Dan kunnen ze beter een lijn trekken ivm competitievervalsing oid.

Ik ga het even proberen na te zoeken hoor.

En raptorix, regio West I is groter dan alleen de regio Amsterdam he .
Zie net wel dat het bericht van gisteravond is, dus misschien is kunstgras nu ook afgelast.
pi_65114142
Omdat ik onze website moet bijhouden, belde onze wedstrijdsecretaris me toestraks.
Hij vertelde me expliciet dat óók alle oefenwedstrijden, thuis én uit, afgelast waren.

Ik vond het nogal ongeloofwaardig klinken, maar klopt het..?
pi_65114180
Wij hadden vorig seizoen ook zo'n situatie dat het perfect voetbalweer was, maar een algehele afgelasting al op donderdag. Dan geldt die wedstrijd officieel niet, ook al is het speelbaar etc. Je bent dan bijvoorbeeld ook niet verzekerd op het voetbalveld onder de vlag van de KNVB.

Maar algeheel is echt alles eruit.
pi_65114369
Vriendschappelijke wedstrijden kunnen toch wel doorgaan dan he?
pi_65114403
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef Yeahinho het volgende:
Omdat ik onze website moet bijhouden, belde onze wedstrijdsecretaris me toestraks.
Hij vertelde me expliciet dat óók alle oefenwedstrijden, thuis én uit, afgelast waren.

Ik vond het nogal ongeloofwaardig klinken, maar klopt het..?
Ja dat klopt, in meen dat dat tot een jaar of 3 niet zo was, omdat dit vaak tot onduidelijkheden leed hebben ze dat nu expliciet gemaakt, een ander bij komend voordeel is, is dat ze het hele programma nu kunnen dupliceren naar een nieuw weekend, vandaar dat er ook wat meer inhaal weekenden zijn als in het verleden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65114408
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:44 schreef Zjakkie het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijden kunnen toch wel doorgaan dan he?
Uiteraard.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65114485
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet bijna 100% zeker dat algehele afgelasting ook echt alles is, want er staat ook nooit bij 'uitgezonderd kunstgrasvelden' oid. Dan kunnen ze beter een lijn trekken ivm competitievervalsing oid.

Ik ga het even proberen na te zoeken hoor.

En raptorix, regio West I is groter dan alleen de regio Amsterdam he .
Klopt, maar in de lagere klasses van WEST I speel je iets meer regionaal nog ;0
Wij voetballen meestal binnen de 3 hoek almere, aalsmeer, heemstede.

Kan iemand trouwens openingspost bijwerken met de spelers? Ik speel zelf in WVHEDW 18
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_65114710
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uiteraard.
Dat is mooi! Wij mogen morgen oefenen tegen het eerste van DHV.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:52:36 #225
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65140225
1 feb. weer beginnen met een inhaalwedstrijd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_65150961
Nou, wij hopen maar op 'een slechte generale is een goede uitvoering'...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:23:13 #227
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_65151577
Jammer dat het morgen niet doorgaat, we hadden de koploper de laatste wedstrijd voor de winterstop hun eerste verliespunten gegeven door met 5-1 te winnen.
We zouden morgen weer tegen ze moeten spelen, maar dat gaat nu niet door.
Hopen dat we trouwens de 2e seizoenshelft net zo goed blijven spelen, dan lonkt een kampioenschap
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_65291306
Godsamme
Krijgen we eerst een of ander tuthola bij ons in het team, vervolgens moet er iemand van ons naar een hoger elftal. Wie is nog niet bekend, maar ik verdenk ze ervan mij te willen.

Nou, ik ga niet.
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:40:36 #229
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65302794
en das je goed recht... De trainer van de a1 wil ook iemand uit ons team, die door een langdurige blessure weer op niveau komt in de a2. Maar die trainer gaat niet echt goed met z'n spelers om dus hij wil niet. Ook is er nog 1 vanuit de a1 voor vast bij ons gekomen omdat veel vrienden ook in de a2 spelen. Wel een verschil, 2e divisie of 2e klasse.....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65390670
Gisteren was het dan zo ver. De dag waar lang naar uitgekeken werd. De topper Seolto 2 - Klundert 2. Klundert stond bovenaan, met 1 puntje meer dan Seolto. Daarnaast ligt Klundert een dorp naast de thuishaven van Seolto, een echte derby dus.

Het werd ook precies een wedstrijd die je kunt verwachten, veel strijd, veel overtredingen, en geen hoog, maar wel een aardig niveau. Wij hadden vandaag ook nog eens de luxe om 5 wisselspelers mee te kunnen nemen. Aangezien je er maar 3 mag gebruiken betekende dat dat er 2 niet in het veld zouden komen. Helaas was ik een van de ongelukkigen.

De wedstrijd leverde weinig kansjes op. Klundert kreeg een stuk of 3 mogelijkheden, en Seolto ook zoiets. De scheids floot gezien de omstandigheden een redelijke wedstrijd. De beste man was niet altijd even consequent met zijn kaarten, maar dit zijn dan ook moeilijke wedstrijden om te fluiten. De coach van Klundert vond het na elke grove overtreding van ons wat geen kaart opleverde ook nodig om zijn team ook aan te sporen om maar flink te schoppen, aangezien dat toch toegelaten werd.

Uiteindelijk bleef het bij 0-0, gezien het wedstrijdbeeld wel een terechte uitslag, waar we geen van beiden iets mee opschieten. Lachende derde is DVO'60, dat na een overwinning tot 3 punten achterstand op ons is gekomen.
  zondag 25 januari 2009 @ 18:52:47 #231
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65394041
Teen gekneusd en een scheurtje in het bot... nu 6 weken niet voetballen... ik lijk Arjen Robben wel met al mn blessuretjes.
  zondag 25 januari 2009 @ 20:09:49 #232
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65396780
Wij hebben gister geoefend tegen Oegstgeest A1, die 1e klasse spelen, 1 hoger dan ons. 1-1 met rust, daarna hebben we gewoon alles onder controle gehad en uiteindelijk verdiend 3-1 gewonnen! Dinsdag een oefenwedstrijd tegen Hoofdklasser Quick Boys A2, ben benieuwd hoe moeilijk we het hun kunnen maken....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65396825
Hoppa gewonnen.
Dacht dat de velden echt ontzettend slecht waren, maar ze waren zo goed
Noot noot.
  maandag 26 januari 2009 @ 08:31:38 #234
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65410016
Ik lig er nog uit.
Tussen Kerst en Oud en Nieuw op wintersport geweest en daar als geoefend snowboarder een stukje beginnerspech gehad: Op dag 1, tijdens de laatste afdaling gevallen en zo m'n binnenband van m'n knie verrekt.
2 weken "rust" gehad, nu 4 weken "revalideren". Mag wel weer gaan trainen, maar dan alleen looptraining en dergelijke. Denk dat ik er tot eind februari naast blijf, aangezien ik dan weer op wintersport ga
pi_65416435
zaterdag ons eerste punt gepakt

Alleen hadden het er meer moeten zijn.. als die stomme klootzak van een scheidsrechter niet net zo lang liet doorspelen totdat de gelijkmaker werd gemaakt.. Die lui maken em en hij fluit meteen af..

ohw ja en spierpijn in mn kuiten
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65416747
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef MrMoon het volgende:
ohw ja en spierpijn in mn kuiten
Ik ook
Noot noot.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:08:36 #237
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65416811
Sinds November niet meer gevoetbald of getraind. Gisteren vanwege blessures ook gelijk als mid-mid gespeeld in een enorme modderpoel.

Resultaat: SPIERPIJN!
  maandag 26 januari 2009 @ 15:06:28 #238
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65420768
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef MrMoon het volgende:
zaterdag ons eerste punt gepakt

Alleen hadden het er meer moeten zijn.. als die stomme klootzak van een scheidsrechter niet net zo lang liet doorspelen totdat de gelijkmaker werd gemaakt.. Die lui maken em en hij fluit meteen af..

ohw ja en spierpijn in mn kuiten
Een punt bij WPB? Dat moet voor jullie (ondanks de late gelijkmaker) toch een positieve opsteker zijn. Scheidsrechters in het Sneekse is trouwens ieder jaar hetzelfde verhaal. Jammer maar helaas.

Oja, onze pot werd weer eens afgelast, veld onbespeelbaar. Derhalve blijven we op 6 wedstrijden (nr 2, 3, 4 en 6 hebben al 10 wedstrijden gespeeld) staan. Aanstaande zaterdag staat de 'subtopper' (nr 4 vs nr 5) Zeerobben-thuis op het programma. Ben er zelf niet bij, maar met een overwinning zouden we goede zaken doen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65421114
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Een punt bij WPB? Dat moet voor jullie (ondanks de late gelijkmaker) toch een positieve opsteker zijn. Scheidsrechters in het Sneekse is trouwens ieder jaar hetzelfde verhaal. Jammer maar helaas.

Oja, onze pot werd weer eens afgelast, veld onbespeelbaar. Derhalve blijven we op 6 wedstrijden (nr 2, 3, 4 en 6 hebben al 10 wedstrijden gespeeld) staan. Aanstaande zaterdag staat de 'subtopper' (nr 4 vs nr 5) Zeerobben-thuis op het programma. Ben er zelf niet bij, maar met een overwinning zouden we goede zaken doen
ach 2de helft hadden ze een aantal lui van het 2de erbij.. en we hadden bij rust al dik voor moeten staan.. maar goed.. het voelde wel als een nederlaag..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:22:18 #240
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65475702
Rijnsburgse Boys A2 - Quick Boys A2: 0-2

Vanavond onverdiend 2-0 verloren. Ik vond Quick Boys A2 tegenvallen, terwijl ze toch 2 klassen hoger spelen als ons, Hoofdklasse namelijk. Waar het de eerste helft meer verdedigen was, had Quick Boys A2 de 2e helft niets in te brengen. Met rust was het 0-1. Na rust stonden we veel beter en creëerden we veel kansen.... Alleen deden we niet waar voetbal om gaat: de kansen afmaken. Ik kreeg zelf een goede kans, maar ik verwachtte iemand in m'n rug dus ik schoot te gehaast... En naast.

5 minuten voor tijd scoorde Quick Boys de 0-2, waarna onze keeper nog rood kreeg omdat hij die gast die scoorde vlak na zijn schot een beuk gaf. Dus ik heb 3 minuten op doel gestaan :p

Zaterdag tegen VVSB A2, en dinsdag als het goed is tegen UVS A2 die 1 klasse hoger spelen als ons.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65558627
Gaan we weer...

Voor zaterdag 31 januari en zondag 1 februari zijn alle amateurwedstrijden in de districten Noord en West I afgelast. Dit geld voor zowel de A- als B-categorie.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:02:38 #242
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65559475
Ah tof, blijven we (weer/nog steeds) op fok!king 6 gespeelde wedstrijden staan... Ben je verdorie februari
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:09:30 #243
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65559774
oost ligt er ook al zo goed als uit
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_65559894
pi_65560745
Gelukkig straks nog meer in de Lentezon voetballen dus .
pi_65560888
Ben gevraagd voor B2 . Ga ik twijfelen
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:23:24 #247
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65580409
Morgen oefenen tegen Lisse A2, die bij ons in de competitie zitten
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:25:03 #248
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65580465
gelukkig m'n conditie is nog lang niet op pijl
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:10:52 #249
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65687519
Zaterdag weer voetballen, hopelijk gaat het door.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65689198
Afgelopen zaterdag afgelast, komende zaterdag inhaal, de zaterdag erna zouden we spelen tegen een team dat zich heeft teruggetrokken, en daarna is het weer carnaval. Dat zijn 4 zaterdagen achter elkaar zonder voetbal voor ons.

Nu ga ik morgen op vakantie, dus mij komt het eigelijk wel goed uit
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:05:32 #251
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65693234
t zal wel weer afgelast worden.... t blijft snachts vriezen en overdag is t rond t vriespunt......
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65693293
Hoe doen jullie het met de trainingen? Die gaan bij jullie wel door altijd?
Noot noot.
pi_65694098
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe doen jullie het met de trainingen? Die gaan bij jullie wel door altijd?
Wij zijn een keertje gaan fitnessen, zwemmen, en we hebben duurloopje afgesloten met wat sprintoefeningen gedaan. Afgelopen zaterdag gingen we spinnen en boksen in plaats van de wedstrijd. Ben benieuwd wat er vanavond op het programma gaat staan.
pi_65696287
Toch mooi geweigerd, eigen team for the win
pi_65697573
Al een tijdje uit de roulatie. Zwaar gekneusde voet opgelopen met het zaalvoetballen in de winterstop. Vanmorgen foto's laten maken, nu wachten op de uitslag. .
Hoi.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:03:13 #256
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65697713
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef pekel het volgende:
Al een tijdje uit de roulatie. Zwaar gekneusde voet opgelopen met het zaalvoetballen in de winterstop. Vanmorgen foto's laten maken, nu wachten op de uitslag. .
Zoiets heb ik ook. Scheurtje in mn teen, maar geen foto laten maken. Mn vader (=huisarts) bovenop mn teen en na een luide kreet wist ik het ook wel zelf...
pi_65700060
Lang leve zaalvoetbal. Gelukkig geen last van het slechte weer~!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:10:54 #258
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65700249
Onze trainingen gaan gewoon door.... tenzij de website anders vermeld. 1 dag mocht er laatst helemaal niet getraind worden omdat het kunstgras dan naar de knoppen ging... maar voor de rest is er gewoon getraind. Volgens mij zijn er plannen om een derde kunstgrasveld neer te leggen....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65700456
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wij zijn een keertje gaan fitnessen, zwemmen, en we hebben duurloopje afgesloten met wat sprintoefeningen gedaan. Afgelopen zaterdag gingen we spinnen en boksen in plaats van de wedstrijd. Ben benieuwd wat er vanavond op het programma gaat staan.
Kijk, dat is nou leuk
Noot noot.
pi_65798202
quote:
District West I voor morgen geheel afgelast

6 februari

Ondanks het feit, dat het zonnetje vanmorgen scheen leverde een rondje langs de velden, door de medewerkers van het bondsbureau in Amsterdam, op dat het slecht gesteld is met de velden in het district West I. Daarom is besloten dat het volledige programma van district West I voor morgen is afgelast.

Ook in Zuid II zijn alle wedstrijden voor morgen afgelast, maar in dat district zijn op zaterdag geen standaardelftallen actief. In West II en Noord speelt de B-categorie - de lagere elftallen - niet.
pi_65798957
Het is hier topweer. . B-categorie ligt er wel uit, overige wedstrijden gaan hier gewoon door. Veld is goed bespeelbaar.
Hoi.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:54:19 #262
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65801096
godsamme gaat 't waarschijnlijk een keer door zondag, kan ik niet
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:03:19 #263
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_65801423
Zondag gaat het in West 2 wss voor de B-categorie ook niet door, het gaat vanmiddag en morgen regenen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_65801605
Afgelast
Naja morgen een Fok meet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:12:43 #265
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65801769
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Zondag gaat het in West 2 wss voor de B-categorie ook niet door, het gaat vanmiddag en morgen regenen.
oost wel denk ik. veld was gister wel goed en vandaag super weer hier.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:24:21 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65802188
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef 9christensen het volgende:

[..]

oost wel denk ik. veld was gister wel goed en vandaag super weer hier.
Precies bij ons gaat het ook wel door. Eindelijk weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65802221
Voor oost gaat alles nog door Wat een weertje hier
Noot noot.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:25:37 #268
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_65802227
Tja ik snap het ook niet. Kans is groot dat het sowieso afgelast werd; velden bij ons zijn kut
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:40:39 #269
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65814815
Bij ons is de stadsderby tegen R.E.S. afgelast Ach, zo blijven we mooi op 6 wedstrijden staan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65816338
Hier alles afgelast.
pi_65823186
Weer afgelast. Volgende week roostervrij Bij de eerstvolgende wedstrijd hebben we 2 maanden niet gevoetbald

Zondag weer een ander slecht excuus verzinnen om onmenselijk veel bier te drinken
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 8 februari 2009 @ 10:14:13 #272
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_65843243
Hier ook weer afgelast, ik heb dit jaar nog niet gespeeld.
Wel leuk dat de 2 grootste concurrenten gelijk speelden 2 weken geleden, waardoor wij nu de minste verliespunten hebben
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_65855195
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bij ons is de stadsderby tegen R.E.S. afgelast Ach, zo blijven we mooi op 6 wedstrijden staan
afgelast? waarom dat dan? (ik had me afgemeld in de hoop je te ontlopen )
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 8 februari 2009 @ 20:42:55 #274
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65860863
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

afgelast? waarom dat dan? (ik had me afgemeld in de hoop je te ontlopen )
Voor de afwisseling waren de velden in Bolsward weer eens onbespeelbaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65861048
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Voor de afwisseling waren de velden in Bolsward weer eens onbespeelbaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach ja.. het is gewoon een drama ook die velden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_66049438
Afgelast
pi_66050828
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef Rumille het volgende:
Afgelast
Hier ook. Enige club in de buurt. Stond er een thuiswedstrijd gepland, dan hadden we weer eens kunnen spelen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 13:03:06 #278
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_66051530
Jippie, voor het eerst dit jaar een wedstrijd spelen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_66053211
Gaat hier nu nog door, maar we zijn roostervrij deze week !
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:22:06 #280
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66056879
helaas weer afgelast
4x inhalen nu al
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_66056902
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef Bullebak het volgende:
Gaat hier nu nog door, maar we zijn roostervrij deze week !
Ben ik volgende week, geloof ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_66056955
Tot nu toe gaat het nog door morgen. Als het afgelast wordt, moeten we 5 wedstrijden inhalen

(De velden worden over een uurtje weer gekeurd)
Noot noot.
pi_66057569
Afgelast
Noot noot.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:00:17 #284
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_66057827
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Tot nu toe gaat het nog door morgen. Als het afgelast wordt, moeten we 5 wedstrijden inhalen

(De velden worden over een uurtje weer gekeurd)
Keuren ze bij jullie vandaag voor morgen? Das raar, bij ons doen ze dat niet. Keuren ze morgenochtend vroeg.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_66058483
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Keuren ze bij jullie vandaag voor morgen? Das raar, bij ons doen ze dat niet. Keuren ze morgenochtend vroeg.
Ja Maar dat komt omdat de velden al dagen kut zijn, dus de velden blijven hard.

Vind ik opzich wel beter, want dan weet ik of ik rekening moet houden tijdens het uitgaan hehe
Noot noot.
pi_66061874
en wederom een weekend niet gespeeld..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 15 februari 2009 @ 13:00:43 #287
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66080135
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
en wederom een weekend niet gespeeld..
Yup, hoewel het dit keer (verplicht?) roostervrij was ivm voorjaarsvakantie.. Ach, we zijn straks 1 maart, hebben we maar liefst 6 wedstrijden gespeeld al dit seizoen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66080162
Roostervrij? Daar doen we niet aan
Noot noot.
  zondag 15 februari 2009 @ 13:03:58 #289
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66080243
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
Roostervrij? Daar doen we niet aan
In Noord-Nederland was bij mijn weten alleen categorie A ingepland.. Hoewel er lijkt me best beker/inhaal had kunnen worden gespeeld
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66129447
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ben ik volgende week, geloof ik.
En de 28e ook maar. Tussen half december en maart geen een wedstrijd gespeeld dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:51:38 #291
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_66148266
Nou, lekker hoor. Zondag weer gebald; 5-1 verloren, en een (oude) liesblessure opgelopen

Ging wel lekker, stond verdedigende middenvelder en de 1e helft liep het goed, stonden maar 1-0 achter in de rust door een zondagsschot van de tegenstander.

Na de rust wilde ik eens aanzetten voor een sprintje toen ik opeens weer een kutgevoel kreeg in mijn lies. Ik wist gelijk hoe laat het was, maar omdat ik nogal eigenwijs kan zijn bleef ik gewoon doorlopen, je weet maar nooit, misschien dat de pijn op magische wijze weggaat

Niet dus. Uiteindelijk met 10 man (en ik als laatse man) werden we toch op het middenveld overlopen en liep de tegenstander rap uit naar 5-1, waarbij de treffer van ons een eretreffer was in de 89e minuut.

Nu dus weer een paar weken niet ballen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_66307871
Kut voor je Scorpie .

Maar goed, straks weer voetballen
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:19:39 #293
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66313571
Ik wilde voor mezelf gaan trainen en naar mn team gaan kijken, maar ik ben te brak
pi_66315205
6-3 gewonnen Na 15 minuten voetballen al 3-0 door 3 goals van ondergetekende . Wel lekker, in 2 maanden verder 1x gespeeld en toen niet gescoord. In rust opeens gewisseld, maar 15 minuten voor tijd nog even score rechtgezet, want stond op dat moment 4-3. Niet gescoord toen, wel assist. Goede wedstrijd van mezelf, hele team speelde wat paniekerig.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:10:01 #295
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_66316457
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:20 schreef Rumille het volgende:
6-3 gewonnen Na 15 minuten voetballen al 3-0 door 3 goals van ondergetekende . Wel lekker, in 2 maanden verder 1x gespeeld en toen niet gescoord. In rust opeens gewisseld, maar 15 minuten voor tijd nog even score rechtgezet, want stond op dat moment 4-3. Niet gescoord toen, wel assist. Goede wedstrijd van mezelf, hele team speelde wat paniekerig.
Goed bezig
Hopelijk kan ik morgen m'n eerste wedstrijd van 2009 spelen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_66316569
Sinds ik m'n scheenbeen heb gebroken (7 december) met een potje ballen tegen Unitas'59 3 hebben we nog geen een wedstrijd gespeeld . Ik ben (of beter gezegd, was) overigens keeper van 't tweede van Essche Boys
pi_66316725
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:10 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Goed bezig
Hopelijk kan ik morgen m'n eerste wedstrijd van 2009 spelen
Wij gaan over 2 weken al op voor onze 2e
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:57:47 #298
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_66317669
Het is ook onze 2e, maar bij de 1e zat ik ergens op een franse berg
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_66317757
Nog geen enkele wedstrijd afgelast dit seizoen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_66317823
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:00 schreef GieJay het volgende:
Nog geen enkele wedstrijd afgelast dit seizoen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!!!
Noot noot.
pi_66380076
Gister 1e wedstrijd gespeeld sinds half december Een godswonder.

En gewonnen
Geef mij maar Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')