abonnement Unibet Coolblue
pi_60850005




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • pi_60850027
    Laatste post":

    quote:
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:48 schreef VlaDje het volgende:
    Waar kan ik andere mounts krijgen als de Kodo mount dan?
    AH ofzo?
    Ieder ras heeft zijn eigen mount. Je moet exalted worden met bijvoorbeeld orgrimmar voor de wolf, Under City voor een dood paard, en met de trolls voor een raptor. Het is vooral voor je level 30 mount een beetje onzinnig om zo exalted te worden, omdat je veel cloth's moet inleveren.

    Je hebt PvP mounts, @ level 60, die je kan kopen met battleground marks. Daar hoef je niet exalted voor te zijn. Ook sommige bosses in raids droppen mounts, zoals de Armani war bear in Zul'Aman.
    pi_60850054
    En kan een modje even een filter instellen >.<
    pi_60850126
    Wat kan ik dan het beste doen nu ik lvl 60 ben? Ik heb nog mijn lvl 40 mount, maar wat is dan slim? Direct een mount kopen/sparen voor iets beters/wachten op een drop?
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_60850283
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef Reneuh het volgende:
    Wat kan ik dan het beste doen nu ik lvl 60 ben? Ik heb nog mijn lvl 40 mount, maar wat is dan slim? Direct een mount kopen/sparen voor iets beters/wachten op een drop?
    je hebt toch de 125+ Riding skills nodig voor je Flying Mount dus ik zou gewoon hem halen op level 60 loop je ook wat harder door outland heen
    Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
    Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
    pi_60850334
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:

    [..]

    Ieder ras heeft zijn eigen mount. Je moet exalted worden met bijvoorbeeld orgrimmar voor de wolf, Under City voor een dood paard, en met de trolls voor een raptor. Het is vooral voor je level 30 mount een beetje onzinnig om zo exalted te worden, omdat je veel cloth's moet inleveren.

    Je hebt PvP mounts, @ level 60, die je kan kopen met battleground marks. Daar hoef je niet exalted voor te zijn. Ook sommige bosses in raids droppen mounts, zoals de Armani war bear in Zul'Aman.
    Zo'n chique mount xD?

    Waar krijg ik het Gucci paard?
    pi_60850346
    Huil @ de TT
    pi_60850379
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:00 schreef Jdijkers het volgende:

    [..]

    Zo'n chique mount xD?

    Waar krijg ik het Gucci paard?
    Ik vond het ook al erg chique klinken
    pi_60850414
    refer a friend. zebra mount
    pi_60850453
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef VlaDje het volgende:
    Huil @ de TT
    Ik had totaal geen hersenspinsels, maar ik heb bij deze wel een betere:

    Mod vervang TT maar door

    WoW Topic #164Zoependoedewi-jwa Tapp'ndadoedie
    pi_60850611
    Heb je niets meer game inhoudelijks?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:14:06 #12
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60850697
    Wat boeit de TT nou ?
    pi_60850739
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:14 schreef GI het volgende:
    Wat boeit de TT nou ?
    Geen idee >.< het belangrijkste staat er al in
    pi_60850871
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:14 schreef GI het volgende:
    Wat boeit de TT nou ?
    Worst
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:35:31 #15
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_60851251
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:20 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Worst
    nee, tvp
    .
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:37:41 #16
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_60851306
    Verkoop voor Amani bears is echt lomp, die beer hoe lelijk die ook is behoort een klein beetje status te geven dat je ZA timed kunt doen inplaats van waarschijnlijk goud te kopen en goede guild te betalen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_60851347
    TerugVindPwnage
    pi_60851406
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
    Verkoop voor Amani bears is echt lomp, die beer hoe lelijk die ook is behoort een klein beetje status te geven dat je ZA timed kunt doen inplaats van waarschijnlijk goud te kopen en goede guild te betalen.
    Ik ben tevreden als mijn mount 100% kan, elke PvP mount vind ik wel tof. Ik koop gewoon black war raptor en die frostwolf howler.
    pi_60851676




    Ik heb hem nog steeds niet. FF wat meer HC MgT gaan doen, dus.
    pi_60851700
    Net voor de grap weer even met m'n 29 twink gespeeld, doe ik af en toe een BG mee .



    En m'n armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Aaleahya

    Tevens verkapte TVP.
      Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:54:37 #21
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60851738
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:41 schreef Gierigesloeber het volgende:

    [..]

    Ik ben tevreden als mijn mount 100% kan, elke PvP mount vind ik wel tof. Ik koop gewoon black war raptor en die frostwolf howler.
    Ik het het PvP paardje gekocht, ik vind het gehinnik wel leuk
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_60851907
    Ja eindelijk is het dan zover, het lang verwachte mailtje met daarin je betakey voor de eu server..
    Nu alleen nog wachten tot t eindelijk werkt

    *maar meer een tvp'tje hier*
    Gewoon n stuiterballetje
    http://youtu.be/JI-o25K6B-E
    pi_60852017
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
    Net voor de grap weer even met m'n 29 twink gespeeld, doe ik af en toe een BG mee .

    [ afbeelding ]

    En m'n armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Aaleahya

    Tevens verkapte TVP.
    En voor die BG's krijg je honor punten? Die punten kun je dan gebruiken om gear te kopen?
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_60852040

    Level 55 inmiddels.
    pi_60852220
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef Reneuh het volgende:

    [..]

    En voor die BG's krijg je honor punten? Die punten kun je dan gebruiken om gear te kopen?
    Arathi Basin

    Vnaaf naar lvl 28 lvlen en dan ga ik ook ff een rondje doen daar.
    Blijft mn favo BG
    pi_60852221




    en een oude, maar ook leuk
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60852265
    Ik had laatst op een toen ik nog lvl 18 was:

    12 killing blows, 7 deaths en 35hk's

    Maar wist niet dat dat screenshot-waardig was
    pi_60852294
    ik zag laatst ook een lvl 19 warrior twink met 2k hp unbuffed
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60852364
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    ik zag laatst ook een lvl 19 warrior twink met 2k hp unbuffed
    Sneu eigenlijk, ik zou dat gold veel liever voor m'n main sparen en mn main zwaar te overdrijven
    pi_60852381
    Ik sta meestal wel in de top 3 killing blows.
    pi_60852407
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Sneu eigenlijk, ik zou dat gold veel liever voor m'n main sparen en mn main zwaar te overdrijven
    Die mensen hebben of echt teveel gold, of die kunnen het niet winnen op level 70.
    pi_60852458
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Gierigesloeber het volgende:

    [..]

    Die mensen hebben of echt teveel gold, of die kunnen het niet winnen op level 70.
    Denk een combinatie van die 2,

    die feet of the lynx ook, 250 facking gold voor een paar schoenen die mij zelf nog niet eens draagwaardig leken
    pi_60852499
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Denk een combinatie van die 2,

    die feet of the lynx ook, 250 facking gold voor een paar schoenen die mij zelf nog niet eens draagwaardig leken
    Maar dan heb je wel voeten van een lynx Ik was er zelf over aan het denken om een buyout van datzelfde bedrag te doen via AH op dit: http://thottbot.com/i14555 . Maar ik denk dat ik toch maar gewoon voorlopig quest reward en drops blijf gebruiken.
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_60852685
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef Reneuh het volgende:

    [..]

    En voor die BG's krijg je honor punten? Die punten kun je dan gebruiken om gear te kopen?
    Ja, honor en marks. Als je wint krijg je 3 marks, verliest 1. En honor krijg je ook als je wint, een tegenstander dood en om de zoveel punten krijg je ook automatisch honor, geloof bij elke 200 of 300 in Arathi Basin krijg je 21 ofzoiets.

    Daar kan je idd weer gear van kopen, maar als je niet twinkt kan je het beste al je marks en honor bewaren voor als je 70 bent.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:50:07 #35
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60853218
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:

    [..]

    Ieder ras heeft zijn eigen mount. Je moet exalted worden met bijvoorbeeld orgrimmar voor de wolf, Under City voor een dood paard, en met de trolls voor een raptor. Het is vooral voor je level 30 mount een beetje onzinnig om zo exalted te worden, omdat je veel cloth's moet inleveren.

    Je hebt PvP mounts, @ level 60, die je kan kopen met battleground marks. Daar hoef je niet exalted voor te zijn. Ook sommige bosses in raids droppen mounts, zoals de Armani war bear in Zul'Aman.
    Daarnaast heb je ook nog de brewfest mount, enginering mount (nu alleen nog flying straks ook riding) en nog rare drop mounts. Deze is nog altijd de gaafste imo:
    phluphy for president!
      Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:56:01 #36
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60853404
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef Gierigesloeber het volgende:
    Ik sta meestal wel in de top 3 killing blows.
    Zegt niet alles, als er steeds een healer in de buurt is, kan dat natuurlijk makkelijk. Healers daarentegen zullen niet vaak in de top 3 killing blows zitten. Ik zit ook vaak in de top 10, maar ik speel hunter, dus dan is het, vooral in AV, niet zo moeilijk.

    En als je verdedigt zul je ook niet in de top 3 terechtkomen, maar verdedigen hebben de meesten geen zin in.

    [ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 15-08-2008 14:05:07 ]
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_60853454
    Vraagje eh, heeft iemand hier een site met lappen tekst over hoe welke class te bespelen en op welke manier?
    Dus DPS/Tank Warrior
    Holy/Shadow priest
    enzo?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:01:10 #38
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60853558
    wowwiki
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:05:40 #39
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60853682
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 08:54 schreef VlaDje het volgende:
    Hoe komen jullie aan die bijtitels eigk?

    Zoals die hand of A'dal & of the shattered sun.

    Ik meen me te herinneren dat je zoiets ook zelf kon verzinnen? zodat iemand die je /who-de dat ook te zien kreeg?
    Nee, je kunt geen titel zelf verzinnen . De makkelijkste manier om een titel te krijgen is exalted worden met alle BG factions, dus gewoon een beetje /afk'en in BG's en je bent Justicar. Hand of A'dal kun je alleen krijgen als je Lady Vashj en Kael'thas doodt, strategie en organisatiewijs de moelijkste bosses uit het spel voor Sunwell.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:09:25 #40
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60853786
    Ow, das wel een leuk 'doel' exalted met alle bg factions

    AV heb ik al.
    Arathi Basin moet ik dus nog farmen. Welke reputaties nog meer ?
    pi_60853870
    IMO is justicar/conqueror wel de makkelijkste maar ook 1 van de meest vervelende/time consuming. Het duurt eeuwen voordat je exalted bent bij AB/WSG. Av afk'en gaat ook vervelen enzo. Daarom degene die je in minste tijd kan halen (zeker als dps aangezien gearen daarvoor veel makkelijker is dan voor tank/healer) is Champion of the Naaru. Ik probeer em nog snel te halen maar ik ben nog niet geheel gegeared om heel kara te kunnen doen laat staan gruul/maggy. Maar voor DPS is het makkelijker.
    pi_60853893
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef GI het volgende:
    Ow, das wel een leuk 'doel' exalted met alle bg factions

    AV heb ik al.
    Arathi Basin moet ik dus nog farmen. Welke reputaties nog meer ?
    Heb je warsong gulch ook al?
    anders kan je dit gebruiken hij staat op dit moment op mijn char maar je kan ook je eigen char bekijken.
    pi_60854042
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Denk een combinatie van die 2,

    die feet of the lynx ook, 250 facking gold voor een paar schoenen die mij zelf nog niet eens draagwaardig leken
    Ik speel het spel al een tijd niet meer, maar 250 gold is toch niks.

    Keek laatst bij mijn broer over de schouder mee en hij had volgens mij 80.000 gold.
    pi_60854093
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef McGilles het volgende:

    [..]

    Ik speel het spel al een tijd niet meer, maar 250 gold is toch niks.

    Keek laatst bij mijn broer over de schouder mee en hij had volgens mij 80.000 gold.
    Heeft hij spleetogen en woont hij samen met 20andere chinezen in een eensgezinswoning?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:18:48 #45
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60854099
    Dat gaat wel even duren

    Farlad - 70 - Draenei - Mage - Male Back to Pie Charts
    99.8% into Neutral (2995/3000) with Silverwing Sentinels (5 till next level)
    Farlad - 70 - Draenei - Mage - Male Back to Pie Charts
    44.2% into Friendly (2650/6000) with The League of Arathor (3350 till next level)
    pi_60854163
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Daarnaast heb je ook nog de brewfest mount, enginering mount (nu alleen nog flying straks ook riding) en nog rare drop mounts. Deze is nog altijd de gaafste imo:
    [ link | afbeelding ]
    En je hebt de talbuk mounts die je in Halaa kan kopen.
    pi_60854171
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Heeft hij spleetogen en woont hij samen met 20andere chinezen in een eensgezinswoning?
    Nee, is dat dan zoveel?
    pi_60854269
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef McGilles het volgende:

    [..]

    Nee, is dat dan zoveel?
    Vind ik wel ja..
      Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:26:20 #49
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60854348
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:12 schreef Hanstin het volgende:

    [..]

    Heb je warsong gulch ook al?
    anders kan je dit gebruiken hij staat op dit moment op mijn char maar je kan ook je eigen char bekijken.
    Dat is een goede site!
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:43:58 #50
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60854857
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    En je hebt de talbuk mounts die je in Halaa kan kopen.
    Niet alleen daar ook in Garadar, dat ik die ben vergeten heb nog van lvl 64 naar 69 gefarmed om dat ding voor lvl 70 te hebben. Dit is hem trouwens voor Vladje enzo:

    En dan hebben we ook nog de mount die dropt van de 1e boss in kara (de headless horsement mount lijkt hier heel erg up):

    En de baron rivendare mount:

    Ow de crystal mount van TGC

    De brewfest ram:


    Ben ik nu nog iets vergeten?
    phluphy for president!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')