Ja ik denk dat je erg veel geluk hebt omdat er weinig mannen zijn die het geil vinden om te zien hoe hun vriendin zichzelf tot een hoogtepunt brengen met een viboquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef Eva1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of vrouwen van speeltjes houden tijdens de sex, en zo ja, welke dan?
en ook hoe mannen hier over denken?? En dan bedoel ik vooral de speeltjes voor vrouwen zoals de dildo, vibrator, trileitjes enz.
Ik zelf ben enthousiast over de pocket rocket en mijn vriend vind het geweldig wanneer ik
hier mee bezig ben, zijn er meer mannen die er zo over denken, of heb ik gewoon erg veel geluk?
Dus eigenlijk een dubbele topic, maar ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Ik vind het op zijn tijd ook geweldig om te zien, en ik denk eigenlijk niet dat dat zo uniek is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je erg veel geluk hebt omdat er weinig mannen zijn die het geil vinden om te zien hoe hun vriendin zichzelf tot een hoogtepunt brengen met een vibo
Say what? Ik denk dat 99% van de mannen dat wel geil vindt. Ik wel iig, het is sowieso een aanleiding om de solo actie om te zetten naar een duo actie. Cum maar langs hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je erg veel geluk hebt omdat er weinig mannen zijn die het geil vinden om te zien hoe hun vriendin zichzelf tot een hoogtepunt brengen met een vibo
ikkequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Seks is voor mij geen wedstrijdje hoor; een vibo is geen concurrentiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het ook geil als ik een vibo bij de sex gebruik maar ik heb liever zijn pik, tong en handen en gebruik die vibo wel als hij een paar dagen van huis isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:24 schreef Eva1976 het volgende:
Leuk om de reacties te lezen, al ben ik nog wel steeds erg benieuwd naar de antwoorden van de vrouwen....
Ik denk eerder dat het andersom isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor boor/bitje je erop hebt zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |