abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:49:59 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60639654
Vrijdag en zaterdag met deelnamen van Ajax, Arsenal, Inter Milan en Sevilla.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook nooit in het begin geweest, DG? .
De eerste dat ze meededen was 2000 en sindsdien heb ik alle AFC wedstrijden gezien.
Morgen ben ik er niet, FCDB v RKC gaat voor.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60639688
Ah, I see.

Ajax speelt morgen met de beoogde basiself.
pi_60639715
Morgen dus
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 22:57:14 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60639843
Ik ga kijken naar deze veredelde oefenpotjes
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60640047
2 dagen achter elkaar, voorheen was het toch vrijdag en zondag?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60640249
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef F1Bas het volgende:
2 dagen achter elkaar, voorheen was het toch vrijdag en zondag?
Donderdag en zaterdag's volgens mij
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:30:40 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60640667
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef F1Bas het volgende:
2 dagen achter elkaar, voorheen was het toch vrijdag en zondag?
Yup.

Kan er naast zitten maar ik geloof met het oog op de CL kwalificatie hebben ze het sinds 2 jaar terug veranderd naar vrijdag en zaterdag.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60640791
Ik ben benieuwd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60642796
Hopelijk is het voetbal een beetje om aan te zien.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:29:22 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_60643325
Mooie erste wedstrijd Ajax-Arsenal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60643385
Goh, Arsenal is er ook voor het eerst bij.
pi_60647246
quote:
MEETMOMENT AJAX

Tegenstander Arsenal op volle oorlogssterkte op LG Amsterdam Tournament


AMSTERDAM, vrijdag
Marco van Basten kan zijn borst nat maken. De nieuwe trainer van Ajax presenteert zich vanavond tijdens de tiende editie van het LG Amsterdam Tournament aan het eigen publiek en treft in Arsenal een tot de tanden toe gewapende tegenstander. „Dit toernooi is een uitstekende voorbereiding op de Champions Leaguewedstrijd tegen FC Twente”, zei Arsène Wenger. „We zullen niet twee avonden voluit kunnen spelen, maar treden tegen Ajax op volle oorlogssterkte aan”, aldus de Fransman. „Uit respect voor de club én het toernooi. De mensen in Amsterdam willen graag Ajax zien en als ze geld voor een kaartje neerleggen, willen wij ze dát geven wat ze verwachten. We betalen ze terug met een mooie wedstrijd.”

De ’professor’ bewaart goede herinneringen aan het Amsterdam Tournament én Ajax, zo zei hij in het Hilton Hotel. „De duels met Ajax waren altijd zéér interessant, fysiek en close. Ploegen uit Holland weten goed hoe de bal in bezit te houden.”

Net als zijn collega van Arsenal verheugt Van Basten zich op de confrontatie in de Amsterdam ArenA, die om 21.15 uur begint. „Het deelnemersveld is met Sevilla, Internazionale en Arsenal interessant, ervaren en sterk. Wij hebben een jonge ploeg in ontwikkeling en we gebruiken de wedstrijden tegen Arsenal (vandaag, red.) en Inter (morgen) om te kijken waar we staan.” Hij gebruikt het toernooi als meetmoment. „We willen het gebruiken om ons stap voor stap te verbeteren.”

„Het resultaat is dan ook niet het allerbelangrijkste”, vindt de coach, die eveneens zijn beste spelers het veld instuurt. „We willen tegen Arsenal met de eerste keus beginnen. Afhankelijk van hetgeen in die wedstrijd gebeurt, kijken we wat er zaterdag mogelijk is tegen Inter. Wij hebben niet zo’n grote selectie als clubs als Arsenal en Inter, die twee verschillende, gelijkwaardige elftallen kunnen opstellen.”

Dat de Londenaren op dit moment al verder zijn in de voorbereiding, omdat ze woensdag aantreden in de voorronde van de Champions League, deert Van Basten niet. „Het toernooi past goed in ons programma. Ik vind het prima. Dat Arsenal fysiek sterker is en meer kwaliteit heeft, maakt de uitdaging om te verrassen alleen maar groter.”

Een stunt tegen de miljoenenploeg zou wereldwijd lof oogsten. „Het toernooi werd vorig jaar in 131 landen door in totaal 800 miljoen mensen bekeken”, zei toernooidirecteur David Broomhall van The International Event Partnership. „De voorgaande negen edities trokken 725.000 toeschouwers naar het stadion, waardoor dit evenement het grootste in zijn soort is.”

„We presenteren het beste dat clubvoetbal te bieden heeft”, was Broomhall trots op de deelnemende ploegen. „Met de UEFA Cupwinnaar van het seizoen 2006/’07 (Sevilla), de kampioen van Italië van de laatste drie jaar (Internazionale), de titelverdediger (Arsenal) én Ajax hebben we de sterkste bezetting ooit.”

Waarvoor het publiek warmloopt. „Er zijn voor de twee speeldagen in totaal al zestigduizend kaarten verkocht. En daar komt nog een flink aantal bij, want de kassa’s zijn op beide dagen open”, aldus Broomhall.

Klaas-Jan Huntelaar en José Mourinho zorgden tijdens de persconferentie voor een vrolijke noot. Op de ellenlange vraag van een tv-verslaggever, waarvan de essentie was hoe het voelde om aanvoerder van Ajax te zijn, antwoordde de spits gortdroog. „Eervol. Ik hoop de cup omhoog te houden en nog meer prijzen te winnen.”

Nadat Wenger aangaf dat het mooie van zo’n toernooi is dat je je als club kunt meten met verschillende sterke ploegen en verschillende speelstijlen, kreeg Mourinho de vraag of hij zich kon vinden in de woorden van zijn gewezen aartsrivaal. „Helemaal! Ik werk nu in een ander land, dus ben het nu eens helemaal met hem eens.”
pi_60647316
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Goh, Arsenal is er ook voor het eerst bij.
Manchester wil niet meer komen
pi_60647435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Manchester wil niet meer komen
Vanwege Rooney toch?
pi_60647508
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vanwege Rooney toch?
Lijkt me wel ja.

Al speelde Heitinga vorig jaar ook belachelijk, met een smerige overtreding op Van Persie.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60647524
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.

Al speelde Heitinga vorig jaar ook belachelijk, met een smerige overtreding op Van Persie.
Klopt.
Diaby op Sneijder deed me daar aan denken.
Oefenduels zijn nergens goed voor.
pi_60647553
Mourinho
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:17:29 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60647562
Uiteraard ga ik weer gewoon kijken hoor . Het is al met al toch wel een redelijk vermakelijk toernooitje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:37:02 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60649496
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vanwege Rooney toch?
en Scholes 2 rode kaarten die ook nog meetelde voor de premier league

Vanavond Arsenal maar weer even scouten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60649646
Verheug me nu al op Arsenal. Hopelijk word ik niet teleurgesteld.
pi_60649822
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Beschouw het volgende:
Verheug me nu al op Arsenal. Hopelijk word ik niet teleurgesteld.
Vorige jaar vond ik het een matige wedstrijd. Sowieso van Ajax-kant.
pi_60650216
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Yup.

Kan er naast zitten maar ik geloof met het oog op de CL kwalificatie hebben ze het sinds 2 jaar terug veranderd naar vrijdag en zaterdag.
hadden ze beter niet kunnen doen dus

komt Inter-Sevilla ook op tv?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:02:46 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_60650304
kijk eens in je tvgids

of tvgids.nl
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_60650317
Leuk, zo'n toernooi.

PSV speelt al jaren niet meer zo'n wedstrijd, laat staan een toernooi. En als er wat komt, krijgen we Hertha BSC.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:21:51 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60650886
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vorige jaar vond ik het een matige wedstrijd. Sowieso van Ajax-kant.
Ik denk ook niet dat Ajax nu al instaat is om echt geweldig te spelen tegen Arsenal hoor, maar we zullen zien .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')