abonnement Unibet Coolblue
pi_60723781
Ik had het idee om via bijvoorbeeld erotoko.nl "spaanse vlieg" te kopen. Ik vroeg me af of dit wel echte Spaanse vlieg is, aangezien dit bij mijn weten verboden is in Nederland.
Daarnaast wou ik graag weten wat jullie ervaringen zijn met dit spul. Werkt het echt (goed)?

alvast bedankt
Extremistisch gematigd.
pi_60723786
Ik merk geen fucking verschil in iedergeval
  maandag 11 augustus 2008 @ 03:15:52 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60723795
Schijnt een hoax te zijn. Verder nooit gebruikt, nooit nodig gehad.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 11 augustus 2008 @ 03:31:26 #4
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_60723893
GHB schijnt beter te werken...
pi_60723911
libidoverhoger

ik zou het trouwens niet gebruiken als ik jou was, het is schadelijk.
De Spaanse vlieg is levensgevaarlijk. Dit middel dat van een kleine, glinsterende kever wordt gemaakt, bevat een stof (cantharidine) die bij kleine hoeveelheden al dodelijk is. Bovendien kan het priapisme veroorzaken. Nooit gebruiken!
pi_60724024
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:34 schreef fm07 het volgende:
libidoverhoger

ik zou het trouwens niet gebruiken als ik jou was, het is schadelijk.
De Spaanse vlieg is levensgevaarlijk. Dit middel dat van een kleine, glinsterende kever wordt gemaakt, bevat een stof (cantharidine) die bij kleine hoeveelheden al dodelijk is. Bovendien kan het priapisme veroorzaken. Nooit gebruiken!
dat heb je heel mooi van wikipedia gecopypaste. Plus een eigen toevoeging a lá Mister Mackey, hmmkay?
Mocht het zover komen dat ik échte Spaanse vlieg in handen krijg, dan zal ik er zeker op letten dat ik mínder dan een normale dosis neem.
Bedankt voor je bezorgdheid
Extremistisch gematigd.
pi_60724036
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:55 schreef P8 het volgende:

[..]

dat heb je heel mooi van wikipedia gecopypaste. Plus een eigen toevoeging a lá Mister Mackey, hmmkay?
Mocht het zover komen dat ik échte Spaanse vlieg in handen krijg, dan zal ik er zeker op letten dat ik mínder dan een normale dosis neem.
Bedankt voor je bezorgdheid
Niet van wiki maar van een andere site idd een copypaste , ik heb ook ooit overwogen om het te proberen en toen ik dat las had ik wel ff zoiets van joh doe maar lekker ff niet dan

Weet niet of het waar is of niet maja met je gezondheid geen risico nemen toch??
pi_60735696
kick
Extremistisch gematigd.
pi_60740275
http://www.spaanselust.nl/
quote:
Spaanse vlieg is een reukloze en smaakloze vloeistof dat in een klein flesje wordt geleverd. Enkele druppels zijn vaak al genoeg om de liefde aan te wakkeren. Enkele minuten na inname ervaart de gebruiker een aangenaam warm gevoel in de onderbuik en de gebruiker wordt overwelmd door een heerlijk gevoel van liefde.
De gebruiker krijgt een sterke behoefte aan fysiek contact. Vaak uit zich dit in langdurig kussen, strelen en omstrengelen. De aangewakkerde lustgevoelens zorgen voor een sterk verlangen vanuit de schoot en zullen aansporen tot seksuele handeling zoals aanraking van de geslachtsdelen en onbedwingbare behoeften tot masturberen. Hierdoor zal de gebruiker zich verder openstellen voor seksueel contact en zich heel gemakkelijk overgeven aan vergaande seksuele handelingen en vrijheden.
als ik dit lees wordt ik al geil
pi_60764975
Heeft geen enkel effect behalve tussen de oren.
als je denkt dat het werkt dan werkt het. we hebben dit getest door meerdere malen per dag dit toe te dienen aan een persoon die daar niet van op de hoogte was maar hij merkte niks.
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_60765116
Hier staan ook nog wel wat ervaringen.
pi_60766901
Zonde van je geld, dat spul werkt niet.

Je kan dan beter poppers kopen, daarvan kom je wel in een roes.

Het is alleen wel illegaal.
Thailand the power of dreams
pi_60767049
ik zag spaanse vlieg bij de smartshop liggen hier in leeuwarden.
verder is het enige wat ik van spaanse vlieg afweet, dat het een chill nummer van sticks is:P
pi_60767097
Vriend van ons heeft eens spaanse vlieg gebruikt, ipv geil actief en opgewonden te worden heeft hij die nacht heerlijk geslapen...
pi_60767162
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef lucithai het volgende:
Zonde van je geld, dat spul werkt niet.

Je kan dan beter poppers kopen, daarvan kom je wel in een roes.

Het is alleen wel illegaal.
Poppers is inderdaad beter...
Wij ook wel eens poppers gebruikt, niet voor de sex maar gewoon om beetje in het roesje te komen
(was tijdens een festival maandje geleden en vriend had het mee, je ruikt aan het potje waar de poppers in zitten en zo'n 30 sec erna word je licht in je hoofd, rest van je lichaam ook en zo'n 1.5 minuut later is het weer weg)
pi_60767441
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef Patries86 het volgende:
Poppers is inderdaad beter...
Wij ook wel eens poppers gebruikt, niet voor de sex maar gewoon om beetje in het roesje te komen
(was tijdens een festival maandje geleden en vriend had het mee, je ruikt aan het potje waar de poppers in zitten en zo'n 30 sec erna word je licht in je hoofd, rest van je lichaam ook en zo'n 1.5 minuut later is het weer weg)
Heb je het dan nooit voor de sex gebruikt?
Thailand the power of dreams
pi_60767795
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef lucithai het volgende:

[..]

Heb je het dan nooit voor de sex gebruikt?
Nee, vriend had het mee op de zwarte cross en zei moet je eens proberen!
Was wel grappig opzicht... je bent heel even heel licht etc
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:30:14 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60767929
poppers Poppers is voor kneuzen.

Of homo's.

En die spaanse vlieg troep werkt ook niet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60770552
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:30 schreef Qwea het volgende:
poppers Poppers is voor kneuzen.
Of homo's.
En die spaanse vlieg troep werkt ook niet.
Wat ben je bitchie.
Tot mijn spijt ben ik geen homo en zekers geen kneus, maar toch vind ik het af en toe wel leuk om te pakken.
Misschien is het ook wel handig voor jouw als je in je bovenste la wordt genomen.
Thailand the power of dreams
pi_60775097
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef lucithai het volgende:

[..]

Wat ben je bitchie.
Tot mijn spijt ben ik geen homo en zekers geen kneus, maar toch vind ik het af en toe wel leuk om te pakken.
Misschien is het ook wel handig voor jouw als je in je bovenste la wordt genomen.
Poppers is niet persee voor homo's of kneuzen hoor!
poppers is leuk bij de sex maar ook als je gewoon lekker even high wil zijn of iets wat erop lijkt
Leuk spul gewoon
pi_60775172
Ik heb nog nooit poppers gehad. Iemand een linkje naar een betrouwbare dealer?
pi_60775177
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Patries86 het volgende:=
Poppers is niet persee voor homo's of kneuzen hoor!
poppers is leuk bij de sex maar ook als je gewoon lekker even high wil zijn of iets wat erop lijkt
Leuk spul gewoon
Dank u.
Thailand the power of dreams
pi_60775218
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:43 schreef santax het volgende:
Ik heb nog nooit poppers gehad. Iemand een linkje naar een betrouwbare dealer?
Stuur maar een PM.
Thailand the power of dreams
pi_60775272
XTC
pi_60775391
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:44 schreef lucithai het volgende:

[..]

Stuur maar een PM.
Done
Had ik nog iets erin moeten zetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')