abonnement Unibet Coolblue
pi_60655527
Hallo,

Ik heb hetvolgende probleem.

Ik heb mijn VW Kever gestald staan bij Stalling.nl te Langeweg.

Op 27/07/08 heb ik via de website van de stalling aangegeven dat ik op 02/08/08 mijn auto wilde ophalen en erbij opgemerkt dat het de laatste keer zou zijn en dat ik dan ook gelijk het pasje voor de buitenpoort wilde inleveren.

Op de aangegeven datum een auto transporter gehuurd (¤ 28,=)
En naar Langeweg gereden.
Aldaar aangekomen bleek dat de Kever niet klaar stond in de ophaal-sluis. Maar als hij er toch gestaan had, kon ik er niet bij, aangezien mijn pasje niet werkte op de poort.

Hierop gelijk gebeld, kreeg voicemail, deze ingesproken of hij me zsm terug kon bellen. Na een uur en meerdere telefoontjes de hoop opgegeven en weer naar huis gegaan en aan het eind van de dag de transporter weer weggebracht. 213 km verreden en ¤ 28,= kwijt.......

Thuis heb ik een mail gestuurd op hij contact op wil nemen, ook hierop krijg ik geen reactie, zelf geen "out-of-office-reply". Het lijkt me sterk dat deze persoon op vakantie is in deze periode, aangezien er seizoensgebonden spullen als boten, campers, caravans en klassieke autos gestald worden.

Ik heb contact gehad met de politie regio Moerdijk (Hier van Langeweg onder) maar deze zeggen dat ze niets voor me kunnen betekenen.

Mij lijkt het echter dat deze persoon in principe mijn auto ontvreemd heeft, aangezien hij me de toegang ernaar verijdeld en ook geen contact zoekt, lijkt mij reden genoeg om toch iets te doen als politie zijnde......

Wie heef ter raad voor mij, zodat ik mijn auto snel terug heb.
Of wie kent Yves Bonnet (of Bonet) uit Rotterdam en weet waar ik hem kan bereiken?

Alle hulp is welkom, dank je wel!!!!!!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:56:33 #2
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_60655651
Whehe, prutser
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_60655799
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef whitebug het volgende:
Hallo,

Ik heb hetvolgende probleem.

Ik heb mijn VW Kever gestald staan bij Stalling.nl te Langeweg.

Op 27/07/08 heb ik via de website van de stalling aangegeven dat ik op 02/08/08 mijn auto wilde ophalen en erbij opgemerkt dat het de laatste keer zou zijn en dat ik dan ook gelijk het pasje voor de buitenpoort wilde inleveren.

Op de aangegeven datum een auto transporter gehuurd (¤ 28,=)
En naar Langeweg gereden.
Aldaar aangekomen bleek dat de Kever niet klaar stond in de ophaal-sluis. Maar als hij er toch gestaan had, kon ik er niet bij, aangezien mijn pasje niet werkte op de poort.

Hierop gelijk gebeld, kreeg voicemail, deze ingesproken of hij me zsm terug kon bellen. Na een uur en meerdere telefoontjes de hoop opgegeven en weer naar huis gegaan en aan het eind van de dag de transporter weer weggebracht. 213 km verreden en ¤ 28,= kwijt.......

Thuis heb ik een mail gestuurd op hij contact op wil nemen, ook hierop krijg ik geen reactie, zelf geen "out-of-office-reply". Het lijkt me sterk dat deze persoon op vakantie is in deze periode, aangezien er seizoensgebonden spullen als boten, campers, caravans en klassieke autos gestald worden.

Ik heb contact gehad met de politie regio Moerdijk (Hier van Langeweg onder) maar deze zeggen dat ze niets voor me kunnen betekenen.

Mij lijkt het echter dat deze persoon in principe mijn auto ontvreemd heeft, aangezien hij me de toegang ernaar verijdeld en ook geen contact zoekt, lijkt mij reden genoeg om toch iets te doen als politie zijnde......

Wie heef ter raad voor mij, zodat ik mijn auto snel terug heb.
Of wie kent Yves Bonnet (of Bonet) uit Rotterdam en weet waar ik hem kan bereiken?

Alle hulp is welkom, dank je wel!!!!!!
Ik quote even de OP hoor
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60655850
Volgens de KVK is Bornet Groep Rotterdam B.V. eigenaar van Stalling.nl B.V.

's-Gravendeelsedijk 175
3316AS Dordrecht
www.zhd.nl
T +31 (0)78 - 6 111 000

Misschien dat je daar iemand te pakken krijgt die je verder kan helpen?
pi_60655872
Serieuze klacht. Kan ik niks mee.

Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_60655962
Damn dit is wel vervelend voor je. Ook typisch weer de reactie van onze bluwe vrienden: "We kunnen niets doen" .
pi_60657053
Je auto staat dus 100 kilometer verderop in een stalling? Knap dat je dat volhoudt.

Die van mij staat 20 kilometer hier vandaan. Elke zomer als ik met de auto wil gaan rijden moet ik eerst bellen naar degene die de sleutel heeft. Vervolgens moeten we zelf met twee auto's eerst daar heen rijden, en daarna naar de stalling. Terplaatse moeten er drie andere auto's aan de kant gezet worden, en als je de auto wilt starten is de accu natuurlijk weer leeg. Tenslotte rijd je naar huis, op hoop van zegen omdat de auto al een jaar stil heeft gestaan.

Ik ben het inmiddels zo moe dat we over een paar maanden een carport gaan plaatsen bij het huis. Zijn we eindelijk van dat gezeik met die stalling af
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:32:59 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60657494
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
Goed bezig met al die persoonsgegevens posten

OT: kut voor TS, ik hoop dat je snel bij je koekblikje kan.
Ja want openbare bedrijfsinformatie publiceren is verboden
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:40:09 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60657558
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef r2dGeert het volgende:

[..]

Ja want openbare bedrijfsinformatie publiceren is verboden
Nee, dat niet. Maar namen van eigenaren is dacht ik in strijd met de policy van Fok!
pi_60657595
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik quote even de OP hoor
Op mijn telefoon naar beneden scrollend begon de irritatie op te bouwen, maar uiteindelijk moest ik wel lachen

OT: Kut ja, belachelijk dat de politie niets 'kan' doen.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60658926
quote:
Ik heb contact gehad met de politie regio Moerdijk (Hier van Langeweg onder) maar deze zeggen dat ze niets voor me kunnen betekenen.
Verrassend.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:34:51 #13
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60664708
En hiervoor ga je je speciaal registreren?

Mensen die hier (tot nu toe) bedrijfjes in een kwaad daglicht komen zetten

PS: je hebt je auto er vrijwillig neer gezet.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:37:45 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_60664784
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef HenkieVdV het volgende:
..Ook typisch weer de reactie van onze bluwe vrienden: "We kunnen niets doen" .
Dat is een beleidsspeerpunt.
Samen met die fietsende bellers.
Serieuze zaken, als je er maar genoeg over hebt vergaderd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_60675987
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dat is een beleidsspeerpunt.
Samen met die fietsende bellers.
Serieuze zaken, als je er maar genoeg over hebt vergaderd.
Ja of: "Je auto moet eerst 4 weken weg zijn voordat we uberhaupt iets doen".
Ondertussen is je mooie wagen al 3 keer overgespoten in Polen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:47:56 #16
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_60676025
Staan er geen dingen in de overeenkomst of algemene voorwaarden van Stalling.nl, waar je ze mee kan confronteren?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_60676119
Tsja.. kut voor je! Hoop dat je em terug krijgt. 24/7 met een zwart busje met geblindeerde ramen daar posten kan helpen
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60693725
Flink balen idd...
pi_60700788
VW KEver, alsof iemand die zou willen jatten maak je niet druk gek misschien is het ding totaal weggeroest en zag de eigenaar van de stalling alleen een hoopje stof, dacht dat jij je barrel al opgehaald had en heeft je pasje geblokkeerd kan ook
pi_60700916
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:09 schreef veldmuis het volgende:
VW KEver, alsof iemand die zou willen jatten maak je niet druk gek misschien is het ding totaal weggeroest en zag de eigenaar van de stalling alleen een hoopje stof, dacht dat jij je barrel al opgehaald had en heeft je pasje geblokkeerd kan ook
Een nette kever levert tegenwoordig al meer op dan de gemiddelde jaren 90 roestbak in de straat.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:50:30 #21
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60702770
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een nette kever levert tegenwoordig al meer op dan de gemiddelde jaren 90 roestbak in de straat.
Waarom stalt TS dat ding dan bij zoeen louche bedrijf?
Heeft hij geen familie/vrienden/kennisen waar hij 'm zolang kan neerzetten.
Ik neem aan dat dat was omdat hij op vakantie was. En die auto zijn dagelijks vervoer is.
Of is TS er zoeentje die alleen op de zonnige dagen lekker gaat touren En woont hij in een rijtjeshuis.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60755791
@Bonza,

bedankt voor de tip van kvk, ik heb gebeld naar het vermelde telnr en die kende hem, en na een half uur werd ik teruggebeld, met smoesjes van het is midden in het seizoen, hardstikke druk, mailtjes niet aangekomen ed....

Maar ik heb goede hoop, as donderdag kan ik hem halen.

@Allen,

Ja ik registreer me speciaal hiervoor, was desperaat.

Nee de stalling is niet 100km ver weg, maar ik moest de transporter ook huren en dus ophalen, totaal heb ik dus 200 km gereden. En hij heeft daar zo lang in deze stalling gestaan omdat ik niets anders in de buurt had......

@B.E.D. :
Ik wilde niemand in een kwaad daglicht zetten, ik wil mijn kever terug!!, en als ik op deze manier mensen tegen kon komen die in het zelfde schuitje zitten, of de eigenaar kennen......
zo louche kwam het mij toendertijd niet over, helaas......
Ik kan hem nu bij familie kwijt, was eerst idd niet mogelijk.
Is geen dagelijks vervoer, is een restauratie project, en wat is er mis met een rijtjeshuis, woon er prima......

@F4T4L_3RR0R :
ik wilde ze er wel mee confronteren, maar als ik geen contact met ze krijg......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')