abonnement Unibet Coolblue
pi_60632851
Goedenmiddag dezen middag
Vandaag 7 augustus 2008 ging ik zoals elke regenachtige dag naar het werk. Aangezien ik met nogal wat aparte ziekten heb, wordt ik door een taxi bedrijf s'morgens uit mijn bed getilt en de dagelijkse dingen die je als voorbereiding hebt, voor je naar het werk gaat, geholpen.

De reis
Onderweg naar mijn werk kijk ik graag naar buiten. Soms heb ik het het ontzettend gezellig in mijn eentje, aangezien ik ook soort schizofrenie heb.

De dag is begonnen
Na ik mij zelf middels een lift richting mijn kantoor heb begeven, zit ik eindelijk achten mijn desk. Mijn lieftallige assistente (die ook als bijlage bij dit topic komt) legt mij de agenda voor. Ik zie dat ik vandaag verscheidene taken te verrichten heb.

De assistente
Na ze mij de agenda heeft voorgeschoteld loopt ze terug naar haar eigen bureau. Ik maak uiteraard een sarcastische opmerking, dat ik wel interesse heb in haar hamburgertje, en eventueel een blik op haar nederige gebleekte rozetje.

De confrontatie
Meestal reageert ze vrij relaxerend op deze opmerkingen van mij. Maar deze dag, is alles anders. Ze scheld me de huid vol, wenst me kanker toe, en aids en hiv. Ik probeer haar nog duidelijk te maken dat dit niet zo was bedoeld, maar ze tript em helemaal als ik aanbied haar grotje wel even wil invetten..

Vertrek
Uiteindelijk besluit ze toch ontslag te nemen. Ik heb nogmaals mijn excuses aangeboden maar ze gaat, wat ik ook doe. Dit komt er dus op neer dat ik nodig opzoek moet naar een nieuwe secretaresse.

Oude secretaresse


Probleem oplossen
Nu is het dus begrijpelijk dat ik met spoed opzoek moet gaan naar een nieuwe secretaresse, aangezien ik zelf niet alles meer kan doen zoals ik dat vroeger deed.
Ik heb dus direct gebeld met een bedrijf dat zorgt voor werkvoorziening voor mensen die wat achteraan inde samenleving staan.

De sollicitatie
Rond een uur of 1 komt mijn collega bij mijn kantoor, en zegt mij dat er een dame van het werkvoorziening-bureau is.
Ze komt binnen en ze stelt zich netjes voor (al lijkt of ze al jaren op straat leeft, aangezien ze een asfaltzak aan heeft als topje) hier door komen haar buste redelijk naar voren. Aangezien ik homo ben kijk ik hier natuurlijk zonder enige verdere bij bedoelingen naar (daarom snap ik ook niet dat mijn ex-secretaresse is vertrokken, aangezien ik geen seksuele bedoelingen heb bij mijn soms wat ongepaste opmerkingen.

De maden
Halverwege het gesprek zie ik wat krieoelen tussen de borsten van mijn sollicitante. Het lijkt hier te gaan om maden, zoals ik dat een beetje kan zien.

Vissen
Aangezien een grote hobby van mij vissen is, vond ik dit toch een interessante vondst wat ik nog nooit eerder op deze plek heb aangetroffen, probeer ik toch deze beestjes in de gaten te houden. Volgens mij tot groot ongenoegen van de sollicitante. Ik had wel door dat ze het niet leuk vond.

Aangenomen of wat?
Het einde van het gesprek naderde.. Nu moest ik toch de uiteindelijke beslissing nemen of ik haar zou aannemen of niet.. uit eindelijk heb ik ja gezegd, puur uit medelijden naar de desbetreffende dame toe.

Klachten
  • Secretaresse die mijn opmerkingen niet kan waarderen
  • Nieuwe secretaresse die met maden rond loopt
  • Te lang getypt voor zoeen waardeloos kut topic
  • Ik ben autist
  • Geen zin om smileys te gaan gebruiken

    Trouwens, morgen is haar eerste dag




    Doeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    [ Bericht 0% gewijzigd door DeHangui op 07-08-2008 18:23:46 ]
  • Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_60632894
    'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
    pi_60632936
    Je bent niet alleen schizo maar ook nog analfabeet, je kan niet eens met haakjes open/sluiten omgaan..
    pi_60632953
    homo
    Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
      donderdag 7 augustus 2008 @ 17:52:07 #5
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_60632960
    Puike lemming
      donderdag 7 augustus 2008 @ 17:52:31 #6
    158452 IQM
    I am the one
    pi_60632971
    Ik heb de OP niet gelezen, maarre... wat tuxepux zegt.
    Scio Melius
    Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
    Gelul.
    pi_60632986
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Manjana het volgende:
    Je bent niet alleen schizo maar ook nog analfabeet, je kan niet eens met haakjes open/sluiten omgaan..
    En ook nog autist ja, ruilen van leven ?
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
      donderdag 7 augustus 2008 @ 17:53:54 #8
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_60633048
    Hmm, had er niet bij nagedacht dat het wel eens een lemming zou kunnen zijn

    in dat geval

    hulde!
    pi_60633049
    quote:
    Wow, wat dacht je, snel snel snel? Alleen de link, anders ben ik straks niet de eerste die dit zag!? Fucking hero
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_60633070
    Mooie lemming
    Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
    Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
    pi_60633091
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef DeHangui het volgende:
    Wow, wat dacht je, snel snel snel? Alleen de link, anders ben ik straks niet de eerste die dit zag!? Fucking hero
    Eerst snel melden dat het een lemming is, dan met trillende handen een linkje fiksen en posten.
    'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
      donderdag 7 augustus 2008 @ 18:02:16 #13
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_60633149
    Ok Hangui, nu wil ik het weten: Van wie ben je een kloon?
    Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
    pi_60633188
    tsja
    pi_60633202
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Rosbief het volgende:
    Ok Hangui, nu wil ik het weten: Van wie ben je een kloon?
    Ja daagg blijf niet bezig, ben niet, en extra nieuw. Laat een mod/admin/fa mijn ip maar checken, mijn email. Kom langs op de koffie. pfff
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
      donderdag 7 augustus 2008 @ 18:06:54 #16
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_60633241
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:05 schreef DeHangui het volgende:

    [..]
    Kom langs op de koffie. pfff
    Gezellig, waar woon je?
    Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
      donderdag 7 augustus 2008 @ 18:08:51 #17
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60633271
    whehehe
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_60633283
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef Rosbief het volgende:

    [..]

    Gezellig, waar woon je?
    Als je een jongetje / meisje van 11 was was je vanharte welkom in friesland
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_60633347
    Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
    pi_60633391
    Je hebt je hekje bij de kop Sollicitatie niet goed gesloten...

    Edit: KUT niet meer origineel
    Ik heb max. 5 regels nodig.
    pi_60633555
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:16 schreef MrTycho het volgende:
    Je hebt je hekje bij de kop Sollicitatie niet goed gesloten...

    Edit: KUT niet meer origineel
    Ge-edit, alleen speciaal voor jou
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_60633591
    Goede lemming.
    ><(({°>
      FOK!Babe donderdag 7 augustus 2008 @ 18:26:19 #23
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_60633599
    pi_60633706
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:25 schreef BigKahuna het volgende:
    Goede lemming.
    Fijn dat mijn werk wordt beloont
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_60633806
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef DeHangui het volgende:

    [..]

    Fijn dat mijn werk wordt beloont
    ><(({°>
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')