abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:27:59 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60654595
quote:
Emile Ratelband gaat samenwonen met zijn goede vriend Robert Schoemacher.

De 59-jarige motivatietrainer verhuist volgende week naar het Belgische Merksplas, waar de cosmetisch arts een vrijstaand landhuis heeft. Vanuit de VS grapt Emile: „Ik wilde al een tijdje over de grens. Dus dit is een stap in de goede richting! Per 1 juli ben ik uit mijn huis in Arnhem gegaan, en sindsdien ben ik dakloos.

Gelukkig moest ik naar Amerika voor seminars, maar maandag vlieg ik terug en rijd ik direct door naar België. Robert zal er niet de hele tijd zijn, want hij en zijn vrouw Claudia wonen doordeweeks met hun dochtertje in hun pied-á-terre in Amsterdam, waar Claudia ook werkt. Dus hij pendelt op en neer. Maar hij zal hier vaak zijn. Want hij houdt van de natuur, en de villa ligt op ongeveer zeven hectare grond met vijvers en bossen!” Hoe lang Emile, die een knipperlichtrelatie onderhoudt met de moeder van zijn zesde kind, er kan blijven, weet hij niet: „Het huis staat te koop. De Schoemachers willen terug naar Nederland. Maar voor het zover is, zit ik goed.”
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:29:55 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60654665
Als er maar geen RLS aan wordt vastgekoppeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60654803
Zal best wel veel aan verbouwd zijn, aan dat huis.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:46:02 #4
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_60716661
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef Adfundum het volgende:
Zal best wel veel aan verbouwd zijn, aan dat huis.
Klopt, maar 't is allemaal plastic. Echt geen porum.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')