abonnement Unibet Coolblue
pi_60636455
Godverredomme
Ik koop in mei 2007 een simpele, goed draagbare digitale camera om hier en daar wat mooie plaatjes te kunnen schieten.
Daarvoor kocht ik dit toestel:

Samsung digimax S800

Heeft het altijd goed gedaan enz. Totdat ie een paar maanden terug (april 2008) niet meer uit ging (nadat ik hem aanzette). Ik dacht: OOOOOOOOOOOOOOOOO! DHR BATTERIJ IS LEEG HAHAHWHAH. Nee, dit was niet het geval, want met gloednieuwe batterijen ging ie nog steeds niet uit.

Ik naar dhr Dynabite om mijn klacht voor te leggen en alles goed en aardig, hij zou worden gerepareerd.
Enkele weken later kreeg ik het telefoontje waar ik op wachtte: de camera was weer terug bij het filiaal en ik kon hem ophalen

Nu, augustus 2008 gaat-ie niet meer aan, terwijl er wederom nieuwe batterijen in zitten en je hoort als je op het power knopje duwt gekraak van electriciteit Niet goed dus.
Ik zou dit weekend godverdomme n weekend weg gaan en ik zou mijn camera meenemen om wat hendig sjieke fotootjes te kunnen schieten. NIET DUS!

Nu baal ik dus als een wankelende graftak

Samenvatting: kutcamera gaat kapot binnen anderhalf jaar. Garantie termijn is verlopen
Klacht: kutcamera gaat kapot binnen anderhalf jaar. Garantie termijn is verlopen

Inderdaad, ik kan er niet mee omgaan
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:43:10 #2
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_60636495
kut voor je
pi_60636509
Het is en blijft Koreaanse rommel, geen Samsung meuk meer kopen dus.
pi_60636515
Waarom koop je dan ook een Samsungcamera?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:44:30 #5
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_60636517
heb je geen garantie op de reparatie.
Dit heb ik wel eens gehad met een discman, die heb ik echt wel 5 keer terug gebracht. (iedere keer dat ie gemaakt was zat er weer een nieuw jaar garantie bij)
pi_60636541
@ 2 bovenstaande reacties: inderdaad, dit was mijn laatste Samsung camera
Ik ga kijken voor kwalitatief betere toestellen. Tot die tijd baal ik
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60636574
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:44 schreef borbit het volgende:
heb je geen garantie op de reparatie.
Dit heb ik wel eens gehad met een discman, die heb ik echt wel 5 keer terug gebracht. (iedere keer dat ie gemaakt was zat er weer een nieuw jaar garantie bij)
Ik zal eens navragen of dat zo is. Want zolang ie t wél doet, blijf ik deze gebruiken.
Verder ben ik aan het sparen voor een wat duurder aparaatje, maar voor dagjes weg of ff snel foto's maken is zo'n klein ding veel makkelijker.

Deze camera heeft me qua kwaliteit van foto's ook nooit teleurgesteld
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60636585
Opkankeren met je samenvatting en klacht, we zijn geen mongolen dat we je klacht niet begrijpen.
En ja, you had it coming, Samsung
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60636672
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:47 schreef mooiboi89 het volgende:
Opkankeren met je samenvatting en klacht, we zijn geen mongolen dat we je klacht niet begrijpen.
En ja, you had it coming, Samsung
Hou je tyfus smoel
9 van de 10 josti's hier lezen geen lappen text dus kanker zelf een eind op

subklacht: n00b's die KLB verpesten
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60636702
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

subklacht: n00b's die KLB verpesten
Het is een publiek geheim dat die geforceerde formats nieuw zijn, en derhalve bijgedragen hebben aan de verkinderachting, oh ja en Juup
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60636731
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

Het is een publiek geheim dat die geforceerde formats nieuw zijn, en derhalve bijgedragen hebben aan de verkinderachting, oh ja en Juup
quote:
Geregistreerd 23-04-2008

Je verneukt m'n topic. Ga weg
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60636769
Volgens mij bestaat er zoiets als wettelijke garantie, dat wil zeggen dat een consument een bepaalde levensduur mag verwachten van een product. Anderhalf jaar voor een camera is niet oud, kortom: ik zou nog eens langs de winkel gaan en aangeven dat het inderdaad een ondeugdelijk product is. Je zou even kunnen googelen oid op het fijne (het is geregeld in de consumenten wetgeving), dan kun je zeker van je zaak zijn. Succes en mooi klote voor je weekendje weg maar hopelijk heb je het toch leuk!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_60636787
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]


[..]


Je verneukt m'n topic. Ga weg
Gaan we op die tour?
Limburg
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60636818
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij bestaat er zoiets als wettelijke garantie, dat wil zeggen dat een consument een bepaalde levensduur mag verwachten van een product. Anderhalf jaar voor een camera is niet oud, kortom: ik zou nog eens langs de winkel gaan en aangeven dat het inderdaad een ondeugdelijk product is. Je zou even kunnen googelen oid op het fijne (het is geregeld in de consumenten wetgeving), dan kun je zeker van je zaak zijn. Succes en mooi klote voor je weekendje weg maar hopelijk heb je het toch leuk!
Kwaliteits posters
Ik ga zometeen inderdaad eens eventjes kijken op google wat mijn rechten zijn wat betreft dit gedoe. Heb namelijk geen zin om een kleine 200 euro (toendertijd) te betalen om vervolgens anderhalf jaar later met een kapotte camera in handen te staan
Thanks ik ga eens zoeken
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:01:14 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60636869
Dynabyte: Ooit m'n computer gekocht (486), daarna kreeg ik een klantenkaart opgestuurd, en uiteindelijk heb ik ze die klantenkaart in de winkel teruggegeven met de belofte dat ik daar NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer zou komen!
Wat een baggertent is dat zeg!

En voor wat betreft die wettelijke rechten: als de winkel niet meewerkt, mag je zelf naar de rechter om je gelijk te halen.... Leuk he, ik som even op:
-Nederland wil ondanks dat de bevolking anders wil perse bij de EU met z'n euro
-EU verzint allerlei regeltjes (EU Richtlijnen), o.a. dat consumenten minimaal 2 jaar garantie hebben op alle producten
-Nederland is hiermee verplicht dit te implementeren
-Nederland negeert zoals zo vaak de EU Richtlijnen, en verzint z'n eigen zwamverhaal, namelijk: "2 jaar is te kort, dus we zeggen dat de consument zo lang garantie heeft als-ie van het product mag verwachten, maar dat zetten we het minimum op 1 jaar, en als de consument langer garantie wil, dan heeft-ie daar wel recht op, maar krijgt-ie het toch niet"
censuur :O
pi_60636918
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Dynabyte: Ooit m'n computer gekocht (486), daarna kreeg ik een klantenkaart opgestuurd, en uiteindelijk heb ik ze die klantenkaart in de winkel teruggegeven met de belofte dat ik daar NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer zou komen!
Wat een baggertent is dat zeg!
YOU GO GIRL!!!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60638581
Ja ik heb er geen woorden voor. Bijzonder kut zulke dingen. Een nieuwe kopen doe je natuurlijk ook niet zomaar. Je kunt eventueel wel foto's maken met je mobiel, of niet?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:21:33 #18
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60640471
Whehe nu moet TS naar de Hema, om zo'n kartonnen wegwerpcamera te kopen!!
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2008 @ 23:47:47 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_60641040
Samsung is echt kut. Voor een paar tientjes meer koop je een Panasonic Lumix. The best of the best op cameragebied, voor weinig geld. Ik doe al ruim drie jaar met de mijne, en hij werkt perfect!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_60642036
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik heb er geen woorden voor. Bijzonder kut zulke dingen. Een nieuwe kopen doe je natuurlijk ook niet zomaar. Je kunt eventueel wel foto's maken met je mobiel, of niet?
Met 1,3 MP en zeer snel, veel ruis
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60642048
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef Djeez het volgende:
Samsung is echt kut. Voor een paar tientjes meer koop je een Panasonic Lumix. The best of the best op cameragebied, voor weinig geld. Ik doe al ruim drie jaar met de mijne, en hij werkt perfect!
Ja, zulk soort dingen hoorde ik ook, zal binnenkort eens rondkijken
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60642086
Doe maar deze:

pi_60642178
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverredomme
Ik koop in mei 2007 een simpele, goed draagbare digitale camera om hier en daar wat mooie plaatjes te kunnen schieten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60646935
Sumsang is goed voor veletiesies en DCL schermen, maar niet voor cotofamara's. Koop een Canon of Nikon.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60647013
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij bestaat er zoiets als wettelijke garantie, dat wil zeggen dat een consument een bepaalde levensduur mag verwachten van een product. Anderhalf jaar voor een camera is niet oud, kortom: ik zou nog eens langs de winkel gaan en aangeven dat het inderdaad een ondeugdelijk product is. Je zou even kunnen googelen oid op het fijne (het is geregeld in de consumenten wetgeving), dan kun je zeker van je zaak zijn. Succes en mooi klote voor je weekendje weg maar hopelijk heb je het toch leuk!
Idd. Je hebt helemaal gelijk. Wilde hetzelfde advies geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')