abonnement Unibet Coolblue
pi_60578804
Waarom is het voor alle systemen toch zo #*&^%$& ingewikkeld om huisnummers met toevoegingen te verwerken?!?! Zóó uitzonderlijk is het toch niet dat er achter mijn huisnummer een -1 geplakt moet worden?!?!

De helft van de keren dat ik iets online bestel komt de toevoeging niet door, krijg ik een offerte/bevestiging met een dus niet kloppend huisnummer en moet ik er weer achteraan bellen. Bij tijdschrift abonnement afsluiten krijg ik m'n adres wel goed bevestigd, maar wordt het tijdschrift toch wekelijks naar het huisnummer zonder toevoeging gestuurd Gelukkig heb ik lieve buren...

Dat is dan alleen het systeemgedeelte.. Dan nog het postbodegedeelte.. Nummer 3-1 is NIET hetzelfde als 31. Post van nr 31 hoef ik dus niet en ik zit er ook NIET op te wachten dat mijn post op nummer 31 terechtkomt..

Echt.. als ik ooit ga verhuizen nooit meer naar een huis met een huisnummer met toevoeging. Wat een gezeik.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_60578831
Kut systeem. Doe gewoon A, B, etc. Fuckin' irritant wij op nummer 42 krijgen ook continu post van nummer 4-2.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:35:40 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60578857
3-1 = 2 toch?
pi_60578895
Man, bij mij krijgen ze het voor elkaar om pakketten terug naar de afzender te sturen omdat ze hem niet konden bezorgen op nummer 187. Dat klopt, nummer 187 bestaat heulegaar niet, op het pakket staat 137 en daar woon ik dan ook. Blinde mongolen.
pi_60579382
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:33 schreef Naamah het volgende:
Waarom is het voor alle systemen toch zo #*&^%$& ingewikkeld om huisnummers met toevoegingen te verwerken?!?! Zóó uitzonderlijk is het toch niet dat er achter mijn huisnummer een -1 geplakt moet worden?!?!

De helft van de keren dat ik iets online bestel komt de toevoeging niet door, krijg ik een offerte/bevestiging met een dus niet kloppend huisnummer en moet ik er weer achteraan bellen. Bij tijdschrift abonnement afsluiten krijg ik m'n adres wel goed bevestigd, maar wordt het tijdschrift toch wekelijks naar het huisnummer zonder toevoeging gestuurd Gelukkig heb ik lieve buren...

Dat is dan alleen het systeemgedeelte.. Dan nog het postbodegedeelte.. Nummer 3-1 is NIET hetzelfde als 31. Post van nr 31 hoef ik dus niet en ik zit er ook NIET op te wachten dat mijn post op nummer 31 terechtkomt..

Echt.. als ik ooit ga verhuizen nooit meer naar een huis met een huisnummer met toevoeging. Wat een gezeik.
helemaal mee eens... ik woonde op 3-2.... en blijkt toch erg moeilijk te zijn voor postbodes... pfff...

Ben nu maar verhuisd
pi_60579503
Ik kon mij niet inschrijven bij de belastingdienst omdat mijn huisnummer 269-133 was, ze hadden maar plaats voor 5 tekens
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579566
Ik heb hier juist het omgekeerde, woon op 44a, krijgen we post van nummer 44, gewoon omdat die postbodes te lui zijn om die brievenbus op te zoeken
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:05:20 #8
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_60579580
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

helemaal mee eens... ik woonde op 3-2.... en blijkt toch erg moeilijk te zijn voor postbodes... pfff...

Ben nu maar verhuisd
32-53 was ook leuk, vonden sommige postbodes voldoende overeenkomen met 3-203. En ja, we hebben 't hier over de UT campus. Daar was het uberhaupt al leuk om 's avonds de pizzakoeriers vertwijfeld rond te zien rijden om bepalade huisnummers te zoeken...

Maar de meeste systemen accepteren nog net een 71a of ~b, een nummer als 71j (woon ik nu) zit er vaak al niet in en cijfers begrijpen ze al helemaal niet.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:05:39 #9
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60579586
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Frollo het volgende:
3-1 = 2 toch?
Behalve als het de helft van de helft is natuurlijk.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60579700
Koop een villa heb je daar geen last van
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:15:15 #11
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_60579795
wtf.. huisnummers met nummers.. en een streepje.. en dan nogmeer nummers
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:17:05 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60579831
Moet je in Haarlem gaan wonen. Daar heb je ook nog rood en zwart. Daar kun je dus een huisnummer hebben als 32 A zwart. Ga d'r maar aan staan bij de instanties
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60579940
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Moet je in Haarlem gaan wonen. Daar heb je ook nog rood en zwart. Daar kun je dus een huisnummer hebben als 32 A zwart. Ga d'r maar aan staan bij de instanties
Omg.. da's nog erger!! Maar ik snap gewoon echt niet dat systemen (en mensen) er zoveel moeite mee hebben terwijl er zoveel huisnummers met toevoeging zijn!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_60579992
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Moet je in Haarlem gaan wonen. Daar heb je ook nog rood en zwart. Daar kun je dus een huisnummer hebben als 32 A zwart. Ga d'r maar aan staan bij de instanties
WTF! Hoe vul je dat in hemelsnaam in op een (internet)formulier.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:26:01 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60580030
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:24 schreef lennartb.nl het volgende:

WTF! Hoe vul je dat in hemelsnaam in op een (internet)formulier.
Da's lastig ja. Zwart wordt meestal afgekort als zw en rood als rd, maar dan nog wordt het vaak niet geaccepteerd. Om maar te zwijgen van de rare blikken die je krijgt als je ergens aan een balie je adres opgeeft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:27:09 #16
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60580061
Waarom zou je huisnummers met een toevoeging moeten hebben. Doe gewoon alleen nummers. dus geen 1a en 1b maar 1 en 2
><(({°>
pi_60580074
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's lastig ja. Zwart wordt meestal afgekort als zw en rood als rd, maar dan nog wordt het vaak niet geaccepteerd. Om maar te zwijgen van de rare blikken die je krijgt als je ergens aan een balie je adres opgeeft
Ik zou nog niet gratis in een villa gaan wonen als die als huisnummer rood had
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60580093
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Frollo het volgende:
3-1 = 2 toch?
pi_60580094
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:27 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zou je huisnummers met een toevoeging moeten hebben. Doe gewoon alleen nummers. dus geen 1a en 1b maar 1 en 2
Tja als er later in een straat een huis wordt vervangen door een flat met meerdere deuren, dan kan je moeilijk de huisnummers van de rest van de straat gaan verschuiven.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60580125
Ik zeg ook altijd "drie streepje één, omdat er anders oelewappers zijn die gewoon een 3 en een 1 naast elkaar zetten waardoor er dus eenendertig staat.. Maarjah.. dan kijken sommige mensen je idd ook zo aan..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_60580473
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:05 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Behalve als het de helft van de helft is natuurlijk.
Dan word het natuurlijk 3.75, maar de helft en de helft weer niet
We are living in a material world, and I am a material girl
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:51:20 #22
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60580549
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:05 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Behalve als het de helft van de helft is natuurlijk.
*insert plaatje van Not that shit again*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:54:05 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60580615
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zou nog niet gratis in een villa gaan wonen als die als huisnummer rood had
Villa's hebben dat ook niet. Zwart is het benedenhuis en rood is het bovenhuis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60581244
Ik zit op een '1A'.
Das wel gaaf.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_60581304
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Villa's hebben dat ook niet. Zwart is het benedenhuis en rood is het bovenhuis
Wat irritant ja, komt je pakketje steeds naar de verkeerde kant van het huis
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')