abonnement Unibet Coolblue
pi_60643288
Het leek me wel een goed idee. Als ik een half uurtje rond hang in dit forum dan word ik gewoon bang om mijn vriendin te verliezen na al die negatieve topics over relatieproblemen en exen.

Hier gaat het er anders aan toe! Beschrijf je positieve punten van je relatie en deel je blijdschap.

Ik ben zelf nu bijna een jaar samen met mijn vriendin en het is zo'n geweldige relatie denk ik zelf.
Allebei nog super verliefd, nooit ruzie en we zijn vanaf de 2e week eigenlijk elke dag en nacht samen. We dachten dat we misschien wat rustiger aan moesten doen omdat we anders 'verveeld' zouden raken van elkaar maar daar zijn we toen na 2 dagen alweer op terug gekomen.

Goeie sex, veel knuffelen en nooit geen irritaties aan elkaar. We hebben beide dezelfde opvattingen over hoe een relatie moet zijn vertellen elkaar elke dag nog steeds honderden 'lieve woordjes' zonder een onzekere of vreemde bijsmaak.

Als dit voor eeuwig zo voortduurt dan heb ik de perfecte liefde gevonden en ze is nog mijn eerste relatie ook!
(nu hopen en afkloppen dat ik niet over een tijdje ook in het topic over exen kom te zitten...)

Nu jullie dus.
pi_60643342
duurt niet eeuwig ze verlaat je binnen korte tijd heb ik via astro tijd vernomen
pi_60643416
Idd is opvallend de hoeveelheid negativiteit er op FOK staat omtrent relaties , zoieso algemeen hoop negatieve dingen.

Misschien dat mensen liever klagen en de dingen die goed gaan als normaal ervaren?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:54:23 #4
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_60643739
Ja hier! Twee jaar geleden getrouwd en ik zou niet meer zonder haar kunnen.

Ik denk dat er een paar dingen te snel fout gaan tegenwoordig:

1. Mensen kunnen zichzelf niet bedwingen
2. Mensen hebben geen geduld meer in een relatie en zetten er te snel een punt achter.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_60644191
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:54 schreef Strani het volgende:
Ja hier! Twee jaar geleden getrouwd en ik zou niet meer zonder haar kunnen.

Ik denk dat er een paar dingen te snel fout gaan tegenwoordig:

1. Mensen kunnen zichzelf niet bedwingen
2. Mensen hebben geen geduld meer in een relatie en zetten er te snel een punt achter.
Ik kan je uit eigen ervaring ook vertellen dat jaren bij iemand blijven en hopen op beterschap ook niet bepaald positief is voor je partner noch voor jezelf

Toch snap ik je punt wel , er word tegenwoordig maar wat aangekloot (met alle tienerzwangerschappen, uit elkaar gerukte gezinnen als gevolg)

Individualisme en eigengeiligheid regeert
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:59:10 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60645747
Ja zo zit de mens nou eenmaal in elkaar, positiviteit wordt gewoon minder vaak gemeld omdat daar nou eenmaal veel minder over te vertellen valt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60646388
Dan kom ik het toch maar even vertellen!
Buiten dat mn vriendje nu op vakantie is (ik vertrouw hem helemaal hoor, alleen ik mis hem nogal enorm) ben ik echt zoooo verliefd en ik hou zo veel van hem!
Het lijkt gewoon bijna een grap, of iig niet normaal hoe veel ik van hem houd
Dat je denkt van wat afschuwlijk vreselijk
Maar ja het is gewoon zo
En gelukkig dit keer niet op een ow nee ik kan nooit meer zonder je manier (niet dat ik zonder hem wil hoor) maar gewoon op een heel relaxte, het is gewoon zo en het hoort gewoon zo te zijn manier

Misschien is dit hem wel voor altijd
En ik geloof niet eens in altijd!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60646402
En ik denk trouwens ook dat mensen niet meer willen werken aan een relatie
En dat mensen het zichzelf te moeilijk maken en te weinig communiceren
Zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60646446
Je vraagt het net op een moment dat ik vanalles aan m'n hoofd heb... Maar ik ben positief.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60646448
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef liefie_ het volgende:
En ik denk trouwens ook dat mensen niet meer willen werken aan een relatie
vooral dat lijkt me. Ik ben het al een paar keer tegengekomen dat het met uitpraten enzo misschien wel te redden zou zijn (omdat er geen aanwijsbare oorzaken zijn) maar ik heb gewoon geen zin in dat urenlang zitten praten...

Invloed van de wegwerpmaatschappij laten we maar zeggen, als het beste eraf is gewoon weggooien ipv het nog te proberen herstellen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_60646469
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:09 schreef Athmozz het volgende:

[..]

vooral dat lijkt me. Ik ben het al een paar keer tegengekomen dat het met uitpraten enzo misschien wel te redden zou zijn (omdat er geen aanwijsbare oorzaken zijn) maar ik heb gewoon geen zin in dat urenlang zitten praten...

Invloed van de wegwerpmaatschappij laten we maar zeggen, als het beste eraf is gewoon weggooien ipv het nog te proberen herstellen.
Vreselijk toch?
Mensen en de band die je met hen hebt is toch geen wegwerp product zoals een plastic bbq bordje!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60646545
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Vreselijk toch?
Mensen en de band die je met hen hebt is toch geen wegwerp product zoals een plastic bbq bordje!
Ik kan me er gewoon niet toe brengen om me erbij te zetten & de boel uit te praten. Echt vreselijk vind ik dat niet, maar dat komt wss omdat ik dat van mezelf gewend ben, en zo erg gelijk met een BBQ bordje is het niet hoor, als het in een half uurtje tot een uurtje te regelen valt zal ik het nog wel doen, maar als je weet dat het zo echt weken gaat aanslepen dan is t voor mij genoeg en vind ik wel iemand anders. Liever iemand die dan écht bij me past dan dat ik de boel terug ga recht proberen krijgen om toch maar de relatie te redden. Als je blijkbaar niet 100% bij elkaar past is het beter dat je vroeg genoeg uiteen gaat dan dat je er nog meer tijd aan verspeelt.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_60646584
Ik zeg ook niet dat je maar door moet aan met iemand die blijkbaar niet bij je past maar mensen verdienen het wel om dingen uit te praten en vooral iemand waar mee je een relatie hebt gehad
Je hebt toch lang alles met elkaar gedeeld en zo
Heb dan ook het fatsoen om het als 2 nette volwasse mensen af te sluiten

En sowieso, misschien wil jij dat niet maar voor die ander is het misschien wel heel belangrijk
En omdat jij dan lui bent....
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60646687
oh oh!

Goed topic

Ben nu net wat meer dan anderhalf jaar samen met mijn vriend, en wonen sinds januari van dit jaar samen .

Hij is bij mij ingetrokken omdat hij toch meer bij mij zat dan op zijn kamer en eind deze maand gaan we écht samenwonen in een huisje van ONS wat we samen in gaan richten en zulks

We hebben zelden ruzie, doen ontzettend veel samen, maar hebben ook onze eigen dingen en vrienden, godzijdank! Teveel aan elkaar geplakt vind ik ook niets..

We hebben het over trouwen, mn schoonouders zijn ook geweldig, en nou ja.. het lijkt bijna te mooi om waar te zijn, maargoed, het is nu eenmaal zo tof
Doei.
pi_60647640
Hehe

Ook eens wat anders dan al die depressieve praat over relatieproblemen!

Ik heb ook niets te klagen over mijn relatie
Eerste serieuze relatie en hopelijk ook mijn laatste.
Gaat hartstikke goed en iedere dag vind ik hem weer leuker, liever en houd ik meer van hem
Saampjes leuke dingen doen, voor het slapen stoeien en lekker knuffelen
Lieve dingetjes tegen elkaar zeggen. Om zijn scheten moeten lachen.
Geen ruzie, hooguit heel sporadisch wat irritatie van een kant (gewoon chagrijnigheid ^^)
En tja, had nooit verwacht dat ik zo gelukkig zou kunnen zijn als dat ik nu ben en wil voor altijd bij hem blijven
pi_60647774
Wederzijds respect, openheid en vertrouwen zijn de basiselementen voor een goede relatie.

Als je dat hebt is net zoals bij mij liefde zo gaaf..
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_60647784
Gaat heel goed
Pas 5 maanden samen maar lijkt veel langer
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:34:29 #18
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_60649416
Zeker een leuk topic om eens positieve verhalen te lezen!

Ik heb momenteel bijna drie maanden een relatie en het is voor mijn gevoel mijn eerste échte relatie. Vergeleken met mn vorige vriendinnen is dit zo perfect en serieus en waren mn vorige virendinnen eigenlijk alleen maar voor de leukheid. Het is ook zo apart gelopen bij ons. Heb haar leren kennen via de studie, ze ging altijd mee met ons groepje lunchen. Op een gegeven moment gingen we op vrijdagmiddag in Utrecht wat drinken. De rest ging echter al na een uur naar huis en ze vroeg me of ik nog even bleef. Die zaterdag en zondag erna zijn we uiteindelijk ook gaan daten, het klikte gelijk perfect. Er was altijd al wel wat spanning tussen ons (vage hints via gekrabbel op hyves), maar alles kwam er in zeer korte tijd uit. Een week later was het officieel en drie weken later boekten we onze eerste vakantie samen, naar Toscane. Daar ben ik nu een week van terug en we hebben na 2 maanden relatie dus 10 dagen op elkaar lip gezeten op vakantie en het ging perfect!!! Geen meningsverschil gehad, het gaat zo super tussen ons! Wil sindsdien alleen nog maar meer bij haar zijn, en zij gelukkig ook bij mij! En het mooiste blijft: het kwam zo onverwacht, vanuit het niets, maar het is zo onwijs super en perfect!
pi_60649514
Ik heb geen relatie, maar ik vind het tof erg tof op dit topic door te lezen

tvp!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:48:35 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60649868
Ja hoi, ik heb ook een hele fijne relatie en een heel lief vriendje !
Sinds een paar maanden wonen we samen, en dat gaat zoveel beter en gemakkelijker dan we van te voren hadden gedacht! Het geheim is, denk ik, dat we elkaar volledig vrij laten (binnen bepaalde grenzen natuurlijk, je hebt niet voor niks een relatie), alle twee ons eigen leven hebben, en daarnaast erg goed en open kunnen praten met elkaar. Dat, en we zijn nog altijd heel erg verliefd op elkaar, en hebben enorm veel lol samen .
KuikenGuppy
pi_60649949
Goed initiatief om zo'n topic te openen

Als je sommige dingen hier leest ga je je realiseren hoe goed je het eigenlijk zelf wel niet heb. Ikzelf heb weinig te klagen. Na ruim 9 maanden nog steeds verliefd. Over 2 weken gaan we vor het eerst samen op vakantie en ik kan niet wachten om 15 dagen lang elke nacht tegen hem aan te kruipen. Tuurlijk is er af en toe weleens een irritatie, een woordewisselinkje of een discussie maar echte ruzie hebben we eigenlijk nog niet gehad. Ik merk dat ik ook steeds beter om kan gaan met zijn slechte eigenschappen en steeds laconieker wordt hiermee.
pi_60650154
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef bmwdevil het volgende:
Zeker een leuk topic om eens positieve verhalen te lezen!

Ik heb momenteel bijna drie maanden een relatie en het is voor mijn gevoel mijn eerste échte relatie. Vergeleken met mn vorige vriendinnen is dit zo perfect en serieus en waren mn vorige virendinnen eigenlijk alleen maar voor de leukheid. Het is ook zo apart gelopen bij ons. Heb haar leren kennen via de studie, ze ging altijd mee met ons groepje lunchen. Op een gegeven moment gingen we op vrijdagmiddag in Utrecht wat drinken. De rest ging echter al na een uur naar huis en ze vroeg me of ik nog even bleef. Die zaterdag en zondag erna zijn we uiteindelijk ook gaan daten, het klikte gelijk perfect. Er was altijd al wel wat spanning tussen ons (vage hints via gekrabbel op hyves), maar alles kwam er in zeer korte tijd uit. Een week later was het officieel en drie weken later boekten we onze eerste vakantie samen, naar Toscane. Daar ben ik nu een week van terug en we hebben na 2 maanden relatie dus 10 dagen op elkaar lip gezeten op vakantie en het ging perfect!!! Geen meningsverschil gehad, het gaat zo super tussen ons! Wil sindsdien alleen nog maar meer bij haar zijn, en zij gelukkig ook bij mij! En het mooiste blijft: het kwam zo onverwacht, vanuit het niets, maar het is zo onwijs super en perfect!
Echte liefdes vind je ook nooit. Dat overkomt je
Als je namelijk bewust gaat zoeken naar een vriend/vriendin omdat je er een wilt hebben ga je genoegen nemen met iedereen en dan eindig je met de verkeerde types.
pi_60650364
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:15 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ik kan me er gewoon niet toe brengen om me erbij te zetten & de boel uit te praten. Echt vreselijk vind ik dat niet, maar dat komt wss omdat ik dat van mezelf gewend ben, en zo erg gelijk met een BBQ bordje is het niet hoor, als het in een half uurtje tot een uurtje te regelen valt zal ik het nog wel doen, maar als je weet dat het zo echt weken gaat aanslepen dan is t voor mij genoeg en vind ik wel iemand anders. Liever iemand die dan écht bij me past dan dat ik de boel terug ga recht proberen krijgen om toch maar de relatie te redden. Als je blijkbaar niet 100% bij elkaar past is het beter dat je vroeg genoeg uiteen gaat dan dat je er nog meer tijd aan verspeelt.
Maar waneer past iemand dan 100% bij je? Als je nooooooit ruzie hebt? Je nooooit aan elkaar irriteert? Je altijd leuk met elkaar kan praten, lol maken etc? Als je van dezelfde muziek, films, discotheken, sporten etc. houd?

Succes met zoeken, zo'n liefde bestaat niet
pi_60650745
Dit is leuk
Ik ben nu bijna een jaar samen en we gaan in september samenwonen. Ik kijk er echt erg naar uit en hij ook. Ik heb in hem echt mijn zielsverwant gevonden. Lekker samen fietsen en leuke dingen doen. Ik ben echt aan huis boompje beestje toe!
Haters gonna hate.
pi_60650827
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef cmck het volgende:

[..]

Maar waneer past iemand dan 100% bij je?
Als ik het gevoel heb dat het wél de moeite waard is om een gesprek aan te gaan. Het feit dat ik dat gevoel nu niet heb betekent in mijn ogen dat ze niet goed genoeg bij me past en dat het me te weinig kan schelen om er moeite in te steken.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')