abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 03:02:01 #1
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_60644676
Ik zag op de website van Debitel een aanbieding waarbij je voor 12,50/maand (Hi 25 abo met 50% korting voor 2 jaar) met een bijbetaling van 28 euro de HTC Touch Diamond kon bestellen.
Ik heb nooit een abonnement gehad en ben altijd vrij achterdochtig geweest naar die dingen.

Is Debitel een betrouwbare provider en kan ik er zeker van zijn dat er geen addertje onder het gras zit?

Link: http://www.debitel.nl/deb(...)pid=BAC-UK1957475607
pi_60644818
Die link is van het 22,50/maand abo zonder bijbetaling

Anyway, voor mobiel internet komt er 9,50/maand bij en dan weet ik nog niet wat hun definitie is van 'onbeperkt'. Kreupel internet zou een beetje zonde zijn van zo'n telefoon. Persoonlijk wil ik 'm ook aan m'n laptop kunnen hangen trouwens.
pi_60644843
De service is om te janken in elk geval. Verder is het bellen en sms'en vrij duur, buiten de bundel belachelijk duur, is je bundel maar 2 maanden geldig en vervalt de 50% korting na de twee jaar, dus moet je goed opletten met opzeggen.

Maar op zich is het een leuke aanbieding. Als je jemaar bewust bent van de minder positieve punten, en dit geen problemen oplevert/je er rekening mee houdt.

Het is overigens geen Hi-abonnement, maar een Debitel KPN-abonnement.

Als je direct bij KPN een sim only afsluit, kun je 130 minuten bellen/sms'en voor 7,95 per maand, ben je ook buiten de bundel goedkoper uit, en hoef je geen tweejarig abonnement te nemen. Dan koop je zelf een los toestel... je moet maar eens uitrekenen wat goedkoper is, dat hangt van jouw situatie uit.

Let er sowieso op dat je een passend abonnement neemt, dus niet veel te laag, als je over de bundel belt betaal je echt bizarre tarieven namelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60644849
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:19 schreef Henno het volgende:
Die link is van het 22,50/maand abo zonder bijbetaling

Anyway, voor mobiel internet komt er 9,50/maand bij en dan weet ik nog niet wat hun definitie is van 'onbeperkt'. Kreupel internet zou een beetje zonde zijn van zo'n telefoon. Persoonlijk wil ik 'm ook aan m'n laptop kunnen hangen trouwens.
Niet onbeperkt volgens mij, maar met een FUP. Onbeperkt gaat alleen op voor wat betreft marketing, en niet voor wat betreft facturering. Dat heb je alleen bij T-Mobile.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60644870
addertje is de klantenservice
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 03:29:37 #6
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_60644893
Onbeperkt internet heb ik in principe geen baat bij, ben altijd omringd door wifi.

Kortom het enige waar ik mij druk om hoef te maken is het feit dat ik ervoor moet zorgen dat ik niet over mijn belminuten heen ga, aangezien ik dan flink moet dokken

Scheelt dat ik eigenlijk extreem weinig bel en voornamelijk sms, dan moet dat wel lukken met sms de verdubbelaar voor 2,50. Kom ik op een totaal van 15 euro/maand (360 euro totaal voor de volle 2 jaar)

Als je nagaat dat de Diamond los 500 euro kost vind ik dit wel wel een extreem goede aanbieding, vandaar dat ik er wat achter zoek.
Doelen ze er echt op dat ik flink over de bundel ga of vergeet de abonnement op te zeggen?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 03:30:24 #7
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_60644899
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
addertje is de klantenservice
Daar kan ik mee leven
pi_60644911
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:29 schreef Blinker het volgende:

Doelen ze er echt op dat ik flink over de bundel ga of vergeet de abonnement op te zeggen?
Dat is waar het geld mee wordt verdient ja. Als je het abonnement gebruikt in combinatie met je hersens draaien ze denk ik verlies op je.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 03:35:02 #9
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_60644923
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is waar het geld mee wordt verdient ja. Als je het abonnement gebruikt in combinatie met je hersens draaien ze denk ik verlies op je.
Moet lukken, hoop ik...
Er is vast wel een metertje oid te downloaden die bij houd of ik over mijn belminuten heen ga.
pi_60644924
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:30 schreef Blinker het volgende:

[..]

Daar kan ik mee leven
Vertel straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 03:40:07 #11
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_60644954
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 03:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Vertel straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
Vertel
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 05:35:33 #12
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_60645325
ow, je kunt je nummer niet meer meenemen van debitel naar een andere provider. Dus na die 2 jaar zit je met een ander nummer.... (althans dat was 3 jaar geleden )

Voor de rest alleen maar horrorverhalen over debitel gehoord, dus.... Voor mij in elk geval geen debitel!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:53:43 #13
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60645703
debielentel.
pi_60646262
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:53 schreef Armageddon het volgende:
debielentel.

Zo was Debitel de sponsor van VFB Stuttgart, en toen een x op TV zat er een spelert op de grond, en toen kreukte zijn shirt en viel die t precies weg, leek het net of er debiel stond! Wheheheh


Tevens heb ik nog nooit klachten over Debitel gehoord, en ik neem aan dat ze ook genoeg niet klagende klanten hebben, aangezien ze al jaaaaaaren bestaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:57:33 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60646277
Wij hebben twee sim-only's van Debitel, KPN-netwerk. Geen problemen, ze doen het zelfs bij ons huis in DLD (als de mais niet te hoog staat ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:06:21 #16
37248 BertV
Handgemaakt
pi_60646397
Kijk ook ff of het inclusief BTW is.
Nu ga ik niet klagen dat er op mijn SIM-only van 3,95 nog 19% btw komt... maar toch eh...
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_60655933
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef BertV het volgende:
Kijk ook ff of het inclusief BTW is.
Nu ga ik niet klagen dat er op mijn SIM-only van 3,95 nog 19% btw komt... maar toch eh...
Natuurlijk is het inclusief BTW, het zijn prijzen van abonnementen voor particulieren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60656175
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Tevens heb ik nog nooit klachten over Debitel gehoord, en ik neem aan dat ze ook genoeg niet klagende klanten hebben, aangezien ze al jaaaaaaren bestaan
Ik heb ook 4 jaar ofzo debitel gehad (devitel icm vodafone en kpn geloof ik) en verder ook nooit problemen gehad.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:57:50 #19
37248 BertV
Handgemaakt
pi_60662433
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het inclusief BTW, het zijn prijzen van abonnementen voor particulieren.
Dat zou moeten wel moeten maar dit lees ik in de algemene voorwaarden op de consumenten site:

"De in de tarievenlijst genoemde tarieven worden vermeerderd met belastingen, zoals BTW (tenzij de BTW reeds uitdrukkelijk is vermeld) en overige ingevolge de wet verschuldigde heffingen."
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_60731900
Overweeg ook het 25 abo voor 12,50/mnd te nemen met een Samsung F480 toestel gratis. Ben verbaasd hoe goedkoop dit is maar heb vernomen dat Debitel tussentijds de tarieven verhoogd met de mogelijkheid tot wijziging abo of opzeggen. Als je het abo opzegd blijft het toestel gratis of wordt dat achteraf nog verrekend?
Iemand ervaring met tussentijdse verhoging van abo, geldt dit voor Sim only en ook voor abo met toestel?
pi_60732398
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef MBBS het volgende:
Overweeg ook het 25 abo voor 12,50/mnd te nemen met een Samsung F480 toestel gratis. Ben verbaasd hoe goedkoop dit is maar heb vernomen dat Debitel tussentijds de tarieven verhoogd met de mogelijkheid tot wijziging abo of opzeggen. Als je het abo opzegd blijft het toestel gratis of wordt dat achteraf nog verrekend?
Iemand ervaring met tussentijdse verhoging van abo, geldt dit voor Sim only en ook voor abo met toestel?
Jouw contract kan niet eenzijdig aangepast worden, dus als Debitel jouw huidige contract wilt stopzetten (oftewel, ze willen de prijzen verhogen, ook voor jou, en ze bieden niet de mogelijkheid om de huidige voorwaarden te behouden) dan wordt de overeenkomst beėindigd. Het toestel is dan al van jou. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit, omdat dat voor het bedrijf ongunstig is. Als er tarieven worden verhoogd, is dat vrijwel altijd alleen voor nieuwe klanten, omdat anders iedereen direct gebruik maakt van de mogelijkheid om weg te gaan, een eventueel toestel te houden en ergens anders op een leuke aanbieding in te gaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60732531
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 05:35 schreef hierissieweer het volgende:
ow, je kunt je nummer niet meer meenemen van debitel naar een andere provider. Dus na die 2 jaar zit je met een ander nummer.... (althans dat was 3 jaar geleden )

Voor de rest alleen maar horrorverhalen over debitel gehoord, dus.... Voor mij in elk geval geen debitel!
Nummerbehoud is wel mogelijk bij Debitel hoor Alleen moet je er wel voor betalen, zo'n 9.50

Ik heb, net als BertV, een abonnement van 3.95, ik ga er alleen steeds overheen Vorige keer had ik hetzelfde abonnement en toen was het geen probleem. Je betaalt echt bruut buiten je bundel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:49:19 #23
39237 crew  H_T
2733
pi_60750484
Vergelijking Debitel en Telfort:

Debitel: Bellen buiten de bundel op het KPN netwerk is ¤ 0,29 per minuut, ¤ 0,19 per sms en ¤ 0,49 per mms

Telfort:Bel je buiten de bundel, dan geldt een tarief van ¤ 0,25 per minuut.Heb je geen sms-bundel, of is je sms-bundel op, dan betaal je ¤ 0,22 per bericht.Mms berichten
Verzending per bericht ongeacht de grootte van het bericht ¤ 0,30
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:54:20 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60750581
Debitel was toch zo goed als failliet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:01:33 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_60750707
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:54 schreef teamlead het volgende:
Debitel was toch zo goed als failliet
Bedoel je niet Orange?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')