abonnement Unibet Coolblue
pi_60654905
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe LG Secret met een Hi 40 + Hi Eindeloos On line abonnement. Volgens de voorwaarden kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon.

Ik citeer uit de voorwaarden:
Dit houdt in dat je op jouw mobiele telefoon of PDA:
kan surfen op het Internet via een browser op je telefoon of PDA
e-mail kan ophalen en verzenden op basis van het POP3 en SMTP protocol
kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn
foto’s kan ophalen en versturen per e-mail
de weg kan vinden met behulp van een navigatie applicatie
kan e-mailen via webmail diensten, zoals Hotmail en GMail


Sinds gisteren kan ik nu ineens geen gebruik meer maken van programma's Hotmail of Messenger (die ik benader via de Hi portal). Ik krijg een melding van Windows dat ik nu een abonnement moet nemen voor 2,50 per maand voor Messenger en voor 2,00 per maand van Hotmail???? Ik krijg een Windows melding waarin staat dat het tijdens de actieperiode gratis was, maar nu niet meer.

Hebben meer mensen hier last van? Ik had uit de voorwaarden begrepen dat ik hier niet extra voor hoefde te betalen. Ik dacht alleen dat je hoefde te betalen voor gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer... Dit laatste staat ook duidelijk in de voorwaarden.

Ik vind dit zo vreemd en ik heb al 6 keer met de klantenservice gebeld, om te vragen of er instellingen verkeerd staan ofzo. Ik heb echt 6 keer een andere verhaal gehoord bij de klantenservice.
- Iemand wist van niks en zij dat ik contact met Windows moest opnemen.
- Sommige medewerkers zeggen dat er inderdaad instellingen verkeerd staan, maar weten ook niet precies wat. Ze verwijzen me naar internet??? Als ik de instellingen overigens opnieuw instel en reset gebeurt er niets.
-Andere medewerkers zeggen dat het buiten Hi valt, als internetaanbieders geld gaan vragen voor hun diensten en dat ik dus 4,50 per maand extra moet betalen om hier gebruik van te blijven maken. Net zoals ringtones e.d.
- Iemand verwees me naar de gratis sites waar ik hotmail en messenger kan benaderen. Maar deze werken te traag, zeg maar niet, op mijn mobiele telefooon.

Ik ga nu een klacht indienen, omdat ik de voorwaarden misleidend vind. Maar voordat ik een klacht ga indienen, wil ik eens vragen of iemand hier ook ervaringen mee heeft of dat dit weet hoe ik dit anders kan oplossen....
pi_60655443
Ik heb een maandje internet gehad ivm MSN en hotmail en kreeg bij de aanmelding met mijn mobiel al een berichtje van Microsoft dat het gratis was tijdens de actie of proef periode van 30 dagen.
Misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik zou dus zeker eens contact opnemen met ze om te vragen of zij dit in rekening brengen of dat het toch echt KPN is.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:55:02 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60655598
Staat volkomen los van elkaar. Je hebt betaald om onbeperkt te kunnen internetten. Dat MSN en Hotmail via mobiel niet meer gratis is heeft dus niets met de KPN te maken. KPN gebruikt die producten alleen als voorbeelden wat je zou kunnen doen.

betaalde seks sites zijn toch ook niet opeens gratis? . Of producten bij bol.com? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60655724
Bedankt voor de reacties tot nu toe... Ik heb het ook al bij Microsoft nagevraagd maar nog geen reactie gekregen.

Ik snap ook wel dat betaalde sites niet gratis zijn. Maar Hi Eindeloos adverteert met de tekst dat je kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn.

Ik vind de tekst in ieder geval misleidend.
  Redactie Games vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:59:28 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60655749
Psies, dat Microsoft zo lame is om geld voor z'n mobiele diensten te vragen staat los van KPN/Hi!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:03:04 #6
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60655904
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Adje1971 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe... Ik heb het ook al bij Microsoft nagevraagd maar nog geen reactie gekregen.

Ik snap ook wel dat betaalde sites niet gratis zijn. Maar Hi Eindeloos adverteert met de tekst dat je kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn.

Ik vind de tekst in ieder geval misleidend.
Dat is net zoiets, als wat internetproviders zeggen, oneindig films, muziek en software downloaden...
Wel 20Mbit aan downloadsnelheid!!!

Dat moet je ook maar met een korreltje zout nemen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60655952
Hmmm is dat altijd zo met Microsoft besturingssystemen op dergelijke telefoons? En niet bij Symbian?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_60656104
Hmmm... ik vrees toch dat ik iets te goedgelovig ben geweest.... Ik ging er echt vanuit dat dit gratis was.

Ik ga het nu meteen opzeggen. Helaas zit ik voor een jaar aan vast, maar gelukkig was het niet al te duur....

En ik ga nog steeds een klacht indienen, omdat ik de voorwaarden misleidend vind. Blijft sowieso raar dat de 6 klantenservicemedewerkers dit zo niet weten te vertellen. M<ar allemaal een ander verhaal vertellen.
  Redactie Games vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:08:58 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60656148
En dan denk je dat dit bij een andere Telefoonprovider wel gratis is?
En Mobile Messenger was tot voor kort geloof ik gratis, totdat MS er besloot wat anders mee te doen..

En verder staat er toch ook niet bij dat die diensten gratis zijn? Ik bedoel je kan gratis eindeloos op internet surfen, maar als je een ringtone wil downloaden kost het meestal ook geld, tenzij je op de goede plaatsen zoekt en voor alles is wel een gratis alternatief te vinden..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60656233
Nee zo blond ben ik ook weer niet... maar ik ga er nu niet extra voor betalen, dan gewoon maar via PC.
pi_60656300
Maar ik dacht dus ook niet dat het gratis was maar dat ik er 9,95 per maand voor betaalde..... Volgens mij heb ik er nog expliciet naar gevraagd toen ik het abonnement nam. Maar ja, dit kan ik natuurlijk nooit meer bewijzen....
  Redactie Games vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:15:29 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60656431
Je snapt het nog steeds niet...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60656624
jammer dat je denkt dat ik het niet snap, ik snap het inmiddels heel goed. Jammer alleen dat ik dit niet zo kon lezen uit de voorwaarden van Hi en dat de medewerkers van de klantenservice dit zo niet duidelijk konden uitleggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')