abonnement Unibet Coolblue
pi_62202790
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:51 schreef zagevent het volgende:
Vandaag een paar uurtjes tijd gehad om eraan te werken. Binnen dit en één -wss twee- weken is het af.
en, wordt het nog wat ermee?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:11:30 #52
220833 plus44
Your favorite redneck!
pi_62208256
Mooi verhaal She_Maiden, ook best geyl
Al eens aan gedacht om liedjes te gaan schrijven? (Waarom?! ik weet 't ook niet )
Poison The Well, yo!
pi_62250847
Ok geen idee in hoeverre dit te volgen is voor jullie. Dit is voor een Stargate Atlantis fanfic die ik schrijf, waarin Sheppard ontvoerd is door een of andere professor die hem met een Wraith vrouwtje opsluit in een cel. De Wraith zijn een soort van vampiers. Sheppard is een colonel in t VS leger.

She pulled the zipper of his shirt down as far as it would go, revealing the hair at the base of the neck as well as the almost entirely faded scar still left from the time a wraith fed on him during his imprisonment by the Genii. Hooking her nail behind the chain around his neck, she pulled the dog tags up.
“What are these?”
“ID tags. If I die, one tag can be taken off so they can notify my family, the other is left on the body.”
He looked down and then took off his shirt in one clean, smooth move, throwing it aside carelessly. She hovered her hand over his hairy chest, staring at it. The hair felt crispy dry to the touch and tickled the sides of her fingers when she ran them through it. He slipped his hand behind her neck and leaned towards her, kissing her on the mouth. Hesitantly, she closed her eyes and opened up her lips to him, allowing him to try anything he liked. He suckled on her lower lip and dug his fingers into her hair, soft as feathers. Gently, he nudged her head to tilt sideways as he planted kisses along her jaw, ear and neck, while his other hand slid down to her waist and pulled her into full physical contact to his body. Dazed, Hashna remained in place. Then she felt him grow hard against the underside of her belly and her hip. Curious, she slipped her hand down and cupped it. Sheppard stopped kissing for a moment and pushed her with her buttocks against a nearby desk, then swept all the papers with alien writing on them, as well as an alien lunch bag to the floor with the side of his underarm. He lifted her up, put her on top of the table and spread her knees, standing in between. Sheppard looked at her, then took a step back. “Whoa. I… haven’t felt like this since the time I got infected with the Wraith retrovirus… What’s going on?”
“You probably ingested Wraith enzymes with the kiss. They trigger the production of dopamine in humans.”
“I feel pretty good but, that’s not all. It’s bringing out a side of me I’m not so sure I want to see… Again. Last time I assaulted two of my friends, nearly raped one of them.”
“I’m Wraith. I’m several times stronger than you. You’re not doing anything I don’t allow to happen, Sheppard.”
“Good to know,” he noted as he leaned in for another kiss. This time, she kissed back and then he let his arms drop to his crotch, taking his pants off. Glad at the newfound liberty and no longer restrained, his stiff shaft jumped up as soon as the pants dropped to the floor. Sheppard felt even more blood stream down to his loins, and removed his underwear as well. Since he rarely tied his boots, he had no problem kicking them off and getting out of the entanglement half-removed pieces of clothing had caused, fast. Hashna, meanwhile, had decided to remove the long crocodile leather skirt she wore as well.
To his great surprise, Sheppard found that the Wraith – at least this Wraith queen – did not wear underwear of any kind. He bit his lip as he searched around, and found a cup of butter still remaining on the desk. Then, he nudged her hips closer to his, stroking in between the folds of her crotch, slipping a finger in. To his surprise, it was very easy to do, as she was already very wet.

wordt vervolgd.
pi_62250917
En trouwens voor alle gay seks liefhebbers hier, hier is een eerder stukje uit 't verhaal.
(nog liefhebbers van torture scenes toevallig hier? die zit er ook in).

Ronan woke up to find Sheppard shuddering.
“Sheppard! You okay?”
“Yeah, Ronan. I’m fine”
“You don’t look it. And where’d your clothes go?”
“Had a nightmare. Woke up soaked. Took them off. Now I’m just cold. Really cold.”
“C’mere… I’m serious Sheppard. Come here,” Ronan held up his blanket to allow Sheppard to crawl under it. Sheppard hesitated briefly, then did it, and Ronan spooned him, putting one of his arms and one of his legs around him as well. After a while, Sheppard stopped shuddering, and Ronan started asking questions about his nightmare. Sheppard briefly explained the backstory, trying to play it down so his buddy wouldn’t worry so much about him. Ronan knew colonel Sheppard well enough to see right through that though, but he wasn’t about to push for it, and Sheppard appreciated that a lot. Ronan and Sheppard had really bonded ever since Ronan came to Atlantis. In fact, they had bonded more than anybody was supposed to know, given that Sheppard was in the military. Teyla, Rodney and Elizabeth didn’t need to be told to know of course, and dr. Carson also guessed correctly what was going on after Sheppard had gone to him to get some very specific injuries treated. All of those people understood the importance of not talking about this though, and respected both colonel Sheppard and Ronan enough to accept what they were up to, although Rodney at first had a difficult time understanding how Sheppard could be so much into women, and still into Ronan - the poster boy for masculinity - as well. Sheppard had called himself a sex-addicted slut in reply.

As he warmed up, Sheppard felt his dick grow thicker. It wasn’t rock hard and he wasn’t all that horny, in all honesty, but he wouldn’t say no to a fuck right now, either, if only to take his mind off the present situation. Ronan’s hand had rested on the bottom of his belly all this time and now slowly slid to the inside of Sheppard’s thighs, massaging them. Sheppard felt Ronan’s beard hair tickle his neck, as the moistness of his breath sent a chill down his spine. Ronan pressed a kiss on Sheppard’s shoulder and Sheppard now had a real hard-on. Judging from the feeling at the base of Sheppard’s back, Ronan was rock hard as well, so Sheppard slid down one of his arms behind his back and folded it around Ronan’s dick, tugging it ever so lightly. It wasn’t a comfortable angle for Sheppard and so it wasn’t doing much for Ronan, that’s why soon, he pulled Sheppard back by his shoulder, urging him to turn towards the bearded, dread-locked man. Sheppard happily complied. Each of them stared right into the other man’s eyes. Ronan’s hand had travelled upwards along Sheppard’s thigh, first to massage his balls, then to give his dick a few good strokes to get it really hard and to pull a sigh from Sheppard’s lips. Sheppard swallowed hard to suppress the urge to moan when Ronan put his hand between Sheppard’s legs, on the area between his balls and his anus, and kneaded the soft but tight tissue there. Remembering Ronan’s hard on, Sheppard closed his middle finger and thumb around Ronan’s foreskin and moved it over the head of the penis and back again. Ronan groaned and thrust into Sheppard’s hand.

Dit stukje is ook nog niet af.
(ja ik schrijf aan verschillende verhaallijnen tegelijkertijd, ik weet ook niet waarom). Hier heb je wel kans dat 't hiermee eindigt omdat ze gestoord worden. Ze zitten tenslotte in een gevangeniscel.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:56:16 #55
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62250933
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62250946
Ja geeky he?
pi_62250976
Jezus Christus Sessy
underground forever baby
pi_62265572
Is dat op een goede of een slechte manier? LOL.
pi_62272618
Mijn bijdrage dan maar...
DE BAR
Van zijn plek achter de bar had hij een goed zicht op iedereen die het cafe binnen kwam. Natuurlijk was dat mede om op die manier de ruziezoekers en andere ongure types zo snel mogelijk in de gaten te kunnen krijgen, maar het bijkomend voordeel was dat hij op die manier ook gelijk de mooie vrouwen binnen zag komen. Die avond zag hij haar binnen komen. Ze keek wat onzeker om zich heen, rugzak om haar schouder, en zocht een plaatsje aan een tafel langs de rand van het cafe. Ze wierp een snelle blik richting de bar, waarschijnlijk om te bepalen of ze aan de bar zou moeten bestellen of dat er hier bediend werd aan de tafeltjes. Tja, hier moest ze toch echt naar de bar toe komen. Ze zette haar rugzak neer, deed haar jas uit, haalde haar portemonnee uit haar tas en liep naar de bar. "Hoi," zei ze, "ik moet vanavond naar de schouwburg hier, en het is zulk rotweer buiten dat ik niet voor mijn lol de stad ga verkennen. Mag ik hier blijven zitten tot de voorstelling bijna begint?" Hij was even verbaasd. Deze vrouw was duidelijk niet van hier. Maar hij vond het wel leuk van haar, dat ze dat vroeg. "Natuurlijk mag dat. Maarreh, je gaat wel wat drinken he, anders verdienen we er niks aan natuurlijk!" zei hij grijzend. "Ja is goed. Weet je wat, ik ga uit mijn dak, doe mij maar eens een... lekkere kop thee," zei ze, met een gemaakt serieus gezicht. Hij lachte, en schudde zijn hoofd. Nee, zeker niet van hier... maar wel interessant. "Hoe laat begint je voorstelling? O enne, een euro negentig graag," zei de barman. "Half negen, maar ik wil er om acht uur zijn, dus dan moet ik om kwart voor acht weg," antwoordde ze, terwijl ze een twee euromunt op de bar legde. "Oh, maar het is nu net vijf uur, ga je je wel vermaken dan zo in je eentje?" vroeg hij terwijl hij haar haar wisselgeld gaf. Ze vertelde dat ze zich altijd prima vermaakte in haar eentje, en dat ze op alles was voorbereid. "Zozo, op alles voorbereid he?" vroeg hij grijnzend. "Ja hoor. Ikke wel," zei ze lachend over haar schouder, terwijl ze met haar kop thee terug naar haar tafeltje liep. Ze ging zitten, en pakte een dik boek uit haar tas, en een pakje sigaretten. Ze deed de suiker in haar kopje, stak een sigaret op, en verdiepte zich in haar boek.

Vanaf zijn plek achter de bar hield hij haar zo goed mogelijk in de gaten. Mysterieus was ze, zeker geen klassieke schoonheid, maar ze had zeker wel iets aantrekkelijks. Was het haar "Ik doe lekker wat ik wil"-houding? Haar vermogen om in haar eentje in een cafe in een vreemde stad te gaan zitten en zich daar zo te zien prima te vermaken met alleen een boek, en later nog een tijdschrift en een boekje waar ze zelf in zat te schrijven? Haar vrolijke geklets als ze aan de bar weer wat kwam bestellen - nog twee koppen thee dronk ze, en later cola - waarbij ze ondanks haar ogenschijnlijke openheid toch een subtiele afstand creeerde? Ze kwam zo duidelijk niet uit de grote stad, maar toch was ze iemand die zich kennelijk overal thuis kon voelen. De keren dat ze haar drankjes kwam bestellen babbelden ze vluchtig wat, maar veel kon hij er niet uit opmaken. Een keer dacht hij dat ze haar hand wel erg lang tegen de zijne hield toen ze haar wisselgeld kreeg, maar misschien was dat omdat ze op dat moment hard stond te lachen om een opmerking die hij had gemaakt. Maar ja, zo leuk was die opmerking toch ook weer niet... Hij kon er geen wijs uit worden, uit deze ongewone vrouw.

Veel te snel voor zijn gevoel was het al weer half acht. Hij wist dat ze zo weg zou moeten. Omdat ze erg verdiept leek in haar schrijfboekje, liep hij naar haar tafeltje - het was toch rustig aan de bar, die ene minuut kon hij best even achter de bar weg - en zei haar dat het half acht was. "Ja het is echt niet dat ik je weg wil hebben, heus niet... Maar ja, je hebt nou eenmaal andere verplichtingen he en het zou zo zonde zijn als je dat mist..." Ze glimlachte. "Dank je, ja, sorry, ik was even verdiept in euh... hi hi eigenlijk weet ik het zelf niet eens," zei ze, terwijl ze - verbazingwekkend snel - haar schrijfboek dicht deed. "Waar ga je eigenlijk heen?" vroeg hij, serieus belangstellend. "Een muzikale cabaretier, of eigenlijk een kleinkunstenaar. Maarten van Roozendaal, ooit van gehoord?" Zijn totale blanco blik deed haar in lachen uitbarsten. "Ha ha ha geeft niet hoor, bijna niemand kent hem. En dat maakt ook lekker niet uit, want op deze manier blijft een van de grootste schatten van de Nederlandse kleinkunstwereld lekker een goed bewaard geheim. Laat mij en de andere liefhebbers er maar lekker in de kleine zalen van genieten, van dit soort parels. Het groot gemakkelijk vermaak mag gerust in de grote zalen. Maar sommige dingen moet je koesteren." Haar ogen glansden van enthousiasme. Hm. Hij had er echt nog nooit van gehoord, maar nu was hij bijna jaloers op de mensen met wie zij straks in die zaal zou zitten. Hij vond het echt jammer dat ze weg ging. "Hee euh zeg," stamelde hij tot zijn eigen verbazing, "als het nou vroeg is afgelopen, kom je dan nog even gedag zeggen? Dan krijg je nog een kop thee van me. On the house." Weer lachte ze. "Hmmm daar ga ik nog eens even over nadenken. Als het erg druk is kom ik sowieso niet hoor, want ik kan niet goed tegen drukte, maar anders... Wie weet! Maar ik beloof niks..." "Oke, dus misschien zie ik je nog?" "Ja, misschien wel. Je bent best aardig, en het is hier wel gezellig, maar nogmaals, no promises!" Hij ging weer terug naar zijn plek achter de bar, en keek vanuit zijn ooghoeken hoe ze haar spullen opruimde, haar jas aan trok en de deur uit liep. Zou ze nog achterom kijken? Nee, zo'n vrouw was ze niet. Ze flirtte niet met hem, ze was er gewoon. Ze wist hoogstwaarschijnlijk niet eens wat ze teweeg bracht. Hij schudde zijn hoofd. Hoe laat zou het afgelopen zijn? Hoe lang duurt een theatervoorstelling eigenlijk? Hij had geen flauw idee.

De avond was redelijk druk en behoorlijk gezellig, maar onbewust bleef zijn blik naar de klok dwalen. Zou ze nog terugkomen? Gek genoeg hoopte hij van wel. Vreemd eigenlijk, normaal was hij nooit zo geraakt door een passante. En als ze nou supermooi zou zijn, of slank, maar deze vrouw was fysiek niet eens heel erg aantrekkelijk. Te zwaar - hoewel ze ook weer niet moddervet was; kort haar - terwijl hij eigenlijk lang haar veel mooier vond; nauwelijks make-up; zeker niet sexy of stijlvol gekleed - eerder casual. Maar toch wel verzorgd. Vreemd, heel vreemd. Hij haalde zijn schouders op. Hij kon er toch niks aan doen, en er stond al weer een gast te wachten om een biertje te bestellen. Maar wat kroop die tijd toch... Opeens hoorde hij een vrouwenstem zeggen "Zo, doe me nu die thee maar die je me had beloofd." Hij schrok, want hij had haar niet eens zien binnen komen. Oei, foutje van de barman: een barman hoort altijd te weten wie er in zijn zaak is. Hij gaf zichzelf een mentale schop voor zijn kont: beter opletten! Hij draaide zich om, en zag dat ze aan het eind van de bar was gaan zitten. Hij lachte en zei "Natuurlijk 'mevrouw', belofte maakt schuld. Momentje, dan maak ik een kop thee voor je." Toen hij de thee voor haar neer zette, zag hij dat ze zich al weer behoorlijk had geïnstalleerd. Sigaretten op de bar, telefoon ernaast, portemonnee binnen handbereik. Kennelijk had ze geen haast. Gelukkig maar, want misschien kreeg hij dan de kans om deze vrouw beter te leren kennen. Hij zou haar immers hoogstwaarschijnlijk nooit meer terugzien.

Eigenlijk was het al behoorlijk rustig in de zaak, maar stiekem hoopte hij dat het nog rustiger zou worden, zodat hij zoveel mogelijk aandacht aan deze vrouw kon besteden. "Alstublieft 'mevrouw', van de zaak. Blieft u er een koekje bij?" "Graag," lachte ze. Haar lach was net zoals de rest van haar. Niet mooi volgens de standaarden, misschien wat te luid, maar wel volledig oprecht, volledig passend bij deze vrouw. Ja, hij wilde haar beter leren kennen. Alsof de goden zijn verzoek hadden gehoord, liep het cafe snel leeg. Om twaalf uur zaten er nog een paar groepjes mensen, en er was nog een stelletje vrienden aan het poolen, maar verder was het opvallend rustig. Hij had inmiddels een hoop geleerd. Dat ze uit Gelderland kwam, ergens bij Arnhem vandaan. Dat ze speciaal voor deze voorstelling naar zijn stad was gekomen. Hij merkte ook dat ze behoorlijk veel wist van cabaret en kleinkunst, maar dan wel van allerlei onbekende personen waar hij - en hij vermoedde de overgrote meerderheid van de Nederlanders - nog nooit van gehoord had. Meer van die "geheime schatten" zoals ze dat noemde. Hij geloofde haar direct. Hij had ook al uitgevonden dat ze een hotelletje had genomen, omdat ze 's avonds liever niet wilde autorijden, dat vond ze te vermoeiend. Ze grimaste wat pijnlijk toen ze quasi-serieus zei dat ze nogal wat mankeerde, en dat dat de reden was dat ze voorzichtiger was geworden met zichzelf. Hm aan de buitenkant was daar niks van te zien, maar hij geloofde haar wel. Hij voelde aan dat hij er verder niet over moest doorvragen, dus hij had haar gevraagd waar haar hotel was. Het bleek dat het hotel niet zo heel ver weg was, en dat ze een nachtsleutel had zodat ze zo laat binnen kon komen als ze wilde. Hm, dat was mooi.

"Avond verder!" hoorde hij iemand zeggen. "Ja, jullie ook he, goede avond, wel thuis, en tot de volgende keer he!" zwaaide hij de mannen na die de deur uit liepen. De poolers kwamen ook melden dat ze uitgespeeld waren. Hij checkte snel de tafel en de keus en gaf hen hun borg terug. "Avondje!" riepen ze, en hij wenste hen een fijne avond terug. Even later ging de deur nog een keer open en dicht, en opeens was hij alleen met deze vrouw. "Sorry," zei ze, "ik drink hem snel op, en dan ben ik weg. Jij wil natuurlijk ook naar huis..." Ze klonk verontschuldigend. "Nee nee doe maar rustig aan, ik ben toch nog wel even bezig met schoonmaken enzo," zei hij terwijl hij snel voor de vorm de lekbak van de tap begon uit te spoelen. Hij hoorde haar grinniken, en hij wist dat zij wist dat hij een hele andere reden had om te blijven. "En als je toch alleen maar thee drinkt, dan maakt het mij niet uit hoe lang je blijft hoor. Thee daar hoef ik niks voor vuil te maken..." hakkelde hij. Jemig wat zei hij nou toch weer allemaal voor stoms, maar goed. Zij zag er ineens ook wat verlegener uit. "Vind je het erg als ik wel de deur op slot doe, en de gordijnen dicht? Anders komen er straks weer mensen binnen, en dan moet ik weer opnieuw beginnen..." Hij zag haar aarzelen. Toe, zeg dat je het oke vindt, smeekte hij in gedachten. "Nou, euh, ja, nou ja, toe maar dan," zei ze. "Je gaat me toch niks doen hè?" vroeg ze, half lachend maar wel met wat onzekerheid in haar stem. "Nee heus niet. Er gebeurt niets wat jij niet wilt..." "Oh. Oke dan."

Hij liep naar de deur, draaide het bordje om, deed de deur op slot en schoof de gordijnen dicht die voor de deur en de ramen hingen. "Zo, nu zijn we gesloten," zei hij, en liep terug achter de bar. Hij begon met zijn schoonmaakwerk - wat had hij daar toch een hekel aan normaal gesproken. Maar nu was het alleen maar een reden om langer te blijven, in het gezelschap van deze vrouw, dus hij had geen enkele zin zich te haasten. Ze kletsten nog wat. Hij stelde zich voor, er nog net op tijd aan denkend zijn hand zo'n beetje droog te deppen aan de vochtige theedoek die over zijn schouder hing. "Eric, met een C. Aangenaam," zei hij. "Hoi. Ik ben Carin, ook met een C," antwoordde ze lachend, terwijl ze zijn hand vluchtig schudde. Hij merkte op dat ze meer rookte nu dan eerder op de avond, en zeker meer dan toen ze voor de voorstelling aan haar tafeltje had zitten lezen. Hij was dus kennelijk niet de enige die een beetje nerveus was. "Ah, Eric dus. Ik kende vroeger ook een Erik, met een K dan. Was ook een hele knappe vent." Ze sloeg haar hand voor haar mond, alsof ze net iets doms had gezegd. "Ja dat bedoelde ik verder niet zo hoor, ik bedoel, niet dat jij niet knap bent, dat ben je wel, maar ik bedoelde het niet als versiertruc of zo hoor..." stotterde ze. Hij keek haar, voor het eerst die dag, eens goed aan. Nu was er tenminste niemand bij die er wat van zou kunnen zeggen. "Dus je vindt me wel knap." zei hij plagend. Ze bloosde. "Ja, best wel. Maar volgens mij weet je dat zelf ook wel..." "Nou, dank je. Je bent zelf ook een erg leuke vrouw hoor," zei hij. Ze blies minachtend haar adem door haar lippen. "Pffff... Ach dat is helemaal niet waar man, zit me niet te vleien als je het niet meent..." Hij was verbaasd. Meende ze dat? Dacht ze echt dat hij het niet meende? Hij keek haar nog eens goed aan, en ja, ze leek het te menen. Hij snapte het niet, maar goed, ze was tenslotte een vrouw, en daar snapte hij wel eens vaker weinig van. Rare wezens waren het eigenlijk. Maar wel leuk raar, lief raar, mooi raar. Wat dat betreft was dit dus ook een echte vrouw. Hij merkte opeens hoe hij voorzichtig opgewonden werd, en ging dus maar snel met zijn rug naar haar toe staan om wat flessen recht te zetten die achter hem stonden. "Wat is dit trouwens voor muziek die je op hebt staan?" hoorde hij haar zeggen. Hij moest er even over nadenken. Hij hoorde de hele week hetzelfde, en hoorde eigenlijk niet eens meer wat er eigenlijk opstond. "Oh, dat is een of andere lounge-CD. Vind je het wat? Anders zet ik wat anders op hoor, mij maakt het niet uit, en de klant is koning tenslotte..." "Nee, is goed hoor, ik vroeg het me alleen even af." Hij ging verder met het schoonmaken van de tap. Op het moment dat hij de taphendel afnam, merkte hij dat hij onwillekeurig aan een andere hendel moest denken, eentje die een stukje lager zat, en die veel minder koud was. Hij merkte dat hij begon te blozen, en keek snel of zij het ook had gezien. Ze zat hem grijnzend aan te kijken. Ze had het dus gezien. Shit. Nou ja, je doet er niks meer aan, dacht hij. "Hm hoe vaak blijf je eigenlijk met vrouwen achter in de zaak?" vroeg ze hem ineens. Nou ja zeg... alsof hij dit iedere dag deed of zo? Hij keek haar verbijsterd aan. "Ik weet dat je het niet gaat geloven, maar dit heb ik echt nog nooit gedaan. Tenminste, wel eens met kameraden van me, maar niet met een vreemde vrouw..." Ze zweeg, en keek hem doordringend aan, alsof ze probeerde op die manier achter de waarheid te komen. "Tja, je zal mij ook wel niet geloven, maar voor mij is dit ook de eerste keer hoor..." zei ze. Hij geloofde haar direct. Dit was geen vrouw die zich in het wilde weg aan mannen aanbood, dat had hij vanmiddag al gelijk gezien. Dat ze hier dan toch met hem zat, was dus eigenlijk al een klein wonder.

Hij besloot dat hij even genoeg had van het schoonmaken. Hij liep om de bar heen, ging op de kruk naast haar zitten, en vroeg of hij een sigaretje van haar mocht bietsen. "Eigenlijk ben ik gestopt, maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan..." zei hij verontschuldigend. Ze schoof het pakje naar hem toe, en terwijl hij een sigaret uit het pakje haalde, pakte zij de aansteker. Hij stak de sigaret in zijn mond, en zij hield het vlammetje ervoor. Hij pakte haar hand, zogenaamd om het vlammetje bij te sturen, maar stiekem gewoon omdat hij haar wilde aanraken. Ze stond het toe, en hield haar hand nog even zweven terwijl ze de aansteker al had uitgedaan. Ze keken elkaar aan. Er ontstond een voelbare spanning. Hij merkte dat hij inmiddels helemaal hard was, en dat zijn mannelijkheid ongemakkelijk klem zat in zijn broek.

"Zo, dus nu zitten we hier he. Allebei de eerste keer..." zei hij. Ze knikte. Hij verschoof iets op zijn kruk, waardoor zijn knie de hare raakte. Ze trok haar knie heel even terug, waarschijnlijk uit reflex, maar de knie kwam direct weer terug. Sterker nog, ook zij ging verzitten, waardoor ze dichter bij elkaar zaten, en hun benen elkaar duidelijk raakten. Geen van beiden kon nu nog zeggen dat het 'per ongeluk' was. Zijn bruine ogen boorden zich in de hare. Hij had al gezien dat ook zij bruine ogen had, maar die van haar waren duidelijk lichter dan de zijne. Grappig. Hij drukte zijn been wat steviger tegen het hare. Ze keek hem nog steeds strak aan. "O verrek, wat geeft het ook," hoorde hij haar mompelen, en opeens legde ze haar hand op zijn bovenbeen. Hij was verbaasd over deze plotselinge beweging, maar wel op een prettige manier. Ze had toch kennelijk ook nog een andere kant dan die vrolijke maar toch wat schuchtere kant die hij eerder die dag had gezien. Maar dit maakte haar alleen maar aantrekkelijker. Hij legde zijn vrije hand op de hare, en wreef met zijn duim over haar vingers. "Ik heb gezegd dat er niets zou gebeuren wat je niet wilde. Maar ik heb het idee dat er heel veel staat te gebeuren. Voel jij dat ook?" vroeg hij haar, terwijl hij haar nog steeds strak aankeek. Eigenlijk had ze best hele mooie ogen... Ze knikte. "Ja, ik weet het. En ik wil het. Als jij het ook wil." Ze klonk zacht, een tikje verlegen, maar wel zeker van wat ze zei. Hij boog zich voorover, en instinctief deed zij hetzelfde. Zijn lippen streken over die van haar. Hun adem vermengde zich. Ze draaide haar hoofd licht en drukte haar lippen stevig op die van hem. Hij voelde haar tong voorzichtig over zijn lippen strijken, en hij opende zijn mond om zijn tong tegen de hare te drukken. Ze antwoordde door haar tong dieper in zijn mond te drukken, en nog heftiger te bewegen. Hm wat deed ze dat lekker... Hij merkte dat hij nu helemaal keihard was, en voorzichtig probeerde hij met de hand die op die van haar lag, haar hand richting zijn kruis te bewegen. Hij merkte dat ze even grinnikte, maar ze ging door met het zoenen. Ze had haar sigaret inmiddels uitgedrukt, en met haar nu vrije hand pakte ze de achterkant van zijn hoofd beet en wreef door zijn haar. Haar hand streelde de achterkant van zijn nek, zijn oren, zijn wangen, de zijkant van zijn nek, en vervolgens zijn schouder. Hij had zijn sigaret ook maar weggelegd - haar tong was vele malen lekkerder - en zijn vrije hand deed bij haar ongeveer hetzelfde. Haar haar, haar nek, haar schouder, de voorkant van haar schouder...

Ze was van haar kruk opgestaan en stond nu tussen zijn knieen in. Hij schoof iets naar voren, zodat hun bovenlichamen dichter bij elkaar kwamen, en besloot toen ook maar te gaan staan. Hij wilde haar lijf tegen het zijne voelen. En om nou van de kruk af te donderen omdat hij nou eenmaal geen acrobaat was, leek hem niet zo'n geweldig idee. Haar handen dwaalden over zijn bovenlijf en drukten zijn hoofd stevig tegen het hare. Hun zoenen waren diep, passievol. Hij merkte dat ze allebei al flink aan het hijgen waren. Hij besloot dat hij brutaal ging worden. Hij pakte de onderrand van haar shirt en trok het langzaam omhoog. Ze leunde een beetje achterover, niet om van hem weg te komen, maar om hem de ruimte te geven. Toen hij ter hoogte van haar borsten was, deed ze haar armen boven haar hoofd, waardoor hij het shirt kon uitdoen. Hierdoor kreeg hij zicht op een eenvoudige maar toch sexy BH. Zijn handen dwaalden gelijk weer over haar lijf, en hij streelde haar borsten. Mooie grote borsten had ze. Ze zei: "Nu jij ook..." en trok zijn shirt uit zijn broek. Ook hij stak zijn armen omhoog en in een bijna vloeiende beweging ontdeed ze hem van zijn shirt. Zijn blote borstkas, met een klein beetje krullend borsthaar, drukte hij tegen haar zwarte glanzende BH. Hij had er altijd al van gedroomd om een vrouw in de kroeg te nemen, op de bar... Zou het nu echt gaan gebeuren?

Hij kon zich niet meer beheersen en deed zijn riem los. En de knoop van zijn broek, en zijn gulp. Hij zuchtte even van opluchting toen zijn stijve de ruimte kreeg. Wat had hij klem gezeten... Hij sloeg zijn armen weer om haar heen, en wreef over haar rug terwijl hij haar weer begon te zoenen. Hun lichamen drukten zich tegen elkaar. Zijn harde lul drukte door de stof van zijn boxer tegen haar spijkerbroek aan. Voorzichtig ging hij met zijn handen langs de rand van haar broek naar voren, en toen hij merkte dat ze hem alleen maar steviger begon te strelen en nog heftiger begon te zoenen, nam hij dat als een teken dat ze het prima vond wat hij deed. Hij maakte haar broek voorzichtig los, en deed hem open. Zijn handen gleden in haar broek en voelden een kantrand. Hmmm spannend... Hij schoof haar broek over haar billen naar beneden, en merkte dat zij hetzelfde deed met zijn broek. Deze dame had er duidelijk zin in... Hij nam een klein stukje afstand, en terwijl hij haar strak bleef aankijken, ging hij door zijn knieen om haar broek helemaal naar beneden te schuiven. Hij zag dat ze haar schoenen al had uitgeschopt. Handig, van die instappers... Pumps heetten die, als hij het goed had, maar echt veel wist hij niet van damesschoenen. Ze stapte uit haar broek, en hij was zo verstandig om de broek niet op de grond te laten liggen maar over de kruk achter haar te leggen. Het bleef tenslotte een cafe, en daar zijn de vloeren aan het eind van de avond niet altijd even schoon, hoe hard hij voordat het cafe openging ook de boel schoonmaakte. Hij zat nu op zijn knieen voor haar, en zijn gezicht was op dezelfde hoogte als haar slip. Net als haar BH was haar zwarte slip eenvoudig, maar toch ook spannend. Een brede kantrand, en geen tierelantijnen. Deze vrouw ging duidelijk voor functie boven vorm, maar toch wel met een voorzichtig spannend tintje. Hij pakte haar billen beet en drukte zijn gezicht tegen haar slip. Ze draaide zich een beetje en leunde achterover om steun te zoeken tegen de bar. Hm wat was dit opwindend. Hij hoorde haar adem sneller gaan. Zijn handen kneedden haar billen en zijn tong ging langs de randen van haar slip. Ze hijgde, en woelde met twee handen door zijn haar.

Hij keek omhoog, en zag dat ze met haar ogen dicht achterover leunend tegen de bar hing. Van dit uitzicht werd hij nog geiler. Zijn harde pik barstte nu bijna door zijn boxer heen. Hij schoof haar slip naar beneden, en mikte die met een kromme worp waarvan hij maar hoopte dat die succes had, bovenop haar broek die op de kruk lag. Hij drukte direct zijn mond op haar kale heuvel. Ze was helemaal kaal, merkte hij. Zijn tong ging op verkenning, en dwaalde voorzichtig naar beneden, steeds iets verder naar beneden. Ze deed haar benen met een zachte kreun uit elkaar. Oh heerlijk... Zijn vingers voegden zich bij zijn tong, en hij merkte tot zijn genoegen dat ze heel erg nat was. Voorzichtig verkende hij, terwijl hij zijn tong liet spelen met haar klit, met zijn vingers haar plooien. Ze kreunde nu weer, en bewoog haar lijf zo dat zijn vingers zich bij haar ingang bevonden. Tja, tegen zo'n uitnodiging ging hij natuurlijk geen nee zeggen... Dus hij drukte een vinger in haar drijfnatte grot. Hij merkte dat ze nog ruimte had, dus hij stopte er nog een vinger bij. Ze maakte tevreden kreunende geluiden, die hem hevig opwonden. Hij draaide zijn hand zo dat zijn vingertoppen de voorkant van haar vagina betastten. Met zijn twee vingers begon hij drukkende bewegingen tegen het plekje te maken dat voor veel vrouwen zo bijzonder opwindend is. Hij merkte dat dat voor haar ook gold, want ze slaakte een kreetje, en daarna merkte hij dat haar ademhaling ruiger werd, grommender. Wauw. En dit zomaar op een doordeweekse avond in zijn cafe... Hij kon het nauwelijks geloven. Hij likte en sabbelde steeds harder aan haar klit, af en toe zuigend, af en toe knagend, maar steeds bewoog hij met zijn tong op haar klit. De vingers die in haar kut zaten, bewogen snel op en neer, en hij merkte dat ze begon te trillen. Ze had ondertussen haar ellebogen op de bar gezet, om meer steun te hebben, want haar trillende benen waren niet meer helemaal zeker. Hij merkte dat ze begon te verkrampen, en dat was voor hem een teken om nog iets sneller te bewegen, om nog iets harder te drukken. Opeens hoorde hij haar roepen: "Ooh jaaa!" en hij merkte dat ze totaal begon te verstijven. Zijn hand werd nat van het vocht dat uit haar kut kwam. Hij drukte zijn gezicht nog vaster tegen haar aan, en likte waar hij likken kon.

Haar ademhaling werd iets rustiger, en hij merkte dat ze zich voorover boog. "Jezus wat was dat lekker... Nu wil ik wat terug doen." Ze pakte zijn kin, en liet hem overeind komen. Ze drukte hem tegen een kruk aan, en hij ging zitten. Ze keek hem plagend aan, en begon met haar handen over zijn dijen te strelen, steeds verder naar de binnenkant, en steeds dichter naar zijn kruis. Hij leunde wat achterover, hief zijn kont wat op en schoof met een hand zijn boxer naar beneden. Zijn keiharde paal sprong tevoorschijn. Haar ogen begonnen te glinsteren. "Hmmm," zei ze, "dat ziet er lekker uit!" Ze ging op haar knieen zitten, tussen zijn benen, en nam zijn ballen en zijn schacht in haar handen. Haar tong draaide rondjes over zijn eikel, en ze keek schalks omhoog. Hij keek haar hijgend aan. "Lekker?" vroeg ze. Hij knikte heftig. Ja, dit was zeker lekker. Haar mond sloot zich om zijn eikel, en hij voelde hoe ze met haar ene hand zijn ballen kneedde, en met haar andere zijn schacht omvatte en daar op-en-neer-gaande bewegingen maakte. Haar tong was nog steeds bezig zijn eikel te verwennen. Hm dat deed ze heel erg goed. Hij merkte dat hij zich al nauwelijks meer kon inhouden. "Wacht even," hijgde hij, "ik wil je nemen, hier, op de bar..." Ze stond op, en draaide zich om. Ze liep naar haar tas, en rommelde er wat in. Toen ze zich weer naar hem toe draaide, had ze een condoomverpakking in haar hand. "Ik zei toch dat ik op alles voorbereid was?" Hij kon alleen maar verbijsterd zijn hoofd schudden. Met deze vrouw bleef hij van de ene verrassing in de andere vallen. Maar goddank wel allemaal leuke verrassingen...

Hij pakte de hand waarin ze het condoom vasthad, en leidde haar naar zijn plek, achter de bar. Hij zette haar achteruit tegen de bar aan, en ze wipte met haar billen op de bar. "Hm, ga nog eens een treetje hoger alsjeblieft?" Ze keek even verward om zich heen. Ze weer naar het barblad, waar ze net nog tegenaan had geleund. "Je bedoelt..." zei ze. Hij knikte. Giechelend kroop ze achteruit. "Nou dit gaat dus echt de eerste keer worden he... Weet je zeker dat we hier niet doorheen donderen?" Hij lachte. "Nee, met schilderen hebben we hier ook met een paar man opgestaan, dus dat kan wel wat hebben hoor." Ondertussen had hij het condoom uitgepakt en was hij bezig het om zijn stijve paal te rollen. Hij zag haar over de bar schuiven, en was blij dat hij zo snugger was geweest om daar te beginnen met schoonmaken. Ze zat in ieder geval niet met haar billen in het schrale bier... Ook hij schoof met zijn billen op het werkblad en draaide zich om. Hij zat nu op zijn knieen, en voorzichtig zette hij een knie op de bar, waar zij op hem lag te wachten. Zijn droom ging uitkomen. Hij kroop naar haar toe, en over haar heen tot zijn mond weer bij de hare was. Hij kuste haar, en ze greep hem weer bij zijn haar. Voorzichtig probeerde hij zijn paal in haar kut te duwen. Haar hand kwam hem te hulp, en hij merkte dat hij bij haar naar binnen gleed. Oh wat was dit geil! Haar handen woelden door zijn haar, wreven stevig over zijn rug, en hij voelde hoe ze haar vingertoppen in zijn vel zette. Hij begon te bewegen. Hij was van plan geweest om het rustig aan te doen, maar hij merkte dat hij dat niet kon volhouden. Hij hijgde, kreunde en begon steeds sneller te bewegen. Hun tongen draaiden steeds feller om elkaar en hij wilde nog maar een ding: klaarkomen in deze prachtige vrouw die hij nooit meer zou terugzien. Hij richtte zich wat op, steunend op zijn handen, en keek naar haar. Haar mooie volle borsten schudden bij iedere beweging die hij maakte, haar handen streelden zijn borstkas, haar ogen waren dicht en haar lippen waren iets van elkaar, haar adem ging snel en hijgend. Hij wist dat hij het niet lang meer zou houden. Ook zij kreunde, en haar nagels krasten over zijn borstkas in een lange trage beweging naar beneden. Dat was het laatste zetje dat hij nodig had. Hij deed zijn ogen dicht, gooide zijn hoofd achterover en met een paar laatste krachtige stoten verspoot hij zijn zaad. Hij ging nog een keer trillend op en neer, en daarna zakte hij op haar. Hij kuste haar mond, haar ogen die nog steeds gesloten waren.

Langzaam trok hij zich terug, en klom naar beneden. Het condoom verdween in de prullenbak - gelukkig verwisselde hij die zelf, dus hoefde hij dat aan niemand uit te leggen. Met een paar papieren doeken maakte hij zichzelf een beetje schoon. Ze lag nog steeds op de bar. Ze vingerde zichzelf. Jemig wat was die vrouw geil. Snel liep hij naar de andere kant van de bar - van die kant kon hij er veel beter bij. Onderweg pakte hij nog snel zijn boxer van de grond, en trok hem aan. Hij liep naar haar toe, en boog zich over haar buik. Hij likte haar navel, en voelde aan haar snel op-en-neer-gaande buik dat ze niet ver van een orgasme af was. Ze lag wel op een presenteerblaadje zo hoor... Wat een prachtig cadeau was dat. Zijn ene hand begon met haar borsten te spelen, kneedde ze stevig. Hij likte en knabbelde aan haar tepels, en dwaalde toen met zijn tong weer richting haar buik. Ze hijgde weer sneller, en terwijl zijn ene hand haar borsten kneedde, zijn tong over haar buik likte, en zij zelf haar klit bewerkte, stak hij weer twee vingers in haar. Hij maakte in-en-uit-gaande bewegingen, en voelde haar om zijn vingers heen samentrekken. Hij trok met zijn tong sporen over haar buik, omhoog naar haar borsten, omlaag via haar navel naar haar heuvel, en weer terug. Ze begon weer snel en oppervlakkig te hijgen en hij voelde haar weer om zijn vingers samentrekken. Haar rug kromde zich al licht, hij zag hoe haar vingers steeds sneller over haar klit gingen en opeens gooide ze haar heupen omhoog terwijl ze diep en lang kreunde, bijna een oerkreet. Wauw. Ze zakte weer op de bar, en legde haar handen op haar buik. Haar ogen waren nog steeds gesloten, maar hij merkte dat ze zich ontspanden. Hij haalde zijn vingers uit haar, en liet haar los. Hij kuste haar lippen weer, die nu helemaal droog waren.

Voorzichtig kwam ze overeind zitten, en zwaaide haar benen van de bar. Even liet ze ze bungelen, maar toen stak ze haar handen uit en zei "Wil je me hier even afhelpen?" Natuurlijk wilde hij dat. Hij pakte haar bij haar billen, en ze sloeg haar benen om zijn lijf. Terwijl ze zich voorover boog om hem te zoenen, wipte ze van de bar. Even hing ze met haar volle gewicht op hem, maar ze liet zich haar benen al snel naar beneden zakken, tot ze de grond raakten. Even hield ze hem nog vast, nog niet helemaal zeker van haar evenwicht, maar toen liet ze hem los. Ze draaide zich om en liep naar de kruk waar haar kleren lagen. Ze begon zich aan te kleden, kennelijk toch een beetje opgelaten. Ook hij raapte zijn kleren op, en kleedde zich aan. Zwijgend liep hij naar zijn plekje achter de bar. "Ik ga zo maar eens mijn hotel opzoeken... Denk dat ik nu wel heerlijk zal slapen," zei ze. "Ja, natuurlijk, het is ook al laat he," antwoordde hij. "Zullen we eerst nog een sigaretje doen? Daar heb ik nu wel heel veel zin in... En in dat hotel mag je vast niet roken..." probeerde hij. Hij wist dat ze onvermijdelijk afscheid zouden moeten nemen, en dat hij haar nooit meer terug zou zien, maar hij wilde het zo lang mogelijk uitstellen. "Krijg je er nog een kop thee bij van me..." zei hij met een grijns. "Oh, ja, dan doe ik het hoor. Die thee van jou, daar kan ik immers geen nee tegen zeggen..." zei ze grinnikend. Hij bracht haar thee naar haar kant van de bar en ging naast haar zitten. Ze rookten zwijgend, en zij dronk haar thee. Ze zaten alleen maar naast elkaar. Ze zeiden niks, keken elkaar ook nauwelijks aan. Beiden wisten ze dat deze avond bijna voorbij was.

Toen ze haar thee op had, begon ze langzaam haar spulletjes te verzamelen. Sigaretten, aansteker, telefoon, portemonnee, alles verdween weer in haar tas. Ze trok haar jas aan, deed haar rugzak om haar schouders en rommelde in haar zakken. Ze trok een grote hotelsleutel tevoorschijn, en zei: "Kijk, die heb ik dus nog... Gelukkig maar... Waar zou ik anders moeten slapen vannacht he..." en ze keek hem even aan. Nee, dat zou niet verstandig zijn. Nu kon hij het nog aan, het afscheid. Als hij haar mee naar zijn huis zou nemen, zouden ze ongetwijfeld een geweldige nacht hebben, maar het afscheid de volgende morgen zou bijna ondraaglijk worden. Ook zij leek dat zo te voelen. "Ja, ga maar... Wees voorzichtig op straat..." Hij liep met haar mee naar de deur. Nog een laatste zoen, die een eeuwigheid leek te duren maar tegelijk ook nog geen fractie van een seconde, en toen stapte hij opzij. Hij pakte het gordijn dat voor de deur hing, schoof het opzij en deed de deur van het slot. "Het ga je goed," fluisterde hij toen ze langs hem heen liep, de deur door. "Dank je, voor een geweldige avond," hoorde hij haar zeggen. Ze stapte de donkere nacht in, en hij keek haar na tot ze om de hoek verdween.

© Pandora
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62272718
Enne, voor de duidelijkheid: voorgaand verhaal is fantasie, en eigen werk.
Dat er niet mensen gaan denken dat ik of plagieer of dit zelf heb meegemaakt... ;-)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:21:55 #61
189777 zagevent
what's in a name
pi_62272733
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:08 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

en, wordt het nog wat ermee?
Het vordert, maar met kleinere stukken dan ik gedacht had. School neemt meer tijd in beslag dan ik dacht, en telkens maar tien minuutjes schrijven, is ook niet echt ideaal.
pi_62282517
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef Pandora73 het volgende:
Enne, voor de duidelijkheid: voorgaand verhaal is fantasie, en eigen werk.
Dat er niet mensen gaan denken dat ik of plagieer of dit zelf heb meegemaakt... ;-)
Die gedachtes kwamen niet bij me op , andere wel maar die waren enkel aangenaam. ........Bedankt voor een leuk en (ont)spannend leesmoment.

Wordt bijna jaloers op zoveel schrijftalent.............
pi_62311453
Bedankt voor de submit!

Verhalen vanuit ik-perspectief zijn ook knettergeil.. maar voor mij dan meestal alleen wanneer het een schrijfster betreft.
pi_62321763
Ik post em hier ook even omdat ik het zo geil vond
Ik ben hetero, maar zo'n twee jaar geleden werd ik nieuwsgierig naar sex met een man. Ik begon te chatten (trekken voor de cam) met jongens en fantaseerde over een keer afspreken.
Toen was ik een keer zo geil dat ik heb afgesproken met een jongen om sex te hebben, we spraken af op het station. Ik heb hem mee naar huis genomen.
We hebben eerst een filmpje gekeken en toen zouden we gaan slapen.
Ik op mijn bed en hij op een matras.
Toen zei ik dat ik geil was en dat ik me aan het trekken was. Dat vond hij blijkbaar ook wel geil en kwam naast me zitten. Hij begon me af te trekken. En ineens begon hij me te pijpen
Toen had ik ook zin om hem te pijpen. En dat heb ik dus gedaan. Echt heeerlijk!
Zoenen deed ik niet, dat leek me niks. We kwamen klaar toen ik onze lullen tegelijk beet pakte en aftrok. We kwamen op zijn buik.
Maar dat pijpen is echt lekker. Je voelt die pik kloppen in je mond en je weet dat het 'fout' is. Dat maakt het nog geiler.
Nu heb ik ondertussen een vriendin maar fantaseer wel eens om nog een keer met een jongen af te spreken.
ben lekker en sportief
pi_62384833
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:19 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn bijdrage dan maar...
DE BAR
© Pandora
Topverhaal... mooie opbouw ook!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62401801
Thanks for all the compliments!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:43:04 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_62403025
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef Pandora73 het volgende:
Thanks for all the compliments!!
Hij was erg inspirend... hoop nog meer van je te mogen lezen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_62403596
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 04:22 schreef adam19 het volgende:

Maar dat pijpen is echt lekker. Je voelt die pik kloppen in je mond en je weet dat het 'fout' is. Dat maakt het nog geiler.
Nu heb ik ondertussen een vriendin maar fantaseer wel eens om nog een keer met een jongen af te spreken.
Man stel je niet aan met je "FOUT", das gelul, je hebt het toch lekker gehad? wat is er dan fout aan?

Ik snap het niet helemaal.
____________________________________
leef je droom, droom je leven lang
pi_62425451
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef Pandora73 het volgende:
Thanks for all the compliments!!
Hee, even een vraagje om het vrouwelijke brein wat beter te begrijpen.

Waarom heb je het uit het zichtpunt van die barman geschreven en niet vanuit de vrouw?
Fantaseer je altijd vanuit de man?
pi_62436686
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef Pandora73 het volgende:
Thanks for all the compliments!!
Tof verhaal, kende het al van een zekere andere site (waarvoor ik zelf ook geschreven heb btw) maar nogmaals complimenten
pi_62436841
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:57 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Tof verhaal, kende het al van een zekere andere site (waarvoor ik zelf ook geschreven heb btw) maar nogmaals complimenten
Moet je jou verhaal dan niet ook posten?
pi_62437546
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Freel het volgende:

[..]

Moet je jou verhaal dan niet ook posten?
Denk er nog ff over na Als ik het hier post weet iedereen gelijk onder welke naam ik schrijf op die andere site en dat vind ik niet zo tof ivm herkenbaarheid

[ Bericht 21% gewijzigd door PiperMaru op 16-10-2008 16:44:27 ]
pi_62442292
@Piper Maru:
Mijn verhalen (ik heb er minimaal nog een maar die is meer voor de Kelder) staan op meerdere sites hoor, dus dat je het kent zegt mij nog niet zo heel veel... En het is mij te veel moeite om op die verschillende sites jouw verhaal te gaan zoeken, dus euh, voor mij loop je geen gevaar!

@Freel:
Euh, in dit geval omdat ik vanuit verzoekjes schrijf. Iemand geeft mij een voorzet of een idee of een fantasie, en die werk ik uit. In dit geval kreeg ik een barman aan de chat die opbiechtte dat het hem zo'n geil idee leek om eens met een vrouw na sluitingstijd... afijn, je snapt hem wel. En hij vroeg of ik dat dus wilde uitschrijven. Vandaar dat dit verhaal vanuit zijn perspectief is geschreven. Overigens vind ik dat in dit verhaal ook de meest boeiende kant. Die vrouw die is verder niet zo spannend...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62443597
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:39 schreef Pandora73 het volgende:
@Piper Maru:
Mijn verhalen (ik heb er minimaal nog een maar die is meer voor de Kelder) staan op meerdere sites hoor, dus dat je het kent zegt mij nog niet zo heel veel... En het is mij te veel moeite om op die verschillende sites jouw verhaal te gaan zoeken, dus euh, voor mij loop je geen gevaar!

@Freel:
Euh, in dit geval omdat ik vanuit verzoekjes schrijf. Iemand geeft mij een voorzet of een idee of een fantasie, en die werk ik uit. In dit geval kreeg ik een barman aan de chat die opbiechtte dat het hem zo'n geil idee leek om eens met een vrouw na sluitingstijd... afijn, je snapt hem wel. En hij vroeg of ik dat dus wilde uitschrijven. Vandaar dat dit verhaal vanuit zijn perspectief is geschreven. Overigens vind ik dat in dit verhaal ook de meest boeiende kant. Die vrouw die is verder niet zo spannend...
Cool, zou je voor mij dan een verhaaltje willen schrijven over een man die een (iets oudere vrouw) leert kennen op een forum, als hij een erotisch verhaal van haar leest.... Ze spreken na wat slowchat en PM's af bij hem thuis... hij heeft een simpel etentje en een erotische massage met veel kaarsjes voorbereid....
pi_62443863
Een iets oudere vrouw??? Jemig zeg, ik zal vast een rollator bestellen...
(Pandora kruipt snel weer onder haar dekentje )

Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62444123
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:44 schreef Pandora73 het volgende:
Een iets oudere vrouw??? Jemig zeg, ik zal vast een rollator bestellen...
(Pandora kruipt snel weer onder haar dekentje )


Haha, grote verhalen schrijven maar zich wel al oud voelen als iemand iets jonger dan haar is Nou goed, vanaf nu ga ik U tegen je zeggen...

Ik denk nog steeds dat u een leuk stukje kunt schrijven ... als u niet te moe bent tenminste
pi_62444395
Hee, maar eh, *jij* begon over "een iets oudere vrouw"...

P.S. Hoe oud is u eigenlijk zelf dan, heer Freel?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62444624
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:03 schreef Pandora73 het volgende:
Hee, maar eh, *jij* begon over "een iets oudere vrouw"...

P.S. Hoe oud is u eigenlijk zelf dan, heer Freel?
En *U* kroop meteen in uw schelpje (of dekentjes) toen ik onze levensjaren vergeleek.

Ik ben denk ik ongeveer zo oud als uw barman maar als U over de helft heen gaat zit ik net aan het begin.
pi_62444733
When I was young (elementary school young), I went to an extremly poor city school. I was pale, skinny, wore glasses, bookworm. Pretty cliche. I spent most of my school days either being beaten up, or trying to avoid being beaten up. For some reason, there are certain children who are just magnets for people wanting to hurt them, and I went through school with a target on my forhead from day one.

When I was eight years old, I snuck away during recess to a secluded little corner of the schools asphalt lot, a few foot wide nook in the side of the buliding where the gym was built but didn't but up perfectly against the main building. I hid there sometimes to read (trying to read on the benches by the street was an invitation to have random stuff thrown at me). The girls hated me. The boys hated me. That creepy kid that ate paste every elemetary school has hated me. I didn't have a single friend. I failed at life.

Well it was when I was sitting in that nook one day, Early November of 3rd grade for those keeping track of the timeline, an older boy named Shawn (7th grade) found me there, and forced me to perform oral on him. When he was done, he beat me until he was convinced I would never tell anyone, warned me he would kill me, and left.

The next day the same thing happened. It started what would turn into a 4 year period of sexual abuse by what wound up being a group of 5 older kids (4 guys and a girl). In the end, me and my mom moved, and I wound up going to school an hour and a half away. I never saw Shawn or the others again, was a complete mess for a few years, and then turned out overwhelmingly normal. I'm straight and healthy, and in a relationship. I don't hold any ill will towards the group of kids, but I don't know what I would do if I ever met up with any of them these days.

I was too shy, scared, lonely, and obediant for the thought of telling anyone to even cross my mind. They took full advantage of that, and essentially turned me into a sex toy for them, breaking me down and introducing me to new acts and doing anything they wanted with me. If they wanted me to drink a glass of stored up cum, I did it. if they wanted rimjobs, I did it. if they wanted me to lick them clean after they fucked me, I did it. I was too small, in the emotional sense, to even try to tell them no. They weren't violent, they didn't hurt me (in fact they kept other kids from picking on me), but there was no question that I would do what they told me to, wether I wanted to or not (which I never once did).

I didn't understand what was happening at this age. I didn't know about sex, let alone anything like blowjobs. I was only vaguely aware that girls and boys were shaped different, but I had no idea why. So all I knew was that what they were doing wasn't painful (excluding the discomfort of anal sex, which if done slowly is far less painful than a punch in the face), so I just let them. It was ALMOST like having friends. Almost.

It's established that every day at recess, I meet Shawn and Eric at that same nook where Shawn first took me, and they'll get their daily blowjob. It's also established that they'll pick a time for the NEXT day for me to ask to use the bathroom, and we'll meet in the upstairs (6-8th grade floor) bathroom for them to use me, either orally or anally. It wasn't clockwork, but being a bookworm shy kid meant the teachers didn't worry about me starting trouble out of class, so i could usually get away, and one or both of them would be their waiting for me.

On one of these days in early March, I went up to the 'older' bathroom like usual. But it wasn't just Shawn and Eric there. Another boy their age was with them, light skinned (might have been mullatto), just sitting there with them looking a little nervous.

Shawn came over and locked the door (there were two upstairs bathrooms, and it wasn't odd for one to be locked, so we were almost guaranteed to get between 5 and 10 minutes of privacy). I was panicked, but not to the extent I was when I met Eric. When I first saw Eric with Shawn, I thought they were afraid I was going to tell, and were honestly going to kill me. I was starting to accept that Shawn knew I would never tell anyone anything, but seeing a new face when I was used to being essentially raped in this room every day wasn't an easy feeling. I liked things to stay the same. Change usually meant more for me to try to remember. Shawn put a lot of energy into teaching me how to give a good blowjob alone, let alone rimjobs, learning to thrust back when they were in my ass, learning to relax to let them inside of me in the first place.

At the time, I didn't know why they brought Nathan with them that day. I found it all out about 6 months later when Julia joined them. They very rarely talked directly to me, unless they were telling me what to do, but they would discuss me with each other sometimes like I wasn't actually there, so I picked up how they knew each other over time. It turned out that Nathan had been trying to 'seduce' his little sister, without being too obvious about it. Eric caught on, and decided that he could trust Nathan not to tell anyone about me.

Shawn was a little unhappy about it, primarily because Shawn loved rimjobs like no one I've ever known, and another dick I had to suck was less time for him to have his ass eaten. But when you're part of a group that's molesting a 3rd grader in the school bathroom every day, I suppose you kind of have to stick together even if something bothers you.

So here Nathan was. He was really nervous, and rightly so. I didn't realize what it all meant at the time, but looking back, I'm sure in the back of his mind, he wondered when he was going to get beaten down for being a pervert. He didn't have to worry unfortunately, as Shawn told me to strip like he did every day. Eric came over and put his dick in my face, and Shawn pulled out his little tube of Vaseline and started lubing up my rear. Nathan was pretty shocked, pleasantly so, mumbling "holy shit" and "unbeleivable" and stuff like that.

Eric came in my mouth while Shawn pushed me down to all fours and started fingering my ass more roughly, which was his way of showing that he intended to start fucking me soon. Nathan jumped at his chance and came over and stuffed himself abruptly in my face. I wasn't surprised or anything, though he was a slight bit larger than Eric whch officially made him the biggest cock I'd ever seen. Sometimes the guys wanted me to actually blow them, and sometimes they just wanted to grab my head and fuck my face. Like I said, I never told them no, so it didn't matter to me either way.

So I'm there naked on the older boys bathroom floor, with Shawn putting his dick in my ass, and Nathan humping at my mouth. Nathan came hard and fast, but after 4 months of almost daily practice I didn't cough or gag much when I swallowed. I'm not sure, but from the way he was acting, I might have been his first blowjob. Shawn fucked me until he came, and then moved around to my face. His dick was dirty of course, (not many eight year olds give themselves enemas), and he'd been using Vaseline (which is mostly tasteless, but still a greasy feeling in your mouth).

Of course it didn't matter. I sucked him into my mouth while looking up at his eyes like he'd taught me to from the start. When he was done watching me suck on his softening dick (either felt sufficiently clean, or just done with that) he turned around wordlessly. I knew what he wanted, it was the same thing he always wanted. I spread his butt apart and started tongueing him.

Frankly, I prefered that to any sex act they made me perform. Cocks choke you when they hit your throat (even though I was getting better with my gag reflex), cum just doesn't taste that good, anal sex is actually pleasant in a strange way, but it does leave you feeling sore. I was used to feeling sore pretty much constantly those days.

But rimjobs? I could handle rimjobs without any struggle. It was worse when they weren't clean, (either from using the bathroom that day, or just from it being late and them having a 'musky' thing built up), but it was still never bad enough to cause me any physical discomfort. I wished all the time that Eric (and eventually Nathan) would want rimjobs more often, just to make things easier on me, but Nathan only tried them once or twice, and Eric only seemed to want them on rare occasions.

Anyway, Nathan was now a part of their group. We usually had plenty of time at recess, so sucking all three of them off wasn't a big deal then. Only having a few minutes in the bathroom was more of a problem. I could sometimes get away with not having a cock in my ass until seeing them in the afternoon after school, if they were in the mood for oral in the mornings. But having three guys in as little as 5 minutes, and 9 or 10 at the most, meant from then on I pretty much always got buttfucked in the morning AND after school. One would use my ass while I blew the other two. It took some adjusting to, but once you get used to that unique ache, you just kind of move on and forget it's there.

Nathan never, ever liked that I was a boy. I mentioned before that Shawn and Eric seemed more like they were being opportunistic horny teenagers, than actual pedos. Nathan though, he was a pedophile through and through, and he preferred girls. Beggers can't be choosers, and I was an extremly feminine boy at that age, but he would have been much happier with another hole to fuck, rather than a dick he had to ignore.

I'm fairly confident that my abuse had at least one positive effect on someone. Nathan had a younger sister, and as far as I know, when he started abusing me, he didn't really focus on trying to work his way into her anymore. Why risk getting caught with a family member when you have a perfectly good sex slave waiting at your friends place, right?wrong gender or not, I was still hairless and tiny. Boys and girls are only so different at 8 anyway.

None of that changed the fact that he didn't want me to be a boy. However, if he had to settle, he was going to do it right.

Almost every weekend, as well as most afternoon/evenings after school, I went to Shawns. His mom came home from work a while after we got off school, but she never really bothered us past a required pop-in before she went to relax. She never once knocked or opened Shawns door if it was closed. When we weren't having sex, we would play games (he had a playstation, which was cool for someone with a second-hand beat to hell super nintendo) or watch TV. Just fucking around like kids do. Like I said, it was ALMOST like having friends.

I rimmed Shawn a lot, especially if we were alone. He would have me do it for a minute or two really regularily, and sometimes, when the opportunity presented itself, he'd lay in bed and relax while I pleased him for a half hour or more. After a few minutes of that, any sweaty/musky feeling was gone, replaced by saliva, so it wasn't as bad as it sounds for me.

Anyway, this isn't about Shawn. This is about Nathan. One afternoon at Shawns, Nathan came over. It wasn't rare, him and Eric both tried to make it to 'visit' him as much as they could get away with, especially on weekends when they might have me there all night as a sleepover.

Nathan brought his backpack with him that day. Buried at the bottom, under his books and folders and shit like that, was an outfit. Something he'd gotten from his little sister. I was bigger than her, I learned from them talking about me, so most of her clothes wouldn't fit me.

The outfit Nathan had picked though, was an exception. A stretchy pink spaghetti string shirt thing, and a what on HER would have been a knee length little dress/skirt.

Shawn laughed and rolled his eyes, and went bakc to playing his game. Nathan said he just wanted to see what I looked like in it, and shut Shawns door.

I didn't get too upset over what they did those days. I cried a lot, but I cried a lot in general. But I cried HARD when I realized what Nathan was going to do. Those were girl clothes. I didn't get beat up enough, they were going to dress me like a girl? I was eight, so I didn't have a lot of foresight on subjects. I wasn't thinking about the fact that the clothes can be taken off, or that only those two would see me. I was just thinking about the fact that he was going to DRESS ME LIKE A GIRL. Omfg no.

But it didn't matter. NONE of it mattered. They said, I did, and it was as simple as that. So when Nathan told me to strip, I did, crying to whole time. When nathan came over and forced this stretchy tight pink thing over my head and straightened it out on my chest, I cried. When he made me step up to pull up a skirt around my waist before tightening it into place, I REALLY cried. Then Nathan backed away and said "Shit that's hot". I cried less. Hearing "Shit that's hot" isn't being pushed to the ground and kicked. So far so good.

Shawn paused the game and looked over at me. He smiled. He agreed with Nathan. I mostly stopped crying at that point. I was deeply attached to Shawn at that point, even if I didn't understand what any of it meant. His approval honestly did help me stop wanting to die.

I was petite as hell, pale, and had slightly long hair (more shaggy than anything). If you put a skinny eight year old in a dress, you're pretty much looking at a girl. If you knew me, you would be able to tell who I was, it wasn't a miraculous transformation or anything. But there was nothing particularily masculine about the way I looked, and the clothes made 75% of the difference.

The dress was way too short on me. It would have been a fine looking length if I wasn't a pre-teen, but it was obscene on a child. They liked that, of course. They spent some time groping me, of course. They fucked me senseless, of course. (On a side note, I wasn't used to being fucked while wearing anything, but it was actually more comfortable feeling, mentally, than being nude).

They kept me in the dress all night, until just before I left to go home. I still didn't like it. But if they were the only ones seeing me in it, I wasn't going to fling myself in front of a bus or anything. Nathan said they had to plan on 'dressing' me more often and Shawn agreed, but he also calmed me down about the subject. Told me not to worry, that it was no big deal, made all those soothing noises like when he took my butt for the first time.

Eric didn't care one way or the other, when he found out. All Eric seemed to care about was getting his cum inside of me and then going back to whatever else he was doing. Shawn thought it was sexy, but wasn't really that interested in it, not in any special way. Nathan though. To Nathan it was a huge deal. It was the difference between seeing a little girl sucking him off, or a little boy, and he knew which one he wanted.

So from that point on, they dressed me like a girl at random times. They kept it to private spots, usually Shawns room, and they were limited to what was uni-size enough to actually stay on my body, but I never stopped hating it. I got used to it. I got over it. But I never once did anything but frown or cry when they pulled out a skirt or other girly stuff.

My birthday was an extremly unique occurence. No one fucked me, or tried to fuck me, or made me drink cum or suck them off, or dress me like a girl, or ANYTHING. I saw all three of them. I spent the day sleeping over at Shawns, and Eric stayed over too. Nathan stopped by. They all said happy birthday. None of them tried to get off in me until the next day.

I used to cry thinking about that. How sad of a child I was, that not getting raped on my birthday was a big deal. That playing games with other kids and then just going to sleep was a one time event.

I'm over it now. Life never sad it was going to be good to us, we have to make due with the cards we were dealt, and I've decided to toss em and get a whole new hand.

When summer came, I didn't see Nathan much at all. I spent a LOT of time with Shawn, and I saw Eric about half as much as that. For the most part, things remained the same over summer as they had for my third grade year. The only thing new they took interest in was stretching me further. Nothing ridiculous, no fire extinguishers or traffic cones or cartoon shit like that. Nothing that you'd see on 'Digital Knockout'.

But they had always prepared me to be used the same way before hand. One finger, two fingers, dick. Shawn, who had more time with me than anyone else, started liking fingering me as a more relaxing (for him) experience. He was always pawing at my butt and stuffing a finger or two in when he could get away with it, and he started trying to work more fingers in.

Over Summer, he managed to get it up to 5 fingers, two on one hand and 3 on the other, before it started hurting me too much. He didn't want to injure me, just abuse me, so when I started actually HURTING and crying, instead of just being sore and aching like crazy, he stopped.

Sometimes he made me lick his fingers clean.

I never liked that...

Not at all.
pi_62445759
Zomaar een zaterdagavond

Het licht is gedimd. Blauwe ogen staren mij aan in de spiegel. Zekerheid is nooit mijn sterkste kant geweest, maar ik ben voor de verandering aardig tevreden met wat ik zie. Lang golvend, blond haar hangt over mijn schouders, een nette babydoll met zwarte cups en een doorzichtig zwart lijfje verraden speels de contouren van mijn bovenlichaam en benadrukken de redelijk kleine maar stevige vormen van mijn borsten. Een zwarte hipster met een subtiel randje kant maakt het geheel af, samen met dat subtiele laagje zwart op mijn ogen. Eventjes sluit ik mijn ogen en geniet alvast van het idee van handen die mijn lichaam strelen. Vingertoppen die zachtjes de stof aanraken, eronder kruipen, langzaam naar beneden glijden, en tenslotte zachtjes naar binnen dringen. Verrukt door het idee sla ik mijn ogen weer open en merk wanneer ik zachtjes over mijn slip streel, dat deze al wat vochtig is.

Gespannen en opgewonden tegelijkertijd loop ik zachtjes naar de woonkamer. Het licht is uit. Ik sluit de gordijnen, steek een aantal kaarsen en wat wierrook aan. Hoe cliché, maar ik voel me vanavond ontzettend sexy, en bovendien ben ik bloedgeil. De verwarming zet ik een graadje hoger en verplaats mij daarna richting bank. Ik wacht. De minuten verstrijken.

Na ongeveer twintig minuten hoor ik een sleutel in het slot van de voordeur draaien. Snel sta ik op en loop op het geluid af. Ook in de hal is het donker. Voordat hij ook maar heeft kunnen beseffen wat er gebeurt, duw ik hem tegen de muur aan en geef ik hem een reeks zachte kussen in zijn nek. Hij kreunt zachtjes. Ik voel dat ik nog vochtiger wordt en mijn opgewonden, gespannen gevoel neemt toe. Ik druk mezelf tegen hem aan, beweeg mijn lippen via zijn hals omhoog naar zijn mond en lik zachtjes over zijn lippen. Ondertussen streel ik zachtjes met mijn handen over zijn benen. De ruwe stof van zijn broek maakt dat ik eenmaal aangekomen bij de binnenkant van zijn benen af en toe op subtiele wijze iets harder duw. Langzaam werk ik mij met mijn handen een weg naar boven. Ik streel nog even over zijn liezen, terwijl ik mijn tong een klein beetje naar binnen duw in zijn mond. Hij beantwoord mijn opgewondenheid; hij trekt mij stevig met zijn handen tegen zich aan, en beantwoord mijn kussen met een vurig verlangen. Zijn handen strelen over mijn rug, over mijn billen, langs de achterkant van mijn benen. Ik voel zijn penis hard worden en tegen mijn buik drukken. Ik ben niet meer vochtig, ik ben ongelooflijk nat. Op dit moment duw ik mijn lichaam van hem af. Ik leidt hem aan een hand mee de kamer in. Hij volgt gretig…

Eenmaal in de woonkamer gekomen duw ik hem zachtjes op de bank. Ik streel zijn gezicht zachtjes. Ik ga voor hem in het licht van de kaarsen staan. Ik ben goed zichtbaar, en daar ben ik me terdege bewust van. Hij ook. De blik in zijn ogen spreekt boekdelen. Langzaam draai ik me om, en buk voorover. Ik hoor hem zwaarder ademhalen. Zelf houd ik het bijna niet meer, mijn slip zit strak tegen mijn natte heuvel geplakt. Tergend langzaam raap ik een zwart sjaaltje op, en beweeg mij weer naar boven. Ik ga voor hem staan, en pak zijn hand. Deze leidt ik naar mijn kruis. Terwijl hij cirkeltjes trekt en ik mijn tepels al wat harder voel worden, ontsnapt een zachte kreun mijn lippen. Ik wil hem. Terwijl hij zijn hand onder de stof van mijn broekje laat glijden en zachtjes zoekt naar mijn gevoelige plekjes, buk ik iets voorover en bind het sjaaltje voor zijn ogen. Ik begin hem weer te zoenen in zijn nek, afgewisseld met zachte likjes. Zijn vinger dringt plots in mij naar binnen; eerst wat aarzelend, daarna met een snellere beweging. Diep, dieper. Ik kreun. Ik zoen en lik harder, voor hem een teken om mij nog wat steviger onder handen te nemen, letterlijk. Een tweede vinger vindt zijn weg naar binnen, misschien ook wel een derde, ik weet het niet, ik ben de tel kwijt. Ik kreun en ik hijg. Hij kreunt en hijgt mee. Zo nat ben ik naar mijn idee nog nooit geweest, en het zal vanavond alleen nog maar ‘erger ‘ worden. Ik duw mezelf tegen hem aan, mijn knieën tegen de bank aandrukkend, mijn voeten steun zoekend op de vloer. Ik tril. Ik wil hem in me voelen; ik wil die harde, warme paal van hem in me voelen. Met mijn hoofd rustend op zijn schouder en zwaar ademhalend zoek ik met mijn ene hand de rand van zijn broek op. Ik strijk een aantal keer snel maar stevig langs zijn liezen en ballen. Dat ik zijn geilheid door de stugge stof heen kan voelen maakt me gek van verlangen. Ik ruk de knoopjes van zijn broek open en duw mijn hand naar beneden. Ik streel zijn ballen stevig door de stof van zijn boxer heen, sluit mijn vingers over zijn schat heen. Zijn boxer is al een beetje vochtig. Hij leunt zwaar tegen mij aan, hijgt zwaar, zijn vingers bevinden zich nog in mij maar lijken verstijft. Ik besluit nog even te wachten met hem nog meer te verwennen. Tenslotte heeft hij dat sjaaltje niet voor niets omgekregen. Voorzichtig beweeg ik van hem af, zijn vingers glijden uit mij. Ik pak zijn hand en sabbel nog even op elk van zijn vingers voordat ik weg van hem loop, richting de keuken.

Eenmaal weer teruggelopen trek ik zijn broek wat naar beneden. Zijn boxer laat ik nog even aan. Ik duw hem naar achteren, tegen de rugleuning van de bank. Ik ga bovenop hem zitten, aan elke kant een been. ik duw mijn onderlichaam tegen zijn kruis aan. Terwijl ik subtiel heen en weer wiebel glijden de toppen van mijn vingers over zijn borst, tepels en buik. Langs mijn ene vinger druppelt een koud straaltje water; het ijsblokje dat ik in mijn hand heb geklemd begint het warm te krijgen. Bijna zo heet als ik… Wanneer het water zijn huid raakt trekken zijn spieren iets. Hij kreunt, protesteert zachtjes. Ik negeer hem, en laat mijn hand met het ijsblokje afglijden naar beneden. Ik kom steeds dichter bij zijn kruis, hij begint steeds meer te kronkelen. Met mijn andere hand woel ik in zijn haar en streel ik zijn nek, ondertussen mijn gezicht dicht bij het zijne houden. Met de hand die het ijsblokje nog omvat, duw ik langzaam zijn boxer naar beneden. Ik beweeg het ijsblokje wat langs zijn penis heen, langs zijn liezen, en tenslotte ook over zijn schacht. Gelijk daarna ga ik op mijn knieën voor hem op de grond zitten en lik en zoen ik overal waar ik een spoor heb getrokken met het ijs. Met mijn handen – inmiddels ijsblokvrij – grijp ik zijn heupen stevig vast terwijl ik mijn weg naar beneden vervolg. Ik blaas zachtjes. De warmte wordt goed ontvangen, het duurt niet lang voordat hij mijn hoofd naar beneden begint te duwen. Ik begin met het opwarmen van zijn liezen; met lange, lome halen van mijn tong. Hij kreun, zijn spieren beginnen zich weer wat te ontspannen. Eindelijk omvat ik met mijn mond zijn stijve. Ik sabbel, beweeg wat met mijn tong en zuig zachtjes. Hij kreunt hard. Ik gebruik nu ook mijn handen, duw een hand achter zijn ballen en beweeg met de andere op en neer langs zijn penis. Hij begint te kronkelen, zijn beenspieren spannen zich aan. Hij geniet zichtbaar. Ik ga door, sluit mijn mond wat verder om hem heen. Net op het moment dat hij het bijna niet meer houdt, stop ik. Ik kreun, hard, steeds harder, Ik duw mijn hoofd in zijn schoot. Het vocht loopt langs mijn benen. Elke keer wanneer ik mijn hand op en neer langs zijn schacht beweeg kan ik me niet meer inhouden. Ik kreun…

Ik wil hem in me voelen, en wel nu. NU! Snel doe ik het sjaaltje af, trek zijn shirt uit en help hem verder uit zijn kleren. (In een perfect erotisch verhaal heeft de man zijn sokken al uit, ik wil dergelijke dingen nog wel eens vergeten als ik maar aan één ding kan denken). Hij helpt mij op mijn beurt uit de kleren. Stevig omklemt hij mijn borsten, sappelt en likt aan mijn tepel. Was deze al niet hard, dan was hij dat nu zeker. Ook mijn andere borst wordt verwend. Snel ga op mijn rug op de bank liggen, hij zit tussen mijn benen in, op zijn knieën, ook op de bank. Hij begint me te verwennen. Zijn tong manoeuvreert hij om de inmiddels te gevoelig geworden plekjes heen. Een vinger beweegt hij zachtjes langs de achterkant van mijn billen naar voren toe. Hij slaat geen stukje huid over. Elk stukje huid is dan ook drijfnat. Gek van opwinding trek ik hem naar me toe. Hij komt op me liggen. Om me te plagen duwt hij zijn penis tegen mijn opening aan, om hem daarna snel terug te bewegen. Hij doet dit nog een keer, maar duwt nu het topje van zijn stijve een stukje naar binnen. Ik kijk in zijn ogen en zie zijn geilheid. Hij ziet precies hetzelfde in mijn ogen.

Zonder verdere omhaal pak ik met mijn hand zijn penis vast en leidt deze resoluut naar binnen. Met mijn handen op zijn rug en onderrug duw ik hem dicht tegen me aan. Hij duwt zijn handen onder mijn onderrug, waardoor mijn billen iets kantelen. Nog heel even kijken we elkaar aan, voordat we elkaar ongeremd heftig zoenen en hij eerst zacht, maar al snel steeds feller begint te stoten. We kunnen enkel hijgen en kreunen, wat ons nog meer ophitst. Het duurt niet lang, of zijn stoten eindigen in een explosie van gevoelens. Hijgend blijven we op elkaar liggen. Ik voel zijn warmte, zijn stevigheid in mij. Ik voel me compleet.

(even onder een kloon. Niet IEDEREEN hoeft mijn combinatie van grotendeels ervaring en wat fantasie voor zich te zien wanneer hij/zij mij ziet )
pi_62446465
leuke fantasie.. ook ondanks de kloon. Het idee dat je vantevoren zo opgewonden raakt dat je daarna nog maar weinig nodig hebt spreekt me wel aan. We kunnen niet allemaal blijven bangen, beuken en batsen zoals in de pornofilms. Ik ben er sterk van overtuigd dat er ook wel iets nakomt.. een lange knuffel, een douche samen.. een nieuw hoogtepunt?
pi_62451578
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:14 schreef Freel het volgende:

[..]

En *U* kroop meteen in uw schelpje (of dekentjes) toen ik onze levensjaren vergeleek.

Ik ben denk ik ongeveer zo oud als uw barman maar als U over de helft heen gaat zit ik net aan het begin.
"Mijn" barman is halverwege de 30... net zoals ik trouwens.
Maar goed, ik val toch altijd alleen maar op mensen die ouder zijn dan ik hoor
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62451616
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:19 schreef billiebob het volgende:
(...)

I never liked that...

Not at all.
Nee, ik ook niet... Ik kan dit niet echt een geil verhaal vinden eigenlijk, of ligt dat aan mij? Hiervan lopen de rillingen over mijn rug...
De *stijl* van schrijven is wel goed, maar de inhoud... Brrrrrr...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62451897
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 08:15 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

"Mijn" barman is halverwege de 30... net zoals ik trouwens.
Maar goed, ik val toch altijd alleen maar op mensen die ouder zijn dan ik hoor
Haha, denkt U dat ik U wil versieren?
Ik wil graag een spannend verhaaltje, het mag dan wel over ons gaan, maar meer moet U er echt niet achter zoeken
pi_62456186
Eerst ben ik oud, nu ben ik weer niet interessant... Bleeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62456361
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef Pandora73 het volgende:
Eerst ben ik oud, nu ben ik weer niet interessant... Bleeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr
Vrouwen

Ok, hoe kunt u dan interessant voor mij zijn?
pi_62457057
Volgens mij gaan we zo het SC-alarm laten afgaan...

Ach, iedere vrouw ziet graag dat mannen haar aantrekkelijk en/of interessant vinden, ook als ze zelf in de verste verte niet eens geinteresseerd zijn in die man. Tenminste, ik denk dat dat stiekem voor iedere vrouw wel geldt. Of andersom gezegd: ik denk niet dat er veel vrouwen het leuk vinden als iemand ze níet interessant/aantrekkelijk vindt... Is toch een deuk in je ego...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62459513
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:28 schreef Pandora73 het volgende:
Volgens mij gaan we zo het SC-alarm laten afgaan...

Ach, iedere vrouw ziet graag dat mannen haar aantrekkelijk en/of interessant vinden, ook als ze zelf in de verste verte niet eens geinteresseerd zijn in die man. Tenminste, ik denk dat dat stiekem voor iedere vrouw wel geldt. Of andersom gezegd: ik denk niet dat er veel vrouwen het leuk vinden als iemand ze níet interessant/aantrekkelijk vindt... Is toch een deuk in je ego...
Sorry to disappoint you...

U bent 5 jaar ouder dan ik en hebt 1 leuk verhaal geschreven, maar om mij echt
geinteresseerd te krijgen moet u toch wat meer van u zelf laten zien.

Ik ga er maar even van uit dat u een aantrekkelijke vrouw bent, maar die
zijn echt niet schaars, aantrekkelijke vrouwen zijn overal. Er zitten er
hier wel 10 bij mij op kantoor.

Noem eens 3 eigenschappen van u zelf die het voor mij wel interessant zouden maken
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:03:00 #89
230262 dancingqueen91
In the mood for a dance
pi_62512841
Stiekem ook wel een geile ervaring.. heerlijk op schoot bij mijn vriendje zitten met zijn pik diep in me terwijl we dittopic lezen...
If you can't dazzle them with brilliance, then baffle them with bullshit!
pi_62519791
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:03 schreef dancingqueen91 het volgende:
Stiekem ook wel een geile ervaring.. heerlijk op schoot bij mijn vriendje zitten met zijn pik diep in me terwijl we dittopic lezen...
dream on
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62519930
stiekem wel triest dat je niks beters kunt verzinnen dan
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:23:10 #92
230262 dancingqueen91
In the mood for a dance
pi_62565387
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 02:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

dream on
Geloof je het Niet? Het is niet echt iets waarbij ik voor bewijs kan zorgen he...
If you can't dazzle them with brilliance, then baffle them with bullshit!
pi_62584870
Hierbij mijn bijdrage. Verhaal is fictie en geschreven vanuit het perspectief van de hoofdpersoon.


Mijn spannende avonturen I: Spannende zaterdagavond deel 1.

Op een zaterdagavond belde ik aan en ze deed open. "Hey! Je bent een uur te vroeg. Ik ben nog niet klaar hoor," zei ze met haar heldere stem. "Niet erg joh, doe lekker rustig aan. Ik weet dat ik te vroeg ben." Om 21:00 hadden we afgesproken. We zouden naar een tent gaan in het centrum, die vanavond haar openingsfeest zou houden. We zouden daar rond de klok van 21:30 de rest van de vrienden ontmoeten en er een gezellige avond van maken.

We gingen de trap omhoog, want ze moest zich nog klaarmaken. "Ik heb nog niet eens tijd gehad om een douche te nemen," lachte ze. "Ik heb Bart (haar 2 jaar jongere broertje) nog even moeten helpen met zijn huiswerk. HIj heeft een moeilijk proefwerk maandag." Cindy, zo heet ze, is al van kleins af aan mijn beste vriendin. We hebben elkaar leren kennen op de lagere school toen we een jaar of 6 waren. "Zeg Cindy, eigenlijk bizar he dat we elkaar al meer dan 10 jaar kennen." Het was 12 jaar om precies te zijn, want we zijn beide 18. "Ja," zegt ze lachend,"en we hebben nog steeds de grootste lol samen." We liepen haar slaapkamer binnen en ze vroeg of ik wat wilde drinken. "Nee dank je, we drinken over een paar uurtjes genoeg," lachte ik. Ze gaf aan dat ze zich zou gaan klaarmaken. "Ik ga even een douche nemen, ben zo terug."

Ze nam schoon ondergoed en een handdoek mee en verdween achter de gesloten deur van de badkamer. Daar zat ik dan. "Hoevaak zal ik hier al geweest zijn", vroeg ik me stilletjes af. Op dat moment hoorde ik een stem: "Cindy! Kun je me even uitleggen hoe ik deze som het beste kan aanpakken?". Het was de stem van Bart, die blijkbaar nog bezig was met zijn huiswerk op zijn eigen slaapkamer. Ik had op dat moment toch niet veel te doen en besloot naar hem toe te gaan. Wiskunde was absoluut niet mijn sterkste kant, ik was daarom ook altijd blij dat Cindy naast me zat in de klas, zodat ik af en toe stiekem kon afkijken.

Ik deed de kamerdeur van Bart open en begroette hem. "Cindy staat in de douche," was mijn uitleg. "Ik weet niet of ik je kan helpen hoor, maar zal mijn best doen." Bart keek me een beetje verlegen aan en bloostte een beetje. Ik heb al een tijdje het vermoeden dat hij me wel leuk vind en pestte hem ook graag. Eigenlijk gemeen van me, maar hij vraagt er soms om. Ik besloot naast hem te gaan zitten op bed en ik zag hoe zijn ogen stiekem richting mijn borsten draaiden. Ik droeg een vrij strak topje en moet toegeven dat mijn borsten goed te zien waren. "Zeg, wel in je boek blijven kijken he", zei ik. Hij schrok een beetje en begon stotterend uit te leggen wat hij niet begreep. Ik begreep er ook niet veel van en besloot hem weer een beetje te pesten.

Ik droeg een rokje, dat net tot boven mijn knieën kwam. Ik besloot mijn benen over elkaar te doen, zodat hij er iets meer van zou kunnen zien. "Tsja," zei ik,"om eerlijk te zijn, heb ik ook geen idee hoe je dit moet aanpakken. Verder dan wortel trekken ben ik ook nooit gekomen," lachte ik. Ik gaf hem een knipoog en zag zijn gezicht nog meer rood worden. Hij droeg een trainingsbroek en een t-shirt en kon dus goed zien dat hij een stijve kreeg. Ik werd er ook opgewonden van. Mede door zijn onschuldige en verlegen houding. Ik lag mijn hand om zijn rechterbovenbeen, dichtbij zijn lies en streelde zachtjes. "Zal ik je dan maar leren wortel trekken," grapte ik. Bart kon niet antwoorden, hij stond stijf van de spanning. Hij was behoorlijk opgewonden.

Mijn hand ging naar zijn piemel en ik begon erover te wrijven. Hij kreunde, en ik besloot zijn hand op mijn geblote knie te leggen. Hij streelde me voorzichtig. Ik vermoedde dat dit zijn eerste sexuele ervaring was. Ik besloot zijn trainingsbroek een beetje omlaag te doen. Hij droeg een strakke boxershort, waarin zijn piemel weinig plaats had. Ik besloot hem van zijn krappe positie te redden en nam zijn piemel in mijn hand. Voor een 16 jarige had hij een behoorlijk mooi stuk gereedschap. Ik begon hem langzaam af te trekken. Hij begon harder te ademen en te kreunen. Zijn hand verdween onder mijn rokje en hij begon over mijn string te strelen. Ik werd nat & geil en merkte dat mijn geil door het stof van mijn string heenkwam.

Ik ging op mijn knieën zitten voor hem. Hij zat nog steeds op bed met zijn trainingsbroek tot aan zijn enkels en ik begon hem te pijpen. Eerst likte ik zachtjes met mijn tong over zijn eikel. Vervolgens nam ik hem volledig in mijn mond. Bart hield het al bijna niet meer. Ik voelde zijn snelle ademhaling. "Ohhh," zei ie steeds. Hij schokte een beetje en ik merkte dat hij ieder moment kon klaarkomen. Ik besloot sneller te gaan. Hij kreunde en begon te spuiten in mijn mondje. Ik aarzelde niet en slikte door. Ik likte hem nog even na en hoorde plotseling de badkamerdeur opengaan. "Snel," fluisterde ik, "doe je broek omhoog". We waren net op tijd, want Cindy kwam Bart's slaapkamer binnen met een handdoek om haar heen. "Wat zijn jullie aan het doen?" "Oh," lachtte ik, "Bart vroeg om hulp, maar ik ben bang dat ik niet kan helpen". Bart slikte en leek verstijfd. Hij zei geen woord. "Oh oke, Ik help je morgen wel verder broertje."

Ze vroeg of ik meekwam naar haar kamer, want ze twijfelde nog wat ze moest aandoen. Ik liep mee, maar voelde nog dat mijn string erg nat was. Zie liet haar handdoek vallen en stond in haar beha en in een zijden boxer. "Welke spijkerbroek staat beter," vroeg ze. Ik wist niet wat ik had, maar ik bleef erg opgewonden en bleef naar haar lichaam kijken. Nog nooit had ik zulke gevoelens in het bijzijn van haar of een ander meisje. Wat was er met me aan de hand? "Hey, gaat het wel een beetje?" "Oh sorry," antwoorde ik, "volgens mij was ik even in dromenland." Ze vroeg wat ik aan het dromen was en kwam naast me zitten. "Oh, niets!" Ik voelde me niet op mijn gemak en voelde mijn wangetjes rood worden. "Hihi," lachte Cindy, "je bent wel lief als je bloost." Ik begon een beetje te draaien van ongemak. Tegelijk voelde ik een vleug van opwinding. Cindy kon zo lief lachen. "Wat is er met me aan de hand in hemelsnaam", vroeg ik me weer af. Opeens voelde ik haar hand op mijn been en ik keek haar aan. Ze keek ook naar mij en onze ogen gaven een blik van verlangen weer. Onze lippen kwamen dichter bijelkaar en opeens we zaten te zoenen. De zoen was hevig en vurig. Dit had ik nog nooit meegemaakt, wat een spanning!

Cindy's hand had mijn string al bereikt. Mijn lippen waren voelbaar door mijn natte string. Ze streelde me met 2 vingers. Ik kreunde van genot. Nooit had ik kunnen bedenken dat ik zo opgewonden zou raken van een ander meisje, laat staan mijn beste vriendin! Ik streelde haar platte buikje en begon in haar nek te zoenen. Ook Cindy kreunde en ik maakte haar beha los. Ze had prachtige cup C borsten, met vrij kleine, maar mooie en stijve tepels. Ik besloot ze te likken en beet er zachtjes op. Cindy was ondertussen mijn string binnengedronken en besloot een vinger in mijn natte poesje te stoppen. "Ohhh," kreunde ik. Bloedgeil was ik geworden van alle opwinding en spanning. Ze begon langzaam in en uit te gaan, maar ging al gauw sneller en sneller en sneller. Ik kwam klaar en kreunde!. Alle spieren in mijn lichaam trokken samen. Heerlijk!

Cindy vroeg of ik wilde gaan liggen. Ik aarzelde geen moment en ze deed mijn rokje en string uit. Ondertussen deed ik mijn topje en beha uit. Ze deed mijn benen open en begonnen me voorzichtig te likken. "Mmm," zei ze. "Ik heb dit al een tijdje bij je willen doen." Ik heb nooit in de gaten gehad dat Cindy zo opgewonden van me raakte. Waarschijnlijk was ik teveel bezig met Bart als ik bij haar was. Ze likte mijn klitje en streelde mijn benen. Ik vroeg haar om haar boxershort uit te doen, zodat ze zichzelf kon vingeren. Dat leek haar wel een geil idee, en zo gezegd zo gedaan. Ze werd geiler en geiler door het vingeren en begon hard op mijn klitje te zuigen. Ik keek toe hoe ze zichzelf en mij verwende. Ik voelde een tweede orgasme aankomen en kon me niet meer inhouden. "Aahhhh," kreunde ik. "Sttt, niet zo hard. Bart is nog hiernaast," fluisterde Cindy. Opeens hoorden we zijn stem: "Wat gebeurt daar?". "Niets," riep ik, "ik stootte mijn teen." Ik hoorde Bart even lachen, maar kwam geen kijkje nemen.

Ik vroeg Cindy om te gaan liggen op haar rug. Ik besloot om met mijn poesje over haar poesje te wrijven. Oh wat was dat lekker zeg. Cindy begon haar eigen borsten te strelen en begon harden te kreunen. Ik moest haar zien klaarkomen en besloot haar te gaan vingeren. Ze was behoorlijk nat en besloot het te proberen met 2 vingers. Zonder problemen gingen ze naar binnen. Oh wat was dat vreemd, maar lekker. De warmte in haar poesje wond me flink op. Ik ging sneller en sneller. "Ik houd het niet meer," zei ze zachtjes. Ze kwam heerlijk klaar, zonder al teveel geluid te maken. Ik vond het geweldig om dit te zien en was erg blij dat ik het meemaakte. Ik ging op haar liggen en begon haar heerlijk even na te zoenen. We bleven nog eventjes in elkaars armen liggen.

Het bleek al 21:15 te zijn. We moestten ons haasten. We hebben ons snel aangekleed. Nu had Cindy opeens weinig moeite met de keuze van haar kleding. Voordat we de deur uitgingen, keken we elkaar aan en gaven we nog eens een heerlijke warme tongzoen. We giegelden een beetje en gingen naar beneden. Wat een super en heerlijk begin van de avond. Wie weet wat ons nog te wachten staat, het is tevens nog vroeg...


Graag feedback en of er eventuele interesse is in een vervolg...

[ Bericht 0% gewijzigd door -Frikandel op 24-10-2008 13:40:07 ]
pi_62585163
Hee Frikandel, lekker verhaal hoor!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_62586261
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef -Frikandel het volgende:
Hierbij mijn bijdrage. Verhaal is fictie en geschreven vanuit het perspectief van de hoofdpersoon.


Spannende zaterdagavond.

Op een zaterdagavond belde ik aan en ze deed open. "Hey! Je bent een uur te vroeg. Ik ben nog niet klaar hoor," zei ze met haar heldere stem. "Niet erg joh, doe lekker rustig aan. Ik weet dat ik te vroeg ben." Om 21:00 hadden we afgesproken. We zouden naar een tent gaan in het centrum, die vanavond haar openingsfeest zou houden. We zouden daar rond de klok van 21:30 de rest van de vrienden ontmoeten en er een gezellige avond van maken.

We gingen de trap omhoog, want ze moest zich nog klaarmaken. "Ik heb nog niet eens tijd gehad om een douche te nemen," lachte ze. "Ik heb Bart (haar 2 jaar jongere broertje) nog even moeten helpen met zijn huiswerk. HIj heeft een moeilijk proefwerk maandag." Cindy, zo heet ze, is al van kleins af aan mijn beste vriendin. We hebben elkaar leren kennen op de lagere school toen we een jaar of 6 waren. "Zeg Cindy, eigenlijk bizar he dat we elkaar al meer dan 10 jaar kennen." Het was 12 jaar om precies te zijn, want we zijn beide 18. "Ja," zegt ze lachend,"en we hebben nog steeds de grootste lol samen." We liepen haar slaapkamer binnen en ze vroeg of ik wat wilde drinken. "Nee dank je, we drinken over een paar uurtjes genoeg," lachte ik. Ze gaf aan dat ze zich zou gaan klaarmaken. "Ik ga even een douche nemen, ben zo terug."

Ze nam schoon ondergoed en een handdoek mee en verdween achter de gesloten deur van de badkamer. Daar zat ik dan. "Hoevaak zal ik hier al geweest zijn", vroeg ik me stilletjes af. Op dat moment hoorde ik een stem: "Cindy! Kun je me even uitleggen hoe ik deze som het beste kan aanpakken?". Het was de stem van Bart, die blijkbaar nog bezig was met zijn huiswerk op zijn eigen slaapkamer. Ik had op dat moment toch niet veel te doen en besloot naar hem toe te gaan. Wiskunde was absoluut niet mijn sterkste kant, ik was daarom ook altijd blij dat Cindy naast me zat in de klas, zodat ik af en toe stiekem kon afkijken.

Ik deed de kamerdeur van Bart open en begroette hem. "Cindy staat in de douche," was mijn uitleg. "Ik weet niet of ik je kan helpen hoor, maar zal mijn best doen." Bart keek me een beetje verlegen aan en bloostte een beetje. Ik heb al een tijdje het vermoeden dat hij me wel leuk vind en pestte hem ook graag. Eigenlijk gemeen van me, maar hij vraagt er soms om. Ik besloot naast hem te gaan zitten op bed en ik zag hoe zijn ogen stiekem richting mijn borsten draaiden. Ik droeg een vrij strak topje en moet toegeven dat mijn borsten goed te zien waren. "Zeg, wel in je boek blijven kijken he", zei ik. Hij schrok een beetje en begon stotterend uit te leggen wat hij niet begreep. Ik begreep er ook niet veel van en besloot hem weer een beetje te pesten.

Ik droeg een rokje, dat net tot boven mijn knieën kwam. Ik besloot mijn benen over elkaar te doen, zodat hij er iets meer van zou kunnen zien. "Tsja," zei ik,"om eerlijk te zijn, heb ik ook geen idee hoe je dit moet aanpakken. Verder dan wortel trekken ben ik ook nooit gekomen," lachte ik. Ik gaf hem een knipoog en zag zijn gezicht nog meer rood worden. Hij droeg een trainingsbroek en een t-shirt en kon dus goed zien dat hij een stijve kreeg. Ik werd er ook opgewonden van. Mede door zijn onschuldige en verlegen houding. Ik lag mijn hand om zijn rechterbovenbeen, dichtbij zijn lies en streelde zachtjes. "Zal ik je dan maar leren wortel trekken," grapte ik. Bart kon niet antwoorden, hij stond stijf van de spanning. Hij was behoorlijk opgewonden.

Mijn hand ging naar zijn piemel en ik begon erover te wrijven. Hij kreunde, en ik besloot zijn hand op mijn geblote knie te leggen. Hij streelde me voorzichtig. Ik vermoedde dat dit zijn eerste sexuele ervaring was. Ik besloot zijn trainingsbroek een beetje omlaag te doen. Hij droeg een strakke boxershort, waarin zijn piemel weinig plaats had. Ik besloot hem van zijn krappe positie te redden en nam zijn piemel in mijn hand. Voor een 16 jarige had hij een behoorlijk mooi stuk gereedschap. Ik begon hem langzaam af te trekken. Hij begon harder te ademen en te kreunen. Zijn hand verdween onder mijn rokje en hij begon over mijn string te strelen. Ik werd nat & geil en merkte dat mijn geil door het stof van mijn string heenkwam.

Ik ging op mijn knieën zitten voor hem. Hij zat nog steeds op bed met zijn trainingsbroek tot aan zijn enkels en ik begon hem te pijpen. Eerst likte ik zachtjes met mijn tong over zijn eikel. Vervolgens nam ik hem volledig in mijn mond. Bart hield het al bijna niet meer. Ik voelde zijn snelle ademhaling. "Ohhh," zei ie steeds. Hij schokte een beetje en ik merkte dat hij ieder moment kon klaarkomen. Ik besloot sneller te gaan. Hij kreunde en begon te spuiten in mijn mondje. Ik aarzelde niet en slikte door. Ik likte hem nog even na en hoorde plotseling de badkamerdeur opengaan. "Snel," fluisterde ik, "doe je broek omhoog". We waren net op tijd, want Cindy kwam Bart's slaapkamer binnen met een handdoek om haar heen. "Wat zijn jullie aan het doen?" "Oh," lachtte ik, "Bart vroeg om hulp, maar ik ben bang dat ik niet kan helpen". Bart slikte en leek verstijfd. Hij zei geen woord. "Oh oke, Ik help je morgen wel verder broertje."

Ze vroeg of ik meekwam naar haar kamer, want ze twijfelde nog wat ze moest aandoen. Ik liep mee, maar voelde nog dat mijn string erg nat was. Zie liet haar handdoek vallen en stond in haar beha en in een zijden boxer. "Welke spijkerbroek staat beter," vroeg ze. Ik wist niet wat ik had, maar ik bleef erg opgewonden en bleef naar haar lichaam kijken. Nog nooit had ik zulke gevoelens in het bijzijn van haar of een ander meisje. Wat was er met me aan de hand? "Hey, gaat het wel een beetje?" "Oh sorry," antwoorde ik, "volgens mij was ik even in dromenland." Ze vroeg wat ik aan het dromen was en kwam naast me zitten. "Oh, niets!" Ik voelde me niet op mijn gemak en voelde mijn wangetjes rood worden. "Hihi," lachte Cindy, "je bent wel lief als je bloost." Ik begon een beetje te draaien van ongemak. Tegelijk voelde ik een vleug van opwinding. Cindy kon zo lief lachen. "Wat is er met me aan de hand in hemelsnaam", vroeg ik me weer af. Opeens voelde ik haar hand op mijn been en ik keek haar aan. Ze keek ook naar mij en onze ogen gaven een blik van verlangen weer. Onze lippen kwamen dichter bijelkaar en opeens we zaten te zoenen. De zoen was hevig en vurig. Dit had ik nog nooit meegemaakt, wat een spanning!

Cindy's hand had mijn string al bereikt. Mijn lippen waren voelbaar door mijn natte string. Ze streelde me met 2 vingers. Ik kreunde van genot. Nooit had ik kunnen bedenken dat ik zo opgewonden zou raken van een ander meisje, laat staan mijn beste vriendin! Ik streelde haar platte buikje en begon in haar nek te zoenen. Ook Cindy kreunde en ik maakte haar beha los. Ze had prachtige cup C borsten, met vrij kleine, maar mooie en stijve tepels. Ik besloot ze te likken en beet er zachtjes op. Cindy was ondertussen mijn string binnengedronken en besloot een vinger in mijn natte poesje te stoppen. "Ohhh," kreunde ik. Bloedgeil was ik geworden van alle opwinding en spanning. Ze begon langzaam in en uit te gaan, maar ging al gauw sneller en sneller en sneller. Ik kwam klaar en kreunde!. Alle spieren in mijn lichaam trokken samen. Heerlijk!

Cindy vroeg of ik wilde gaan liggen. Ik aarzelde geen moment en ze deed mijn rokje en string uit. Ondertussen deed ik mijn topje en beha uit. Ze deed mijn benen open en begonnen me voorzichtig te likken. "Mmm," zei ze. "Ik heb dit al een tijdje bij je willen doen." Ik heb nooit in de gaten gehad dat Cindy zo opgewonden van me raakte. Waarschijnlijk was ik teveel bezig met Bart als ik bij haar was. Ze likte mijn klitje en streelde mijn benen. Ik vroeg haar om haar boxershort uit te doen, zodat ze zichzelf kon vingeren. Dat leek haar wel een geil idee, en zo gezegd zo gedaan. Ze werd geiler en geiler door het vingeren en begon hard op mijn klitje te zuigen. Ik keek toe hoe ze zichzelf en mij verwende. Ik voelde een tweede orgasme aankomen en kon me niet meer inhouden. "Aahhhh," kreunde ik. "Sttt, niet zo hard. Bart is nog hiernaast," fluisterde Cindy. Opeens hoorden we zijn stem: "Wat gebeurt daar?". "Niets," riep ik, "ik stootte mijn teen." Ik hoorde Bart even lachen, maar kwam geen kijkje nemen.

Ik vroeg Cindy om te gaan liggen op haar rug. Ik besloot om met mijn poesje over haar poesje te wrijven. Oh wat was dat lekker zeg. Cindy begon haar eigen borsten te strelen en begon harden te kreunen. Ik moest haar zien klaarkomen en besloot haar te gaan vingeren. Ze was behoorlijk nat en besloot het te proberen met 2 vingers. Zonder problemen gingen ze naar binnen. Oh wat was dat vreemd, maar lekker. De warmte in haar poesje wond me flink op. Ik ging sneller en sneller. "Ik houd het niet meer," zei ze zachtjes. Ze kwam heerlijk klaar, zonder al teveel geluid te maken. Ik vond het geweldig om dit te zien en was erg blij dat ik het meemaakte. Ik ging op haar liggen en begon haar heerlijk even na te zoenen. We bleven nog eventjes in elkaars armen liggen.

Het bleek al 21:15 te zijn. We moestten ons haasten. We hebben ons snel aangekleed. Nu had Cindy opeens weinig moeite met de keuze van haar kleding. Voordat we de deur uitgingen, keken we elkaar aan en gaven we nog eens een heerlijke warme tongzoen. We giegelden een beetje en gingen naar beneden. Wat een super en heerlijk begin van de avond. Wie weet wat ons nog te wachten staat, het is tevens nog vroeg...


Graag feedback en of er eventuele interesse is in een vervolg...
Hallo,

Geil verhaal, zit op mijn werk en kom af en toe op FOK voor afleiding.

Ben goed bediend, door jou.
Mijn driedelig pak nam even andere vormen aan.
Best wel een vervolg, leest lekker weg en inventief.
pi_62615393
Een vervolg kon niet uitblijven vind ik. Ben zowiezo in een creatieve bui vandaag .

Deel 1 staat een aantal posts hierboven.


Mijn spannende avonturen II: Spannende zaterdagavond deel 2.


Het was ongeveer 10 minuten fietsen naar het centrum. We stapten op onze fietsen en reden weg. Toen we de straat waren uitgereden, kwamen we 2 jongens tegen. Ook zij waren net als ons op de fiets. “Waar gaan jullie naartoe dames,” vroeg de jongen met de krulletjes. Hij zag er het leukste uit van de twee. Ik antwoordde direct dat we naar een nieuwe tent gingen in het centrum, maar de naam niet kon herinneren. "Oh," zei hij, "gaan jullie soms ook naar The Tavern?" Inderdaad, zo heette de tent. Ik knikte ja. "Leuk, daar gaan wij ook naartoe," zei de andere jongen. Hij had korte stekeltjes en was wat kleiner dan zijn vriend. "Dan zien we elkaar daar wel," zei Cindy, "kunnen we misschien nog wat babbelen vanavond." De jongens lachtten en gingen voor ons fietsen.

Aangekomen bij The Tavern zagen we de fietsen van onze vrienden al staan. We waren ook een paar minuten te laat. We maakten de fietsen vast en gingen naar binnen. Bianca en Boy kwamen meteen naar ons toe. Met Bianca zijn we al jaren bevriend. Ze zat bij ons in de klas tot het vorige schooljaar. Boy hebben we via haar leren kennen. Een mysterieus stelletje, waarvan we nog steeds niet weten wat we ervan moeten denken. De ene keer lijkt het alsof ze een relatie hebben en de andere keer spreken ze bijna niet met elkaar. Bianca ontkende tot nu toe altijd dat ze een stel waren. "En? Waar is de Mariska," vroeg ik. "Helaas heeft ze net afgebeld," antwoordde Bianca. "Ze voelde zich niet zo lekker." Cindy reageerde: "Dat kan de pret niet drukken. Ik lust wel iets, jullie ook?" Ze liep naar de bar om drinken voor ons allemaal te halen. Op dat moment kwamen de 2 jongens binnen, die we op de fiets hebben leren kennen. Ze waren kennelijk nog even buiten gebleven om een sigaretje te roken.

Het was gezellig en de tent begon goed vol te raken. Leuke muziek en veel mensen op de dansvloer. Ik besloot ook even te gaan dansen. Cindy danst niet zo graag, meestal ga ik met Bianca of Mariska de dansvloer op. Bianca was nergens te bekennen. Nou ja, zal wel even naar de wc zijn ofzo. Ik ging dansen en al gauw kwam de jongen met de krulletjes naar me toe. "Ik heet Ronald," zei ie. "Aangenaam kennis te maken," was mijn antwoord. We dansten en praatten over koetjes en kalfjes. In mijn ooghoek zag ik dat Cindy aan de praat was geraakt met de andere jongen. Ze keek me even aan en ik zag haar zuchten. Blijkbaar was het gesprek niet zo geslaagd. Ik moest er even van lachen. "Ik ga even naar het toilet Ronald," zei ik en liep richting de toiletten, linksachterin het café.

Gelukkig was er een wc vrij, want ik moest erg plassen. Tijdens het plassen hoorde ik vreemde geluiden uit de wc naast me komen. Ik hoorde zacht gekreun en af en toe een geluid, alsof iemand tegen de wand drukte, boem boem. "Zouden er mensen sex hebben in de wc," bedacht ik me. Ik besloot stilletjes op de wc te gaan staan, zodat ik over de wand heen kon kijken. Daar zat Boy op de wc met zijn broek omlaag. Hij werd gepijpt door een meisje, maar kon niet goed zien wie het was. Toen ze haar haren een beetje naar achter gooide, zag ik tot mijn verbazing dat het Bianca was. Ik moest bijna giegelen, maar wist nog op tijd mijn hand voor mijn mond te houden. "Zouden ze het gehoord hebben?" Ik besloot weer stiekem te gaan kijken. Ze hadden niets gehoord en Bianca ging vrolijk door. Zo te zien was het niet de eerste keer dat ze aan het pijpen was. De pik van Boy ging diep in haar mond en Bianca zoog er flink op. Ze had zijn stijve met haar rechterhand vast en trok hem af tijdens het zuigen. Ze voerde haar snelheid langzaam op.

Ik raakte opgewonden van het uitzicht en besloot met mijn hand onder mijn rokje te gaan voelen. Ik voelde de nattigheid weer door mijn stringetje heen komen. Ik deed mijn string voorzichtig opzij en voelde aan mijn natte lippen. Ik wreef eroverheen en ging voorzichtig naar mijn clitoris. Oh wat een genot om deze nog een keer te masseren. Ik deed eventjes mijn ogen dicht en genoot. Toen ik ze weer open deed, zag ik dat Bianca met haar rug naar Boy ging staan. Ze bukte zich voorover en Boy liet hem in haar kutje glijden. Wat een ongelofelijk geil uitzicht. Hij ging rustig op en neer en toen sneller. Ik voelde me erg geil worden en besloot een vinger bij me naar binnen te stoppen. Ik fantaseerde dat ík daar stond, voorover gebukt met een heerlijke paal in mijn natte poesje. "Mmmm," fluitsterde ik zacht. Boy ging nog sneller en ik hoorde Bianca kreunen. Toen fluisterde Boy dat hij ging klaarkomen. Hij nam zijn stijve piemel uit haar poesje en spoot zijn sperma op haar kontje. Op dat moment hield ik het ook niet meer en ik kwam ook klaar. "Aaah," fluisterde ik. "Huh," hoorde ik Bianca opeens zeggen en ik zag haar gezicht draaien. Ik bukte snel en hoopte dat ze me niet had gezien. Ik hield mijn hand voor mijn mond, want moest er toch wel even van lachen.

Ik hoorde even later de wc deur opengaan en ze slopen voorzichtig weg. Ik besloot ook maar rustig weg te gaan en liep terug naar de dansvloer. "Waar ben jij geweest," vroeg Bianca. "Oh," zei ik, "ik stond even te vertellen met een kennis achterin." Ik glimlachte een beetje en vroeg me af of ze het nog niet door had. Ik liep naar Cindy, die nog stond te vertellen met die jongen. Haar gezicht zag er vermoeid uit en ik besloot haar mee te trekken naar de dansvloer, ook al hield ze er niet van. "Dank je," zei ze, "ik kwam maar niet van hem af." Ik lachte en vertelde haar stilletjes het verhaal van Bianca en Boy. Cindy moest ervan lachen. "Wat lachen jullie," vroeg Bianca. Ze was blijkbaar naar ons toegelopen, zonder dat we het doorhadden. "Oh, over die saaie jongen daar. Loek is zijn naam," vertelde Cindy giechelend.

Het was inmiddels al later op de avond. Er was nog maar een handjevol mensen in het café. Ook Bianca en Boy waren al naar huis gegaan. Ze hadden gelukkig niet door dat hun avontuurtje gezien heb. Ronald en Loek kwamen naar ons toe en vroegen hoelaat we naar huis zouden gaan. "Zometeen," zei Cindy. Blijkbaar had ze geen zin in nog een gesprek met Loek. We dronken ons drankje leeg, giechelden een beetje en liepen naar buiten. Het was koud geworden en ik merktte nu pas dat ik aangeschoten was. Ik keek naar Cindy en zag dat ik niet de enige was. Ze had moeite met de sleutel in het slot van haar fiets te krijgen. "Ik help je wel even," klonk een bekende stem. Het was Ronald, die blijkbaar ook had besloten om naar huis te gaan. Loek volgde hem. "Alcohol is ook niet goed voor zulke meisjes als jullie," vervolgde hij. "Zulke meisjes," vroeg ik, "wat bedoel je daar dan mee?" Ronald lachtte en zei er niets op.

We sprongen op de fiets en fietsten weg. "Wacht," zei Ronald, "we fietsen een stukje mee. We moeten toch dezelfde richting uit. Als het mag tenminste he?" "We kunnen wel een stel sterke spieren gebruiken," lachtte ik. Cindy schoot helemaal in de lach en ik wist al precies waar ze op doelde. We fietsten het centrum uit en zaten nu op een lange weg. Deze weg leek zo ongelooflijk lang. Er stonden bomen en struiken langs. Daarachter lagen een aantal boerenvelden met boerderijen. Een enge weg en alleen al hierom was ik blij dat we niet met zijn tweeën waren. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren midden in de nacht in the middle of nowhere.

Opeens stopte Cindy langs de weg. "Poeh, ik ben doodmoe," zei ze met een blik die ik vandaag al eerder had gezien. Om precies te zijn in haar slaapkamer, toen ze van de badkamer kwam. Ze stapte af en ging even in het gras, langs de weg, zitten. Ik & Ronald stapte ook af. Ik ging naast haar zitten en Ronald naast mij. Loek vond het een beetje vreemd en wist zich geen houding aan te nemen. "Zeg Loek," zei Cindy,"ik heb het koud. Als echte vent kom je me toch wel even warmen he?" Ondanks dat het donker was, zag ik dat Loek verlegen werd. Hij kwam naast Cindy zitten en sloeg voorzichtig een arm om haar heen.

Ronald fluisterde in mijn oor dat Loek nog nooit sex heeft gehad. Verder dan zoenen is het nooit gekomen. Ik giechelde een beetje en fluisterde het door in het oor van Cindy. Opeens zag ik Cindy's hand tussen de benen van Loek verdwijnen. Ze streelde hem over zijn spijkerbroek. Ik keek en zag dat hij een stijve had. Cindy opende de knopen van zijn broek en liet het zakken tot aan zijn knieën. Datzelfde deed ze met zijn onderbroek en ze begon zijn ballen te likken. "Ohh," kreunde Loek. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Ronald ook een stijve had gekregen. Ik voelde de nattigheid weer bij mezelf opkomen en keek Ronald aan. Hij begon me te zoenen. Zijn tong was sterk en ging vrij diep in mijn mond. Ik raakte er opgewonden van. Ik deed de knoopjes van zijn hemd open. Hij was vrij goed gespierd. Ik streelde zijn borst en buikje en keek weer richting Cindy. Ze was begonnen met pijpen en likte de eikel van Loek. Ronald pakte me vast en lag me op mijn rug. Hij verdween met zijn hoofd onder mijn rokje en begon mijn string te likken. Oeh wat geil. Ik vroeg hem mijn string uit te trekken. Hij aarzelde niet en begon mijn klitje te likken. Ik keek weer naar rechts en zag hoe Cindy aan het pijpen was. Wat kon ze dat lekker zeg. Niet dat ik verbaasd was, want ook met een meisje kon ze goed omgaan. Ronald begon aan mijn klitje te zuigen en ik begon harder te kreunen. Koud had ik het niet meer, de warmte kreeg de overhand. Ik begon te hijgen en hoorde op dat moment een schreeuw: "Aaahhhhhh Ohhhhhhh". Loek was al klaargekomen.

"Zo jongetje, dat is lekker he," hoorde ik Cindy zeggen. Loek zei schokkend: "Ehh jaa." en liet zich op zijn rug vallen. Opeens zei Cindy: "Ronald, laat het me eens voordoen, daar kun je nog iets van leren." Wat kon Cindy lekker dominant zijn als ze geil was. Ze gaf Ronald een klein duwtje en nam het van hem over. Ze wist precies hoe het moest. Ze was een paar seconden bezig en ik voelde mijn orgasme komen. "Ohhh mmmm ahhhh," kreunde ik. "Nu jij jochie," zei ze tegen Ronald. Hij kreeg wederom een duwtje en viel op zijn rug. Ze deed zijn broek snel open en trok zijn boxershort omlaag. Ze aarzelde niet en nam zijn stijve pik direct in haar mond. Deze keer begon ze niet langzaam, ze ging als een beest tekeer. Wat was ze ongelofelijk geil. "Ik wil je sperma zometeen opzuigen," zei ze tegen Ronald, "Ik wil je lekkere warme zaad in mijn mondje hebben." Ik was zelf nog altijd behoorlijk opgewonden en ging boven het hoofd van Ronald zitten op mijn hurken, zodat hij me weer lekker kon likken. Hij pakte me vast bij mijn heupen en stopte zijn tong in mijn kutje. Heerlijk. "Buk eens wat meer voorover," vroeg hij. Ik deed wat hij vroeg en hij stopte een vinger in mijn natte kutje. Ik bukte nog iets meer voorover en was maar een paar centimeter verwijderd van Cindy, die nog lekker aan het pijpen was.

Ze stopte en vroeg: "Wil je ook?" Ik knikte en stopte zijn pik in mijn mond. Standje 69 is altijd een van mijn favorieten geweest. Op deze manier wordt het wel extra spannend. "Nu, ik weer," zei Cindy en ze stopte zijn pik weer in haar mond. Ik zag dat ze de snelheid opvoerde. Ronald deed automatisch hetzelfde en ik voelde dat het niet lang meer duurde voordat ik mijn tweede orgasme zou krijgen. "Ik wil dat je haar neukt," zei Cindy tegen Ronald. Ik ging op hem zitten en stopte zijn pik in mijn kutje. Het enige wat ik nog miste vandaag ging nu gebeuren. Ik zou lekker geneukt gaan worden door een leuke jongen. Ik had geen zin om de snelheid rustig op te voeren. Ook ík wilde als een beest tekeer gaan en deed dat dan ook. Ik hoorde Ronald hijgen. Ik kreunde. Cindy vroeg of ik nóg sneller wilde gaan. Dat deed ik, hij hield mijn heupen vast en ik zijn schouders. "Het gaat gebeuren," hoorde ik Ronald roepen. Ik stapte van hem af en Cindy besloot hem nog even te likken. Het duurde maar een paar seconden of hij spoot zijn zaad in haar mondje. Cindy slikte het door en genoot er duidelijk van.

Wat een dag, wat een avond. We stonden op en ik begon te lachen. Cindy zei "Zo jongens, ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben gehad." Loek knikte en leek nog steeds niet te kunnen geloven wat hem was overkomen. Nadat iedereen klaar was met de broeken te dichten, stapten we op de fiets en gingen richting huis...

[ Bericht 0% gewijzigd door -Frikandel op 24-10-2008 13:40:51 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:27:06 #97
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_62632810
jum jum
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_62665027
Als Ria straks komt,dan staat een ding vast, we hebben weer sex.
Zaterdagmiddag,lekker vrij.
na het vrijen lekker koffie met een sigaretje, en dan gaat ria koken,
en ga ik met mijn broertje onze koeien melken.
pi_62680647
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef hippe het volgende:
Als Ria straks komt,dan staat een ding vast, we hebben weer sex.
Zaterdagmiddag,lekker vrij.
na het vrijen lekker koffie met een sigaretje, en dan gaat ria koken,
en ga ik met mijn broertje onze koeien melken.
Moet dit een geil verhaal voorstellen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62777976
Ha Frikandel,

Je hebt een goed en spannend verhaal geschreven (deel I en II). Maar ik vraag mij wel af hoe het
toch met die arme Bart uit deel I is afgelopen. Jij maakt allemaal heerlijke dingen mee, maar hij is eenzaam en alleen achtergebleven met zijn wiskundehuiswerk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')