abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:55:45 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60645721
Hier weer verder dus
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:01:46 #2
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60645760
Laatste paar posts uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo, ik heb net Ians handdoek gevangen bij Echo En het was echt een prachtig concert
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef mjan het volgende:

[..]

Ow, dan was jij dat kleine meisje voor me. Ik had 'm ook nog vast
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Die rare mobieltjes ook.. ik had laatst een mobieltje dat ging zwemmen (ik zat in een kayak.. blijkbaar niet goed opgelet). Met een föhn nog drooggeblazen en hij werkt weer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:04:45 #3
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60645774


Bauhaus, Paradise Lost, Therion, Front 242, VNV Nation, Covenant, Qntal en Ordo Rosarius Equilibrio; een kleine greep uit de vele topacts die de afgelopen vijf jaar speelden op Summer Darkness. In 2008 presenteert Summer Darkness voor de zesde keer alweer een line-up vol opkomende talenten, bekende namen en absolute grootheden uit de binnen- en buitenlandse gothic scene.

De binnenstad Utrecht staat tussen 7 en 10 augustus 2008 weer helemaal in het teken van hét underground lifestyle festival van Nederland: Summer Darkness, met naast muziek een filmnacht, modeshows, stadswandelingen en het multimediale Le Salon dEsprit. Met trots kondigt Summer Darkness nu negen nieuwe namen aan.

Eerder werden al de achttien eerste bands bekend gemaakt waaronder Welle:Erdball, Combichrist, Mesh, De/Vision en Lola Angst. Daarbij komen nu de legendarische darkwaveband Clan of Xymox, metalsensatie The Vision Bleak, gothrockers The 69 Eyes, Lacrimas Profundere en Garden of Delight dat voor het eerst én het laatst exclusief in Nederland zal optreden.

Verdere vaderlandse trots komt van XmH en NG-Pro, terwijl Spectra*Paris de all-girl glamnoirfakkel hoog houdt en [:SITD:]s electro garant staat voor het betere doom-danswerk. In het dark-electro genre geldt het Italiaanse Alien Vampires als dé belofte voor 2008, waarmee Summer Darkness ook het opkomende talent uit binnen- en buitenland weer van een plek op de line-up voorziet.

Met bovendien electrorockgigant Apoptygma Berzerk van de partij en de suicidepop van Spiritual Front vastgelegd, neemt het gevarieerde Summer Darkness 2008 steeds vollere vormen aan. Verwacht echter nog veel meer cybergothic, wave, rock, folk en verrassende cross-over underground artiesten de komende maanden. Daarnaast zullen er elke festivaldag meerdere Dancenights plaatsvinden, verzorgd door een arsenaal (inter)nationale DJs. Natuurlijk mét resident festival DJ X-X-X-.


SUMMER DARKNESS
5 Days Underground Lifestyle Event

6-7-8-9-10 august 2008
Utrecht - The Netherlands

Tivoli, Tivoli de Helling, EKKO, ACU,
Universiteit Utrecht, 't Hoogt
Domkerk, Nicolaikerk, Leeuwenbergh
Centraal Museum, Catherijneconvent

ECHO & THE BUNNYMEN
WITHIN TEMPTATION - VIVE LA FETE
COMBICHRIST - WELLE:ERDBALL - HOCICO
APOPTYGMA BERZERK - CLAN OF XYMOX - ORDO ROSARIUS EQUILIBRIO
THE 69 EYES - DAS ICH - MESH - CINEMA STRANGE
SOL INVICTUS - FAUN UNPLUGGED - SONAR - SNOG
DE/VISION - [:SITD:] - SCANDY - SHNARPH! - SPECTRA*PARIS
THE FROZEN AUTUMN - SPIRITUAL FRONT - REAPER
LACRIMAS PROFUNDERE - THE VISION BLEAK - GARDEN OF DELIGHT
PERSEPHONE - SIEBEN - IRFAN - LOLA ANGST - COLONY 5
MICHIGAN - SYNAPSCAPE - MONOKROM - CATHOLIC BOYS IN HEAVY LEATHER - 100BLUMEN - NACHTMAHR -
NARSILION - ORFEO - AIT! - XMH - THE ROYAL DEAD - ALIEN VAMPIRES - NG-PRO
GOTTERDAMMERUNG - SCHALLFAKTOR
KISS THE ANUS OF A BLACK CAT - SKINJOB - GOTHIKA
+
DJ -X-X-X-
DJ JOHAN VAN ROY [SUICIDE COMMANDO / KOMBAT UNIT]
DJ JET [USA - VAMPIRE FREAKS]
DJ MIGHTY MIKE SAGA [USA]
DJ ARJEN GROLLEMAN [KINK FM / X-RATED]
DJ BOB RUSCHE [KINK FM / X-RATED]
DJ DISTORTEDCHAOS [CYBERIA / DWAALSPOOR / NOISE CENTRAL FESTIVAL / EROSIE]
DJ KRAT
DJ SPUD [DEFCON 1]
DJ CCCP + DJ KULT:X [ONDERSTROOM]
DJ Cnfsd [CENOBYTES]
+
NOISE CENTRAL FESTIVAL III - EROSIE Night with Live: Distel, Gyron V, Phelios
NOISE CENTRAL FESTIVAL III - DWAALSPOOR Night with Live: Ahnst Anders, Terroritmo, Svarrogh, Leiche Rustikal, Flutwacht
LE SALON DESPRIT DISTORTED ILLUSIONS with Live: Machinist & Industrial Passage, Svarrogh (akoestisch), Time & Tide
+
UNCANNY MEDIA
OFFICIAL EUROPEAN VAMPIRE FREAKS MEETING
GOTHIC WALKS
FILMS AT 't HOOGT & CITY/MOVIES
DARK AGES TOUR AT CATHERIJNECONVENT

THREEDAY GOTHIC / FANTASY MARKET AT DOMPLEIN INCLUDING:
FOSSEGRIM - DAUGHTERS OF ELVIN MEMBERS - FIRESHOW - SWORDDEMO - FASHIONSHOW BY GOTHIC LOLITA - FASHIONSHOW BY ATTITUDE - EMILIE AUTUMN LOOK-A-LIKE CONTEST
+
MORE LIVE ACTS AND SIDE-EVENTS TO BE ANNOUNCED

For more information please go to:
http://www.summerdarkness.nl
http://www.myspace.com/summerdarkness
http://vampirefreaks.com/cult/SummerDarkness
http://summer-darkness.hyves.nl

Kaarten inwisselen voor polsbandjes | 4-8-2008

Let op:
- Je kaartje voor Within Temptation en je 5 dagen passe-partout kun je op woensdag 6 augustus vanaf 18.00 uur omwisselen voor een polsbandje bij de kassa van en de Caravan tegenover Tivoli Oudegracht 245.
- Je kaartje voor Echo & the Bunnymen en je 4 dagen passe-partout kun je op donderdag 7 augustus vanaf 13.00 uur omwisselen voor een polsbandje bij de kassa van en de Caravan tegenover Tivoli Oudegracht 245.
- Je 3 dagen passe-partout kun je op vrijdag 8 augustus vanaf 11.00 uur omwisselen voor een polsbandje bij de kassa van en de Caravan tegenover Tivoli Oudegracht 245.
- Je kaartje voor zaterdag kun je op zaterdag 9 augustus vanaf 11.00 uur omwisselen voor een polsbandje bij de de kassa van en Caravan tegenover Tivoli Oudegracht 245.
- Je kaartje voor zondag kun je op zondag 10 augustus vanaf 11.00 uur omwisselen voor een polsbandje bij de kassa van en de Caravan tegenover Tivoli Oudegracht 245.

================================

Ik ben er zaterdag vanaf een uur of vier. Wat ik ga bekijken is in elk geval Spectra*Paris en Sol Invictus. Daarna wellicht naar Apop en Medusa. Of dat andere feestje, dat schijnt meer industrial/noize/neo-folk/martial geörienteerd te zijn.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:57:03 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60646272


"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60646715
Gothics in de stad. Zag er gisteren een paar rondlopen en dacht er alleen maar aan dat die zelfs de haren op hun doos niet scheren om ook die nog zwart te kunnen verven. Maar ik moet toegeven dat er wel een paar tussen liepen met een figuur waarvan ik zou zeggen: Mwah, als je het vraagt doe ik je wel!
pi_60647364
Echo & the bunnymen was gaaaaaaaaaaf. Wat zal Ian het warm hebben gehad. Goeie sfeer, leuk publiek, geweldige band, mooie lichtshow. En ik heb een setlist mee naar huis kunnen nemen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:13:28 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60647496
Pics?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:04:28 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60648675
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60648859
tvp!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:54:19 #10
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60676080
Irfan was kippenvel... *CD luistert*
The Light Is Leaving Us All
pi_60678611
Ga zondag vooral Ordo Rosarius Equilibrio checken. Als ik wist dat ze er stonden, had ik een dag later een vlucht gekozen. Tomas gaat een hele mooie show neerzetten!
pi_60683931
quote:
Goths hebben inderdaad ten alle tijde zonnebrillen op ja...
Dit zijn overigens gewoon emo's
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:10:22 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60702036
Gisteren Spectra*Paris gezien Leuke muziek en Elena had weer een heel erg lekker pakje aan
Daarna Sol Invictus en dat was te kort Wel weer mooie muziek en Tony had er zichtbaar plezier in. 's Avonds nog even Viva le Fête gekeken, was leuk maar op een gegeven moment heb ik wel het idee dat ik naar hetzelfde nummer sta te luisteren.

Verder nog een cd van Preussak, een overhemd van Von Thronstahl en een boekje over Sol Invictus, Death in June en Current 93 gekocht op de VAWS stand.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:04:49 #14
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60706173
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 02:54 schreef Zeitgeist het volgende:
Irfan was kippenvel... *CD luistert*
Ik was gisteravond voor Vive... nog bij vrienden die in Utrecht wonen en die hadden de cd van Irfan opstaan. Inderdaad erg mooie muziek

En ik had gvd niet genoeg geld om een cd van Backworld te kopen. Argh!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:47:08 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60716698


"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 11 augustus 2008 @ 04:11:23 #16
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60724076
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:


Verder nog een overhemd van Von Thronstahl gekocht op de VAWS stand.
Die zag ik ook liggen... Bagger dat ik er niet genoeg geld voor had....
The Light Is Leaving Us All
  maandag 11 augustus 2008 @ 08:15:26 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60724775
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 04:11 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Die zag ik ook liggen... Bagger dat ik er niet genoeg geld voor had....
Daar had ik dus nog wel geld voor, gelukkig wel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:38:22 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60728393
http://www.ad.nl/utrecht/(...)Summer_Darkness.html

Nog een stukje uit het AD. Best een leuk artikel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:27:02 #19
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60735827
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Daar had ik dus nog wel geld voor, gelukkig wel
Ach we hebben altijd de webstore nog
The Light Is Leaving Us All
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:36:36 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60738679


Jaja, ook op tv
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:39:18 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60740332
http://www.klicktrack.com/shop/release.jsp?r=39369&tn=1&cp=304

http://www.klicktrack.com/shop/release.jsp?r=39535&tn=1&cp=304

http://www.klicktrack.com/shop/release.jsp?r=39427&tn=1&cp=304

Voor de mensen die nog niet bekend zijn met de luxemburgse band Rome. Prachtige muziek!
Ik heb alleen het album Nera nog niet. Momenteel zijn mijn favoriete tracks Hrebzeitlose en The torture detachment.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:44:00 #22
202348 Susi
Temple of Love
pi_60744779
Ik heb een fantastisch weekend gehad. Ontzettend leuke mensen ontmoet, fijne bands gezien. Alleen bij Welle:Erdball eerder weggegaan.
pi_60762271
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:47 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]


Die maken vast hele goede muziek!
Wie is/zijn dat?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:28:37 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60762575
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die maken vast hele goede muziek!
Wie is/zijn dat?
Dat is de kont van Spectra*Paris

Ook wel bekend als Elena Fossi, van Kirlian Camera/Siderartica/Stalingrad
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60763568
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die maken vast hele goede muziek!
Wie is/zijn dat?
De band of de kont?

Leuk zomerpakje, dat wel...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')