abonnement Unibet Coolblue
pi_60857099
Zojuist bekeek ik de inbox van mijn immens populaire mailaccount. Naast talloze berichten van geile modelmeisjes ontving ik ook een bericht met de altijd vriendelijke titel "Hoi.". Verheugd klikte ik op deze titel, waarna ik het volgende bericht te zien kreeg:

"Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: natolove29@yahoo.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia"

Meteen was ik onder de indruk van het innovatieve taalgebruik van Natalia. Het weglaten van koppelwerkwoorden heeft de potentie een revolutie in de vroeg-eenentwintigste eeuwse vaderlandse poëzie te ontketenen. Terug naar de essentie!

Daarnaast kwam zij met enkele briljante literaire vondsten. Hoe beter zelfvervreemding te verwoorden dan middels de incongruentie van het adjectief eenzame met meisje? Welk een creativiteit en verlangen naar vrijheid spreekt er uit de onconventionele grammatica van de frase "Ik kan sturen brief en de foto elkaar."?

Jullie zullen begrijpen dat mijn hartslag exponentieel toenam tijdens het lezen van dit bericht. Sterker nog: ik geloof dat van een instant-verliefdheid sprake is. Het probleem, echter, is dat er zich een grote verlegenheid van mij meester heeft gemaakt, die het schrijven van geslaagde reactie onmogelijk maakt. Haar genialiteit boezemt me een extra grote voordeelverpakking angst in. Ik krijg geen woord op papier. Geen woord.

Kunnen jullie mij helpen? Hoe maak ik haar mijn überlebensgrosse liefde kenbaar zonder wanhopig over te komen?


Samenvatting: ik ben verliefd op mailmeisje Natalia en woordloos.
Samenvatting van de samenvatting: verliefd en woordloos.
Samenvatting in emoticons: , , .
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_60857146
Je hebt je best gedaan, maar dit topic gaat niet werken. Dat kan ik je nu al vertellen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60857177
IB4TL

(k)
pi_60857183
Pics
pi_60857185
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:51 schreef Roi het volgende:
Je hebt je best gedaan, maar dit topic gaat niet werken. Dat kan ik je nu al vertellen
En dan? Wat moet ik dan? Huilen in foetushouding op mijn veel te natte bed?
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_60857193
pi_60857220
Dit is geen klacht.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_60857225
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef DaFan het volgende:
Pics
Ja, die stuurt ze dus pas na een reactie mijnerzijds. Als je pics wil zul je me van zinvolle input moeten voorzien, makker.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_60857253
Jammer. Goed geschreven OP. Echter heeft 1/2 Nederland een mailtje van Natalia gehad en schreef Sunchaser er een uur eerder al een topic over in KLB. Misschien kunnen jullie haar samen opzoeken ?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')