abonnement Unibet Coolblue
pi_60597955
Ik wil mijn vriendin een fotoshoot cadeau doen, maar aangezien er nog al veel verschillende mogelijkheden zijn wil ik jullie vragen om tips en/of ervaringen.

De fotoshoot moet in ieder geval ook make-up en haarmodelering bij het pakket hebben (knippen hoeft niet). Het lijkt haar echt heeel erg leuk alleen vindt ze het wel een beetje eng dus het liefst ook ergens waar een relaxte sfeer is. We wonen in rotterdam, maar evt reizen is geen probleem.

Graag jullie tips / ervaringen!

(ik had zelf starshoot.nl gevonden <- ervaringen mee?)
I like smart people. But don't be a wise guy...
pi_60597982
jeleukstefoto.nl!



Noot noot.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2008 @ 12:35:21 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60598014
pff goeie vraag... k zou t eigenlijk niet weten
maar misschien valt er ook wel wat met een fotter en een visagiste van fok te regelen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60598057
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:35 schreef Ynske het volgende:
pff goeie vraag... k zou t eigenlijk niet weten
maar misschien valt er ook wel wat met een fotter en een visagiste van fok te regelen?
Ja had ik ook al over na zitten denken, maar ik ga omdat het ook een cadeau is toch liever voor een professioneel (commercieel ) bedrijfje. Toch bedankt voor de tip!
I like smart people. But don't be a wise guy...
pi_60598789
Ik heb nog wel een studio beschikbaar. Kleding en overige atributen hoeft ze niet mee te nemen, die zijn volop voorradig en voor glijmiddelen kan ik ook wel zorgen.
pi_60599119
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef titanio het volgende:
Ik heb nog wel een studio beschikbaar. Kleding en overige atributen hoeft ze niet mee te nemen, die zijn volop voorradig en voor glijmiddelen kan ik ook wel zorgen.
Nee, in een computerkamer vol computers en high tech snufjes en een vieze vent die zichzelf insmeert met glijmiddel heeft ze geen interesse in. Toch ook jij bedankt voor je nuttige bijdrage
I like smart people. But don't be a wise guy...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:30:41 #7
223940 mensenfotograaf
Model- en portretfotografie
pi_60602031
Ik adviseer je een fotograaf te kiezen die een studio heeft (omdat ze een beetje angst heeft). Er zijn er genoeg in Rotterdam. [edit Xil]

Ik zelf werk uitlsuitend op locatie en ben geen prof, maar werk wel zo. Maar gezien je wensen beter in studio.

Leuk idee trouwens!

mensenfotograaf

Edit i.v.m. twijfelachtige spam-gehalte

[ Bericht 28% gewijzigd door Xilantof op 06-08-2008 19:26:19 ]
Mijn passie is fotografie van vrouwen die het leuk vinden om zichzelf nu eens mooi op de foto te laten zetten. De vrouw, dus jij, staat centraal. Ik werk op locatie. Passie voor mode-accesoires, zoals hoge hakken, tassen, maar ook je auto of bijzonde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2008 @ 15:42:05 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60602318
jaja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60602596
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:42 schreef Ynske het volgende:
jaja
Valt wel op he

Ik kom hier al jaren en ik durf m'n commerciele site nog niet eens te laten zien...
pi_60609476
Ik ben toch wel benieuwd naar websites hoor mag het ook niet als ik er naar vraag?
I like smart people. But don't be a wise guy...
pi_60624176
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:07 schreef GeilSpookje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar websites hoor mag het ook niet als ik er naar vraag?
Je hebt een sPaMm berichtje.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:21:37 #12
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_60641835
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:37 schreef GeilSpookje het volgende:

[..]

Ja had ik ook al over na zitten denken, maar ik ga omdat het ook een cadeau is toch liever voor een professioneel (commercieel ) bedrijfje. Toch bedankt voor de tip!
commercieel is echt niet altijd beter.

hier lopen voldoende mensen rond die betere foto's maken als de meeste commerciele fotografen.
alleen hebben ze een andere baan als inkomen.

bij amateur fotografen is meestal een ontspanen sfeertje, en minder tijds druk omdat ze niet werken op uur basis om hun salaris te verdienen.

alles heeft zijn voors en tegens,
een pro maakt meestal wel wat redelijke foto's dus je bent niet voor niks geweest,
een amateur die kan het wel eens een keer verkloten, maar meestal zitten er wel een paar geweldige platen bij.
een pro werkt meer onder tijds druk, en een amateur neemt meer tijd voor de shoot, omdat hij/zei het goed wil doen. en het model op zijn haar gemak wil laten voelen. (want een model wat het leuk en ontspannen vond, kun je altijd nog eens vragen als je een idee wil uitwerken)

maar doe wat je zelf fijn vind.
en waar jullie je gemakkelijk bij voelen
pi_60646171
een goede fotograaf in de buurt zoeken
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:32:44 #14
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_60647926
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

<snip>
Hier ben ik het zowaar mee eens
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:36:12 #15
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_60670488
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:32 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Hier ben ik het zowaar mee eens
onze relatie, wat doe je.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')