abonnement Unibet Coolblue
pi_68428915
Fuuuuuuuuuck dan zit ik Op Sziget
Azwethinkweiz
pi_68430342
iemand hier zin om een niet-10-clubber aan een voorverkoopkaartje te helpen? (uiteraard tegen 100% vergoeding)?
pi_68430439
Verhip, dan ben ik waarschijnlijk in het buitenland!
  maandag 27 april 2009 @ 18:06:22 #54
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68430500
is die pre sale van 7 mei specifiek voor 10clubbers?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_68431109
59 euro!
Da's een beste prijs, zeg...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 27 april 2009 @ 18:32:23 #56
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_68431147
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:31 schreef Felixa het volgende:
59 euro!
Da's een beste prijs, zeg...

Poeh dat is niet niets inderdaad...
pi_68432580
Kaarten in the pocket! Jammer genoeg geen early entrance, zelfs niet voor dat geld...
Maar goed, jeeeeeeeh!!!
pi_68432896
arghhhh ik heb eigenlijk geen geld meer over voor dit concert..... en dan is 59 euro (zeg maar gerust 65 euro met alle extra kosten) eigenlijk teveel geld...
pi_68440140
Ik zit te kijken op pearljam.com; (ben lid) daar hebben ze het bij de tickets over:

• Tickets are not mailed in advance. Tickets are distributed at the venue on the day of the show.

Iemand ervaring met hoe dat werkt?

Dat ik er naartoe moet is allang duidelijk maar vraag het me even af...
Hoezo loos onderschrift!?
  maandag 27 april 2009 @ 22:16:06 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68440359
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:31 schreef Felixa het volgende:
59 euro!
Da's een beste prijs, zeg...
OMG.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 27 april 2009 @ 22:36:01 #61
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68441204
yessss finaly
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:12:08 #62
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_68444977
Pfff 59 euro!! Ben benieuwd wat voor voorprogramma's ze dan meenemen. En dan ook nog in Ahoy, te bizar... De strijd met ticketmaster lijken ze echt opgegeven te hebben dus. Maar ben er uiteraard bij, hoi hoi hoi
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:20:20 #63
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68448757
De prijs zal trouwens wel zo hoog liggen omdat het maar om 4 concerten gaan in Europa. Daar zitten nogal veel kosten aan, die normaal gesproken te verdelen zijn over meerdere concerten, maar nu in 4 terugverdient moeten worden.

Daarbij is Ahoy door het monopolie van mojo/ticketmaster geen goedkope venue....verbaasinwekkend trouwens, gezien de galmbak dat het is...

Aan de andere kant, 59 euro is nog goedkoper dan kaarten van vergelijkbare bands, hoewel prijzig voor Pearl Jam, dat is waar.

Nou ja hopelijk persen ze er goed geluid uit.

Overigens 2 dagen voorverkoop? Las ik dat goed? Dachten ze nou echt dat er na 30 minuten nog kaarten over zijn dan?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_68448900
Ach, waarschijnlijk duurt de show minimaal 2,5 uur dus is het het geld wel waard!
pi_68453948
59 euro... damn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68454554
59 valt mee als je ziet dat een kaartje van beyonce (1e rang) E64,- is.
Ik moet ze sowieso nog een keer zien. Volgens mij weet het management van Pearl Jam dat ook ;-)
Was Metallica al niet duurder?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:18:46 #67
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68455215
het blijft idd een gevecht met die ticketmaster, is daar trouwens nix op te verzinnen dat ie geen monopolie meer kan hebben Naja, als er een antwoord zou zijn was dat allang in werking gezet i guess.

ik ga maar es uitzoeken waar ik voor de deur moet liggen om me kaartje te kopen aangezien ze in maassluis het postkantoor hebben weggehaald (vanwege postbank wordt ing gedoe) waar ik ze normaal vandaan haal. (ja ik ben oldskool ik lig vroeg voor de deur voor me kaartje )

[ Bericht 0% gewijzigd door purplerose op 28-04-2009 15:47:07 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_68455256
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:18 schreef purplerose het volgende:
het blijft idd een gevecht met die tickmaster, is daar trouwens nix op te verzinnen dat ie geen monopolie meer kan hebben Naja, als er een antwoord zou zijn was dat allang in werking gezet i guess.

ik ga maar es uitzoeken waar ik voor de deur moet liggen om me kaartje te kopen aangezien ze in maassluis het postkantoor hebben weggehaald (vanwege postbank wordt ing gedoe) waar ik ze normaal vandaan haal. (ja ik ben oldskool ik lig vroeg voor de deur voor me kaartje )
als je je laptop mee neemt zal het vast wel goedkomen :-)
pi_68455854
Kan je nog wel voor de deur liggen dan? Dat zouden ze toch afschaffen en alles online gooien? (ben ook van de 'old skool' generatie die het tof vond om voor de deur te liggen )

Maar ik denk dat ze inderdaad wel een show van 2,5 uur zullen geven... dan is 59 euro okee, maar ik heb door allerlei andere uitgaven even het geld niet Ach ze zullen vast wel nog een keertje komen...
pi_68456137
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan je nog wel voor de deur liggen dan? Dat zouden ze toch afschaffen en alles online gooien? (ben ook van de 'old skool' generatie die het tof vond om voor de deur te liggen )

Maar ik denk dat ze inderdaad wel een show van 2,5 uur zullen geven... dan is 59 euro okee, maar ik heb door allerlei andere uitgaven even het geld niet Ach ze zullen vast wel nog een keertje komen...
Er wordt al gesproken over een uitgebreidere tour, zodra het nieuwe album is uitgekomen:
quote:
Pearl Jam have announced that they are to perform four special shows in four venues in Europe this August.

The headline gigs start in Rotterdam on August 13, followed by Berlin (15)Manchester (17) before ending at London's O2 Arena on August 18.

These new dates are Pearl Jam's first in two years, although they anticipate returning to Europe around the release of their next studio album, possibly in Autumn.

Member of Pearl Jam's Ten Club are able to buy tickets for these show until April 29. After which general sale will begin on May 8.
Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:17:37 #71
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68457190
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef Eventic het volgende:

[..]

als je je laptop mee neemt zal het vast wel goedkomen :-)
ik vind online bestellen doodeng als het gaat om een band waarbij alles met een uur uitverkocht zal zijn, zal je net zien dat mijn verbinding ermee stopt, of dat de site overbelast is enz waardoor ik nog zonder kaartje kom te zitten

voor de shows in 2006 en 2007 ben ik gewoon vroeg naar het postkantoor gegaan om daar te wachten tot ze opengingen dus het mag blijkbaar nog wel, maar maassluis is ook geen metropool dus ik stond met misschien 10 anderen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_68457524
maar bij het postkantoor verkopen ze geen kaarten meer. alles gaat online
pi_68457803
Alle kaarten die via Ticketmaster worden verkocht, kunnen ook nog bij het postkantoor worden gekocht. Dit zijn voornamelijk concerten in de kleinere zalen (bijv. Paradiso, 013).
Grotere concerten gaan allemaal via Eventim, alleen online, niet meer bij het postkantoor,
Livenation is het overkoepelende orgaan van zowel Ticketmaster als Eventim.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:58:24 #74
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68458803
dus voor de grote concerten kan je nergens meer terecht behalve online?
wtf

Dat wordt dus optijd achter de laptop zitten :s
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:02:28 #75
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_68461349
Idd irritant dat het alleen online kan... Ik weet nog wel toen ze in Arnhem kwamen, dat ik tot tien uur een hertentamen had, terwijl om tien uur de voorverkoop begon. Maar tijdens het tentamen werd ik zo zenuwachtig dat ik maar snel gestopt ben om toch nog om kwart over negen bij het postkantoor te zijn Waar ik overigens vrijwel helemaal alleen stond.
Ik hoop trouwens dat deze vier concerten gebruikt worden om een wat andere setlist te spelen... Soort try-out shows. Als ze Brother spelen kom ik echt spontaan klaar denk ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')