abonnement Unibet Coolblue
pi_60637929
Ik zwerf al een tijd rond op dit forum, maar heb nog nooit de moeite genomen om me te registreren.

Echter na het tegenkomen van een oud topic, toch eens de moeite genomen. Voornamelijk omdat ik een discussie wilde starten hier.

Aanleiding van dit topic


Wat denken jullie over zelf-ontwikkeling?
Waarom wordt hier door zoveel mensen lachwekkend overgedaan?

Neem nou als voorbeeld de "seduction" community, een groep mannen die enorme problemen heeft gehad met het andere geslacht.

Veel vrouwen/mannen begrijpen niet dat er enorm veel mannen/jongens zijn die als de doods zijn voor het andere geslacht(i.i.g dezelfde reactie hebben) Totaal een zelf-vertrouwen hebben door b.v de manier hoe ze behandeld zijn in hun jeugd/tiener jaren.

En dit vasthouden, of niet kwijt kunnen raken in de rest van hun leven.

Als iemand een probleem heeft, en op een moment het probleem in hemzelf herkent?

Waarom wordt er dan zo lachwekkend gedaan over het oplossen van zijn probleem. Ik zit nu zelf dan al een tijdje in de "seduction" community, erg interresant allemaal.

Je leert er een groot gedeelte over "sociale dynamiek" en interacties. Het heeft mij enorm geholpen, vroeger kon ik mij aan niemand relateren, en nu heb ik een steeds groter groeiende sociale kring.

Of mensen die in het algemeen, zich vastklampen aan een dame die 0,0 attraction voelt voor diegene wat verliefd op hem is. Dit is ongezond, en er is een bepaalde gedrag wat gewoon enorm irritant is.

Zo heb ik zelf, uit eigen ervaring ook meegemaakt dat ik vaak via de "Laat ik haar vriend worden" manier bij een meisjes hart probeerde te komen. Dit werkt niet, of heel zelden.

Ik vroeg me ook meteen af, toen ik dat topic en reacties las.

Wat is het verschil tussen b.v een sociale-vaardigheid leren.

En het gaan naar een sportschool, of een instrument leren of wat dan ook?

Het is ontwikkeling van je persoonlijkheid, en je knalt er gewoonweg OUDE limiet leggende gedachtes deruit.

B.v Zij wijst me af, dit is echt zo beschamend naar Zij wijst me af, oh jammer haar probleem NEXT!

Wat ik me dus afvroeg, wat is het probleem om je zelf te ontwikkelen tot iemand die JIJ wilt zijn?

OF dit nu door levenservaring is, of met behulp van een boek/dvd's?
pi_60638019
Waarom denk je dat mensen er iets op tegen hebben?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:48:09 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60638032
Met jezelf ontwikkelen is niets mis. Met een overdreven gebruik van witregels wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60638098
Jezelf ontwikkelen is anders dan een toneelstukje spelen.
pi_60638177
Men zegt weleens dat zelfontwikkeling gelijk staat aan dood, moord, kinderverkrachting en necrofilie, kan zijn dat dit er iets mee te maken heeft al weet ik het niet zeker.
pi_60638336
Joehoeeeeeeeeeee Bjorn , ik vroeg je wat
pi_60638784
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef N.icka het volgende:
Joehoeeeeeeeeeee Bjorn , ik vroeg je wat
Hoi hoi, rustig haha.

Ik ben niet z'n slowchatter, tussendoor met andere dingen bezig.

Ik snap jouw reactie, wat ik hiermee bedoelde is het feit dat mensen het "lachwekkend" vinden.

Ohh, hij moet leren hoe hij met vrouwen praat of wat dan ook, het feit dat dit sociaal niet geaccepteerd wordt.

Sommige mannen/vrouwen, hebben gewoon dat zetje nodig, en als je het aan iemand verteld dan is het "WTF, hahaha".

Terwijl ze zelf aan de kant staan oehhh "hij/zij is leuk" dan zeg ik ga ermee praten dan, nee nee en we gaan weer verder aan het drinken van vloeibare moed.

Ik heb zoiets van, als iemand zich niet lekker daarmee voelt, dan moet hij daaraan werken. Sommige mensen vinden het zo lachwekkend, maar ze hebben er zelf ook problemen mee.

Ook in het topic sommige reacties "Ben gewoon jezelf, etc" HOE? dat is de vraag, je kan het wel zeggen, maar dan tast je ook enorm in het duister.

Daar had ik gewoon problemen mee, sta ervoor open respecteer mensen voor wat ze doen, en als mensen zo aan zich willen werken. Ga er dan niet lachwekkend over doen.
pi_60638840
Maar dat moet je dan tegen die mensen zeggen ,hier heeft dat weinig nut lijkt me
pi_60638864
Maar ik vind het prima dat je aan jezelf werkt hoor
pi_60639085
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef N.icka het volgende:
Maar ik vind het prima dat je aan jezelf werkt hoor
Mischien zijn de tijden verandert

Haha, die discussie heb ik al gevoerd, en de meeste heb ik met redenatie al weten te overtuigen of i.i.g, stuk opener gemaakt.

Ging me meer om dat topic in kwestie.

Bedankt, maar ik heb al een tijd geleden geaccepteerd, dat ik dit zowiezo zou doen zonder of met validatie van anderen.

Ging mij meer om een discussie hier te openen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:27:42 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60639130
Misschien moet je je vraagstelling dat wat toegankelijker maken

Stelling:...............
pi_60639254
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef Bjorn89 het volgende:

[..]
maar ik heb al een tijd geleden geaccepteerd, dat ik dit zowiezo zou doen zonder of met validatie van anderen.
Zķ, dat moet een hele overwinning voor je zijn geweest om dingen te ondernemen zonder goedkeuring of acceptatie van anderen.
pi_60640371
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Bjorn89 het volgende:
Ik zwerf al een tijd rond op dit forum, maar heb nog nooit de moeite genomen om me te registreren.

Echter na het tegenkomen van een oud topic, toch eens de moeite genomen. Voornamelijk omdat ik een discussie wilde starten hier.

Aanleiding van dit topic


Wat denken jullie over zelf-ontwikkeling?
Waarom wordt hier door zoveel mensen lachwekkend overgedaan?

Neem nou als voorbeeld de "seduction" community, een groep mannen die enorme problemen heeft gehad met het andere geslacht.

Veel vrouwen/mannen begrijpen niet dat er enorm veel mannen/jongens zijn die als de doods zijn voor het andere geslacht(i.i.g dezelfde reactie hebben) Totaal een zelf-vertrouwen hebben door b.v de manier hoe ze behandeld zijn in hun jeugd/tiener jaren.

En dit vasthouden, of niet kwijt kunnen raken in de rest van hun leven.

Als iemand een probleem heeft, en op een moment het probleem in hemzelf herkent?

Waarom wordt er dan zo lachwekkend gedaan over het oplossen van zijn probleem. Ik zit nu zelf dan al een tijdje in de "seduction" community, erg interresant allemaal.

Je leert er een groot gedeelte over "sociale dynamiek" en interacties. Het heeft mij enorm geholpen, vroeger kon ik mij aan niemand relateren, en nu heb ik een steeds groter groeiende sociale kring.

Of mensen die in het algemeen, zich vastklampen aan een dame die 0,0 attraction voelt voor diegene wat verliefd op hem is. Dit is ongezond, en er is een bepaalde gedrag wat gewoon enorm irritant is.

Zo heb ik zelf, uit eigen ervaring ook meegemaakt dat ik vaak via de "Laat ik haar vriend worden" manier bij een meisjes hart probeerde te komen. Dit werkt niet, of heel zelden.

Ik vroeg me ook meteen af, toen ik dat topic en reacties las.

Wat is het verschil tussen b.v een sociale-vaardigheid leren.

En het gaan naar een sportschool, of een instrument leren of wat dan ook?

Het is ontwikkeling van je persoonlijkheid, en je knalt er gewoonweg OUDE limiet leggende gedachtes deruit.

B.v Zij wijst me af, dit is echt zo beschamend naar Zij wijst me af, oh jammer haar probleem NEXT!

Wat ik me dus afvroeg, wat is het probleem om je zelf te ontwikkelen tot iemand die JIJ wilt zijn?

OF dit nu door levenservaring is, of met behulp van een boek/dvd's?

eh?

er is geen probleem als jij dat wilt.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:46:54 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60646143
TS, ben jij dromenvanger?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60646207
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
TS, ben jij dromenvanger?
zou me verbazen als ik het zo lees...

doet me meer denken aan... hoe heet ie ook al weer....

*naam kwijt is..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:39:10 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60646890
Ik ben benieuwd aan wie jij denkt DarkElf. De stijl deed mij een beetje denken aan dromenvanger, gezien de witregels en de onnavolgbare opbouw van de tekst.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:37:43 #17
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60648030
Het is een boeiend topic geworden
pi_60651401
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zou me verbazen als ik het zo lees...

doet me meer denken aan... hoe heet ie ook al weer....

*naam kwijt is..
Tinoz?
#geen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:05:31 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60652025
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Tinoz?
Oh, dat is ook zo'n witregeluser. Ik was hem even vergeten. Ja, deze user heeft meer overeenkomsten inderdaad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:20:50 #20
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_60652409
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Bjorn89 het volgende:
...
Wat denken jullie over zelf-ontwikkeling?
Waarom wordt hier door zoveel mensen lachwekkend overgedaan?

Neem nou als voorbeeld de "seduction" community, een groep mannen die enorme problemen heeft gehad met het andere geslacht.
"seduction" community? Bedoel je die zogenaamde Pickup Artists met hun versier workshops

Dat is inderdaad behoorlijk lachwekkend
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_60652877
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Tinoz?
nee, ook niet..

nou ik weet het niet meer hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60662448
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee, ook niet..

nou ik weet het niet meer hoor
BHFH?
FuifDuif?
Floris.exe?
de vroegere Baajguardian?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')