abonnement Unibet Coolblue
pi_60644873
Dreigen bepaalde moderators een discussie te verliezen dan verwijderen ze je posts, wijzigen je berichten en snoeren je zo op een niet correcte manier de mond

Kwestie in deze :

Topic naam waar de discussie plaats vond was deze: Ik wil download tips

Downloaden is sinds kort illegaal

Wijs je Cerror er op een correcte manier op dat dit dus in feite een niet toegestaan topic is (hetgeen hij zelf ookal toegaf)

"" Ik weet ook bij god niet waarom ik deze open houd.
Waarschijnlijk om wat goed kijkgedrag te stimuleren gezien ik ook de titels Bottom en Pushing Daisies vermeld zag staan. "" (Aldus Cerror zelf )

Vervolgens een hele disucissie , komt er een ander modje die besluit dat de discussie klaar is en verwijdert je posts.

Klacht : Misbruik door modjes
pi_60644882
Mjah, volgens mij is downloaden nog steeds niet illegaal.
Hoi mam..
pi_60644884
Terechte klacht.

Als ze maar niet als noobs overkomen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 03:29:14 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_60644891
En Juup is een huilie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_60644892
De Rechtbank in Den Haag heeft op 25 juni 2008 in een rechtszaak tussen STOBI en Thuiskopie en SONT gevonnist dat het maken van een kopie van illegaal materiaal een illegale handeling is, dat deze niet valt onder de werkingssfeer van artikel 16c van de Auteurswet en dat het standpunt van de regering dat een privékopie van een illegale bron legaal is inderdaad in strijd is met de drie-stappen-toets van artikel 5 lid 5 van de richtlijn. Gevolg van deze uitspraak is dat downloaden uit illegale bron in Nederland dus wel degelijk een inbreuk op het auteursrecht is, met alle civiele en strafrechtelijke consequenties van dien. Dat leidt automatisch tot de vraag hoe de rechthebbenden met deze inbreuken op hun rechten omgaan, zeker gezien het feit dat door het eerdere standpunt van de regering het downloaden van illegaal aanbod in Nederland volledig sociaal en maatschappelijk geaccepteerd is geraakt.

Daarom dus
pi_60644903
wees blij dat ik geen modje ben geworden
pi_60644908
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
wees blij dat ik geen modje ben geworden

En dan?
pi_60644917
Had ik je een opvoedende tik gegeven
pi_60644930
je bent gewoon schuldig aan een misdrijf
pi_60644934
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had ik je een opvoedende tik gegeven
Lekker hoor
pi_60644936
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
je bent gewoon schuldig aan een misdrijf
En jij kunt niet lezen
pi_60644945
-
pi_60644948
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
je bent gewoon schuldig aan een misdrijf
Ik zometeen ook, ga je namelijk virtueel de kop afhakken.
pi_60644951
Eigenwijze users. Doe het dan tenminste in [WGR],heb je mensen die er verstand van hebben.
pi_60644973
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:39 schreef zarGon het volgende:
Eigenwijze users. Doe het dan tenminste in [WGR],heb je mensen die er verstand van hebben.
En dan ? Juridische stappen ondernemen tegen FOK ofzo?

Regels willekeurig toepassen is gewoon niet de correcte manier om je macht te laten gelden m.i.z. , daarom dit topic om dat kenbaar te maken
pi_60644986
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:45 schreef fm07 het volgende:

[..]

En dan ? Juridische stappen ondernemen tegen FOK ofzo?

Regels willekeurig toepassen is gewoon niet de correcte manier om je macht te laten gelden m.i.z. , daarom dit topic om dat kenbaar te maken
Er is geen wetswijziging geweest, alleen maar een vonnis door rechters. Het verandert niets aan de huidige wetgeving. Het kan nog altijd aangevochten worden in hoger beroep.

En nee, niet tegen FOK!, maar je raskaalt hier over zaken waar je geen verstand van hebt. Ik ook niet trouwens, maar je begint lichtelijk te irriteren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2008 03:49:35 ]
pi_60644991
Tevens bestaat ONZ-FB voor zaken zoals dit. Het enige wat jij in dat topic deed was het vervuilen van het topic met offtopic zaken.
pi_60644999
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er is geen wetswijziging geweest, alleen maar een vonnis door rechters. Het verandert niets aan de huidige wetgeving.

En nee, niet tegen FOK!, maar je raskaalt hier over zaken waar je geen verstand van hebt. Ik ook niet trouwens, maar je begint lichtelijk te irriteren.
Geeft niet maar bemoei je je er dan lekker niet mee.


Als je een beetje die grijze massa van je zou gebruiken zou je weten dat een rechter enkel iemand kan veroordelen op basis van een het niet naleven van een bepaalde wet , dus als downloaden niet strafbaar was had er geen veroordeling plaatsgevonden Sjakie
pi_60645007
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:51 schreef zarGon het volgende:
Tevens bestaat ONZ-FB voor zaken zoals dit. Het enige wat jij in dat topic deed was het vervuilen van het topic met offtopic zaken.

Dit is geen ONZ maar een terrechte klacht , sjakie
pi_60645009
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:52 schreef fm07 het volgende:

[..]

Geeft niet maar bemoei je je er dan lekker niet mee.
Je bent een topic in ONZ aan het vervuilen. Dat laat ik niet zomaar toe.
quote:
Als je een beetje die grijze massa van je zou gebruiken zou je weten dat een rechter enkel iemand kan veroordelen op basis van een het niet naleven van een bepaalde wet , dus als downloaden niet strafbaar was had er geen veroordeling plaatsgevonden Sjakie
Het is voor het eerst dat een Nederlandse rechter het ongeautoriseerd downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal voor privégebruik bestempelt als illegaal.

Padoem tsjj.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2008 03:55:14 ]
pi_60645013
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:54 schreef fm07 het volgende:

[..]

Dit is geen ONZ maar een terrechte klacht , sjakie
Aangezien je klachten hebt over de moderatie, kan je beter daar wezen dan hier.
pi_60645015
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:55 schreef zarGon het volgende:


Je bent een topic in ONZ aan het vervuilen. Dat laat ik niet zomaar toe.

-
pi_60645020
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:56 schreef GauloisesBlauw het volgende:

[..]

Ambitie.
pi_60645023
Het is voor het eerst dat een Nederlandse rechter het ongeautoriseerd downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal voor privégebruik bestempelt als illegaal.

En je hebt het eindelijk begrepen is het dan DUS strafbaar ja/nee????

Wat een tjap ben jij zeg , ga je schoolgeld eens terugvragen en je diep schamen ofzo
pi_60645030
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:57 schreef fm07 het volgende:
Het is voor het eerst dat een Nederlandse rechter het ongeautoriseerd downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal voor privégebruik bestempelt als illegaal.

En je hebt het eindelijk begrepen is het dan DUS strafbaar ja/nee????

Wat een tjap ben jij zeg , ga je schoolgeld eens terugvragen en je diep schamen ofzo
En dat mijn vriend, maakt het downloaden niet meteen illegaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')