abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_221010
Vandaag eens een verslagje van mijn hand van de uitzending naar het model van de dagstreams. Voor iedereen die het niet heeft kunnen zien en niet wil wachten tot 1 uur vannacht.
Ruud is dus 7 kg afgevallen tot nu toe. En hij heeft het zelfs een keer over een onderwerp dat niks met sex te maken heeft ? Ruud vindt charmant zijn belangrijk, en volgens Anouk is Maurice dat ook Ik vraag me trouwens af wat voor beunhaas die psycholoog is. Willem Ruud noemen om een reactie bij 'm los te maken ? Misschien kan ie alle bewoners ook nog wat jeugdtrauma's aanpraten. Willem vindt zichzelf en Karin leidersfiguren. En tot mijn verrassing noemt Maurice zichzelf 'dominant' thuis. Dat gesprekt leidt tot een gesprek over het verschil tussen dominantie en regelen (volgens mij bedoelt Willem leiding geven). Ruud trekt de conclusie dat ie vaker weerwoord moet geven. Karin breekt dit interessante groepsgesprek af door demonstratief naar de WC te gaan.
Vervolgens vindt de regie het nodig om ons te vergasten op het midgetgolfen. Een oefensessie en ze kunnen het allemaal goed. Het zit wel snor met die weekopdracht. Het gesprek gaat nu alleen over de regels en de tijd die ze mogen gebruiken.
Zoals gebruikelijk krijgen wij voor de reclame een cliffhanger van VOO toegeworpen. Bart en Anouk lijken een stekelige woordenwisseling te hebben over kijken/staren. Het zal zo wel weer blijken dat het niets is.
Na de pauze: Ruud is terug van de psycholoog en daar is besproken dat Ruud met Karin en Anouk geen sexuele spanning voelt en daardoor anders is dan z'n normale zelf. Willem pareert dit door te zeggen dat Ruud zichzelf net nog helemaal zichzelf voelde. Willem, Anouk, Karin en Maurice vragen zich af waarom het zo erg zou zijn als ie wat rustiger is geworden.
Willem 'Humor houdt ons hier op de been'. De bewoners missen het samen slapen met hun partner.
De concluse moge duidelijk zijn: Ruud wil sex. Maurice biedt aan het boven z'n bed te schrijven en Anouk zegt "vannacht zul je sex hebben"
nieuwe scene : er moet een ster worden gemaakt, Bart doet de suggestie een bruine ster te maken (ranzig bedoeld) het knutselvirus is erg toegeslagen.
nieuwe scene : knutselen aan de tafel en Bart zit te vertellen over een Drent die trots was op z'n herkomst. Grapje van Bart.. Neem nou de wijzen uit het Oosten.. Ja de kwam'n uut t Oost'n.. Ja .. en waar gingen ze naar toe ?
Ah Anouk kijkt boos volgens Bart naar de Haai die ze aan het knippen is. Anouk vindt dit een aanleiding te vragen waarom z'n ogen altijd tranen als ie uit de DBK komt. Volgens Bart is omdat ie zich daar aftrekt. Bart gaat nu Anouk aanstaren en die wordt daar gek van. Ik wordt ondertussen gek van het getokkel van Ruud. Bart blijft staren naar Anouk en die wil nu dat ie ophoudt.
In dit gesprek geeft Anouk blijk van inzicht in Bart als ze zegt; "Hou toch eens op, of zit je nu in dat hoofdje van je alleen maar nee nee nee te zeggen?".
Vervolgens begint Anouk aan een ranzig liedje over neuken dat kennelijk ook over Bart gaat. De andere bewoners komen één voor één ook aan de beurt.
Tot slot vertelt onze grote vriend Rolf X dat het uit is met de pret en dat we straks een verrassing mogen verwachten voor de bewoners.

De tekst van het lied :

Anouk :
You fucking eikel what have you failed;
moet er wel met een ander wijf naar bed;
wat ben je voor een sukkel, wat ben je voor een nerd;
het is toch wel jammer dat het is gebeurd;
maar het is nou eenmaal zo;
de tijd zal het leren voor ons;
ZO;
dertienjarigen gaan plat voor Bart;
Plat voor Bart 3x;
Plat op Bart 2x; (Bart : '2 x 13 is ook 26)

Karin gooi je haar ols
Oh karin, je haren moeten los
neehee
En gebeurt dat is heel nederland de klos
je hebt zo'n mooie bos

Oh willem je staat altijd in de keuken
Ga je nou neuken
wanneer ga je nou eens neuken
willem

Oh dries
oh maurice
Oh lekkere dries
oh maurice
Oh dolle dries

woorden schieten te kort
oh dries
wat moet je zonder teddies
op z'n motor

oh die ruud
die houdt van ieder wijf
om d'r hersens niet om haar lijf
hij heeft ze lekker groot en met volle tiet
lekker mollig oh ja ja
ja die ruud die heeft het wel bekeken
ruud lekker dames zijn bij die is niet veilig

(Is VOO bezig met een zie Maurice nou weer eens een stil lulletje zijn campagne bezig? er is overduidelijk geknipt; maurice gaat stoïcijns door met handwerken, zogenaamd dan.. want het is duidelijk dat er tijdens die shot helemaal niet werd gezongen)


[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 18 November 1999).]

pi_221011
bart zeikt anouk af
HOE cool
"you fucking eikel"? anouk??? waar ben jij mee bezig?
ik begin een beetje een hekel te krijgen aan anoukje. OOHHHHH neuken , nou maar hopen dat papa en mama niet kijken } .
Karin een aantal leuke opmerkingen vandaag..
nou weer een leuke verassing vandaag. ben zeer benieuwd
pi_221012
Follow the leader, leader!! Maar Willem????

Wow!! Rolf heeft voor het eerst foutloos een aankondiging gedaan in BB!! Het is niet te geloven!

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_221013
Ik gebruik ze bijna nooit maar nu ga ik die smiley gebruiken en dat is deze voor Willem . Gatverdamme waar is die toch mee bezig.

"De psycholoog zei tegen mij: hallo Ruud, weet je waarom die dat deed?, omdat ik nu een beetje het initiatief neem en jij wat meer op de achtergrond staat" BAH Willem toch, wat kom je daarmee onsympathiek over en helemaal het laaste " Misschien had ik het niet moeten zeggen". Ja lekker is dat, eerst anderen manipuleren en dan zeggen had ik niet moeten doen. Hou dan je klep dicht zou ik zeggen. "ik ben dat ook altijd op school, neem altijd het initiatief en ze zeggen vaak Willem doe jij dat even"...pfffff wat een domme ije opmerking is dat.

Karin zei niet voor niets, "ik geloof dat ik nu even ga "

Verder dat gekat tussen Bart en Anouk, dat was eigenlijk al de hele dag vandaag ook op de streams, gewoon niet echt leuk. Anouk is ook niet mijn favoriet maar op die manier is niet echt leuk. Ik zou niet eens wachten tot volgende week donderdag

Ja Ruud we wisten nog niet dat je sex mist, dat horen we voor het eerst. Had de psycholoog niet kunnen zeggen dat hij het wat minder genuanceerd kan brengen in vervolg.

Ik had haast gedacht dat Ruud zou zeggen: "de Psycholoog zei tegen mij : hallo Willem, en weet je waarom?..hahahahaha......."

Zo, hehe dat wilde ik toch even kwijt.! Lekker even de frustratie kwijt , dat lucht op, hehe !!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_221014
Wat een zielige vertoning zeg
Hoe diep ben je gezonken als je 2 anderen moet aanhalen om jezelf tot "natuurlijk leider" te kronen.

De psycholoog noemde me ruud

Ow mijn god! Ik ben een natuurlijke leider, kijk eens hoe ik jullie gisteren behoedde voor chaos met dat knutselen, altijd al een leider geweest, mijn oudere broers en zussen zeggen ook altijd: "Doe es dit, regel dat even, doe even een dansje" En dan vraag ik "wat voor dansje?" want ik ben een natuurlijke leider!

Whahahahaha reality check voor willem: iemand heeft me verteld dat ik een leider ben

Ik dacht ondertussen door te hebben wat BB met mensen doet, maar nu begint het te dagen: Ik weet nix, en we aint seen nothing yet!!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_221015
Heerlijke uitzending dit keer. voor de pauze zwaar nix, maar daarna maakte veel goed. Bart gaat er wel komen, die gast heeft echt goede humor!!

Ruud toont zijn dommigheid nog maar een keer en laat merken dat hij de lagere school nog niet eens afgemaakt heeft. Tenminste bij mij op de lagere school werd al uitgelegd wat een charmeur is.

Anouk zat ook wel lekkerder in haar vel, jammer dat zij eruit gaat. Zij en Bart zijn de enigen op dit moment die er een beetje leven in houden.

Driesje wordt met de dag saaier en heeft echt helemaal niets toe te voegen. Met zijn papagaai gedrag praat hij alles en iedereen na, met een eigen miks van onnozelheid. Hij heeft dan ook niks en dan ook helemaal niks toe te voegen aan het gebeuren.

Karin... ach Karin, ze houdt het nogwel een tijdje vol, maar winnen doet ze toch niet...

Ben benieuwd naar vanavond, maar eerst.... X-Files

*** I have this condition ***
pi_221016
toch moet ik zeggen dat ik het liedje waar Anouk mee begon best leuk gevonden vond(en dat van Anouk!!!!!)

verder was Willem weer dom bezig met zijn:"ik trek graag alles naar me toe"

verder viel het wel mee vandaag

wat zou die verassing zijn?????
Anouk het huis uit??????

Lucky 13
  donderdag 18 november 1999 @ 19:43:00 #8
995 PeteRp
What a decade!
pi_221017
Superrrrfout: Willem voelt zich natural born leader
super: Karin moet eeeeven een teiltje
super: Bart zijkt onze huilebalk ff lekker af
superrrrfout: Geile Ruud zet onbedoeld de dames te kakken door te zeggen dat ze geen sexuele spanning bij hem opwekken
superafwezig: Onze autoverkoper met knutseltalent

[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 18 November 1999).]

Tell the others!
pi_221018
Ik ben hier regelmatig te vinden, maar nu reageer ik ook maar eens.
Die Willem, Wat vond hij het prachtig wat hij te vertellen had.
Even de spanning opbouwen! Waarom werd ik Ruud genoemd?
De andere bewoners laten raden, Hij zat helemaal te trillen zo opgewonden was hij.
Yeg. Maurice eruit en Willem The moneyman erout please'
  donderdag 18 november 1999 @ 20:04:00 #10
1795 Piechem
De nicht is weer op poten
pi_221019
[quote]op 11-18-1999 om 07:33 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik gebruik ze bijna nooit maar nu ga ik die smiley gebruiken en dat is deze voor Willem . Gatverdamme waar is die toch mee bezig.

"De psycholoog zei tegen mij: hallo Ruud, weet je waarom die dat deed?, omdat ik nu een beetje het initiatief neem en jij wat meer op de achtergrond staat" BAH Willem toch, wat kom je daarmee onsympathiek over en helemaal het laaste " Misschien had ik het niet moeten zeggen". Ja lekker is dat, eerst anderen manipuleren en dan zeggen had ik niet moeten doen. Hou dan je klep dicht zou ik zeggen.


Oliebol ik ben het helemaal met je eens. Wat is die Willem een achterbaks mannetje. Veren in zijn eigen reet steken en ondertussen de poten onder Ruud zijn stoel weg zagen. Je zag Ruud gewoon onzeker worden.
En dat was natuurlijk de bedoeling. Ruud is concurrent nr.1 Dus gaan we lekker even aan zijn gemoedstoestant knagen. Bluh! Die man is zo dominant (Ja Willem bij jou is dat alleen negatief) en is zo op dat geld uit dat de rillingen over mijn rug lopen. Ik kan niet wachten tot dat hij eruit gestemt wordt. Of nog beter dat hij eindigt als nr. 2
Piechem

Irony is the essence of life.
Never ever under estimate the power of beauty.
pi_221020
Ondanks het feit dat ik loop te snotteren en kuchen als een gek en een koppijn van hier tot Tokyo heb, toch maar even mijn reactie erbij.
Verslavend, het geheel.

Willem was wel het toppunt van suf vandaag: je kon merken dat hij zich zo belangrijk vond dat hij bijna ging zweven.
Wat me nog meer opviel is dat niemand ook wat zei daarvan. Ze slikten het allemaal als
zoete koek. Gadverdamme.

Voor de rest was het een vrij saaie aflevering wel: een hoop oeverloos geouwehoer, wat kinderachtig hanen- en kippengedrag tussen Bart en Anouk en wellicht de 2e Big Brother CD die op komst is.

En nu is er weer een verrassing..ok dan, kijk ik maar weer.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_221021
Ruud: ik mis de intimiteit
Karin: dat is toch natuurlijk, ik mis het ook
Anouk: (klein stemmetje) ik ook

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 18 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_221022
Willem heeft blijkbaar behoefte aan applaus van zijn medebewoners. Ja, ik haal de namen van Ruud en Willem ook wel eens door elkaar maar niet vanwege het feit dat Willem zogenaamd het leiderschap heeft overgenomen van Ruud of iets van dien aard, meer uit warrigheid. Kijk, hij probeert wel vaak de regelneef uit te hangen maar of het enige indruk maakt, betwijfel ik. Maar goed, laat die man maar in zijn waan. Het voordeel aan Willem is dat ie kan koken voor de rest vind ik hem geen fantastische persoonlijkheid.

De uitzending vanavond was voor de rest wel leuk. Slappe geneuzel van Anouk vind ik ook best grappig, af en toe komen er wel zinnige dingen uit maar vaak ook niet. Geeft niet, dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik ben trouwens erg benieuwd wat voor spannende avond Rolfie en Daffie ons nu weer gaan bezorgen.

Gegroet

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_221023
Anouk: Bart het valt me op dat je altijd met van die natte oogjes de dbk uitkomt.
Bart: Dat krijg ik altijd als ik me heel hard aftrek....
ha ha ha de manier waarop hij dit zei erg geinig.

Toen die ENGE Willem zijn zegje had gedaan over dat hij de rol van Ruud over had genomen dacht ik... nu moet ik echt kosten gatverdamme wat een eng mannetje en op dat moment zei Karin heel demonstratief nou ik ga even naar de WC even ... Waarop Willem zei: Uh misschien had ik dit inderdaad niet moeten zeggen.
Srakke actie van Karin.
Verder hoop ik dat Ruud weer een beetje de oude wordt, weer meer zoals Paul de Leeuw doet(als hij Ruud na doet).

Greetz Tina

pi_221024
Erm, iedereen is Willem nu wel aan het afzeiken, maar die zegt gewoon wat hem verteld wordt door de psycholoog. En als ik ergens wel een hekel aan heb is het dt soort psychologisch geneuzel overbrengen op de bewoners om dan te kijken hoe dat uitpakt. Willem vertelde gewoon oprecht hoe hij in het echt is. Karin is overigens geen zier anders met haar geregel, alleen verteld ze dat niet in de groep.
Blijft zich verbazen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 november 1999 @ 21:49:00 #16
862 Arcee
Look closer
pi_221025
Anouk was LEUK vandaag! Echt leuk die scene met Bart en hoe ze later zaten te zingen allemaal.
pi_221026
quote:
op 11-18-1999 om 09:20 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Willem vertelde gewoon oprecht hoe hij in het echt is.

Scoezie? Hoe hij in het echt is? Als willem IRL een leidersfiguur is, is hij tevens een Oscar-acteur, en ben ik Rolf X!!!

Ik heb vanalles gezien bij willem, maar _nooit_ enig natuurlijk leiderschap. Met zijn gloeiende wangetjes van opwinding leek hij eerder een kind dat net van de juf heeft gehoord dat hij het mooist zingt van de hele klas

Dat de psych hem dit aanpraat, en hij het _erg_ graag wil horen is iets anders, maar dat willem in een groep een leidende rol vervult kan ik me niet voorstellen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_221027
Eigenlijk wordt het afgelopen week steeds interessanter. Qua karakterontwikkeling zeg maar.
Bij Willem zie ik steeds meer irritante trekjes die er in het begin niet waren of me misschien niet zijn opgevallen.
Ruud is sterk veranderd, maar is straks misschien wel degene die van dit project het meest heeft geleerd van zichzelf. Hij is wel heel erg eerlijk. Welke man zou in het bijzijn van vrouwen die hij inmiddels redelijk goed kent, opbiechten dat SEX (jawel met hoofdletters!) hééél erg, en dus meer dan gemiddeld belangrijk is in zijn leven?!
En Maurice, volgens mij is dat een binnenvetter. Wellicht niet zo slim als hij in eerste instantie doet overkomen, maar mij is nog niet opgevallen dat er mensen in de groep zijn die zich aan hem storen. Waarschijnlijk zou hij in iedere willekeurige groep passen.
Bart vind ik steeds meer macho gedrag vertonen. Zoals hij vanavond ook weer met z'n stomme staarkijken Anouk probeerde te imponeren! Geweldig zoals Anouk hiermee omging. FF goed voor lul zetten. Dat is m.i. de enige tegenreactie.
En Karin, tja, dat is en blijft toch de moeke van het stel. Op de een of andere manier houdt ze het stelletje aardig bij elkaar.
En wat betreft Rolf, nou ik ben benieuwd en kan bijna niet wachten tot het zover is. Misschien mogen ze wel hun schoen zetten. Of nog leuker, Hummie verkleed als Sinterklaas die een stukje uit het grote boek komt voorlezen... Zou toch leuk zijn als ze dan eerst het voorwoord leest en daarin vertelt wat haar blunders zijn geweest in de afgelopen weken...
pi_221028
quote:
op 11-18-1999 om 07:00 PM schreef HiZ het volgende:
Vandaag eens een verslagje van mijn hand van de uitzending naar het model van de dagstreams. Voor iedereen die het niet heeft kunnen zien en niet wil wachten tot 1 uur vannacht.
Ruud is dus 7 kg afgevallen tot nu toe. En hij heeft het zelfs een keer over een onderwerp dat niks met sex te maken heeft ? Ruud vindt charmant zijn belangrijk, en volgens Anouk is Maurice dat ook Ik vraag me trouwens af wat voor beunhaas die psycholoog is. Willem Ruud noemen om een reactie bij 'm los te maken ? Misschien kan ie alle bewoners ook nog wat jeugdtrauma's aanpraten. Willem vindt zichzelf en Karin leidersfiguren. En tot mijn verrassing noemt Maurice zichzelf 'dominant' thuis. Dat gesprekt leidt tot een gesprek over het verschil tussen dominantie en regelen (volgens mij bedoelt Willem leiding geven). Ruud trekt de conclusie dat ie vaker weerwoord moet geven. Karin breekt dit interessante groepsgesprek af door demonstratief naar de WC te gaan.
Vervolgens vindt de regie het nodig om ons te vergasten op het midgetgolfen. Een oefensessie en ze kunnen het allemaal goed. Het zit wel snor met die weekopdracht. Het gesprek gaat nu alleen over de regels en de tijd die ze mogen gebruiken.
Zoals gebruikelijk krijgen wij voor de reclame een cliffhanger van VOO toegeworpen. Bart en Anouk lijken een stekelige woordenwisseling te hebben over kijken/staren. Het zal zo wel weer blijken dat het niets is.
Na de pauze: Ruud is terug van de psycholoog en daar is besproken dat Ruud met Karin en Anouk geen sexuele spanning voelt en daardoor anders is dan z'n normale zelf. Willem pareert dit door te zeggen dat Ruud zichzelf net nog helemaal zichzelf voelde. Willem, Anouk, Karin en Maurice vragen zich af waarom het zo erg zou zijn als ie wat rustiger is geworden.
Willem 'Humor houdt ons hier op de been'. De bewoners missen het samen slapen met hun partner.
De concluse moge duidelijk zijn: Ruud wil sex. Maurice biedt aan het boven z'n bed te schrijven en Anouk zegt "vannacht zul je sex hebben"
nieuwe scene : er moet een ster worden gemaakt, Bart doet de suggestie een bruine ster te maken (ranzig bedoeld) het knutselvirus is erg toegeslagen.
nieuwe scene : knutselen aan de tafel en Bart zit te vertellen over een Drent die trots was op z'n herkomst. Grapje van Bart.. Neem nou de wijzen uit het Oosten.. Ja de kwam'n uut t Oost'n.. Ja .. en waar gingen ze naar toe ?
Ah Anouk kijkt boos volgens Bart naar de Haai die ze aan het knippen is. Anouk vindt dit een aanleiding te vragen waarom z'n ogen altijd tranen als ie uit de DBK komt. Volgens Bart is omdat ie zich daar aftrekt. Bart gaat nu Anouk aanstaren en die wordt daar gek van. Ik wordt ondertussen gek van het getokkel van Ruud. Bart blijft staren naar Anouk en die wil nu dat ie ophoudt.
In dit gesprek geeft Anouk blijk van inzicht in Bart als ze zegt; "Hou toch eens op, of zit je nu in dat hoofdje van je alleen maar nee nee nee te zeggen?".
Vervolgens begint Anouk aan een ranzig liedje over neuken dat kennelijk ook over Bart gaat. De andere bewoners komen één voor één ook aan de beurt.
Tot slot vertelt onze grote vriend Rolf X dat het uit is met de pret en dat we straks een verrassing mogen verwachten voor de bewoners.

De tekst van het lied :

Anouk :
You fucking eikel what have you failed;
moet er wel met een ander wijf naar bed;
wat ben je voor een sukkel, wat ben je voor een nerd;
het is toch wel jammer dat het is gebeurd;
maar het is nou eenmaal zo;
de tijd zal het leren voor ons;
ZO;
dertienjarigen gaan plat voor Bart;
Plat voor Bart 3x;
Plat op Bart 2x; (Bart : '2 x 13 is ook 26)

Karin gooi je haar ols
Oh karin, je haren moeten los
neehee
En gebeurt dat is heel nederland de klos
je hebt zo'n mooie bos

Oh willem je staat altijd in de keuken
Ga je nou neuken
wanneer ga je nou eens neuken
willem

Oh dries
oh maurice
Oh lekkere dries
oh maurice
Oh dolle dries

woorden schieten te kort
oh dries
wat moet je zonder teddies
op z'n motor

oh die ruud
die houdt van ieder wijf
om d'r hersens niet om haar lijf
hij heeft ze lekker groot en met volle tiet
lekker mollig oh ja ja
ja die ruud die heeft het wel bekeken
ruud lekker dames zijn bij die is niet veilig

(Is VOO bezig met een zie Maurice nou weer eens een stil lulletje zijn campagne bezig? er is overduidelijk geknipt; maurice gaat stoïcijns door met handwerken, zogenaamd dan.. want het is duidelijk dat er tijdens die shot helemaal niet werd gezongen)



Ik wilde ook even melden dat ik Willem gisteravond weer vreselijk irritant bezig was. In het begin vond ik hem een sympathieke vent, maar zijn ware "ik" komt steeds meer naar boven. Als het aan mij ligt, vliegt hij er de volgende ronde keihard uit. Ik vrees dat de bewoners daar op het moment nog anders over denken, alhoewel ik het me nauwelijks kan voorstellen dat hem niet doorhebben. Verder vind ik Bartje steeds leuker worden , ik hoop dan ook echt dat hij wint.

  vrijdag 19 november 1999 @ 11:29:00 #20
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221029
quote:
op 11-18-1999 om 08:26 PM schreef Hunter het volgende:
Ruud: ik mis de intimiteit
Karin: dat is toch natuurlijk, ik mis het ook
Anouk: (klein stemmetje) ik ook

Dit was nog gekker: noek zei dit nadat Ruud zei dat hij het 'lekker dicht tegen iemand aanslapen' miste....

Ik weet niet hoor maar een maagd slaapt alleen tegen der eigen electrische tandenborstel aan.......

pi_221030
Nog even naar aanleiding van de dag van gisteren en de uitzending: VOO heeft niets laten zien van de helicopter actie van gisteren (weet je niet waar ik het over heb, zie dan de dagstreamverslagen van 18-11). Toch hadden ze al wel eenn paar beelden van de donderdag zelve (VOO rommelt altijd met de chronoligische volgorde in de uitzendingen).

Aangezien er op de officiele BB site van VOO niets over deze actie stond bij alle berichten van gisteren zal het mij benieuwen of we in de aflevering van vanavond beelden ervan te zien krijgen. Aangezien er gisteren overdag zeer weinig gebeurde, behalve dat eeuwige geknutsel vind ik dat wel het moment van de middag.
Als VOO hier niets van laat zien vind ik dat ze (voor de zoveelste keer) fout bezig zijn.

Ach wat lul ik, eigenlijk kan ik al aan me water voelen dat ze het ws niet zullen laten zien...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_221031
[geweldigeKwoot]Ik heb altijd waterige oogjes als ik me verschrikkelijk hard heb zitten aftrekken.[/geweldigeKwoot] - Bart tegen Anouk.

Ik heb compleet in een deuk gelegen. En de rest van het geklier Bart vs. Anouk en dan ook het liedje van voornamelijk Anouk vond ik allemaal erg grappig.

Alleen hetgeen dat de psycholoog teweeg brengt (narcistische uitingen van Willem over leiderschap en vaag onsamenhangend -but what's new- van Ruud over inkakken vanwege gebrek aan spanning) maakt mij bij hoge uitzondering gebruik maken van den deze: Wat een klootzak moet die psycholoog zijn zeg. Ok, Willem laat zich mooi kennen door er dan zo mee om te gaan en het zo ter sprake te brengen in de keuken, maar het is in gang gezet door meneer de psycholoog. Geen disrespect van mijn kant voor mensen die in de spiegologie ziten, maar die vent in dienst van VOO is gewoon een ... ach laat ook maar.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 19 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zaterdag 18 december 1999 @ 01:13:00 #23
959 opa
De man met de witte shawl
pi_221032
Hup; de klootzak gaat omhoog
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')