abonnement Unibet Coolblue
pi_60641043
Ik weet niet of ik hem hier moet plaatsen, maar in het WGR-forum zitten zoveel van die super-serieuze mensen altijd . Als een moderator een betere plek voor m'n topic weet; zet hem daar maar neer .

Net als vrijwel elke gezonde (nu voormalig ) jongere ben ik vanaf m'n 16e vaak met organisaties als Beachmasters en Gogo op reis geweest naar typische jongerenvakantie-oorden als Salou, Kreta en natuurlijk Llorret .

Wat ik altijd interessant vond waren de mensen die daar zaten namens de reisorganisaties en daar ter plekke kroegentochten, trips naar b.v. Barcelona, tochten met de boot en andere activiteiten organiseerden. Zoiets leek mij zelf ook wel leuk om te doen, en nu overweeg ik ook om eens te solliciteren bij een dergelijke organisatie.

Ik heb in de loop van de jaren wel eens geinformeerd bij die mensen, en allemaal waren ze erg positief. Het waren meestal gewoon studenten (niet eens met een toerisme-achtergrond) die in de zomer 2 volle maanden naar het buitenland gingen om daar te werken en natuurlijk daarna vakantie te houden.

Ik heb echter ook wat negatieve geluiden gehoord, met name van vrienden en kennissen van mij die iets met toerisme doen of het studeren. Vaak ging het dan om mensen die zij weer kenden die dergelijk zomerwerk gedaan hadden. Slechte arbeidsvoorwaarden (je valt onder geen enkele CAO ) was bijvoorbeeld iets wat ik meerdere keren hoorde.

Mijn vraag dus: zijn er mensen die ervaring hebben met het werken bij organisaties als Beachmasters?

[ Bericht 2% gewijzigd door Funkerman op 07-08-2008 23:53:15 ]
pi_60642411
Misschien toch maar verplaatsen bij gebrek aan reactie? .
pi_60642752
Goed topic!
Ik zit zelf ook al een tijdje te denken om dit ergens in de toekomst te gaan doen (verkapte tvp dus ).
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_60652152
Kickje naar WGR of TRV dan? .
pi_60652241
Dit wil ik ook graag weten!
Gegroet.
pi_60653981
Ook benieuwd aan deze kant.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60654084
TVP, zit er ook over te denken na afgelopen vakantie.
pi_60654110
Als ik jouw was zou ik het niet doen. Als mensen klachten hebben komen ze het eerst bij jouw zeiken ipv de organisatie
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:15:09 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60654136
Schopje naar WGR, serieuze mensen of niet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_60655226
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:14 schreef Ici-Paris het volgende:
Als ik jouw was zou ik het niet doen. Als mensen klachten hebben komen ze het eerst bij jouw zeiken ipv de organisatie
Uiteraard, maar het lijkt me dan wel een van je verantwoordelijkheden om namens die organisatie de klachten te behandelen. Is bij veel baantjes zo.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:04:09 #11
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_60655943
Lijkt me nu weer typisch zo'n baantje waarvoor heel veel animo is en waardoor je er dus amper voor betaald krijgt terwijl je wel 24 uur per dag bezig bent voor de reisorganisatie.

Als je het dus leuk lijkt om voor een hongerloontje de hele dag gezeik aan te horen van allerlei landgenoten dan moet je het vooral doen. Als je denkt voor veel geld een beetje vakantie te gaan vieren op kosten van de zaak dan moet je het niet doen.
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')