abonnement Unibet Coolblue
pi_60639121
Go
pi_60639245
fipo
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60639271
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef Manu82 het volgende:
wythemerplas was ook leuk trouwen
Het Engelse Werk heet dat plantsoen trouwens.....en het is mooi daar!
pi_60639295
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het Engelse Werk heet dat plantsoen trouwens.....en het is mooi daar!
Ja, da's mooi. Al voel ik nog steeds voor Zwolle. Apeldoorn heeft dat ook voor mij.
Go hard or go home
  Moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 22:34:45 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60639314
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee hoor, je steekt ons alleen de ogen uit met dat strand van je. Verder ben je alles.
Da's lief
Alleen ik bedoel dat ik niet echt die "roots" heb, waar jij het eerder over had. Lijkt me prettig, om zo'n "Heimat" te hebben. Al romantiseer ik het misschien ook een beetje. Zwolle komt nog het dichtst in de buurt, omdat mijn vader er geboren en getogen is en m'n halve familie er nog woont. Maar ik ben geboren in Rotterdam, verhuisd naar Twente, toen HBO in Zwolle en nu 10 jaar Den Haag. Een allegaartje.
Maar goed, wil hier voorlopig nog niet weg, het aardt toch wel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_60639334
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, da's mooi. Al voel ik nog steeds voor Zwolle. Apeldoorn heeft dat ook voor mij.
Heb ik 12 maanden gewoond , als dienstplichtige, is wel lang geleden
pi_60639378
Elly op NL radio
pi_60639394
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, da's mooi. Al voel ik nog steeds voor Zwolle. Apeldoorn heeft dat ook voor mij.
Apeldoorn ken ik alleen van de Apenheul en de Laan van de Mensenrechten. Ooit afgesproken op die laatste voor een tweede date met een collegaatje. Daarna wel Apeldoorn in geweest. maar niets gezien, behalve haar ogen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:39:06 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60639396
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's lief
Alleen ik bedoel dat ik niet echt die "roots" heb, waar jij het eerder over had. Lijkt me prettig, om zo'n "Heimat" te hebben. Al romantiseer ik het misschien ook een beetje. Zwolle komt nog het dichtst in de buurt, omdat mijn vader er geboren en getogen is en m'n halve familie er nog woont. Maar ik ben geboren in Rotterdam, verhuisd naar Twente, toen HBO in Zwolle en nu 10 jaar Den Haag. Een allegaartje.
Maar goed, wil hier voorlopig nog niet weg, het aardt toch wel.
Dat ken ik. Ben in mijn leven al 26 keer verhuisd. dan maar Home is were the heart is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 22:39:26 #11
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60639406
Sportuurtje begint weer, tot morgenvroeg
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60639411
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Apeldoorn ken ik alleen van de Apenheul en de Laan van de Mensenrechten. Ooit afgesproken voor een tweede date met een collegaatje. Daarna wel Apeldoorn in geweest. maar niets gezien, behalve haar ogen
pi_60639463
pi_60639482
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Dementor het volgende:

Aan wie is dit gericht, berucht bolletje
pi_60639533
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Aan wie is dit gericht, berucht bolletje
Dat weet ze zelf wel.
pi_60639543
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's lief
Alleen ik bedoel dat ik niet echt die "roots" heb, waar jij het eerder over had. Lijkt me prettig, om zo'n "Heimat" te hebben. Al romantiseer ik het misschien ook een beetje. Zwolle komt nog het dichtst in de buurt, omdat mijn vader er geboren en getogen is en m'n halve familie er nog woont. Maar ik ben geboren in Rotterdam, verhuisd naar Twente, toen HBO in Zwolle en nu 10 jaar Den Haag. Een allegaartje.
Maar goed, wil hier voorlopig nog niet weg, het aardt toch wel.
Waar mijn ouders wonen, daar zitten mijn wortels. Niet omdat die plek het is maar omdat zij daar zijn. Waar ik heb gewoond, heb ik ook zaadjes achtergelate,n daardoor zitten ook daar kleine worteltjes. Dus ik heb het niet met één plek want ik kan nog steeds naar al die plaatsen waar nieuwe boompjes groeien. Maar de grote boom staat bij mijn ouders in de tuin en daarom zou ik niet naar Frankrijk kunnen ofzo. Ik wil dat ze mijn kinderen zien opgroeien en ik wil ze oud zien worden, dichtbij. Nu is Nederland relatief, want alles is te doen en dichtbij. Ik heb dus ook niet één plek wat mijn grond is. Zij zijn mijn "Heimat". Oeh.

Zit je er weleens aan te denken dan om ergens anders heen te gaan?
Go hard or go home
pi_60639553
Nijmeguuuh

Speldjes vragen langs de vierdaagseroute, eerste biertje drinken op de waalkade tijdens de vierdaagsefeesten, naar de Goffert, .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 22:47:12 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60639594
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat ken ik. Ben in mijn leven al 26 keer verhuisd. dan maar Home is were the heart is.
Dat 26 is toch hopelijk voor jou wel énigszins overdreven hè.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_60639606
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat weet ze zelf wel.
maar ik nog niet

Je hoeft niks te zeggen hoor, geniet er maar van
pi_60639607
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Apeldoorn ken ik alleen van de Apenheul en de Laan van de Mensenrechten. Ooit afgesproken op die laatste voor een tweede date met een collegaatje. Daarna wel Apeldoorn in geweest. maar niets gezien, behalve haar ogen
Apeldoorn is mooi. Ik ben daar in totaal 3x verhuisd. Jachtige tijd, veel gedaan, gekke dingen maar ook daar weer tot rust gekomen. Ja, goede herinneringen. Vlakbij de Veluwe hè? Ben gek op de Veluwe.
Go hard or go home
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:48:19 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60639621
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat 26 is toch hopelijk voor jou wel énigszins overdreven hè.
euhm. Nee. Het kon zelfs inmiddels wel 27 zijn al. Ben de tel een beetje kwijt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60639644
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmeguuuh

Speldjes vragen langs de vierdaagseroute, eerste biertje drinken op de waalkade tijdens de vierdaagsefeesten, naar de Goffert, .
Leuk hè? Dat je zo dingen blijft linken aan een woonplaats. Al het slechte gaat naar de achtergrond en wat rest zijn vaak de mooie dingen.
Go hard or go home
pi_60639661
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

euhm. Nee. Het kon zelfs inmiddels wel 27 zijn al. Ben de tel een beetje kwijt.
Hoe kan dat dan? Ik heb er ook al heel wat maar zoveel?
Go hard or go home
  Moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 22:55:39 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60639801
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Waar mijn ouders wonen, daar zitten mijn wortels. Niet omdat die plek het is maar omdat zij daar zijn. Waar ik heb gewoond, heb ik ook zaadjes achtergelate,n daardoor zitten ook daar kleine worteltjes. Dus ik heb het niet met één plek want ik kan nog steeds naar al die plaatsen waar nieuwe boompjes groeien. Maar de grote boom staat bij mijn ouders in de tuin en daarom zou ik niet naar Frankrijk kunnen ofzo. Ik wil dat ze mijn kinderen zien opgroeien en ik wil ze oud zien worden, dichtbij. Nu is Nederland relatief, want alles is te doen en dichtbij. Ik heb dus ook niet één plek wat mijn grond is. Zij zijn mijn "Heimat". Oeh.

Zit je er weleens aan te denken dan om ergens anders heen te gaan?
Voorlopoig niet, vind Den Haag om allerlei redenen een fijne stad om te wonen.
En ver weg... niet serieus mee bezig geweest, al is er weleens koorts uitgebroken na een reis naar Australië. Maar da's meteen ook echt héél ver weg en ik wil het niet om dezelfde reden als jij, maar óók omdat ik te gehecht ben aan de taal en cultuur om me ver weg te nestelen.
Maar dat mijn moeder ons kleine mannetje niet zou kunnen zien opgroeien, is al reden genoeg om het niet te doen.

Nadeel van je ouders in de buurt hebben wonen, is dat ook je schóónouders dat dan dus doen hè.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_60639822
Stil hier ineens, iedereen luistert naar de radio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')